Uusi joululaulu

Siilimuorikka3

30

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpöti.

Kinkku-rasva pitää viedä Porvooseen Neste OY:lle.
      Kerrotaan Poliisimme valvovan roskiksia tiukasti.
      Muistakaa myös että Jouluisin dyykkareita kuolee eniten veri-suoni-tauteihin.

H.

• Siilimuorikka3

Pöhkö. Minä kaadan wessani pönttöön. Eihän nykyinkkujen suolkavesi edes hyydy.

• K/K:lla on jo kohtuu laadukas musa aloitus tuollaiselle aiheelle.
      Kirjoita sinne.
      Älä kopioi.

H.

• Siilimuorikka3

Mikä muka, en mää vaan ole huomannu?

• kiusattuonkiva
        Siilimuorikka3 kirjoitti:

Mikä muka, en mää vaan ole huomannu?

Mistä kumpuaa halveksuntasi kiusattua kohtaan ?

• Siilimuorikka3
        kiusattuonkiva kirjoitti:

Halveksuntani? En kai minä häntä(kään) halveksi, miksi halveksisin? Samanlainen kirjoittaja on kuin muutkin täällä. Tein aloituksen ilman että se kohdistuu keneenkään henkilöön. Aiheena yksinäisyys ja syrjäytyminen. En otsikoista täällä näe selaista aloituksta.

• kiusattuonkiva kirjoitti:

"kiusattuonkiva"

Se on kuule tismalleen toisin-päin.
        K/K on aina toiminut fiksusti.
        Minusta hän on sopivan huumorin-tajuinenkin.
        Ja...hän pystyy hönkäisemään minulle tiukasti itsekin, jos näkee tarpeellista.
        Kiukutteleekin toisinaan tyylikkäästi.

H.

• Siilimuorikka3 kirjoitti:

Halveksuntani? En kai minä häntä(kään) halveksi, miksi halveksisin? Samanlainen kirjoittaja on kuin muutkin täällä. Tein aloituksen ilman että se kohdistuu keneenkään henkilöön. Aiheena yksinäisyys ja syrjäytyminen. En otsikoista täällä näe selaista aloituksta.

"Siilimuorikka3"

Sinä yritit kateellisena, halveksittavan piilottelevasti tehdä oman musa-aloituksen.
        Turha on kiemurrella typeryyksiä jankuttaen.

H.

• hunksz kirjoitti:

"kiusattuonkiva"

Se on kuule tismalleen toisin-päin.
        K/K on aina toiminut fiksusti.
        Minusta hän on sopivan huumorin-tajuinenkin.
        Ja...hän pystyy hönkäisemään minulle tiukasti itsekin, jos näkee tarpeellista.
        Kiukutteleekin toisinaan tyylikkäästi.

H.

Anteeksi.
        Moite ei ollutkaan minulle.

H.

• Siilimuorikka3
        hunksz kirjoitti:

"Siilimuorikka3"

Sinä yritit kateellisena, halveksittavan piilottelevasti tehdä oman musa-aloituksen.
        Turha on kiemurrella typeryyksiä jankuttaen.

H.

Onko sulla tylsää :DD, taas?

• Siilimuorikka3
      • suvenelli1

Nyt näin tuon, siitä on niin kovin kohkattu.

Enpäs tiedä, jotenkin odotin, että Pete purskahtaa jossain vaiheessa nauruun.

Piteli sitä pyyhettä siinä kylkensä edessä, ettei vain olisi trikkikuva ja käytetty erästä pyöräilijää "stunttina" ;)

• Siilimuorikka3
        suvenelli1 kirjoitti:

Nyt näin tuon, siitä on niin kovin kohkattu.

Enpäs tiedä, jotenkin odotin, että Pete purskahtaa jossain vaiheessa nauruun.

Piteli sitä pyyhettä siinä kylkensä edessä, ettei vain olisi trikkikuva ja käytetty erästä pyöräilijää "stunttina" ;)

Saattaa olla trikkiki :D. Jotenin en ollenkaan osannu aatela et Pete lähtisi tuolle linjalle vaikka upee nuori mies onkin.

• suvenelli1

Saattaa olla trikkiki :D. Jotenin en ollenkaan osannu aatela et Pete lähtisi tuolle linjalle vaikka upee nuori mies onkin.

No en minäkää olis uskonut. Siks aattelin, että se on parodiaa. Aatella, että naiset ovat iät ajat tuolleen villisti katuviemärin päällä tuuletelleet ;)

• Siilimuorikka3
        suvenelli1 kirjoitti:

No en minäkää olis uskonut. Siks aattelin, että se on parodiaa. Aatella, että naiset ovat iät ajat tuolleen villisti katuviemärin päällä tuuletelleet ;)

Joku sanoikin et jos tuon Peten tilalla olisi ollut nainen, tuo video olisi saanut ihan eri merkityksen :). Olisi Pete sheivannut edes kainalokarvansa tuumasivat nuoremmat naiset :).

• suvenelli1

Joku sanoikin et jos tuon Peten tilalla olisi ollut nainen, tuo video olisi saanut ihan eri merkityksen :). Olisi Pete sheivannut edes kainalokarvansa tuumasivat nuoremmat naiset :).

Heh, en mä niitä kainaloita katsonukkaan ;)

• Siilimuorikka3
        suvenelli1 kirjoitti:

Heh, en mä niitä kainaloita katsonukkaan ;)

En minäkään mut nää nuoremmat heti hokas :D.

• suvinelli1

En minäkään mut nää nuoremmat heti hokas :D.

Tähän aikaan en uskalla enää pyöräyttää sitä videoo. Voipi mennä yöunet tai Pete tulla uniin ;)

• Siilimuorikka3
        suvinelli1 kirjoitti:

Tähän aikaan en uskalla enää pyöräyttää sitä videoo. Voipi mennä yöunet tai Pete tulla uniin ;)

Petehän sopis ainakin mun lapseksi. Hymyilytti lähinnä tuo video, siis huvitti, ei tule uniin ei :D.

• Siilimuorikka3

Tässäki oma tunnelmansa. Sopeva rauha :)

https://www.youtube.com/watch?v=prErnop1eiM

• Juicella on monta erilaisesta joulusta kertovaa laulua...

https://youtu.be/6OniF8WbSns

Voihan olla että näitä juicen joululauluja on siellä kkn ketjussa, en lue sitä ja en viitsi nyt mennä varmistamaan
      mitä tuo haittaa vaikka soisivat eri aloituksissa samat laulut, soihan ne samat samassakin aloituksessa, jokainen oman mielialansa mukaan niitä kuuntelee...

• repenrallit
      • Juha Vainio on kyllä mainio sanoittaja, se täytyy sanoa.

Mahtaako hänellä olla joululauluja, Muistan vain Joulumaan, ehkä on muitakin.

• Siilimuorikka3

Eläkeläisetkin ovat tehneet yksinäisestä joulusta kipaleen:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4184
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      96
      3607
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3329
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2860
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2329
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2318
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2052
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1646
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1517
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1506
    Aihe