Jotenkin vielä naisena tämä tuntuu miljoona kertaa nolommalta. 28 vuotiaana sitä yleensä ollaan hyvässä tilanteessa, on ystäviä, perhettä, töitä, lapsia... Minulla ei ole mitään näistä.
Olen joo näennäisesti kiinni yhteiskunnassa ja mukana joissakin "arvostettavissa" jutuissa. Moni ei varmaan uskoisi, että en puhu päivän aikana kuin kaupan kassalle.
Olisi kiva, kun olisi ihmisiä ympärillä, tai edes yksi.
Ihminen Tampereelta
7
164
Vastaukset
Voin samaistua tunteisiisi. Jos haluat voit kirjoittaa minulle mailiin [email protected] niin voidaan jutella lisää. Jos haluat niin profiilista näet minut http://treffit.suomi24.fi/profile/842236
Olen kokenut paljon samaa vaikka työtä on. Voin hyvin samaistua tunteisiisi. Jos haluat voit kirjoittaa minulle [email protected] niin voidaan jutella lisää. Jos haluat niin näet profiilini http://treffit.suomi24.fi/profile/842236
Tuli sit näköjään kahtena tuo vastaus. Luulin ettei eka lähetys onnistunut kun en saanut mitään palautetta sen lähetyksen onnistumisesta, siksi kirjoitin uuden perään.
Minulla on noista lähinnä töitä, mut kaikki muu uupuu..Nytkin oon yhellä keikalla ja aivan yksin..Nää on niitä hetkiä kun toivoo, et ois ystäviä..Jos tykkäät käydä keikoilla, niin kyllä mulle kaveri kelpais..En tosin välttis oo mitään hyvää seuraa..Melko rauhallinen ja tykkään paremmin sivusta seurata mitä ympärillä tapahtuu ja toisten hauskanpitoa....:D
- Soloisti
Joo, 35-vuotiaillakin on yleensä ruuhkavuodet menossa. Paitti mulla. Työ on ainoa mikä rytmittää elämää. Työpaikalla juttukaverina satunnaisesti asiakkaat, näin kesälomien aikaan ei edes työkaveria (joka sitten muuten paikalla ollessaan mieluummin juoruaa puhelimessa kavereittensa kanssa..)
Näissäkin viikonlopuissa on kestämistä, tekemistä pitäisi keksiä jo hyvissä ajoin etukäteen, etten vain unohtuisi kämppääni murjottamaan. Se vaan pahentaa oloa. Ulos, ulos vaan, kaunis luonto auttaa ainakin hetken... - Erilainenmiäs
Sä et ilmeisesti käytä älypuhelinta tai käy yössä. En minäkään, vaikka olen nuorimies, sillä sitä jääkin vähän ulkopuolelle. Oon 30v, töissä käyvä, urheileva, raitis, taiteellinen, syvällinen, jotain introvertin ja extrovertin välistä, osaan käyttäytyä ja pukeutua, mutta silti on seurasta pulaa. Laita viestiä ni mennään vaikka ulos: jonah at suomi24.fi
Miksipä se naiselle helpompaa, yksinäisyydessä tasa.arvo toteutuu ...;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805619
- 1273913
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443763- 663434
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262868Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 272174
- 2042071
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?311756Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739