...vai joku muu?
Mä olen mies.
Oletko mies vai nainen?
153
1375
Vastaukset
:)
Mä olen kyyhkynen.- expimot
Pulu vaiko ihan se villimpi versio?
- Heikunkeikku
Ohhhhhoh, minä oon luullut, että olet nainen.
No ei haittaa, vaikka olet mies, kuhan vaan oon luuleskellut.
Kaikki varmaan jo tietää kuumpaa plaatua minä olen. Ei varmaan tartte tällätä.- expimot
"Kaikki varmaan jo tietää kuumpaa plaatua minä olen."
Niinhän kaikki minustakin "tiesi".
- eppu2
Minä olen Eppu vaan ja toinen ristimänimeni on Orvokki.
Eräät luulee minua enkeliksi, mutta olen vain mummo.
- bessie-
Jompikumpi.
Pitäiskö tähän laittaa musalinkki, esmes J. Karjalaista, vai miten edetään?- expimot
Sano sinä. Tavoitteena on satasen ketju.
- bessie-
expimot kirjoitti:
Sano sinä. Tavoitteena on satasen ketju.
Tein maksalaatikkoa pitkästä aikaa, A-vitskutankkaus. Tosi vähätöinen ruoka tehdä.
Laitoin tahallani paljon siirappia ja paljon rusinoita, että tuli hyvää.
Kukaan ei arvaa et kumpaa s-puolta meitsi on?
- Heikunkeikku
"siilimuori"
Pääni puhki oon nyt miettinyt, että onkohan siilimuori mies vai nainen.
Uskaltaiskohan sitä arvata, ettei TAAS mee väärin, ku aloittajaa olin naiseksi luullut.
Okei mä uskallan vastata: Sinä olet nainen:)
Arvasinko oikein?
.
Minä olen Mies!
Uskokkote häh? Heikunkeikku kirjoitti:
"siilimuori"
Pääni puhki oon nyt miettinyt, että onkohan siilimuori mies vai nainen.
Uskaltaiskohan sitä arvata, ettei TAAS mee väärin, ku aloittajaa olin naiseksi luullut.
Okei mä uskallan vastata: Sinä olet nainen:)
Arvasinko oikein?
.
Minä olen Mies!
Uskokkote häh?Kyllä minä olen nainen.
Naisena minä olen sinua pitänyt.- Heikunkeikku
siilimuori4 kirjoitti:
Kyllä minä olen nainen.
Naisena minä olen sinua pitänyt.No mä ArrRRRRrrrvasin, että mua ei uskota, että oon mies.
Sitähän mä oon aina sanonut, että oon ihan kamalan huono valehtelemaan.
Okei sitte, ku valhettelusta kiinni jäin, niin sanotaan sitten, että olen nainen.
Kyllä vaan nainen oon. Kaunis nainen siis tietysti joo:)
Hyvin koulutettu aviomies
- expimot
Tapahtuuko sulle koskaan mitään? Mulle juurikaan ei.
expimot kirjoitti:
Tapahtuuko sulle koskaan mitään? Mulle juurikaan ei.
Olen erittäin ikävystyttävä ja perinteissä roikkuva mies ,mailma on mallillaan silloin kun metsässä ei liikahra lehtikään .
Enempi semmonen kotiseurun reissumies .- expimot
koti-kiusattu kirjoitti:
Olen erittäin ikävystyttävä ja perinteissä roikkuva mies ,mailma on mallillaan silloin kun metsässä ei liikahra lehtikään .
Enempi semmonen kotiseurun reissumies .Sama juttu. Elämässä on riittävästi jännitystä kun silloin tällöin vaihtaa kahvimerkkiä tai ostaa punaisten omenien sijaan vihreitä.
expimot kirjoitti:
Sama juttu. Elämässä on riittävästi jännitystä kun silloin tällöin vaihtaa kahvimerkkiä tai ostaa punaisten omenien sijaan vihreitä.
Silloin kun kuulee omat ajatukset on hyvä olla, korkeintaan kirja vierellä jos vaikka siniset ajatukset sattuu katkeemaan
- olijameni
Minä olen kielo, suomen kansalliskukka.
- eppu2
Eikös tuo ´´joku muu´´ ole lehmä?
Risto-Matti Ratia osti taulun Miinalta, jossa oli lehmän pään kuvia ja maksoi 15 000 euroa.
Asiantuntija kehui sen maasta taivaaseen ja arveli, jotta siitä voisi saada vaikka 50 000.- Heikunkeikku
"eppu2"
Tottahan toki tuo "joku muu" on lehmä. Ihan samalla tavalla, kuin joku Miau on kissa:)
Oletkos kuullut siitä yhdestä lehmästä, joka kyllästyi vahtaamaan samoja maaseudun maisemia. Se lähti hölskyttelemään kaupunkiin. Kaupunkiin päästyään sitä vastaa käveli mies. "Saako täällä ammua", kysyi lehmä.
"Ilman muuta", vastasi mies.
Niinpä lehmä jatkoi matkaa ja huuteli: Am, am, am..... :) - eppu2
Heikunkeikku kirjoitti:
"eppu2"
Tottahan toki tuo "joku muu" on lehmä. Ihan samalla tavalla, kuin joku Miau on kissa:)
Oletkos kuullut siitä yhdestä lehmästä, joka kyllästyi vahtaamaan samoja maaseudun maisemia. Se lähti hölskyttelemään kaupunkiin. Kaupunkiin päästyään sitä vastaa käveli mies. "Saako täällä ammua", kysyi lehmä.
"Ilman muuta", vastasi mies.
Niinpä lehmä jatkoi matkaa ja huuteli: Am, am, am..... :)Hyvät oli lehmällä hoksottimet.
- Sovi-nisti-sika-ko
Jos olisin nainen, olisin sovinistiemakko.
- eppu2
Onneksi et ole, emakko voisi loukkaantua.
- Totta-puhelet
Sika on viisas eläin, sitä ei saa loukata tai se lakkaa antamasta kinkkua :)
- Heikunkeikku
eppu2 kirjoitti:
Onneksi et ole, emakko voisi loukkaantua.
Hoi ihmiset Hei!
Voisiko joku rekisteröitynyt tyyppi olla niin ilahduttavan ilahduttava, että tahtoisi minua ilahduttaa ja laittaa mun puolesta yhen peukun ylöspäin?
Niinku siis tahtoisin lainata yhtä peukkua. Sopiiko?
Tahtoisin laittaa plussan tolle eppu kahelle, ku tolleen kirjotti, että "Onneksi et ole, emakko voisi loukkaantua."
Nauratti pirhanasti;) Heikunkeikku kirjoitti:
Hoi ihmiset Hei!
Voisiko joku rekisteröitynyt tyyppi olla niin ilahduttavan ilahduttava, että tahtoisi minua ilahduttaa ja laittaa mun puolesta yhen peukun ylöspäin?
Niinku siis tahtoisin lainata yhtä peukkua. Sopiiko?
Tahtoisin laittaa plussan tolle eppu kahelle, ku tolleen kirjotti, että "Onneksi et ole, emakko voisi loukkaantua."
Nauratti pirhanasti;)Ole hyvä
- Heikunkeikku
koti-kiusattu kirjoitti:
Ole hyvä
Kiitos koti-kiusattu.
Kyllä mä nyt oon pretevää, kun oon "oman" (vaikkakin lainattu) peukun pistänyt pystyyn:)
En voi maksaa lainaa takaisin peukkuna, mutta yritän keksiä jonkun sopivan korvauksen myöhemmin. - eppu2
Heikunkeikku kirjoitti:
Kiitos koti-kiusattu.
Kyllä mä nyt oon pretevää, kun oon "oman" (vaikkakin lainattu) peukun pistänyt pystyyn:)
En voi maksaa lainaa takaisin peukkuna, mutta yritän keksiä jonkun sopivan korvauksen myöhemmin.Kiitos vaan kaikille peukkuosallisille.
Se kun oli heti ensimmäinen lause, kun mieleeni tuli. - NikittömänäMuttaRek
Heikunkeikku kirjoitti:
Kiitos koti-kiusattu.
En voi maksaa lainaa takaisin peukkuna, mutta yritän keksiä jonkun sopivan korvauksen myöhemmin.Voit tietenkin, jos oikeasti haluat. Voit rekisteröityä palstalle, vaikket haluaisikaan käyttää rekisteröityä nikkiä täällä.
- mimmimum-..mi
No joo.....ei tarvi kyllä edes pöksyyn kurkata....
- ent.siivoojaparka
Se olisikin vuoden paras vitsi, jos mimmimummi osoittautuisi mieheksi. Kaikki hunkszin lirkut ...
- mimmimum-..mi
En minä nyt lirkuista tiedä....mutta kyllä oletan että hunksz on miespuolinen.....kaikesta päätellen...
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Se olisikin vuoden paras vitsi, jos mimmimummi osoittautuisi mieheksi. Kaikki hunkszin lirkut ...
"ent.siivoojaparka"
Minä olen mies.
Yksi-nikkinenkin.
Siksi myös luotettava.
-
Ota huomioon asia, jonka olen jo monia kertoja kirjoittanut.
Minä kirjoitan nimi-merkeille.
Se on sitten nimmareitten asia miltä haluavat vaikuttaa.
H.- ent.siivoojaparka
hunksz kirjoitti:
"ent.siivoojaparka"
Minä olen mies.
Yksi-nikkinenkin.
Siksi myös luotettava.
-
H.Ole vain mies. Mikäs siinä.
Minä en haluaisi missään nimessä olla mies, sillä silloinhan minä olisin homo ... - OikeaMulkvistiOn
hunksz kirjoitti:
"ent.siivoojaparka"
Minä olen mies.
Yksi-nikkinenkin.
Siksi myös luotettava.
-
H.Ihan epäilemättä todella mulkullinen mies!
- expimot
Mua niin moni luuli naiseksi, että mitäs jos mä olenkin sellanen antr.. andor.. arnokr... no sellanen mistä ei oikein osaa sanoa kumpi on?
- mimmimum-..mi
Tiedän yhden aivan hetero miehen ...joka sanoo olevansa androgyyni.....eikä häpeile mitenkään "naisellista" puoltakaan itsessään..
- eppu2
No palstalaisetkos ne nyt tuollaisen sopan Sinun päähäsi keitti.
Tämä se on semmonen areena, että täällä luulot menee, niinkuin kännykässä ennakkosyöttö. Aina tulee sotkua. - ent.siivoojaparka
Jotain epäilyksiä meinasi hiipiä mieleen, kun kerran kuvailit ulkonäköäsi. Ja siitä partasi väristä, jos annat sen kasvaa.
Sitten ajattelin, että kasvaahan tämän ikäisillä monilla naisillakin parta. Jokunen karkea haiven itsellänikin suupielessä, mitkä nypin pinseteillä pois, jos alkaa suuhun asti ylettymään. - mimmimum-..mi
Piti vielä sanoa....en sinua naiseksi luullut ....ja viimeistään se partajuttu paljasti mieheksi.....
- kesi.vä
Nainen.
- bessie-
Hop hop hop jaksaa jaksaa jaksaa!
Olen mies pidän hyvistä naisista en ole Jeesus!
- de-meter
Oliskohan ämmänläyskä mitään ? Näinkin meitä naisia on täällä tituleerattu. Minäkään en mieltänyt aloittajaa mieheksi ennenkuin luin tuon jutun polkupyörästä. Ei niin, etteikö meiltä naisilta polkypyörän korjaus kävisi, mutta kun jutussa ei ollut kyvykkyyden painotusta niin epäilys alkoi viritä.
Täällä on kai niin paljon naisia - luultavasti - että kun uusi (?) kirjoittaja ilmestyy kartalle, olettaa ilman muuta, että hän on nainen...
Mutta kiva, että olet mies..)) Miehiä pidetään täällä hyvänä, eikö tytöt ?- de-meter
Ancelina kirjoitti:
Hyvänä pidetään ja ainakin yks mies pitää useimpia tyttöjä hyvänään.
Kukahan mahtaa olla kyseessä, Ancelina ? Varmasti joku hurmaava ja avarasydäminen. Ei se muilta onnistu..))
de-meter kirjoitti:
Kukahan mahtaa olla kyseessä, Ancelina ? Varmasti joku hurmaava ja avarasydäminen. Ei se muilta onnistu..))
Emmää vaan tiärä, mää oon ihan hoomoilasena ;)
- de-meter
Ancelina kirjoitti:
Emmää vaan tiärä, mää oon ihan hoomoilasena ;)
..)) ..)). Jospa tästä lähtien nimitämmekin tätä hurmuria kotoisesti Moilaseksi.
Eihän tuota rekistäröityä nimmaria osaa edes kirjoittaa - tämmöinen lukihäiriöinen ainakaan... - ent.siivoojaparka
Minä en tuota expimotia ihan vissin varmaksi menisi vieläkään mieheksi luokittelemaan.
Vähän liikaa johonkin asiaan tarttuva ja väittelyn- ja jankuttamisenhaluinen ollakseen mies. Mutta onhan niitä akkamaisia miehiäkin. Olihan Pekka Puupäälläkin kukka hatussaan esim. - eppu2
Minä en tuota expimotia ihan vissin varmaksi menisi vieläkään mieheksi luokittelemaan.
Vähän liikaa johonkin asiaan tarttuva ja väittelyn- ja jankuttamisenhaluinen ollakseen mies. Mutta onhan niitä akkamaisia miehiäkin. Olihan Pekka Puupäälläkin kukka hatussaan esim.Hunksikin jankutta jatkuvasti samoja asioita ja kirjoituksia.
Epäiletkö sitäkin? de-meter kirjoitti:
..)) ..)). Jospa tästä lähtien nimitämmekin tätä hurmuria kotoisesti Moilaseksi.
Eihän tuota rekistäröityä nimmaria osaa edes kirjoittaa - tämmöinen lukihäiriöinen ainakaan...Demeter, testaa sinä tuota moilasta, sinulla on läheisempi (sydämellisempi) suhde häneen.
Minulla taitaa olla jo parikin varoitusta alla, jalkapallotermein keltaista korttia, seuraava on punainen, joten en riskeeraa :)- ent.siivoojaparka
eppu2 kirjoitti:
Hunksikin jankutta jatkuvasti samoja asioita ja kirjoituksia.
Epäiletkö sitäkin?Mitään konkreettista todistusaineistoahan minulla ei tietenkään asiasta ole.
Aika lyhyeen hän jättää saman kirjoittajan kanssa jankuttamisen, kun tulee "end of chat".
Aika lyhyeen sinäkin tosin yleensä jätät, mutta viimeisessä kommentissasi väittelyssä bruukaa näkyä se naisille tyypillinen nyrpistyminen. - eppu2
Mitään konkreettista todistusaineistoahan minulla ei tietenkään asiasta ole.
Aika lyhyeen hän jättää saman kirjoittajan kanssa jankuttamisen, kun tulee "end of chat".
Aika lyhyeen sinäkin tosin yleensä jätät, mutta viimeisessä kommentissasi väittelyssä bruukaa näkyä se naisille tyypillinen nyrpistyminen.En minä nyrpisty enkä nyrpistele.
En vaan viitsi jatkaa puliveivaamista. Tuumaan vaan itsekseni, noh se siitä sitten tällä kertaa, jatketaan toiste, jos jaksetaan. - ent.siivoojaparka
eppu2 kirjoitti:
En minä nyrpisty enkä nyrpistele.
En vaan viitsi jatkaa puliveivaamista. Tuumaan vaan itsekseni, noh se siitä sitten tällä kertaa, jatketaan toiste, jos jaksetaan.Itseksesi tuumaat?
- de-meter
Vähän liikaa johonkin asiaan tarttuva ja väittelyn- ja jankuttamisenhaluinen ollakseen mies. Mutta onhan niitä akkamaisia miehiäkin. Olihan Pekka Puupäälläkin kukka hatussaan esim.Jospa hän (expinot) on nuorimies vielä. Nuoret jaksavat puliveivata...))
- de-meter
Ancelina kirjoitti:
Demeter, testaa sinä tuota moilasta, sinulla on läheisempi (sydämellisempi) suhde häneen.
Minulla taitaa olla jo parikin varoitusta alla, jalkapallotermein keltaista korttia, seuraava on punainen, joten en riskeeraa :)Hä, Ancelina ? Oletkos ollut vallaton, kun varoituksia olet saanut vai oletko potkaissut pallon maaliin ? Siitäkin tulee joskus sanktio tai ainakin jäähy..))
de-meter kirjoitti:
Hä, Ancelina ? Oletkos ollut vallaton, kun varoituksia olet saanut vai oletko potkaissut pallon maaliin ? Siitäkin tulee joskus sanktio tai ainakin jäähy..))
Vääriä sanoja, väärässä paikassa, ne riittävät sanktioihin.
Jalkapallossa ei muuten anneta jäähyjä.
Tänään olen ollut vallaton, paras palaute jonka olen saanut; "mummo on hassu."
Nainen ja hetero. Väitetään että niin miehessä kuin naisessakin on hivenen vastakkaista puoltakin. En ole kyllä huomannut mitään vaikutusta. Miehet pitävät pintansa.
- de-meter
Siivooja tuolla muistutti parran kasvusta, joten eikös se mieshormoni lisäänny naisilla vanhemmiten ja miehillä taas naishormoni ?
Minua on joskus syytetty miesnäkökulman suosimisesta. Lieneekö sillä vaikutusta, että kasvinkumppanini olivat poikia ja että riitaisessa perhekuviossa olin isäni puolustaja ja ymmärtäjä. Seepra ei pääse raidoistaan. - eppu2
de-meter kirjoitti:
Siivooja tuolla muistutti parran kasvusta, joten eikös se mieshormoni lisäänny naisilla vanhemmiten ja miehillä taas naishormoni ?
Minua on joskus syytetty miesnäkökulman suosimisesta. Lieneekö sillä vaikutusta, että kasvinkumppanini olivat poikia ja että riitaisessa perhekuviossa olin isäni puolustaja ja ymmärtäjä. Seepra ei pääse raidoistaan.Jospa se, että meissä on molempia puolia, tarkoittakin juuri tuota näkökulman näkemystä, eikä niinkään seksuaalijuttua.
Minulla oli myös enimmäkseen poikia leikkikavereina, veli ja naapurissa 3 poikaa.
Itse olen ajatellut, että tuo vähän suoraviivaisempi suhtautuminen asioihin on osin sieltä perua.
Ei jaksa niin nuukaan välittää kaikenmailman niuhotuksista ja kotkotuksista. - ent.siivoojaparka
de-meter kirjoitti:
Minua on joskus syytetty miesnäkökulman suosimisesta. Lieneekö sillä vaikutusta, että kasvinkumppanini olivat poikia ja että riitaisessa perhekuviossa olin isäni puolustaja ja ymmärtäjä. Seepra ei pääse raidoistaan.Sehän on ihan vanha tuttu juttu, että on "isin tyttö" ja "äidin poika".
Luulen sen enemmänkin osoittavan naisellisuutta, jos suosii miesnäkökulmaa. Mies ei pysty esittämään naista, tälläkään palstalla. Ei myöskään nainen esittämään miestä. Se tulee läpi, suhtautumisessa asioihin sekä sanavalinnoissa. Pienet asiat ja niiden puutteet. Taitava kirjailijakaan ei onnistu täydellisesti. Et voi olla muuta kun se mikä olet, sen osaat parhaiten.
- de-meter
eppu2 kirjoitti:
Jospa se, että meissä on molempia puolia, tarkoittakin juuri tuota näkökulman näkemystä, eikä niinkään seksuaalijuttua.
Minulla oli myös enimmäkseen poikia leikkikavereina, veli ja naapurissa 3 poikaa.
Itse olen ajatellut, että tuo vähän suoraviivaisempi suhtautuminen asioihin on osin sieltä perua.
Ei jaksa niin nuukaan välittää kaikenmailman niuhotuksista ja kotkotuksista.Suoraviivaisuuden minäkin tunnistan itsessäni, eppu2. Ja toden totta: jospa se androgyyniys onkin sellainen loppusilaus..)) Että näemme kokonaisuuden vailla vastakkainasettelua.
- de-meter
Sehän on ihan vanha tuttu juttu, että on "isin tyttö" ja "äidin poika".
Luulen sen enemmänkin osoittavan naisellisuutta, jos suosii miesnäkökulmaa.Vanha juttu, espis ? Ja minä kun kuvittelin olevani jotakin erityistä..))
Mutta hyvä näkökulma tuohon miessydämiseen naiseen.
Yhden mieskirjailijan muistan kuvanneen itseään p.....a vailla olevaksi naiseksi.
Niin että ainakin taiteilijoilla tuntuisi olevan hyvä tatsi maskuliiniseen ja feminiiniseen puoleen itsessään.
- Outoko
En ole koskaan tuntenut olevani erityisesti kumpaakaan. Kromosomini ovat naisen, lapsiakin olen synnyttänyt, mutten jaksa monistakaan "naisten jutuista" innostua. Eikä minua toisessakaan ihmisessä erityisesti kiinnosta se, onko hän mies vai nainen, pikemminkin hänen ihmisyytensä.
Minä taas olen aina puolestani tuntenut olevani nainen (kyyhkysen ohella). Pikkuflikkanakin kun leikin poikien leikkejä ja kipeilin puissa ja vedin nyrkillä naapurin ekiä kuonoon olin aina tyttö. Samaistin itseni naispuolisiin villin lännen sankareihin, olin Calamity Jane, en Villi Bill Hitchcoc.
Minua kiinnostaa etupäässä naisten asiat ja olen auttamattoman jälkeenjäänyt kaikessa teksnisessä ja mekaanisessa mutta omistan hyvän muistin ja verbaalisuuden. Jotkut jutut kuten esim. tietokonepelit ja sen sellainen jotka ovat etupäässä poikien juttuja kiinnostavat tosin minuakin. Ja olen sen verran raaka että voin laittaa elävän kastemadon koukkuun.- ent.siivoojaparka
Hyvän muistin?
Kanalla sanotaan olevan lyhyt muisti. Onkohan se yhtä lyhyt kaikilla kanalinnuilla? ent.siivoojaparka kirjoitti:
Hyvän muistin?
Kanalla sanotaan olevan lyhyt muisti. Onkohan se yhtä lyhyt kaikilla kanalinnuilla?Mä peukutin usa, ainooastaan sen takia että sinä se vaan jaksat.
Muuten La Colombe kuuluu kyyhkyslintuihin, ei kanalintuihin :)
https://sv.wikipedia.org/wiki/Duvor- ent.siivoojaparka
Paloma.se.co kirjoitti:
Mä peukutin usa, ainooastaan sen takia että sinä se vaan jaksat.
https://sv.wikipedia.org/wiki/DuvorMiksi en jaksaisi?
Sehän minun yksi niitä naisellisia piirteitäni onkin. - ent.siivoojaparka
Paloma.se.co kirjoitti:
Mä peukutin usa, ainooastaan sen takia että sinä se vaan jaksat.
https://sv.wikipedia.org/wiki/DuvorPeukutit joo.
Sattuuhan niitä vahinkoja, kun piti itseäsi peukuttaa, niin vahingossa osui vapisevan vanhuksen kätesi ent.siivoojaparan kommentin peukkuun.
Mutta eihän se ihan korvaamaton vahinko ollut, uusi yritys ja sitten se osuikin sinne minne piti.
Muu? Lehmä?
Tytöksi syntynyt, mutkan kautta uudestaan minuuttani löytänyt. Ensimmäinen kosketus poikiin ei päättynyt hyvin, ei kuitenkaan poliisi-ilmoitukseen. Sitten vietin vuoden väistellen isäpuolen tahmaisia tassuja, ei kuitenkaan päättynyt poliisi-ilmoitukseen. Psykoosiin kylläkin.
Puolivuosikymmennen sekoilua. Sitten Ehjästäjä saapui ratsullaan. Eron myötä nelissäkymppisissä kävin vasta läpi kaikki ne jutut, tajusin miksi olen sellainen kuin olen, ja löysin hameen.
Että ok. Olen mä vähän nainen. 10 vuoden verran :) Sukkahousujen kanssa en vieläkään ole sinut.
Mä ihmettelen miten sinusta on saatu nainen? Mun mielestä sä oot hyvinkin miehinen. Kynnenrepijä.- expimot
Oisko se tuo huolehtivainen tapani kommentoida aina ystävällisen empaattisesti, aiheesta ja kirjoittajasta riippumatta? Tulee sellainen illuusio että tuon pehmon on pakko olla nainen.
Mutta leikki sikseen, nyt täytyy lähteä apteekkiin ostamaan Neoamisept desinfioimisainetta. Hölvään sitä naamaan aina parranajon jälkeen, kun partavedet ei kirvele tarpeeksi ja haisevat liian hyvälle. ..tana haise tässä nyt vielä kukkasille... Mun on nyt aivan pakko kertoa että oletin sinun olevan nainen ainoostaan sen takia että kirjoituksistasi päätellen olet avarakatseinen ja ennakkoluuloton; ominaisuudet jotka ovat olleet haussa tämän palstan miespuolisissa osallistujissa. Minä olen ainoastaan iloinen siitä että tää pieni otos ikäryhmämme miehistä ei edusta mitenkään kansan koko kuvaa.
- ent.siivoojaparka
Paloma.se.co kirjoitti:
Mun on nyt aivan pakko kertoa että oletin sinun olevan nainen ainoostaan sen takia että kirjoituksistasi päätellen olet avarakatseinen ja ennakkoluuloton; ominaisuudet jotka ovat olleet haussa tämän palstan miespuolisissa osallistujissa. Minä olen ainoastaan iloinen siitä että tää pieni otos ikäryhmämme miehistä ei edusta mitenkään kansan koko kuvaa.
Kuten tuolla aikaisemmin jo kirjoitinkin, niin """ Olihan Pekka Puupäälläkin kukka hatussaan esim."""
- expimot
Paloma.se.co kirjoitti:
Mun on nyt aivan pakko kertoa että oletin sinun olevan nainen ainoostaan sen takia että kirjoituksistasi päätellen olet avarakatseinen ja ennakkoluuloton; ominaisuudet jotka ovat olleet haussa tämän palstan miespuolisissa osallistujissa. Minä olen ainoastaan iloinen siitä että tää pieni otos ikäryhmämme miehistä ei edusta mitenkään kansan koko kuvaa.
"avarakatseinen ja ennakkoluuloton"
Kiitos samoin.
Kivaa olla välillä muutakin kuin suvakki.
Voihan sitä kirjoittaa miehenä tai naisena.
korpikirjailija kirjoitti:
Kysy aloittajalta?
Sinulta kysyin.
Ei aloittaja ole mielestäni koskaan esiintynyt naisena. Minä häntä tituleerasin neidiksi jossain kommentissa, ai niin, taisi olla kysmys tukanväristä ja hän totesi että parta on punasen ja harmaan sekotusta jos hän antaa sen kasvaa, elikkä virhe oli ollut alunperinkin minun.- korppis1
Paloma.se.co kirjoitti:
Sinulta kysyin.
Ei aloittaja ole mielestäni koskaan esiintynyt naisena. Minä häntä tituleerasin neidiksi jossain kommentissa, ai niin, taisi olla kysmys tukanväristä ja hän totesi että parta on punasen ja harmaan sekotusta jos hän antaa sen kasvaa, elikkä virhe oli ollut alunperinkin minun.Oletko aivan sata varma aloittajan olevan mies? Minun partakarvani ovat valkoisia.
Olen nainen ja olen koko ikäni saanut nauttia sen suomista eduista ja etuoikeuksista. Pärjään kyllä hyvin myös miesten maailmassa sekä yksityisesti että työkuvioissa.
Aviomieheni oli myös paras ystäväni ja viihdyimme erinomaisesti yhdessä. Hän halusi jakaa harrastuksensa kanssani, vaikkei jakanutkaan ihan kaikkia oman kiinnostukseni osa-alueita.
Mieheni mm. opetti minut ampumaan erilaisilla aseilla ja sai minut suorittamaan metsästäjätutkinnonkin. Olin jo aikaisemmin kulkenut hänen kanssaan metsästysretkillä, ja kortin hankittuani aloin sitten kantaa pitkäpiippuista asettakin mukana.
1970-luvulla jotkut tuomitsivat erityisesti naismetsästäjiä, vaikka 99% metsästäjistä tekee todella aktiivisesti riistanhoitotyötä ja verottaa vain erittäin vähän riistakantaa. Kaupallinen lihantuotanto- ja teurastuskuviot saattavat sen sijaan tarjota monenlaista kärsimystä tuotantoeläimille. Siksi en ostakaan naudan tai sianlihaa, vaan syön ainoastaan vapaana eläneen eläimen lihaa.- expimot
"Kaupallinen lihantuotanto- ja teurastuskuviot saattavat sen sijaan tarjota monenlaista kärsimystä tuotantoeläimille. Siksi en ostakaan naudan tai sianlihaa, vaan syön ainoastaan vapaana eläneen eläimen lihaa."
Samaa mieltä vaikka Ismo Leikola heittikin hyvän pointin asiaan:
Pohti että eikö ole jopa julmempaa ja epäeettisempää syödä se onnellisesti vapaana kasvanut eläin. Jos on pakko tappaa eläin, niin miksi onnettoman sijaan just se onnellinen?
- ent.siivoojaparka
""""Siksi en ostakaan naudan tai sianlihaa, vaan syön ainoastaan vapaana eläneen eläimen lihaa."""
Halvemmaksihan se tietysti itselleen tulee ja riistaa myydessä sillä tienaakin jonkun verran, kun ei ole tarvinnut itse tehdä niitten ruokkimisen ja hoitamisen eteen mitään. Senkun käy platskauttamassa hengiltä eläinraukan, mikä kuuluu luontoon ja luonnonkulkuun.- bessie-
"Senkun käy platskauttamassa hengiltä eläinraukan, mikä kuuluu luontoon ja luonnonkulkuun."
Syöminen ja syödyksi joutuminen kuuluu myös luontoon ja luonnonkulkuun?
Siitäkin voidaan olla montaa mieltä, että kuuluvatko kaikki riistaeläimet Suomen luontoon.
Ihmiset taatusti kuuluvat, vaikkemme ekosysteemeihin kuuluisikaan. - O-Orvokki
ja ovat saaneet elää rodulleen luontaista vapaata elämää loppuun asti ja kuollakin silmänräpäyksessä.
Ei riistanhoito ja ruokinta välttämättä ole ollenkaan ilmaista, eivät myöskään metsästysluvat ja riistanhoitomaksut sekä mahdollisesti maanomistajille maksettavat korvaukset ja seurojen jäsenmaksut.
Myös porot ja lampaat elävät yleensä likimain vapaina.
Mielestäni citykanien lihaakin voisi mielellään toimittaa myytäväksi ihmisravinnoksi eikä vain eläimille Korkeasaareen. ;)
Sinun vaihtoehtoisi:
Tuotantoeläimiä rääkätään koko elämänsä, eikä piitata vaikka niistä tulee ahtaissa kasvatustiloissaan ja keinoruokinnalla epämuodostuneita ja liikuntakyvyttömiä. - ent.siivoojaparka
O-Orvokki kirjoitti:
ja ovat saaneet elää rodulleen luontaista vapaata elämää loppuun asti ja kuollakin silmänräpäyksessä.
Ei riistanhoito ja ruokinta välttämättä ole ollenkaan ilmaista, eivät myöskään metsästysluvat ja riistanhoitomaksut sekä mahdollisesti maanomistajille maksettavat korvaukset ja seurojen jäsenmaksut.
Mielestäni citykanien lihaakin voisi mielellään toimittaa myytäväksi ihmisravinnoksi eikä vain eläimille Korkeasaareen. ;)
Sinun vaihtoehtoisi:
Tuotantoeläimiä rääkätään koko elämänsä, eikä piitata vaikka niistä tulee ahtaissa kasvatustiloissaan ja keinoruokinnalla epämuodostuneita ja liikuntakyvyttömiä.Joo, Ovat saaneet kuollakin silmänräpäyksessä....
Saaneet? Kuolla? Kesken hyvää, rodulleen luonaista ja vapaata elämäänsä...
Toivon sydämeni pohjasta sinulle sitä samaa kohtaloa. - expimot
Joo, Ovat saaneet kuollakin silmänräpäyksessä....
Toivon sydämeni pohjasta sinulle sitä samaa kohtaloa.Miks toi alapeukku on tossa kun se ei kuitenkaan toimi?
Ei toimi ei, ei, ei.
Tosin ei mulla toimi yläpeukkukaan, ei ainakaan viimeksi kun kokeilin.
Nyt en uskalla yrittää, jos se on vaikka korjaantunut... - ent.siivoojaparka
expimot kirjoitti:
Miks toi alapeukku on tossa kun se ei kuitenkaan toimi?
Ei toimi ei, ei, ei.
Nyt en uskalla yrittää, jos se on vaikka korjaantunut...Mikäs sinun nikkisi on rekattuna?
Miehenäkö vai naisena rekkauduit? - ent.siivoojaparka
expimot kirjoitti:
Ei toimi ei, ei, ei.
Nyt en uskalla yrittää, jos se on vaikka korjaantunut...Kyllä minulla toimi, kun räpsäytin sinulle alapeukun.
- VaiRekisteröidyilleJaK
expimot kirjoitti:
Ei toimi ei, ei, ei.
Nyt en uskalla yrittää, jos se on vaikka korjaantunut..."Peukutusoikeus" syntyy kirjautumalla.
- LihanSyöjätärJa
Joo, Ovat saaneet kuollakin silmänräpäyksessä....
Toivon sydämeni pohjasta sinulle sitä samaa kohtaloa.Kiitos, niin toivon minäkin itselleni.
Jos syöt lihaa, hyväksytkö eläinten rääkkäämisen koko niiden elämän ajan ja kamalat kokemukset vielä teurastamollakin? - bessie-
O-Orvokki kirjoitti:
Sinun vaihtoehtoisi:
Tuotantoeläimiä rääkätään koko elämänsä, eikä piitata vaikka niistä tulee ahtaissa kasvatustiloissaan ja keinoruokinnalla epämuodostuneita ja liikuntakyvyttömiä.Tuskinpa nuo isommat riistaeläimet silmänräpäyksessä kuolevat, hyvä jos taintuvat, ja harvinaista sekin taitaa olla?
Olen joskus ollut myös hyvä jätkä. Enkä siltikään ole koskaan valehdellut mun sukupuolesta. Sen homman ovat muut hoitaneet. Taitaa olla yksi palstan "to do things".
Näitä on muutama:
Väitä jonkun olevan toista sukupuolta.
Väitä jonkun olevan jotain toista nimerkkiä.
Väitä jonkun olevan kännissä.
Linkitä musaa.
Käske peilin eteen.
Olen saavuttanut 2/5.
Kunhan tässä koetan auttaa sua kohti 100.- expimot
Kiitos punttauksesta, 100 täältä tullaan.
Se yks "rehellinen" valittaa usein että hänen väitetään kirjoittelevan muillakin kuin sinisellään ja tekee kuitenkin itse toistuvasti samaa. Useimmin epäilee teevee:tä ja siiliä.
Tömpsis.
Lurps.
Hopsis.
Sil-lä on mon-ta tieto-konetta. Luv. - bessie-
expimot kirjoitti:
Se yks "rehellinen" valittaa usein että hänen väitetään kirjoittelevan muillakin kuin sinisellään ja tekee kuitenkin itse toistuvasti samaa. Useimmin epäilee teevee:tä ja siiliä.
Tömpsis.
Lurps.
Hopsis.
Sil-lä on mon-ta tieto-konetta. Luv.Nonnis, mua ei kiitetty vaikka mä kilttinä omana itsenä tsemppasin ja kannustin jo eilen.
- expimot
bessie- kirjoitti:
Nonnis, mua ei kiitetty vaikka mä kilttinä omana itsenä tsemppasin ja kannustin jo eilen.
Kiiiiiitos!
- bessie-
expimot kirjoitti:
Kiiiiiitos!
Ei kelpaa, painotus väärällä tavulla.
expimot kirjoitti:
Tömpsis.
Lurps.
Hopsis.
Sil-lä on mon-ta tieto-konetta. Luv."expimot"
Näyttää siltä että tällaiseenkin aloitukseen saadan pieni iva minua kohtaan.
Täytynee siis minunkin kantaa korteni 100 lasissa.
Sehän menee aina niin, että hunksia kannattaa ivata, jos haluaa paljon kommentteja.
Myönteisiä.
-
Aika halpa on keino.
H.- ruikutiruikutirui
hunksz kirjoitti:
"expimot"
Sehän menee aina niin, että hunksia kannattaa ivata, jos haluaa paljon kommentteja.
Myönteisiä.
-
Aika halpa on keino.
H.Jos kerran sinua kannattaa ivata, että saa myönteisiä kommentteja, niin mitähän se kertoo sinusta?
Ylimielisyys, pilkallinen suhtautuminen kirjoittajiin ja toisten ajatusten pilkkaaminen yhdistettyinä makeaan teeskentelyyn ja itsensä hehkutus jonakin palstan keskushahmona saa aikaan vain tympääntymistä.
Mutta sitähän sinä et voi lasitornissasi edes tajuta.
Suosiosi on täällä laskenut kuin leivän hinta pikkukaupoissa ja olet enää pelkkä likilaskuinen hiivaleivän puolikas. - ent.siivoojaparka
Taasko se hmp.f ...?
Tai, onhan tuo nyt jo iltapäivä kuitenkin. hunksz kirjoitti:
"expimot"
Myönteisiä.
-
Aika halpa on keino.
H.Toinen halpa keino on käydä kopsaamassa sama oma viesti jokaiselle ketjuun vastanneelle.
Taasko se hmp.f ...?
Tai, onhan tuo nyt jo iltapäivä kuitenkin.Mene sä kuule peilin eteen!
- ent.siivoojaparka
ruikutiruikutirui kirjoitti:
Jos kerran sinua kannattaa ivata, että saa myönteisiä kommentteja, niin mitähän se kertoo sinusta?
Ylimielisyys, pilkallinen suhtautuminen kirjoittajiin ja toisten ajatusten pilkkaaminen yhdistettyinä makeaan teeskentelyyn ja itsensä hehkutus jonakin palstan keskushahmona saa aikaan vain tympääntymistä.
Mutta sitähän sinä et voi lasitornissasi edes tajuta.
Suosiosi on täällä laskenut kuin leivän hinta pikkukaupoissa ja olet enää pelkkä likilaskuinen hiivaleivän puolikas.Kenen syy se oikeastaan on, jos olet altis tympääntymään? Et vaikuta viihtyvän/hyväksyvän itseäsi tympääntyneenä?
Kun nyt tiedostat ongelmasi, niin eikö sinun oman hyvinvointisi tähden pitäisi yrittää tehdä itsellesi jotain, että viihtyisit itsesi kanssa. Vaikka opetella olemaan tympääntymättä. - onseniinkauhiaataasen
Taasko se hmp.f ...?
Tai, onhan tuo nyt jo iltapäivä kuitenkin.Kukas sen harjanvarren nostaisi ellei siivoojaparka itse?
Kärppänä paikalle, kun Herra Kulta-Mussukkaa moititaan.
Ja tietysti omat luulonsa kirjoittajasta.
Toiveena saada edes pienet, hyväksyvät läpsytykset karvaisille pakaroilleen pilkatun idolinsa kiitokseksi. - ent.siivoojaparka
hmp.f kirjoitti:
Mene sä kuule peilin eteen!
Hymiöt, hmp.f? Missä hymiöt, hyvä mies?
- ent.siivoojaparka
onseniinkauhiaataasen kirjoitti:
Kukas sen harjanvarren nostaisi ellei siivoojaparka itse?
Kärppänä paikalle, kun Herra Kulta-Mussukkaa moititaan.
Ja tietysti omat luulonsa kirjoittajasta.
Toiveena saada edes pienet, hyväksyvät läpsytykset karvaisille pakaroilleen pilkatun idolinsa kiitokseksi.Olen minä täällä ollut aina silloin tällöin muutenkin, aika useinkin.
Miksi ihmeessä huomaat minut aina vasta silloin, kun pelkäät minun vievän sinulta "Kulta-Mussukan"? ent.siivoojaparka kirjoitti:
Hymiöt, hmp.f? Missä hymiöt, hyvä mies?
No vvvi..etävä! Nyt iskee identiteettikriisi!
Sinäkään et ole entiselläs, taisit äsken kehua mua!
Kun sä nyt noin hempeäksi heittäydyit, niin mitä jos samalla antaisit halin? Kiltti-pliis. Anna ny... miks mua muuten joku välillä luulee mieheksi? En ymmärrä.bessie- kirjoitti:
Ei kelpaa, painotus väärällä tavulla.
Bessie-, vähän laadukkaampaa viestiä pitää laittaa kehiin kuin "Hop hop hop jaksaa jaksaa jaksaa!" ainakin ansaitaksesi vielä mukamas Kitooooksen! Tai sitten mulle tuplakiitos! Mun viestit kuitenkin poiki muutaman toisenkin viestin.
- ent.siivoojaparka
hmp.f kirjoitti:
Bessie-, vähän laadukkaampaa viestiä pitää laittaa kehiin kuin "Hop hop hop jaksaa jaksaa jaksaa!" ainakin ansaitaksesi vielä mukamas Kitooooksen! Tai sitten mulle tuplakiitos! Mun viestit kuitenkin poiki muutaman toisenkin viestin.
Menehän pyyhkimään piimänjätteet partauntuvistasi.
Menehän pyyhkimään piimänjätteet partauntuvistasi.
No en varmana! En ole päässyt vielä uhmaikää pidemmälle. Menen sen sijaan otamaan yksi sauva kumpaankin käteen. Kaksihan mulla oli? Vai mitä?
Mites sen halin kanssa meni? Et kyllä ikinä vastaa suoriin kysymyksiin, aina joutuu muistuttamaan ja muistuttamaan. Tällainen nuorempi ja norjempi.- ent.siivoojaparka
hmp.f kirjoitti:
No en varmana! En ole päässyt vielä uhmaikää pidemmälle. Menen sen sijaan otamaan yksi sauva kumpaankin käteen. Kaksihan mulla oli? Vai mitä?
Mites sen halin kanssa meni? Et kyllä ikinä vastaa suoriin kysymyksiin, aina joutuu muistuttamaan ja muistuttamaan. Tällainen nuorempi ja norjempi.Se on vähän arkaluontoinen homma nykyisin mennä halimaan vierasta alaikäistä poika-lasta, jolle on vasta alkanut partauntuvat kasvamaan.
Ni annetaanhan nyt olla.
No niin.
Höpötin sai satasensa täyteen.
Ennätys-nopeasti sanoisin.
Saankohan minä Papu-Kaija-merkin :)
-
Huoks...Kaikkea sitä näkeekin.
H.No, niin mikä on ketjuun osallistuneiden lopputulos?
Mies vai nainen seurusteli kanssanne?- oletihanpihalla
Paloma.se.co kirjoitti:
Väliäkö tuolla?
Joskus on sellainen tunne niinkuin seurustelisi ufojen kanssa.Miten "tuntemattomien lentävien esineiden" kanssa seurustellaan???
Paloma.se.co kirjoitti:
Väliäkö tuolla?
Joskus on sellainen tunne niinkuin seurustelisi ufojen kanssa.Luin kommentteja ja huomasin aloittajan vastaavan myös puskasta. Hunksi näyttää olevan hänelle punainen vaate, no, en ihmettele. Minun kommentteihini kyseinen nimimerkki ei ole koskaan reakoinut.
Kysyn vaikka tiedän en saa vastausta.
Missä aloittaja kävi armeijan ja mikä on hänen sotilasarvo?oletihanpihalla kirjoitti:
Miten "tuntemattomien lentävien esineiden" kanssa seurustellaan???
Suurinpiirtein samoin kun nimimerkittömien haamujen kanssa? Olettaisin, en tiedä. Siksi laitoinkin kysymysmerkin :)
- siinäsulleinfoa
korppis kirjoitti:
Luin kommentteja ja huomasin aloittajan vastaavan myös puskasta. Hunksi näyttää olevan hänelle punainen vaate, no, en ihmettele. Minun kommentteihini kyseinen nimimerkki ei ole koskaan reakoinut.
Missä aloittaja kävi armeijan ja mikä on hänen sotilasarvo?Parolan Panssarimuseossa vuonna 1974 ja sotilasarvo on "hyökkäysvaunun rahastaja".
Vitsi! Vitsi! Vitsi!
oikeasti kävin armeijan läpi kirjekurssina.
Sain sieltä täydet pisteet, mutta otin puolet rahana.
Totta puhuen:
Livahdin Käpykaartiin heti kutsuntojen alkaessa! - tämäonnähty
Paloma.se.co kirjoitti:
Suurinpiirtein samoin kun nimimerkittömien haamujen kanssa? Olettaisin, en tiedä. Siksi laitoinkin kysymysmerkin :)
Laitatko aina hymiön perää, jos et ymmärrä tilannetta?
tämäonnähty kirjoitti:
Laitatko aina hymiön perää, jos et ymmärrä tilannetta?
Ainoastaan silloin kun haluan itsekseni hihitellä jonkun muun, esim. keskustelutoverini kustannuksella.
- henrjii
korppis kirjoitti:
Luin kommentteja ja huomasin aloittajan vastaavan myös puskasta. Hunksi näyttää olevan hänelle punainen vaate, no, en ihmettele. Minun kommentteihini kyseinen nimimerkki ei ole koskaan reakoinut.
Missä aloittaja kävi armeijan ja mikä on hänen sotilasarvo?Mää oon oulussa, ja olen alikersantti. Passissa lukee että, sopivin olen laskia au:si ja toiseksi sopivin tykinjohtajaksi.
Vireä kateudesta kuitekin olen tuohon veneeseen, jolla pääsisi kalastelemaan hyville kalavesille - ent.siivoojaparka
Olisiko korppiksen nyt aika tunnustaa olevansa yhtä kuin expimot.
- Korppis1
hmp.f kirjoitti:
Korppis, tämä on todellakin epävarmaa, kaiken aikaa. Jostain syystä.
Mieheltä vaikuttaa, vikkelä vaihtamaan nimimerkkiään ; ) lapsenmielinen tykkää leikkiä hippasta ; )
Terveiset saunasta, leikkasin päivällä mökinpihapiirin ruohikon ja siistin pensaiden välit viikatteella, joten jalat on täynnä ötökän puremia. Olipas ihana huljutella koipia kaupunkikämpän saunan kuumalla vedellä. - Korppis1
Olisiko korppiksen nyt aika tunnustaa olevansa yhtä kuin expimot.
Odotin jo kuka alkaa epäillä minua aloittajaksi. (vihjailevat viestini tehty tarkoituksella) Siivoojariepu lankes loveen, no älä ole milläskään sattuuhan sitä vahinkoja.
Mitäs aloittaja tykkää meniokö harakoille koko satasen ketju ; )) korppis kirjoitti:
Missä aloittaja kävi armeijan ja mikä on hänen sotilasarvo?Hyvä heta
Hyvä kysymys ,meit on muutama intin käynyt jotka helposti pääsee ns jyvälle onko ollut ja missä .
Mä olen henkan kans pikkasen samalla suunnalla kun olen valonheitin ja voimakonemies .- expimot
koti-kiusattu kirjoitti:
Hyvä heta
Hyvä kysymys ,meit on muutama intin käynyt jotka helposti pääsee ns jyvälle onko ollut ja missä .
Mä olen henkan kans pikkasen samalla suunnalla kun olen valonheitin ja voimakonemies .No jos sinun on tarve päästä jyvälle, niin pääsetkö tästä KymPionPat?
- ent.siivoojaparka
Korppis1 kirjoitti:
Odotin jo kuka alkaa epäillä minua aloittajaksi. (vihjailevat viestini tehty tarkoituksella) Siivoojariepu lankes loveen, no älä ole milläskään sattuuhan sitä vahinkoja.
Mitäs aloittaja tykkää meniokö harakoille koko satasen ketju ; ))Heh!
"Lankes loveen..."
Ei, korppis, en ole lesbo vieläkään. Vai oletko sinäkin nyt olevinasi mies? - ent.siivoojaparka
expimot kirjoitti:
No jos sinun on tarve päästä jyvälle, niin pääsetkö tästä KymPionPat?
Tuon minäkin olisin osannut vastata, jos minun armeijassa käynnistäni olisi kysytty, koska pikkuveljeni kävi siellä armeijan.
- ent.siivoojaparka
korppis kirjoitti:
Missä aloittaja kävi armeijan ja mikä on hänen sotilasarvo?""""Missä aloittaja kävi armeijan ja mikä on hänen sotilasarvo?""""
Netti on niin mukava siitä, että vähän lueskelemalla pystyy kehittelemään vaikka omia armeijassaolojuttujaan yhdistelemällä vähän sieltä sun täältä intinkäyneitten juttuja. Siinä mielessä et kysymykselläsi saa mitään todisteita mistään.
http://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/maanpuolustus/armeija ent.siivoojaparka kirjoitti:
Heh!
"Lankes loveen..."
Ei, korppis, en ole lesbo vieläkään. Vai oletko sinäkin nyt olevinasi mies?Kun olen lueskellut kommenttejasi tulee mieleen luetunymmärtämishäiriö ; )
Eihän kysymykseni ollut sinulle suunnattu vaan aloittajalle. Me reakoimme kaikki omalla tavallamme. Sitäpaitsi minulla on omat epäilyni aloittajasta.korppis kirjoitti:
Kun olen lueskellut kommenttejasi tulee mieleen luetunymmärtämishäiriö ; )
Eihän kysymykseni ollut sinulle suunnattu vaan aloittajalle. Me reakoimme kaikki omalla tavallamme. Sitäpaitsi minulla on omat epäilyni aloittajasta.PS. panitkoo merkille aloittaja vastasi K/K:lle ei minulle ; DD
- ent.siivoojaparka
korppis kirjoitti:
PS. panitkoo merkille aloittaja vastasi K/K:lle ei minulle ; DD
Ai, täälläkö on mukamas tarkkaa, kuka saa vastata kenelle?
Minäpä en sellaisista arvojärjestelyistä välitä tuon taivaallista. Minä kommentoin avoimella keskustelupalstalla ihan just mihin itse haluan kommenttini lykätä.
Siihen saat tottua aivan kiltisti ja kitisemättä. ent.siivoojaparka kirjoitti:
Ai, täälläkö on mukamas tarkkaa, kuka saa vastata kenelle?
Minäpä en sellaisista arvojärjestelyistä välitä tuon taivaallista. Minä kommentoin avoimella keskustelupalstalla ihan just mihin itse haluan kommenttini lykätä.
Siihen saat tottua aivan kiltisti ja kitisemättä.Minähän jo mainitsin, että sinulla on luetunymmärtämishäiriö.
- ent.siivoojaparka
korppis kirjoitti:
Minähän jo mainitsin, että sinulla on luetunymmärtämishäiriö.
Nii. Niihä mainitsit.
No mitä siitä sit, jos mainitsit? Mitä toistosi luuloitteluistasi minulle kuuluu? expimot kirjoitti:
No jos sinun on tarve päästä jyvälle, niin pääsetkö tästä KymPionPat?
Tottahan toki mä nyt Päätalon joukkoosaston tunnen.
korppis kirjoitti:
PS. panitkoo merkille aloittaja vastasi K/K:lle ei minulle ; DD
Kiltille ja mukavalle miehelle on helppo vastata .
- korppis1
Nii. Niihä mainitsit.
No mitä siitä sit, jos mainitsit? Mitä toistosi luuloitteluistasi minulle kuuluu?"Ei, korppis, en ole lesbo vieläkään. Vai oletko sinäkin nyt olevinasi mies?"
Luulotteluako? - expimot
koti-kiusattu kirjoitti:
Tottahan toki mä nyt Päätalon joukkoosaston tunnen.
Nyt uskon että olet mies, googlettamalla tuota kirjainyhdistelmää et olisi löytänyt vastausta.
- älä.kursaile
expimot kirjoitti:
Nyt uskon että olet mies, googlettamalla tuota kirjainyhdistelmää et olisi löytänyt vastausta.
Minä olen nainen ja tiedän Kymen Pioneeri Pataljoonan.
- ent.siivoojaparka
korppis1 kirjoitti:
"Ei, korppis, en ole lesbo vieläkään. Vai oletko sinäkin nyt olevinasi mies?"
Luulotteluako?No kun epäilit, että olen langennut loveen sinun kanssasi. Enhän toki, ei ei eeeeiiiii.
- lammas.late
Eikö tämä ollutkaan selvää pässinlihaa?
- täystohelo
Suosittelen että jokaiselle palstalaiselle tehdään sukupuolitesti.
- liritettytotuus
täystohelo kirjoitti:
Suosittelen että jokaiselle palstalaiselle tehdään sukupuolitesti.
Ei ole tarpeellista:
Kaikkihan lähettivät jo tänne virtsanäytteensä... - täystohelo
liritettytotuus kirjoitti:
Ei ole tarpeellista:
Kaikkihan lähettivät jo tänne virtsanäytteensä...Niistäkö sukupuoli selviää? Annoitko oman näytteesi vasta nyt?
- neutri
Lieneekö tuolla mittää merkitystä?
- teeästee
Onko öynähdys pinohiiri?
Ihmeellisen paljon vastauksia, nollan kysymykseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a435003Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant2034478Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,364184Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K903515Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1403335- 2162803
Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii662801Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1012449Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,1092277Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa3711946