siel on pieni sanakehto, jonne mä sanani suollan. Tarpee tullen tuimastikin , sanaellen särmikkäästi, tuhoksi turhakkeiden, kelvottomain kurjotusten.
En ole vihan veli, syytösten en sisarpuoli, tuttava takaperoisten, jotka sanoin surkimusten, keinoilla kelmiäisten, sokaistuina suuttumuksiin, vihan virran vietäviksi koskein kuohuissa konnuuden.
Laatija olen kaiken hyvän, lemmen, myöskin rakkauden, hellyyden herkkä huolitsija, sukija sanakääntehin.
Sanailijaksi suvainnette, ystävyyden ylistäjäksi, sovun parhaan sanailijaksi. En ole mikään ruhtinas, suurentelija turhamainen, vähäinen paljon enemmän, elämänkin kerjäläinen.
Jos saan mukana olla, sanaella vanhaan tapaan, potkaise en ketään napaan, rauhan suon persusseudullekin. Aivoja saanen rasittaa, kutitella ongelmilla, lepytellä runoviestein.
Palstan lehto, sanan lehto
11
<50
Vastaukset
Hymyä herätti pienoinen kehto
sanoja, sanoja kukkuroillaan.
Sieltä vois etsiä tarpeen tullen
sanan jonka tarvitsee matkallaan.- tunteinen
Tehdään yhdessä sanamatkaa kaikki, ystävyden hengessä!
- joutuva
Sanan sanon suuta suuremman, sanan suurimman nyt sanonevi lääkäri. Tutkimukset on jo tehty kääntyneekö nyt jo elon lehty. Tätä tässä nyt mietin synkistelijänkin Sini-sirkku ehkä muistaa. Tuskin kannattavi murehtia kun on ikääkin niin paljon. Kompastukset aina kaataa meinaa. Pieni mätäs, puun juuri, uhkaa kaataa vaikka mies on suuri.
Ylös vaan joutava kömmi, korottele korkealle, pyri pilven reunallekin, tavoittele taivahia, näkymiä niin ihania.
- jjoutava
Vielä veri kiertää syän kiivaasti sykkii. Vaikka ikämiestä vanhuus kalvaa, ei auta tautiin vaikka käyttäis mitä salvaa. Seuraa pitäis etsii nuorempata enhän täytä vielä edes sata.
"Seuraa pitäis etsii"....
Hyvin kirjoitettu jjoutavoinen, koska ei sinua kukaan pilvenreunalle toivo, ..niin paitsi ruune? Kateellinen on, kun sait edes tuokion viettää rakkaimpasi kanssa.
Minusta ei ole seuraksi,
ei edes tuokioksi,
kovin olen olooni tyytynyt
ja hyväksi sen todennut,
hyvä on yksin olla
ja määrätä tahdin
ja elämäni rytmin,
kukaan ei määrää,
mitä minä täällä häärään?
- neu-vokki
Onhan täällä leskirouvia, mutta taitavat olla jo vähintään sinun ikäisiä. Joten mene täkyjä virittämään tuonne nuorempiin ikäryhmiin !
- joutuva
Tosikotkin liikkeellä toimivat omilla viitteillä
Mitenkä on minulla
aika tekee tehtävänsä -
Ei auta vaikka ,
hyvä elämä. se tulee myös.
sinulle
joka luulet olevasi - Oman elämäs herra .
Niin luulin minäkin - Vaan nyt on tullut kipu kipeä
sain Ruusuja
pidän piikkinä nahassa
Sais jo hellittää
tarpeeksi olen nyt oppinut
kuinka oli tervettä päivää viettää
ja niistä nyt --tahdonkin kiittää.
Joko riittää
tää itkuvirsi
U.MEi ole synkkistelijä oikea kuosi,
vaikka hauskutteli kanssani silloin.
Hauska veikko ikääkin jokunen vuosi
kaipaa kai seuraa vielä illoin.
Etsivä löytää, katsele vapaasti
äläkä tuijota omaan napaasi.
Kyllä se nuorempi vastaan voi tulla
olis iltasi ratoksi leivottu pulla 😋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1104701Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1683692Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi413153Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a213133Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut331574Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik371250Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun361147Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.
No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.3031060Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei221030- 72930