Halauksen voimaa ja vaikutus:
http://uppskattat.se/den-ena-tvillingen-dor-under-fodseln-da-tittar-pappan-pa-mammans-brost-och-ser-det-otankbara/
Pystyitkö katsomaan ilman kyynelehtimistä?
Kyynelsilmin - Halauksen ja rakkauden voimaa
7
141
Vastaukset 7
En katsonut.
Syyriasta tulee jo niin paljon vastaavaa.
Suomessa SPR:kin jakaa moisia mainoksia.
H.- grattistaVaanHällekin
Ai niin, ethän tietenkään ymmärtänyt tekstiä, etkä olisi ymmärtänyt vaikka olisit katsonutkin. Kommentoimistasi se ei tietenkään estänyt. Päinvastoin kuten yleensäkin.
grattistaVaanHällekin kirjoitti:
Ai niin, ethän tietenkään ymmärtänyt tekstiä, etkä olisi ymmärtänyt vaikka olisit katsonutkin. Kommentoimistasi se ei tietenkään estänyt. Päinvastoin kuten yleensäkin.
"grattistaVaanHällekin"
Kyllä minä ymmärsin tarkoituksen hyvin.
Muuten en olisi kommentoinutkaan.
-
Aloitus oli tyypillinen ihmiselle, jolla on sairaalloinen halu valitella,
voivotella, surra, ja säälitellä.
Päästäkseen sitten nimmareillaan kopioimaan ammatti-tekstejä mielensä mukaan
modifioiden.
Itseään oletellen.
Sairasta touhua.
-
H.
- siilimuori3
Pystyin. Minunkin poikani piti olla lastenlääkärin mukaan syntynyt kasviksi. Nyt tuo kasvi on ihan normi iso aikamies. Joten ei itkettänyt. Olen kokenut tuon.
- O-Orvokki
Tuo pienen pieni, paljon ennen aikojaan syntynyt kaksospoika oli todettu kuolleena syntyneeksi. Se oli kylmä, eikä siinä havaittu minkäänlaisia elonmerkkejä. Kätilökin oli jo poistunut paikalta.
- Siiöimuori3
O-Orvokki kirjoitti:
Tuo pienen pieni, paljon ennen aikojaan syntynyt kaksospoika oli todettu kuolleena syntyneeksi. Se oli kylmä, eikä siinä havaittu minkäänlaisia elonmerkkejä. Kätilökin oli jo poistunut paikalta.
Jännä. Kuinkahan kauan hengittämttämyys ? Yleensä hapenpuutteesta tulee aika nopeasti jonkinlaiset vauriot. Mun laps elvytettiin neljässäimuutissa hengityskoneeseen ja silti sanottiim et lasviksi jää.
En pystynyt. Suloinen tositarina, elämän, uskon, hyvän tahdon ja rakkauden voimasta.
Tuon näkemisen jälkeen nousivat silmiini hetken päästä surun kyyneleet. Tuttavaperheen juuri aikuiseen ikään ehtinyt ihastuttava poika oli ihan yllättäen kuollut viime yönä nukkuessaan. Perhe oli juuri viettänyt tyttären lakkiaisiaisjuhlia, ja suru yllätti heidät heti juhlien perään.
Toivon, että vanhemmat ja läheiset saavat voimia ja jaksavat jatkaa elämäänsä.
Olen itse sanonut, että uskon selviäväni melkein mistä vaan elämässä, paitsi oman lapsen kuolemasta, jos joutuisin sellaisen kohtaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta914003Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4131461Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391147Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä249986Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72953Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s295861Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto24832Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen26762Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan43736Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33731