Täällä on menossa kirjastosta lainattu star trek ja minkä huomion tein sinkku miehestä kapteeni kirkistä se on pusutellut aika monet naiset toiseen kauteen mennessä. Huh huh sitä sylkien vaihtoa ja pöpöjä. 🦠
Tämmöinen periteinen kysymys. Ruoka on täällä valmiina mies on siltä osin hyvä huolehtimaan perheestään aina ollut.
En saa liitettyä kuvaani. 😬 siis koko oli 23vuoden ajan ensimmäistä kertaa en saa liitettyä kuvaan?
Niih on se ikävä kun ihmiset ei välitä kun miettii mitä minulle tehtiin( suosivat rikollisia) ja esim itsekkyys on taivaissa. Onneksi on niitäkin kuin me suojelijat jotka välitetään . Enkä ihmettele että Suomi on itsemu…
Luulen että käyn niin vähän unohdatte ja katoan kokonaan täältä jos sitten jonkun hengen pyörähdyksen käy katso henki pihiseen. Rakennan miehen kanssa oman suojelijan pythonilla ettei enää anna kallista aikaani muille j…
Sinkkuus ei ole ongelma, mutta yksinäisyyden kieltäminen on. Kun kaipuu ohitetaan ja leimataan heikkoudeksi, syntyy kulttuuri, jossa läheisyyden tarve piilotetaan. Todellisuudessa kaipuu on ihmisyyden ydin – se kertoo, …
He valittavasta vain koska heillä on tapana kiusata valituksilla ”älä minun päivääni kun sinulla on surkea päivä” pidä oma tonttisi ja ylistää kiusaajia johtoon, ettei kukaan valittaisi.😩 Eli tuollainen ihminen esittää…
Omani on selkeä puolustaa minua. Jokaista vastaa joka kieroilee keksii omia tarinoita. Auttaa ja tulee lasten kanssa kun pyydän ja pitää myös kuria ettei jää minulle kurinpito minulle. Pohtii täysin kanssani asioita kui…
Elkää miettikö mitään kaksmielistä ihan viatonta. https://www.instagram.com/reel/DO_n3ZXCF0W/?igsh=Y2JoZXZ6bzY4MjVy
Kannattaa opetella omaa puolisoa varten ja vähän sellaisia jotka voi olla liian rohkeitakin jättää niitä väliin. Noh ruuan teosta voi tehdä liian voinkirnurtaa https://www.instagram.com/reel/DQHQBT4DM3j/?igsh=MWljdWJ4Mj…
Mutta edes grok tekoäly asiallisesti kirjoittaa. Ihmiset on jotenkin empaattikyvyttömiä. Ei edes kovin paljon edes tuen henkisen puolen antamista vaan selkeästi on pelkästää ihmisiä jotka pelkää kuin tartuntaa kun kirjo…
Viimeksi veikkasin G2 voittavan Falcons ja tuo Falcons voitti. Oli tiukka ja jännä peli. Tuleeko teillä usein veikattua? Ja mitä Mietittiin että joskus 15 vuotiaana kun pistin. Ässät vastaa Tappara pelin veikkasin, että…
Voit katsoa suoran lähetyksen täältä kun selvittää tuurinsa ja soppansa raaka-aineet. https://yle.fi/a/74-20198410
Riittää ihan joku näytös kättelystä ja raketit taivaalle
Esimerkkinä uhka vain kasvulle ja kehitykselle. Siis pelkän uhan takia. Mikä järki tässäkin on? Ei antanut mitään tukea eikä johtaakaa edes tehnyt mitään. Sellainen dystopiaa ollaan eletty yli vuoden verran. Missä on va…
Sitä pusuttelevat suulle. Miten sen sen saan vastuuseen kameralle on jäänyt kiinni?
Minulle se kelpaisi mutta mies ei nyt itse sitä halua. Niin tuli vaan mieleen mielipiteitä . 🥰
Minulle se kelpaisi mutta mies ei nyt itse sitä halua. Niin tuli vaan mieleen mielipiteitä . 🥰