"..mies tuli turvatarkastukseen yllään ainoastaan sortsit ja korkea silinteri ...nostin miehen hatun pois, ja alta paljastui sikspäkki kaljaa"
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001224134.html
Minä tyhjensin sellaisen litteän Brut-shampoopullon ja huuhtelin sen erittäin, erittäin huolellisesti makuhaittojen ehkäisemiseksi. Täytin pullon viinillä ja tungin sen tyttöystävän housunkauluksesta sisään. Arvelin että minut kuitenkin tarkistetaan portilla.
Minut tarkistettiin, tyttöä ei. Tuli sellainen voittajafiilis, koska äly se on joka jyllää.
Ensimmäinen salahuikka oli järkytys, viini maistui ihan shampoolle ja oli erittäin vaikeaa nieltävää. Kuitenkin se pari desiä mitä pulloon mahtui, loppui nopeasti ja lievä nousuhiprakka tyrehtyi siihen. (kuka laittaa pieneen taskumattiin väkevien sijaan viiniä?)
Ihan mukava selvä juhannus siitä kuitenkin tuli, vaikka ei jäänytkään kovin fiksu olo tästä 'suuresta voitosta'.
Säälittävimmät salakuljetusyritykset
11
184
Vastaukset
- Salakuljettajaksiko
Taskumatteja voisin helposti piilottaa useampiakin. Hyllyssäni on edelleen pari litteää nahkapäällysteistä, luultavasti ruostumattomasta teräksestä valmistettua. Matkoilta ostan nykyisin vain muovisia taskumatin näköisiä puolen litran pulloja. Sellaisia voisi pakata housuihin vaikka useampia ja laittaa pyyheliinan tai pehletin päälle pyöristämään muotoja. Voisin olla hyvä salakuljettaja, jos kiinnostaisi.
- TurvaaTurvaaApua
Turvatarkastukseen???
Kannattaisi lukea juttu ennen kuin linkittää sen tänne.- expimot
Ehdottomasti kannattaa.
Kannattaa myös lukea se ennen kuin lähtee nolaamaan itsensä kommentointiosioon.
- katsellen5
Ei ollu paljon festareita mun nuoruudessa. Leirintäalueilla kuljettiin pullo kädessä ei sitä kukaan pois ottanut kun ei ollut järkkäreitäkään. Olikohan niin että ravintoloihin ei päässyt oma pullo mukana. Jos takin rinnus pullotti niin portsari kokeili mikä siinä pullottaa ellei pullo eikä sit päästänyt sisään. Kait ne kohta kieltää tupakoinninin festarialueilla ettei lava syty palamaan.
- expimot
Olis suuntana sisään tai ulos, mä olin aina yhtä huono.
Tuosta shampooepisodista muutaman vuoden kokeneempana, olin lähdössä ravintolasta ulos ja onnistuin sujauttamaan takkini sisään puolillaan olevan olutlasin.
Kaikki meni hyvin kunnes tuulikaapissa näin lattialla markan.- miinkö
Kyykistyit, otit markan
;D Taputan näin virtuaalisesti sun päätä, hyvä poika.
Mitä olen sivusta seurannut, niin tullin ja muiden viranomaisten huijaamisessa on just se tärkein se... huijaaminen. Kaikki aineellinen voitto on pelkkää bonusta.
Sarjassa huonoja ideoita. Muutimme lasten kanssa omaan kämppään, ja maalasin kaikki seinät. Lasten mielestä (2 x 7v) oli kivan näköistä puuhaa, mutta mähän tunnen ne ipanat. Kyllä tekin arvaatte, ne olisi ollut maalissa, samoin kuin lattia ja koira, ja olisin saanut siivota jälkiä koko illan. Eli ei. Sanoinkin sen heille, te vaan sotkette kummiskin.
Palkkasin pikku-kakkosen lastenvahdiksi ja rupesin sekoittaa maalia, mitään keppiä ei ollut, joten ravistin purkkia, varmuuden vuoksi ylösalaisin. Kansi irtosi, ja lastenvahti peruttiin.
Sanani jouduin kyllä syömään, aika kitkerä maku.- Tällainen-tuli-mieleen
Niiiiin...juuu-u
Naisten logiikka / Miesten logiikka. Mieshän on remontti-rane jo syntyessään, geeneiltäänkin. Nainen joutuu "opettelemaan" miesten hommat jos on tarpeen? Ja siinä oppivaiheessa tulee uusintoja ennen kuin homma tarttuu haltuun.
Miehen ei tarvitse opetella naisen hommia. Kyllähän siivota tiskata roskat ulos osaa hoitaa (melkein) kuka vaan mies, paitsi homot ja neitimiehet ja peräkamarin kaalepit. Tosin jos mies vaikka tiskaa tai imuroi, naiset on kärkkäitä antamaan reklamaatiota vaikka ei olisi juuri aihettakaan: päsmäröintiä vallanjaon pesänjakajalla. Tällainen-tuli-mieleen kirjoitti:
Niiiiin...juuu-u
Naisten logiikka / Miesten logiikka. Mieshän on remontti-rane jo syntyessään, geeneiltäänkin. Nainen joutuu "opettelemaan" miesten hommat jos on tarpeen? Ja siinä oppivaiheessa tulee uusintoja ennen kuin homma tarttuu haltuun.
Miehen ei tarvitse opetella naisen hommia. Kyllähän siivota tiskata roskat ulos osaa hoitaa (melkein) kuka vaan mies, paitsi homot ja neitimiehet ja peräkamarin kaalepit. Tosin jos mies vaikka tiskaa tai imuroi, naiset on kärkkäitä antamaan reklamaatiota vaikka ei olisi juuri aihettakaan: päsmäröintiä vallanjaon pesänjakajalla.No onhan se nyt työlästä kun paidat roikotetaan olkapäistä kuivumaan, niin että joutuu silittämään ne ellei halua näyttää robotilta. Tai jos se ainut kannellinen kattila on piilotettu jauhokaappiin kun ei muka mahtunut muualle ;)) Ettei vaan asiat tehdä omalla tavalla, jotta niitä ei tarttis ikinä enää tehdä? Häh? Täh?
Kunhan kiusaan. Kai sä tiedät mistä puhut. Meitä on moneen lähtöön. Mulla oli kerran työkaverina mies, joka oli mukava ja jämtti, ja teki kaikki viimeisen päälle. Sain kerran kyydin lounaspaikkaan, ja auto oli niin vimpan päälle siivottu että teki mieli ottaa kengät pois. Kaikki ihmetteli että miksi juuri hän on sinkkuna. Hän vastasi että kerran kokeili ja se riitti. Mikä lie pirttihirmu tullut vastaan.Tällainen-tuli-mieleen kirjoitti:
Niiiiin...juuu-u
Miehen ei tarvitse opetella naisen hommia. Kyllähän siivota tiskata roskat ulos osaa hoitaa (melkein) kuka vaan mies, paitsi homot ja neitimiehet ja peräkamarin kaalepit. Tosin jos mies vaikka tiskaa tai imuroi, naiset on kärkkäitä antamaan reklamaatiota vaikka ei olisi juuri aihettakaan: päsmäröintiä vallanjaon pesänjakajalla.Eivät läheskään kaikki miehet hallitse näppärästi miehiseksi kutsuttuja työkaluja. Siitä olen nähnyt paljon esimerkkejä vuosien varrella.
Itse opin hallitsemaan niitä vähitellen jo ihan pikkulapsesta, kun olin kiinnostunut kaikesta ja pääsin aina halutessani isän apulaiseksi kotona ja mökillä.
Hauska muisto on jäänyt mieleen, kun 15-vuotiaana kesätöissä katselin konttoripäällikön nysväämistä vasaran kanssa. Hän yritti kiinnittää koritelinettä sisäistä postia varten työhuoneensa ulkopuolelle oven viereen, seinän nurkkaan. - Totesin hetken päästä miehelle, että antakaa se vasara minulle. Iskin tarjolla olleet kolme kiviseinänaulaa lastulevyseinään ja postikori pysyi hyvin paikoillaan. Itse en huomannut asiassa mitään erikoista, mutta siitä riitti puhetta hetkeksi aikaa. - Sisälähettikaverit ihmettelivät, kuinka tohdin käyttäytyä niin, ja muutamat aikuiset kuuluivat naureskelleen tapahtuneelle ja ihailleen reipasta tyttöä. Minut siirrettiinkin pian vähän toisenlaisiin tehtäviin.
Avioiduttuani parhaan kaverini kanssa, me teimme kaikenlaisia hommia yleensä yhdessä. Kotonamme ei ollut miesten tai naisten töitä ensinkään.
Vanhempana olen vähitellen oppinut olemaan puuttumatta miesten hommiin ja jättämään ne miehille, ainakin aina välillä. ;)
- - - -
PS: Ripustan paidat kuivumaan mahdollisimman suurten ja leveiden vaateripustimien päälle. Olen vienyt niitä talomme pyykkituvan kuivaushuoneeseen, kun olen tilaisuuden tullen valinnut sellaisia vaatekauppojen eteiskoreista.optimisti-orvokki kirjoitti:
Eivät läheskään kaikki miehet hallitse näppärästi miehiseksi kutsuttuja työkaluja. Siitä olen nähnyt paljon esimerkkejä vuosien varrella.
Itse opin hallitsemaan niitä vähitellen jo ihan pikkulapsesta, kun olin kiinnostunut kaikesta ja pääsin aina halutessani isän apulaiseksi kotona ja mökillä.
Hauska muisto on jäänyt mieleen, kun 15-vuotiaana kesätöissä katselin konttoripäällikön nysväämistä vasaran kanssa. Hän yritti kiinnittää koritelinettä sisäistä postia varten työhuoneensa ulkopuolelle oven viereen, seinän nurkkaan. - Totesin hetken päästä miehelle, että antakaa se vasara minulle. Iskin tarjolla olleet kolme kiviseinänaulaa lastulevyseinään ja postikori pysyi hyvin paikoillaan. Itse en huomannut asiassa mitään erikoista, mutta siitä riitti puhetta hetkeksi aikaa. - Sisälähettikaverit ihmettelivät, kuinka tohdin käyttäytyä niin, ja muutamat aikuiset kuuluivat naureskelleen tapahtuneelle ja ihailleen reipasta tyttöä. Minut siirrettiinkin pian vähän toisenlaisiin tehtäviin.
Avioiduttuani parhaan kaverini kanssa, me teimme kaikenlaisia hommia yleensä yhdessä. Kotonamme ei ollut miesten tai naisten töitä ensinkään.
Vanhempana olen vähitellen oppinut olemaan puuttumatta miesten hommiin ja jättämään ne miehille, ainakin aina välillä. ;)
- - - -
PS: Ripustan paidat kuivumaan mahdollisimman suurten ja leveiden vaateripustimien päälle. Olen vienyt niitä talomme pyykkituvan kuivaushuoneeseen, kun olen tilaisuuden tullen valinnut sellaisia vaatekauppojen eteiskoreista.Nyökyttelyä täältä päästä sen verran, että joku sivustakatsoja voi luulla että meinaan nukahtaa.
Ensiksi - miesten ja naisten remonttitaidoista. Edellinen omistaja oli laittanut laminaatit suurimpaan osaan huoneista, sahaamalla neliskulmaiset reiät patteriputkille. Tein kokeeksi yhteen huoneeseen, ja onnistuin saamaan patteriputket kauniisti häviämään pyöreisiin reikiin. Lisäksi onnistuin saamaan kauniin kuvion aikaiseksi saumoista, menee koko lattian läpi viistosti.
Nyt kun tuosta itteäni kehuin, menee varmaan seuraava ihan surkeesti. Ylpeys käy lankeamuksen edellä, vai miten se meni...
Sen minäkin olen kokenut, että koska osaaneikunteen myös miesten hommia, vaarana on että miehelle ei oikein jää housuja täytettäväksi mun kanssa. Mun kanssa exä oli öhm suht passiivinen, mutta nyt hänen uudessa avioliitossa hänellä on selkeesti oma paikka. Ihminen tarvitsee sitä että häntä tarvitaan :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a435003Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant2034478Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,364184Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K903515Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1403335- 2162803
Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii662801Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1012449Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,1092277Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa3711946