Miksi naiset valitsee vajaaälyisiä miehiä?

Näitä "hauskoja" uutisia on viimeaikoina aika paljon ollut:

http://www.iltasanomat.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000005080101.html

Oikeastaan koomisinta tuossa on se hyväksyntä mitä vajakkimies saa, oma akka nauraa kuin hyeena ja kaikki muutkin tuntuu julkaisun jälkeen hyväksyvän, pitävän jopa hauskana täydellistä avuttomuutta keittiössä. Entäs sitten jos sinkkumies tunnustaisi tuollaista taidottomuutta? Varmaan haukuttaisiin lyttyyn mutta kun on naisen valitsema jännämies ei sen tarvitse mitään alkeellistakaan osata.

Kuinkas se muuten on mahdollista että sinkkumiehiltä vaaditaan täydellistä sitoutumista kotitöihin, lapsenhoitoon ja vaikka mihin mutta ne naisten omat jännät valinnat selvästikään eivät joudu "akkojen töihin" noin yleensä.

18

322

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillujen--asiantuntija

Ei miehellä ollut pelisilmää yhtään.

• Tuolla kommenteissa joku mies nyyhkyttää, että nykypäivänä heteromiehiä aina vaan pilkataan, mutta netti on täynnä kuvia "nainen ratissa"-teemalla.

• Onhan niitäkin joo mutta yleensä miehet ei kai kuvittele kaikkien naisten olevan avuttomia ratissa kun taas naisen pilkkaa ihan tosissaan, paitsi tietysti niiden valitsemiensa miesten töppäykset hyväksyvät. Erityisen hauskaa on laittaa asioita insinöörimiesten piikkiin, kommenteista:

"Niinpä. Kerran tuttavamme pyysi miestään panemaan valmiin ruuan uuniin, jotta se olisi valmis hänen tullessaan kotiin. Yllätys oli melkoinen, kun ruoka oli kyllä uunissa, mutta uuni kylmillään. "Ethän sinä pyytänyt panemaan uunia päälle", kuului puolustus. Niinpä niin, arvon rouvat! Eikä mies ollut edes insinööri."

• h78jk

Aloittajan otsikko on kyllä vääristelyä. Jos naiset valitsisi vajaaälyisiä miehiä, täällä palstailevilla miehillä olisi kaikilla nainen.

• 19.11

Ei miehen tarvitse täydellisen olla! Kuka meistä on täydellinen, vain narsisti kuvittelee olevansa lähellä täydellisyyttä, ja se peloittaa ainakin minua.

Työyhteisössä olen muutamaan täydellisyyteen törmännyt! (siis itseni lisäksi... LOL)
      En sitten tiedä olenko narsisti, toiset saa arvioida sen, mutt omaan hoitotyössä perfektionistisen työtavan.
      On kyllä hyvä muistaa että vähemmälläkin pärjää usein, mutt hoitotyössä kaikki oleellinen on parhaan mahdollisen lopputuloksen vuoksi järkevää tehdä!

Asiat ovat vaan laitettava tärkeysjärjestykseen... onko siskonmakkara sopassa makkarat kokonaisina vai sievästi kikkareina... ei varmaan keittoa maullaan pilaa!
      Eihän tuo ole suuresta asiasta kiinni... keittiösaksilla makkarat saa vaikka kattilassa palasiksi saksittua.

Selvästikään mies ei ole "keittiön ihmemies"... mutt tehnyt ilmeisesti kuitenkin parhaansa... ja se riittäisi mulle, vaikka ei vaikutusta kokki puolen taidoista minuun tekisikään! =)) Moni sinkku mies syö eineksiä tai ruokabaarissa... äidin tai sisaren luona... kuka mitenkin on ruokailunsa järjestänyt.
      Eivätkä ne miehet jännämiehiksi siksi muutu, jos eivät kaikkia elämän alueita hallitse itse. Kyllä mullakin on tekniikan alueella monta monituista taitamattomuuden osa-aluetta... enkä sen vuoksi koe olevani vajaavainen.

Olin aamulla aikaisin jo operaatiossa... kaikki hyvin ja kasvain poistettu, pääsin osastolle takaisin lepäämään. Puhe ei mulle nyt sovi... eikä mulla ole syytä edes yrittää sitä... mulle tähdennettiin se jo ennen leikkausta. Ettei heidän tarvitse pitää minua nukutettuna pitkään, olen kuitenkin konevalvonnassa ainakin vielä ens yön.
      iPhone on kätevän pieni, eikä sitä ole kielletty ainakaan käyttämästä osastolla.
      Öitä!

• Sitähän minä sanoin että juuri tuollaisia kaikki naiset ovat, kilteille & kunnollisille sinkkumiehille ei hyväksytä mitään mitään tahraa mihinkään mutta taas niiden valitsemat miehet saa kaiken anteeksi vaikka miten tomppeleita olisivat :(

Kiva kuulla että asiat kunnossa, nyt vaan pikaista paranemista ja jäätelön syöntiä, eikös ne ainakin nielurisaleikkauksen jälkeen sitä suosittele? Hyviä öitä sullekin :)

• 19.11
        Harmaaritari kirjoitti:

Sitähän minä sanoin että juuri tuollaisia kaikki naiset ovat, kilteille & kunnollisille sinkkumiehille ei hyväksytä mitään mitään tahraa mihinkään mutta taas niiden valitsemat miehet saa kaiken anteeksi vaikka miten tomppeleita olisivat :(

Kiva kuulla että asiat kunnossa, nyt vaan pikaista paranemista ja jäätelön syöntiä, eikös ne ainakin nielurisaleikkauksen jälkeen sitä suosittele? Hyviä öitä sullekin :)

Jo kolmas kerta...? Oletkos sä keittiön ammattilainen sittenkin..? Fanaattinen suhtautuminen sulla on tuohon osaamattomuuteen ruuan laitossa, joka ei mitään suurta propleemaa olisi tuottanut ainakaan mulle.

Korkeintaan huvittuneisuutta... Eri asia jos ruuan kanssa töpeksitään ja sen säilyttäväisyys esim. laiminlyödään; jättämällä kattila hellalle ja ruoka lämpimään huoneilmaan seisomaan... (ruokamyrkytyksen vaara... pilaantuneella tuotoksella) tai polttamalla ruoka pilalle! (ns. pohjaan)

Kun saisikin syödä jäätelöä... mulla on tiputus suoneen... jottei tule edes jano, sanoivat mulle! Suu on kuitenkin mähtäräisen tuntuinen ja siitä kirjoitin paperille viestiä hoitajalle... kun ensin soitin kelloa!
        Sain vain kaksi ruokalusikallista vettä suuhun ja sekin olisi pitänyt sylkeä kaikki pois...kaarimaljaan. Ehkä vahingossa hieman nielin sitä, kurkussa ja suussa aivan hirveä maku... ja olen varma että hengitykseni haisee!

Huomenna saan juotavaa... jo aamulla, kun toiset osastolla saavat aamiaisensa. Kurkkuuni sattuu nyt... kiristää ja polttelee... en saa nukuttua vaikka väsyttää!
        Mulla on joitain verisuonia kurkusta jouduttu "polttamaan" kiinni operaatiossa.
        Nirinarin valitus nyt päälle. Textailin Emon kanssa, mutt hänkin meni nukkumaan jo.

• 19.11 kirjoitti:

Jo kolmas kerta...? Oletkos sä keittiön ammattilainen sittenkin..? Fanaattinen suhtautuminen sulla on tuohon osaamattomuuteen ruuan laitossa, joka ei mitään suurta propleemaa olisi tuottanut ainakaan mulle.

Korkeintaan huvittuneisuutta... Eri asia jos ruuan kanssa töpeksitään ja sen säilyttäväisyys esim. laiminlyödään; jättämällä kattila hellalle ja ruoka lämpimään huoneilmaan seisomaan... (ruokamyrkytyksen vaara... pilaantuneella tuotoksella) tai polttamalla ruoka pilalle! (ns. pohjaan)

Kun saisikin syödä jäätelöä... mulla on tiputus suoneen... jottei tule edes jano, sanoivat mulle! Suu on kuitenkin mähtäräisen tuntuinen ja siitä kirjoitin paperille viestiä hoitajalle... kun ensin soitin kelloa!
        Sain vain kaksi ruokalusikallista vettä suuhun ja sekin olisi pitänyt sylkeä kaikki pois...kaarimaljaan. Ehkä vahingossa hieman nielin sitä, kurkussa ja suussa aivan hirveä maku... ja olen varma että hengitykseni haisee!

Huomenna saan juotavaa... jo aamulla, kun toiset osastolla saavat aamiaisensa. Kurkkuuni sattuu nyt... kiristää ja polttelee... en saa nukuttua vaikka väsyttää!
        Mulla on joitain verisuonia kurkusta jouduttu "polttamaan" kiinni operaatiossa.
        Nirinarin valitus nyt päälle. Textailin Emon kanssa, mutt hänkin meni nukkumaan jo.

En nyt sentään ammattilainen mutta mulle vaan jotenkin uskomatonta tuollainen taitamattomuus ihan perusasioissa kun itse kuitenkin jonkinlaista ruokaa oppinut laittamaan heti kun muuttanut omilleni. Siis kuitenkin kun puhutaan aikuisesta ihmisestä joka ihan varmasti edes nähnyt siskonmakkarakeittoa tai edes nakkikeittoa joskus niin aika paljon kertoo arvostamisesta kumppania ja ruokaa kohtaan että kehtaa kysymättä sitten vain läntätä nuo makkarat siihen lisäohjeita kysymättä jos ei tosiaan osaa.

No ei oo helppo sit, muistelin vaan kun yhden kaverin isältä joskus nielurisat poistivat niin sitä oli jopa käsketty jäätelön syöntiin liki heti mutta sulla varmaan siinä joku bakteerivaara tms. nyt sitten vielä.

Varmaan ottaa vähän aikaa nyt leikkelyn päälle että ihan normaaliks tuntuma tulee mutta ny kuitenkin varmaan sit vaan paranemaan päin kun kotio pääset :) Ota vaan jotain kipulääkkeitä jos antavat niin olo helpottuu niin saat ees nukuttua. Minunki pitää mennä varmaan, tai olis jo pitänyt mennä. Hyvää yötä vielä uudestaan.

• 19.11
        Harmaaritari kirjoitti:

En nyt sentään ammattilainen mutta mulle vaan jotenkin uskomatonta tuollainen taitamattomuus ihan perusasioissa kun itse kuitenkin jonkinlaista ruokaa oppinut laittamaan heti kun muuttanut omilleni. Siis kuitenkin kun puhutaan aikuisesta ihmisestä joka ihan varmasti edes nähnyt siskonmakkarakeittoa tai edes nakkikeittoa joskus niin aika paljon kertoo arvostamisesta kumppania ja ruokaa kohtaan että kehtaa kysymättä sitten vain läntätä nuo makkarat siihen lisäohjeita kysymättä jos ei tosiaan osaa.

No ei oo helppo sit, muistelin vaan kun yhden kaverin isältä joskus nielurisat poistivat niin sitä oli jopa käsketty jäätelön syöntiin liki heti mutta sulla varmaan siinä joku bakteerivaara tms. nyt sitten vielä.

Varmaan ottaa vähän aikaa nyt leikkelyn päälle että ihan normaaliks tuntuma tulee mutta ny kuitenkin varmaan sit vaan paranemaan päin kun kotio pääset :) Ota vaan jotain kipulääkkeitä jos antavat niin olo helpottuu niin saat ees nukuttua. Minunki pitää mennä varmaan, tai olis jo pitänyt mennä. Hyvää yötä vielä uudestaan.

Kohta tulee uni, hoitaja lähti hakemaan mulle kemiallista helpotusta tämän hetkiseen elämääni. Kraapustin lehtiööni kaiken kurjuuteni, aina hampaiden pesusta lähtien... no sain lopultakin juomalasista vettä suuni huuhteluun, mutt niellä en saanut vieläkään... eikä kurkkuun saanut joutua vettä! Mulla on kuulemma pieni vaara ett alkaa taas vuotamaan ja se tietäisi uutta "polttamista" nielussani.

Noin 3cm viilto on kaulalla ihossani kuulemma, en ole nähnyt sitä, kun siinä on sidetaitos ja sellainen "imupumppu" veren ja lihasnesteen poistoon.

Mä kyllä otin tuon ruokajutun vähän vitsinä... on tainnut äijä pikkasen pilailla ruuan kanssa... tehden arveluttavan näköisen keitoksen... puolisolle vitsiksi, ehkä?

Jos se keitos oli arkiruoka kahdelle, en minä näe edes mitään ensiluokkaisen mautonta vitsiä siinä... Pilana tehdyksi kepposeksi korkeintaan tulkitsen sen! =))

Kiitos kun jaksoit vastata... pikkasen alamaissa mä olen... ja kaikki nukkumassa jo.
        Hyvää yötä viimeinkin.

• 19.11
        19.11 kirjoitti:

Kohta tulee uni, hoitaja lähti hakemaan mulle kemiallista helpotusta tämän hetkiseen elämääni. Kraapustin lehtiööni kaiken kurjuuteni, aina hampaiden pesusta lähtien... no sain lopultakin juomalasista vettä suuni huuhteluun, mutt niellä en saanut vieläkään... eikä kurkkuun saanut joutua vettä! Mulla on kuulemma pieni vaara ett alkaa taas vuotamaan ja se tietäisi uutta "polttamista" nielussani.

Noin 3cm viilto on kaulalla ihossani kuulemma, en ole nähnyt sitä, kun siinä on sidetaitos ja sellainen "imupumppu" veren ja lihasnesteen poistoon.

Mä kyllä otin tuon ruokajutun vähän vitsinä... on tainnut äijä pikkasen pilailla ruuan kanssa... tehden arveluttavan näköisen keitoksen... puolisolle vitsiksi, ehkä?

Jos se keitos oli arkiruoka kahdelle, en minä näe edes mitään ensiluokkaisen mautonta vitsiä siinä... Pilana tehdyksi kepposeksi korkeintaan tulkitsen sen! =))

Kiitos kun jaksoit vastata... pikkasen alamaissa mä olen... ja kaikki nukkumassa jo.
        Hyvää yötä viimeinkin.

Huomenta! Olen heti aamusta häiriköimässä täällä. Yökkö kävi vapauttamassa minut näistä letkuista ja antureista. Kuten happisaturaatio sormenpäästä, joka irtosi ainakin kahdesti viimeyönä mun sormestani kun yritin kääntyillä sängyssäni.
        Sain myös huuhdella taas suuni purskuttamalla vettä suussani, suorastaan luxusta!

Ja puolihuolimattoman sänkypesun sain myös lappusilla aamuvorolaiselta, se kyllä kohensi mun itsetuntoani suunnattomasti, siitä kun tuli huolitellumpi tunne mulle itselleni.
        Sain myös noin desin... hoitajien itselleen keittämää teetä, ja lisää haaleaa ihan "luvallista" teetä; saan kuulemma vasta aamiaisella.
        Eli päällisin puolin palvelu täällä kyllä pelaa, kaikesta kiireestä huolimatta!

Aamunjatkoja ertyisesti sinulle...ja teille kaikille palstalaisille!
        Minä siirryn nyt aamulla tuttavien ja omaisteni riesaksi kommunikoimaan textiviestien kanssa. Juttelu kun ei oikein sovi nyt mun kurkulleni.

• Pihtarikurppa

No siksi kun muunlaisia miehiä ei juuri ole olemassa. Palstamiehet ovat oikein mainio esimerkki tästä.

• Sinäkin varmaan haluaisit tuommoisen idioottimiehen niin voisit sitten faceen laittaa hauskoja päivityksiä sen toilauksista? En usko että palstalta löytyy yhtään noin tyhmää miestä mutta ryöstä joku varattu.

• Pihtarikurppa
        Harmaaritari kirjoitti:

Sinäkin varmaan haluaisit tuommoisen idioottimiehen niin voisit sitten faceen laittaa hauskoja päivityksiä sen toilauksista? En usko että palstalta löytyy yhtään noin tyhmää miestä mutta ryöstä joku varattu.

En mä tarvi omaa tänne kotiini sotkemaan. Mä saan riittävästi huvia ja "miehistä" laatuaikaa hengaamalla täällä teidän kanssa. Palstailuillan jälkeen mä olen niiiiin onnellinen, kun saan mennä yksin nukkumaan.

• JossainMuualla

Niin että miehen tarve on edennyt sitten sille tasolle, että palstailemalla vakuutat itseäsi siitä, että mitään et ole menettänyt.

En edes minä elä noin syvässä itsepetoksessa.

• Pihtarikurppa
        JossainMuualla kirjoitti:

Niin että miehen tarve on edennyt sitten sille tasolle, että palstailemalla vakuutat itseäsi siitä, että mitään et ole menettänyt.

En edes minä elä noin syvässä itsepetoksessa.

Joo, täällähän kaikki miehet tunnetusti pitää itseään väärin kohdelluina helminä, jotka luoja on naisille lahjoittanut ja onhan se karmea menetys, kun en ymmärrä tuollaista unelmaa haluta.
        Pidän kuitenkin mieluummin tämän itsepetoksen, kiitti vaan.

• Ukkoseni tekee akkojen töitä. Minulla täydellinen mies monelle naiselle ei vinkuu seksiä ja tekee kotitöitä hulluja eikä anna ruokaa tehdä.

• KitisyttääköVaan

Olisko sulla mitään oikeita ongelmia tällä kertaa?

• Fewjnfwjkeffjksddf

Nainen halusi makkarat soppaan nainen sai makkarat soppaan. Sai mitä tilasi.

Ei tuossa ole kyse miehen tyhmyydestä, vaan siitä että annetut ohjeet olivat puutteelliset.

Tietoni siskonmakkaroiden sielunelämästä: Ei ole. Olisin toiminut täsmälleen samoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      136
      1917
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      887
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      176
      878
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      820
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      792
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      732
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      691
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      276
      689
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      46
      683
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      622
    Aihe