Postissa vikaa?

outotapaustaas

Tulee virhejuttua taas. Onko muilla?

9

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • postipaten.postitoimisto
      • kysyjäaloittaja

        Kyllä posti useimmite toimii hyvin. Imapilla ei toiminut aikoinaan kun yritin.


      • postipaten.postitoimisto
        kysyjäaloittaja kirjoitti:

        Kyllä posti useimmite toimii hyvin. Imapilla ei toiminut aikoinaan kun yritin.

        Ainakin mobiililaitteiden sähköposteissa (mm. WindowsPhone 8.1) ei kaikissa ole erikseen paikkaa porttinumerolle, jolloin portti pitääkin laittaa palvelinnimen perään seuraavasti:

        SAAPUVA POSTI, IMAP
        Palvelinnimi: imap.suomi24.fi:993

        LÄHTEVÄ POSTI, SMTP:
        Palvelinnimi: smtp.suomi24.fi:587

        Lisäksi laitteissa (Android) saattaa olla useita vaihtoehtoja SSL-suojaukselle


    • Vaihtamalla-paranee

      Vaihda ihmeessä toimivaan!

    • Muuten toimii, mutta eilisillasta lähtien, kun yritän lähettää viestiä, niin tulee vain seuraava ilmoitus "Palvelimella tapahtu virhe, joka estää pyynnön toteuttamisen". Pitäisi saada viesti lähtemään tämän päivän aikana.

      • yleinenvika

        Juuri samoin kävi minulle eilen!


      • ulpu.iivarinen

        Kokeilehan toisella selaimella. Tai tyhjännä selaimen välimuisti.

        Suosittelen kyllä IMAP-option käyttöä. Ketjun alkupäässä löytyy asiasta ohjeita


      • eijaksaenäää
        ulpu.iivarinen kirjoitti:

        Kokeilehan toisella selaimella. Tai tyhjännä selaimen välimuisti.

        Suosittelen kyllä IMAP-option käyttöä. Ketjun alkupäässä löytyy asiasta ohjeita

        Minä en saanut hyvistä ohjeista huolimatta tuota Imapia toimimaan. Joskus vuos takaperin sivustolla tehtiin postiin ylläpitotöitä. Sen jälkeen postin sivulla oli kaikki sekaisin ja sitä ei voinut enää käyttää. Sain ylläpidolta ohjeen laittaa tuo Imap. Se ei korjannut asiaa, joten menen postiin Chromen kautta. Se toimii. Asensin eilen kokeeksi noiden ohjeiden mukaan uudestaan tuon Imapin, mutta ei auta. Nyt olen luovuttanu ja tyydyn Chromeen.


    • r54te5456

      Jokapäiväistä, tänäänkin. Ei täällä persIävessä mikään toimi, vaihtakaa postia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe