Minä käytän kalanmaksaöljyä kasvojen hoidossa ja hyvältä tuntuu.Rypyt häipyvät kuukauden aikana.Muuten puhdistan ihoni vain pudistusmaidolla ja kasvovedellä.PS . syön myös kalanmaksaöljykapseleita.61V
ihonhoito hyvä
9
158
Vastaukset
- takuuvarmasti
Ja naamas haisee kalalle :((
- RypptönN
Ei muuten haise haihtuu aika nopeasti.Voi myös laittaa illalla jos siltä tuntuu.:))
- Oma-punkka-paras-peti
"Voi myös laittaa illalla jos siltä tuntuu.:))"
Tästähän sikeentyisi erilaisia vastauksia urospuolisen näkökulmasta katsoen a `la kömpisikö ukko viereen jne. Mutta tuntien palstan tosikko pohjan, en ala veivaamaan huumoria :D
Minä käännän kasvoni aurinkoon.
Minun ihoni kiehuu ja kehuu!
Olen nuoreksi tullut.
Te hullut.
H.- edwin-laine-lauta
Kun sinua yrittää lukea on kuin yrittäisi katsoa kotimaista musta-valkoelokuvaa vuodelta 1949 - 1950.
edwin-laine-lauta kirjoitti:
Kun sinua yrittää lukea on kuin yrittäisi katsoa kotimaista musta-valkoelokuvaa vuodelta 1949 - 1950.
"edwin-laine-lauta"
Ei se mene noin.
Katso mieluummin Asimovin alastonta aurinkoa.
Live-harrastuksenani on kyllä Suomalainen elokuva muinoin.
Kuvaus-paikat, maisemat.
Reginat ja Eeva-Kaarinat.
H.
Ja minä käyn aina välillä uimassa Kermassa. Tekee hyvää koko keholle ja kasvoillekin. Piristää kummasti ja lataa positiivista energiaa.
En osaa päättää, millainen Kerma on parasta ja mihin aikaan vuodesta uinnista nauttii eniten. Avannossa pulahtaminen virkistää, mutta kesälämpimässä Kermassa voi lillutella pitempään. Jospa taas pian pääsisin...- Tuttuja-paikkoja-nuokin
Kermajärvessä vai Kermakosken kuohuissa otat poreita? Ja Kerman kylällä kahvit. Ja lopuksi tansseihin kermakosken lavalle.
- O-Orvokki
Tuttuja-paikkoja-nuokin kirjoitti:
Kermajärvessä vai Kermakosken kuohuissa otat poreita? Ja Kerman kylällä kahvit. Ja lopuksi tansseihin kermakosken lavalle.
Kermankosken kuohujen lomassa on niin paljon kiviä,
etten tohtisi laskea siitä edes kajakilla. Tiedän, että joku on seissyt tukin päällä koskea laskiessaan, mutta se ei todellakaan olisi minun juttuni. - Olen käynyt siellä muutamia kertoja kesällä katsomassa kohtuullisen laadukkaita kesäteatteriesityksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a435003Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant2034478Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,364184Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K903515Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1403335- 2162803
Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii662801Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1012449Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,1092277Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa3711946