Jotenkin vielä naisena tämä tuntuu miljoona kertaa nolommalta. 28 vuotiaana sitä yleensä ollaan hyvässä tilanteessa, on ystäviä, perhettä, töitä, lapsia... Minulla ei ole mitään näistä.
Olen joo näennäisesti kiinni yhteiskunnassa ja mukana joissakin "arvostettavissa" jutuissa. Moni ei varmaan uskoisi, että en puhu päivän aikana kuin kaupan kassalle.
Olisi kiva, kun olisi ihmisiä ympärillä, tai edes yksi.
Ihminen Tampereelta
7
185
Vastaukset
Voin samaistua tunteisiisi. Jos haluat voit kirjoittaa minulle mailiin [email protected] niin voidaan jutella lisää. Jos haluat niin profiilista näet minut http://treffit.suomi24.fi/profile/842236
Olen kokenut paljon samaa vaikka työtä on. Voin hyvin samaistua tunteisiisi. Jos haluat voit kirjoittaa minulle [email protected] niin voidaan jutella lisää. Jos haluat niin näet profiilini http://treffit.suomi24.fi/profile/842236
Tuli sit näköjään kahtena tuo vastaus. Luulin ettei eka lähetys onnistunut kun en saanut mitään palautetta sen lähetyksen onnistumisesta, siksi kirjoitin uuden perään.
Minulla on noista lähinnä töitä, mut kaikki muu uupuu..Nytkin oon yhellä keikalla ja aivan yksin..Nää on niitä hetkiä kun toivoo, et ois ystäviä..Jos tykkäät käydä keikoilla, niin kyllä mulle kaveri kelpais..En tosin välttis oo mitään hyvää seuraa..Melko rauhallinen ja tykkään paremmin sivusta seurata mitä ympärillä tapahtuu ja toisten hauskanpitoa....:D
- Soloisti
Joo, 35-vuotiaillakin on yleensä ruuhkavuodet menossa. Paitti mulla. Työ on ainoa mikä rytmittää elämää. Työpaikalla juttukaverina satunnaisesti asiakkaat, näin kesälomien aikaan ei edes työkaveria (joka sitten muuten paikalla ollessaan mieluummin juoruaa puhelimessa kavereittensa kanssa..)
Näissäkin viikonlopuissa on kestämistä, tekemistä pitäisi keksiä jo hyvissä ajoin etukäteen, etten vain unohtuisi kämppääni murjottamaan. Se vaan pahentaa oloa. Ulos, ulos vaan, kaunis luonto auttaa ainakin hetken... - Erilainenmiäs
Sä et ilmeisesti käytä älypuhelinta tai käy yössä. En minäkään, vaikka olen nuorimies, sillä sitä jääkin vähän ulkopuolelle. Oon 30v, töissä käyvä, urheileva, raitis, taiteellinen, syvällinen, jotain introvertin ja extrovertin välistä, osaan käyttäytyä ja pukeutua, mutta silti on seurasta pulaa. Laita viestiä ni mennään vaikka ulos: jonah at suomi24.fi
Miksipä se naiselle helpompaa, yksinäisyydessä tasa.arvo toteutuu ...;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483