Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

Anonyymi-ap

Tämä on ilon päivä 😁

238

8116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä näitä julkkismiehiä vaivaa, kun väkisin pitää yrittää??? Leppilampi, Hirviliemi, Lusikka Salminen, mitä kaikkia näitä on.

      • Anonyymi

        Jos väkisin yrittäisi epäiltäisiin raiskauksen yrityksestä. Vähän rumia puhunut, entä sitten?


      • Anonyymi

        Leppilampi on Martinan eksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leppilampi on Martinan eksiä.

        Jo se riittää todisteeksi, ettei Mikollakaan kaikki muumit oo kotona 😜😜🤪🤪🤪🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leppilampi on Martinan eksiä.

        Pikapano !


      • Anonyymi

        Aki Mannista, 48, syytetään rikoksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aki Mannista, 48, syytetään rikoksesta

        No onko tuokaan ny mikään ihme jos on veropetos on siittä suurella todennäköisyydellä edessä vankeustuomio edes henkirikos ei ole niin vakava rikos kuin veropetos jos saatujen tuomioiden pituudella katsotaan


      • Anonyymi

        Kerroppa sinä se kenties kuulut ihte samaan kastiin


      • Anonyymi

        Kaikki he puhuvat mukavalla äänellä. Sekä yhdistää ahdistelijoita ja miksi. Pehmeä ja miellyttävä ääni. Ei vihainenja aggressiivinen. Toisaalta kaikki on näyttelijöitä. Heidän tehtävä on olla miellyttäviä. Älä sano että kimmo vehviläinenkin olisi ahdistellut.


      • Anonyymi

        Ehkä vielä lauri tähkä tai jarkko suo oikea nimi. Tosin sitä ei kyetty näyttämään. Sana sanaa vastaan


      • Anonyymi

        Ovat niin täynnä itseänsä että kuvittelevat kaikkien haluavan olla heidän panoja. Näkevät naiset objekteina muka herrasmiesmäisiä nuljaskoja.


      • Anonyymi

        Häkämies, Jaskari, Stupido, Kalsarikääpiö, Likasanko..., mitä kaikkia näitä hauskuuksia tosiaan onkaan.


      • Anonyymi

        Aivan totta puhut. ☀️👌💃🏼🇫🇮🎉🌷🙋🏻‍♀️💃💰


      • Anonyymi

        Vornanen ,Rydman , työmies Putkonen ,Teukka ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leppilampi on Martinan eksiä.

        Höpölöpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häkämies, Jaskari, Stupido, Kalsarikääpiö, Likasanko..., mitä kaikkia näitä hauskuuksia tosiaan onkaan.

        Vornanen Rydman , työmies , Teukka ,ketä näitä onkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat niin täynnä itseänsä että kuvittelevat kaikkien haluavan olla heidän panoja. Näkevät naiset objekteina muka herrasmiesmäisiä nuljaskoja.

        Kuka mies enää tänäpäivänä voi arvostaa suomalaista pahantahtoista ja itsestään jotain utopistista luulevaa botoxnaamaista kumitissiä, joka jakaa itseään estoitta sinne tänne. Ehkä se halveksunta ylimielistä sutturaa kohtaan purkautuu sitten esim implanttipakaran nipistyksenä tai härskinä huulenheittona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onko tuokaan ny mikään ihme jos on veropetos on siittä suurella todennäköisyydellä edessä vankeustuomio edes henkirikos ei ole niin vakava rikos kuin veropetos jos saatujen tuomioiden pituudella katsotaan

        Ottamatta kantaa onko Leppilampi tehny mitään.

        Mutta yleisesti eikö ihmiset jonka työ näkyy julkisuudessa ole varovaisia ja eivätkä ole kahden vastakkain sukupuolen kanssa. Siis oikeat julkisuudessa työn tekevät en tarkoita b-tason julkkisia jotka jonkun toisen varjolla tulee julkisuuteen.


        Eiköhän luulis, että he ei ottaisi mitään riskiä, että seiiskapäivälehti saa juoruja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottamatta kantaa onko Leppilampi tehny mitään.

        Mutta yleisesti eikö ihmiset jonka työ näkyy julkisuudessa ole varovaisia ja eivätkä ole kahden vastakkain sukupuolen kanssa. Siis oikeat julkisuudessa työn tekevät en tarkoita b-tason julkkisia jotka jonkun toisen varjolla tulee julkisuuteen.


        Eiköhän luulis, että he ei ottaisi mitään riskiä, että seiiskapäivälehti saa juoruja.

        Ei ne himon sumentamina mitään mieti. Luulen että näitä tulee vielä julkisuuten paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat niin täynnä itseänsä että kuvittelevat kaikkien haluavan olla heidän panoja. Näkevät naiset objekteina muka herrasmiesmäisiä nuljaskoja.

        Oikein, HYVÄ SUOMI - neito 👊😬

        Taputan tälle naiselle joka toi asian esille. Kannustaa muitakin puuttumaan sonnien käytökseen.


      • Anonyymi

        Ja pettävät naisiaan ja ovat pienten lasten isiä 😓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leppilampi on Martinan eksiä.

        Ai on.


    • Anonyymi

      Liekkö tottakaan tapaus vielä lapissa missä todellisuus on veteen piiretty viiva tai nenään vedetty jauho, tarviseeko suomen james cloonen vongata vtu.a jängällä ? Luulisin jotta illua on tarjolla miehelle joka on monesti raakattu suomen illu-unelmaksi. Taitaa metoon pimeät voimat olla liikkeellä ensin yrittiin paria tunnnettua rikasta juutalaista meilläkin ison maailman tapaan sitten tollo Hirviniemi löytyi kulli kädessä nyt söpö Lemppilampi mies joka saa kenet vaan...Miten Däddy seliää mies on kuin peruna ja nuorta lihaa pylliin aina aisan korkeudella eikä kukaan valita...

      • Anonyymi

        Mä luulen jot ei leppilampikaan sua niilttä joilta itse haluaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen jot ei leppilampikaan sua niilttä joilta itse haluaisi

        Lettunaama Oulusta laukoo" fiksuja" näkökulmia tärkeään asiaan😂 hihiiiiiii.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen jot ei leppilampikaan sua niilttä joilta itse haluaisi

        Hän on jo aviossa. Miks ei riitä yks nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on jo aviossa. Miks ei riitä yks nainen?

        Koska tuollaisille on yksi nainen riittänyt?


    • Anonyymi

      Leppilammella oli suuret luulot omasta viehätysvoimastaan, mutta turpaan tuli, eikä päässyt yhdyntään.

      • Anonyymi

        Leppilampi on Suomen komeimpia julkkiksia, hän saisi kauniita naisia niin paljon kuin vain jaksaisi panna. Ei hänen tarvitse ketään ahdistella, kyllä se on niin että Leppilampi joutuu naisten ahdistelun kohteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leppilampi on Suomen komeimpia julkkiksia, hän saisi kauniita naisia niin paljon kuin vain jaksaisi panna. Ei hänen tarvitse ketään ahdistella, kyllä se on niin että Leppilampi joutuu naisten ahdistelun kohteeksi.

        Jos Leppilampi on komeimpia turhuuksia, niin ei ole taso kovin korkea. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Leppilampi on komeimpia turhuuksia, niin ei ole taso kovin korkea. 😂

        Ehkä Pohjois_koreassa olisi 100 joukossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leppilampi on Suomen komeimpia julkkiksia, hän saisi kauniita naisia niin paljon kuin vain jaksaisi panna. Ei hänen tarvitse ketään ahdistella, kyllä se on niin että Leppilampi joutuu naisten ahdistelun kohteeksi.

        Jos Leppis on sinusta komea, niin ei se tarkoita sitä, että tuo on kaikkien naisten mielipide.
        Minusta Leppis on ilkeän näköinen, omahyväinen, itseään täynnä oleva pienikokoinen ja petollinen mulkku.
        Jos hän saa kauniita naisia, niin miksi hän on tälläkin hetkellä suhteessa ei niin kauniiseen nakkihuuleen, eikä selvästi ole itsekään kumppaniinsa tyytyväinen, kun pitää vieraita ahdistella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leppilampi on Suomen komeimpia julkkiksia, hän saisi kauniita naisia niin paljon kuin vain jaksaisi panna. Ei hänen tarvitse ketään ahdistella, kyllä se on niin että Leppilampi joutuu naisten ahdistelun kohteeksi.

        Älä ny viitti naurattaa ehkä leppilampikin kasvo jo sen verran et kyllästy niihin kauniisiin bimboihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leppilampi on Suomen komeimpia julkkiksia, hän saisi kauniita naisia niin paljon kuin vain jaksaisi panna. Ei hänen tarvitse ketään ahdistella, kyllä se on niin että Leppilampi joutuu naisten ahdistelun kohteeksi.

        Niin on komea,saa naisia ilman ahdusteluakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leppilampi on Suomen komeimpia julkkiksia, hän saisi kauniita naisia niin paljon kuin vain jaksaisi panna. Ei hänen tarvitse ketään ahdistella, kyllä se on niin että Leppilampi joutuu naisten ahdistelun kohteeksi.

        Tuo on niin totta kuin olla voi. Muistan Mikon jo 90-luvulta, jolloin hän eli vielä varhaisia teinivuosiaan ja erottui edukseen missä ikinä kulkikaan. Hän on varmasti tottunut elämään niin, että kaikki ihailee häntä ja lähes kaikki haluaa päästä hänen lähelleen.

        Entäpä koulu ja siellä varsinkin naispuoliset opettajat. Mikko harrasti HIFK-joukkueessa jääkiekkoa ja jos läksyissä olisi ollut parantamisen varaa, niin hurmaavalla hymyllä on aina saanut anteeksi sitä sun tätä.

        Oikeastaan on outoa, ettei hän ole ollut keksittyjen syytösten kohteena enemmänkin elämänsä aikana.


      • Anonyymi

        Some, tuo totuuden tyyssija.
        Uskokaa toki kaikki, mitä siellä kirjoitetaan.
        Juorut ei ole uutisia, ne on viihdettä. Nykyään
        kun sanoo huomenta väärään aikaa, niin se on jo
        ahdistelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leppilampi on Suomen komeimpia julkkiksia, hän saisi kauniita naisia niin paljon kuin vain jaksaisi panna. Ei hänen tarvitse ketään ahdistella, kyllä se on niin että Leppilampi joutuu naisten ahdistelun kohteeksi.

        Tartteeko miehen yleensäkään väkisin yrittää, toki eihän jokainen nainen ole aina lähdössä, pitää olla hieman pelihenkeä.
        Olin sinkkuna 10 vuotta avioliittojen välissä, naisia oli käytössä yli 200 sinä aikana ja hyvin ehdin töitäkin tehdä. Enkä ole mielestäni mikään filmitähti. Joukossa oli monenlaista, opettajaa, hammaslääkäriä, sairaanhoitajaa jne. Ikähaitari 20-45, monet parisuhteessa olevia. Tuli mieleen, yksi oli 18, liftasi kyytiin iltapimeällä, juteltiin 200 kilometrin matkan ajan. Matkan lopulla päädyttiin lempimään, se oli suuri yllätys.
        Jaa, saattoi olla toinenkin, väitti että 19, oli tullut Ruotsista mummonsa kanssa eräisiin juhliin jotka oli työn merkeissä, olivat eräänlaisia juhlavieraita. Ruotsiin muuttaneita suomalaisia. Mummo katosi johonkin jatkoille. Tyttö odotteli aikansa mummoaan, asunnon avain oli mummon mukana, silloin ei ollut vielä juurikaan kännyköitä. Kahden aikaan yöllä, kun oltiin lähes kahdestaan juhlapaikassa, ehdotin jos hän tulisi minun asuntoon yöksi. Yön mittaan hän sitten kiipesi sänkyyni, vaikka tein petin mänelle sohvalle. Aamulla, kun lähdimme minun työpaikalle, hän sanoi huonolla suomen kielellä, "kiitos kun otit minusta huolen" , en osaa matkia oikein, mutta se kuulosti hyvin herttaiselta, muistan kuolemaani saakka, ehkä sen jälkeenkin, kukaan ei tiedä.
        Sitten iski kohtalo, tapasin 13 vuotta itseäni nuoremman 174 pitkän lapsettoman kaunottaren, hän kysyi jotta tulisinko käymään kavilla. Siihen loppui kokemusten keräily, naimisiin, 3 lasta ja muut tavanomaiset.
        Yksi asia, kuten iltapäivälehdet sanovat, on jota olen miettinyt, on se että miten moni nainen on sanonut, että en ole koskaan eka kerralla mennyt sänkyyn. Miten poikkeus lie, usein osui minun kohdalle. Siitä oli sitten variaatioita, olin lavatansseissa kerran, ehdotin sitten sievälle tanssikaverilleni että voin viedä hänet autolla kotiin, mietti jonkin aikaa, sitten sanoi että, ok, mutta minä en ota ketään yöksi. Ei, toki, vien vain kotiisi, kerroin. Kun päästiin perille, nainen mietti selvästi hyvin tarkkaan, sanoi sitten että jos kuitenkin tulet nyt sisälle tämän kerran. Ihan ilman viinaakin sujuu tapaamiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Leppis on sinusta komea, niin ei se tarkoita sitä, että tuo on kaikkien naisten mielipide.
        Minusta Leppis on ilkeän näköinen, omahyväinen, itseään täynnä oleva pienikokoinen ja petollinen mulkku.
        Jos hän saa kauniita naisia, niin miksi hän on tälläkin hetkellä suhteessa ei niin kauniiseen nakkihuuleen, eikä selvästi ole itsekään kumppaniinsa tyytyväinen, kun pitää vieraita ahdistella.

        Kaunis nainen oli. googletin. Itse pikkutyttönä olisin halunnut ohuet huulet. Miksi paksut ovat muotia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Leppis on sinusta komea, niin ei se tarkoita sitä, että tuo on kaikkien naisten mielipide.
        Minusta Leppis on ilkeän näköinen, omahyväinen, itseään täynnä oleva pienikokoinen ja petollinen mulkku.
        Jos hän saa kauniita naisia, niin miksi hän on tälläkin hetkellä suhteessa ei niin kauniiseen nakkihuuleen, eikä selvästi ole itsekään kumppaniinsa tyytyväinen, kun pitää vieraita ahdistella.

        Hyvä hyvä


      • Anonyymi

        Ei päässyt Vornanenkaan gahhgahaaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leppilampi on Suomen komeimpia julkkiksia, hän saisi kauniita naisia niin paljon kuin vain jaksaisi panna. Ei hänen tarvitse ketään ahdistella, kyllä se on niin että Leppilampi joutuu naisten ahdistelun kohteeksi.

        Aivan varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Leppis on sinusta komea, niin ei se tarkoita sitä, että tuo on kaikkien naisten mielipide.
        Minusta Leppis on ilkeän näköinen, omahyväinen, itseään täynnä oleva pienikokoinen ja petollinen mulkku.
        Jos hän saa kauniita naisia, niin miksi hän on tälläkin hetkellä suhteessa ei niin kauniiseen nakkihuuleen, eikä selvästi ole itsekään kumppaniinsa tyytyväinen, kun pitää vieraita ahdistella.

        Leppilampi on naimisissa jauniin naisen kanssa ja kohta kahden pienen isä. Yksi tyttö aikaisemmasta liitosta. Kirjoittajan kannattaa tutkittaa päänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tartteeko miehen yleensäkään väkisin yrittää, toki eihän jokainen nainen ole aina lähdössä, pitää olla hieman pelihenkeä.
        Olin sinkkuna 10 vuotta avioliittojen välissä, naisia oli käytössä yli 200 sinä aikana ja hyvin ehdin töitäkin tehdä. Enkä ole mielestäni mikään filmitähti. Joukossa oli monenlaista, opettajaa, hammaslääkäriä, sairaanhoitajaa jne. Ikähaitari 20-45, monet parisuhteessa olevia. Tuli mieleen, yksi oli 18, liftasi kyytiin iltapimeällä, juteltiin 200 kilometrin matkan ajan. Matkan lopulla päädyttiin lempimään, se oli suuri yllätys.
        Jaa, saattoi olla toinenkin, väitti että 19, oli tullut Ruotsista mummonsa kanssa eräisiin juhliin jotka oli työn merkeissä, olivat eräänlaisia juhlavieraita. Ruotsiin muuttaneita suomalaisia. Mummo katosi johonkin jatkoille. Tyttö odotteli aikansa mummoaan, asunnon avain oli mummon mukana, silloin ei ollut vielä juurikaan kännyköitä. Kahden aikaan yöllä, kun oltiin lähes kahdestaan juhlapaikassa, ehdotin jos hän tulisi minun asuntoon yöksi. Yön mittaan hän sitten kiipesi sänkyyni, vaikka tein petin mänelle sohvalle. Aamulla, kun lähdimme minun työpaikalle, hän sanoi huonolla suomen kielellä, "kiitos kun otit minusta huolen" , en osaa matkia oikein, mutta se kuulosti hyvin herttaiselta, muistan kuolemaani saakka, ehkä sen jälkeenkin, kukaan ei tiedä.
        Sitten iski kohtalo, tapasin 13 vuotta itseäni nuoremman 174 pitkän lapsettoman kaunottaren, hän kysyi jotta tulisinko käymään kavilla. Siihen loppui kokemusten keräily, naimisiin, 3 lasta ja muut tavanomaiset.
        Yksi asia, kuten iltapäivälehdet sanovat, on jota olen miettinyt, on se että miten moni nainen on sanonut, että en ole koskaan eka kerralla mennyt sänkyyn. Miten poikkeus lie, usein osui minun kohdalle. Siitä oli sitten variaatioita, olin lavatansseissa kerran, ehdotin sitten sievälle tanssikaverilleni että voin viedä hänet autolla kotiin, mietti jonkin aikaa, sitten sanoi että, ok, mutta minä en ota ketään yöksi. Ei, toki, vien vain kotiisi, kerroin. Kun päästiin perille, nainen mietti selvästi hyvin tarkkaan, sanoi sitten että jos kuitenkin tulet nyt sisälle tämän kerran. Ihan ilman viinaakin sujuu tapaamiset.

        Oletko tuulimuna, sterkattu vai oliko vain tuuria?
        Moni YRITTÄÄ samaa, ja päätyy ratkaisuun Volvo+okt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on niin totta kuin olla voi. Muistan Mikon jo 90-luvulta, jolloin hän eli vielä varhaisia teinivuosiaan ja erottui edukseen missä ikinä kulkikaan. Hän on varmasti tottunut elämään niin, että kaikki ihailee häntä ja lähes kaikki haluaa päästä hänen lähelleen.

        Entäpä koulu ja siellä varsinkin naispuoliset opettajat. Mikko harrasti HIFK-joukkueessa jääkiekkoa ja jos läksyissä olisi ollut parantamisen varaa, niin hurmaavalla hymyllä on aina saanut anteeksi sitä sun tätä.

        Oikeastaan on outoa, ettei hän ole ollut keksittyjen syytösten kohteena enemmänkin elämänsä aikana.

        EI Lempilammea kiinnosta nakkihuuliset törötissit vaan vastaanpyristelevät immet. Takaavat vahvemman seisokin, luulisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on niin totta kuin olla voi. Muistan Mikon jo 90-luvulta, jolloin hän eli vielä varhaisia teinivuosiaan ja erottui edukseen missä ikinä kulkikaan. Hän on varmasti tottunut elämään niin, että kaikki ihailee häntä ja lähes kaikki haluaa päästä hänen lähelleen.

        Entäpä koulu ja siellä varsinkin naispuoliset opettajat. Mikko harrasti HIFK-joukkueessa jääkiekkoa ja jos läksyissä olisi ollut parantamisen varaa, niin hurmaavalla hymyllä on aina saanut anteeksi sitä sun tätä.

        Oikeastaan on outoa, ettei hän ole ollut keksittyjen syytösten kohteena enemmänkin elämänsä aikana.

        Olisiko häntä siis pitänyt syyttää siitä, että hän on joidenkin mielestä puoleensa vetävä vai siitä, että hänellä on ehkä hurmaava hymy ?
        Outo tapa ajatella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Leppilampi on komeimpia turhuuksia, niin ei ole taso kovin korkea. 😂

        Jep🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leppilampi on Suomen komeimpia julkkiksia, hän saisi kauniita naisia niin paljon kuin vain jaksaisi panna. Ei hänen tarvitse ketään ahdistella, kyllä se on niin että Leppilampi joutuu naisten ahdistelun kohteeksi.

        No ei tuo nykyinen vaimonsa ainakaan niin kovin kaunis ole. Emilia Leppilampi oli monta kertaa kauniimpi. Samaten se Maryam mikälie, jonka kanssa Leppilampi seurusteli vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Leppis on sinusta komea, niin ei se tarkoita sitä, että tuo on kaikkien naisten mielipide.
        Minusta Leppis on ilkeän näköinen, omahyväinen, itseään täynnä oleva pienikokoinen ja petollinen mulkku.
        Jos hän saa kauniita naisia, niin miksi hän on tälläkin hetkellä suhteessa ei niin kauniiseen nakkihuuleen, eikä selvästi ole itsekään kumppaniinsa tyytyväinen, kun pitää vieraita ahdistella.

        Bravo. Ei sanaakaan lisättävää. Minusta hän näyttää ja vaikuttaa ylimieliseltä ja ilkeältä. Katsoin silloin vuosia sitten Veitolan yökyläilyt tämän herran luona, ja minusta koko tyypissä oli jotakin outoa. Minusta hänessä oli jotain epämiellyttävää ja luotaantyöntävää. Onhan hänellä naisiinmenevä naamataulu, mutta se on pelkkää kuorta. En ota mitään kantaa häntä ympäröiviin ahdistelusyytöksiin, sillä niiden mahdollisesta todenperäisyydestä en tiedä mitään, mutta moni kakku päältä kaunis. Tiedä häntä sitten, pitävätkö paikkansa, enkä käy sitä tässä arvailemaan, mutta katsotaan, miten asiat etenevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tartteeko miehen yleensäkään väkisin yrittää, toki eihän jokainen nainen ole aina lähdössä, pitää olla hieman pelihenkeä.
        Olin sinkkuna 10 vuotta avioliittojen välissä, naisia oli käytössä yli 200 sinä aikana ja hyvin ehdin töitäkin tehdä. Enkä ole mielestäni mikään filmitähti. Joukossa oli monenlaista, opettajaa, hammaslääkäriä, sairaanhoitajaa jne. Ikähaitari 20-45, monet parisuhteessa olevia. Tuli mieleen, yksi oli 18, liftasi kyytiin iltapimeällä, juteltiin 200 kilometrin matkan ajan. Matkan lopulla päädyttiin lempimään, se oli suuri yllätys.
        Jaa, saattoi olla toinenkin, väitti että 19, oli tullut Ruotsista mummonsa kanssa eräisiin juhliin jotka oli työn merkeissä, olivat eräänlaisia juhlavieraita. Ruotsiin muuttaneita suomalaisia. Mummo katosi johonkin jatkoille. Tyttö odotteli aikansa mummoaan, asunnon avain oli mummon mukana, silloin ei ollut vielä juurikaan kännyköitä. Kahden aikaan yöllä, kun oltiin lähes kahdestaan juhlapaikassa, ehdotin jos hän tulisi minun asuntoon yöksi. Yön mittaan hän sitten kiipesi sänkyyni, vaikka tein petin mänelle sohvalle. Aamulla, kun lähdimme minun työpaikalle, hän sanoi huonolla suomen kielellä, "kiitos kun otit minusta huolen" , en osaa matkia oikein, mutta se kuulosti hyvin herttaiselta, muistan kuolemaani saakka, ehkä sen jälkeenkin, kukaan ei tiedä.
        Sitten iski kohtalo, tapasin 13 vuotta itseäni nuoremman 174 pitkän lapsettoman kaunottaren, hän kysyi jotta tulisinko käymään kavilla. Siihen loppui kokemusten keräily, naimisiin, 3 lasta ja muut tavanomaiset.
        Yksi asia, kuten iltapäivälehdet sanovat, on jota olen miettinyt, on se että miten moni nainen on sanonut, että en ole koskaan eka kerralla mennyt sänkyyn. Miten poikkeus lie, usein osui minun kohdalle. Siitä oli sitten variaatioita, olin lavatansseissa kerran, ehdotin sitten sievälle tanssikaverilleni että voin viedä hänet autolla kotiin, mietti jonkin aikaa, sitten sanoi että, ok, mutta minä en ota ketään yöksi. Ei, toki, vien vain kotiisi, kerroin. Kun päästiin perille, nainen mietti selvästi hyvin tarkkaan, sanoi sitten että jos kuitenkin tulet nyt sisälle tämän kerran. Ihan ilman viinaakin sujuu tapaamiset.

        " muistan kuolemaani saakka, ehkä sen jälkeenkin, "

        Älä satuile, kun kuolo tulee, samalla sekunnilla filmi katkeaa 100%
        Et siis muista mitään noista typeristä tarinoista.


    • Anonyymi

      Kaikki ahdistelee ja pettää ,osa ei jää kiinni.

      • Anonyymi

        Suurin osa naisista tykkää että mies "ahdistelee" ja ottaa sen flirttailuna ja naiset on innokkaita pettäjäkavereita miehille. Mutta sitten naisilla on syynsä että eivät tykkääkään. Monet lesbonaiset ottavat todella nokkiinsa jos mies flirttailee ja heitä alkaa ahdistamaan. Ja toki, jos mies ei miellytä naista niin sitten herkemmin katsotaan flirttailu seksuaaliseksi ahdisteluksi. Ei pidä unohtaa naisten osuutta näihin asioihin. Viittaan tuohon kun joku väitti että "kaikki ahdistelee ja pettää, osa ei jää kiinni". Ne jää kiinni keiden naiset haluavatkin jäävän kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa naisista tykkää että mies "ahdistelee" ja ottaa sen flirttailuna ja naiset on innokkaita pettäjäkavereita miehille. Mutta sitten naisilla on syynsä että eivät tykkääkään. Monet lesbonaiset ottavat todella nokkiinsa jos mies flirttailee ja heitä alkaa ahdistamaan. Ja toki, jos mies ei miellytä naista niin sitten herkemmin katsotaan flirttailu seksuaaliseksi ahdisteluksi. Ei pidä unohtaa naisten osuutta näihin asioihin. Viittaan tuohon kun joku väitti että "kaikki ahdistelee ja pettää, osa ei jää kiinni". Ne jää kiinni keiden naiset haluavatkin jäävän kiinni.

        Juuri eräs poliisi, kansanedustaja, perussuomalainen, 54-vuotias oli baarissa ja osteli alkoholia 18-ja 19-vuotiaille tytöille (miksi?) ja vielä tappeli toisen miehen kanssa että kuka saa istua tyttöjen vieressä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri eräs poliisi, kansanedustaja, perussuomalainen, 54-vuotias oli baarissa ja osteli alkoholia 18-ja 19-vuotiaille tytöille (miksi?) ja vielä tappeli toisen miehen kanssa että kuka saa istua tyttöjen vieressä.

        Kunnanlääkäri Kiminkinen (vai mikä se nimi oli) omassa tv-ohjelmassaan käänsi tuolinsa potilaana olleen naiseen päin ja otti reidestä kiinni ja katsoi silmiin ja selosti tälle asiaansa. Eri ihmiset ovat eri luonteisia, toiset ottavat kontaktia, halaavat, joissakin maissa jopa pussataan poskelle. Suomen lain mukaan ei saa enää edes katsoa päin koska nainen voi tulkita sen seksuaaliseksi ahdisteluksi. Pelkkä puhe voidaan tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi.


      • Anonyymi

        Iso juttu ja varmasti tyhjästä ! On epäilys eikä ole edes tutkittu, taikka syytettä nostettu .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iso juttu ja varmasti tyhjästä ! On epäilys eikä ole edes tutkittu, taikka syytettä nostettu .

        Saako asiaa tuoda esille ennenkuin on edes syytettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako asiaa tuoda esille ennenkuin on edes syytettä?

        Seiska ei yleensä noudata mitään journalismin ohjeita näissä asioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiska ei yleensä noudata mitään journalismin ohjeita näissä asioissa.

        Muut mediat sitten viittaavat Seiskan uutiseen, kuten huomaatte. Eli vastuu jää Seiskalle jos tulee jotain jälkipuintia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnanlääkäri Kiminkinen (vai mikä se nimi oli) omassa tv-ohjelmassaan käänsi tuolinsa potilaana olleen naiseen päin ja otti reidestä kiinni ja katsoi silmiin ja selosti tälle asiaansa. Eri ihmiset ovat eri luonteisia, toiset ottavat kontaktia, halaavat, joissakin maissa jopa pussataan poskelle. Suomen lain mukaan ei saa enää edes katsoa päin koska nainen voi tulkita sen seksuaaliseksi ahdisteluksi. Pelkkä puhe voidaan tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi.

        Minua miehenä väliin ahdistaa kun naiset laittaa salillekin sellaiset trikoot jotta huulet on laskettavissa liikesarjat tehdään perää korostaen illua revitellen, mutta kestän kuin mies tämän, ymmärrän hyvin jotta kehitysmaiden mies saa katsellessa erektion ja joutuu rukoilemaan allahia lopettamaan illunpiina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri eräs poliisi, kansanedustaja, perussuomalainen, 54-vuotias oli baarissa ja osteli alkoholia 18-ja 19-vuotiaille tytöille (miksi?) ja vielä tappeli toisen miehen kanssa että kuka saa istua tyttöjen vieressä.

        Koska kaveri on moukka, idiootti ja myös hieman tyhmä. Ja kännissä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri eräs poliisi, kansanedustaja, perussuomalainen, 54-vuotias oli baarissa ja osteli alkoholia 18-ja 19-vuotiaille tytöille (miksi?) ja vielä tappeli toisen miehen kanssa että kuka saa istua tyttöjen vieressä.

        Todella NOLO tyyppi, ei taida paljon olla ollut onnea naismaailmassa, vain todellinen hiiri heiluttelee ladattua asetta ihmisten ilmoilla.

        Typerys.


      • Anonyymi

        Tunnetko kaikki maailman ihmiset henkilökohtaisesti voidaksesi sanoa noin nämä on niitä käsityksiä muutaman pettymyksen jälkeen eli siis yleistyksiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri eräs poliisi, kansanedustaja, perussuomalainen, 54-vuotias oli baarissa ja osteli alkoholia 18-ja 19-vuotiaille tytöille (miksi?) ja vielä tappeli toisen miehen kanssa että kuka saa istua tyttöjen vieressä.

        Yleensä nuo juomia tarjoilee saadakseen pillua ja ikää he tuskin edes kyselevät ulkonäön perusteella nuo pillun vonkaajat elämäänsä elää yleensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnanlääkäri Kiminkinen (vai mikä se nimi oli) omassa tv-ohjelmassaan käänsi tuolinsa potilaana olleen naiseen päin ja otti reidestä kiinni ja katsoi silmiin ja selosti tälle asiaansa. Eri ihmiset ovat eri luonteisia, toiset ottavat kontaktia, halaavat, joissakin maissa jopa pussataan poskelle. Suomen lain mukaan ei saa enää edes katsoa päin koska nainen voi tulkita sen seksuaaliseksi ahdisteluksi. Pelkkä puhe voidaan tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi.

        Kandee kahtoa mitä puhut tai kuinka katsot ne kun kai asianomistajarikoksia jos nainen kokee sen ahdistavaksi on tällä oikeus tehdä asiasta ilmoitus ja jopa kai nostaa se syyte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnanlääkäri Kiminkinen (vai mikä se nimi oli) omassa tv-ohjelmassaan käänsi tuolinsa potilaana olleen naiseen päin ja otti reidestä kiinni ja katsoi silmiin ja selosti tälle asiaansa. Eri ihmiset ovat eri luonteisia, toiset ottavat kontaktia, halaavat, joissakin maissa jopa pussataan poskelle. Suomen lain mukaan ei saa enää edes katsoa päin koska nainen voi tulkita sen seksuaaliseksi ahdisteluksi. Pelkkä puhe voidaan tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi.

        Kiimingin potilaat oli lähituttuja monilta vuosilta.Lääkärin kosketus voi rauhoittaa potilaan koska ei se varmasti aina tunnu seksuaalin hyökkäykseltä. En kyl ole tykänny spontaaneista ihmisistä jotka ryntää halaamaan jos ei olla nähty viikkoon. Halaaja on iloinen nähdessään minut, pitäisi kai olla kiitollinen, eikä kauhusta kankea ja ajatella , voi ei!. Venäläiset miehet aina keskenään kohdatessaan muiskauttelivat poskelta toiselle , ilman homofobiaa, ilmeisesti. Suomessa on kättely kaiken a ja o.Linnan juhlissa menee monta hikistä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnanlääkäri Kiminkinen (vai mikä se nimi oli) omassa tv-ohjelmassaan käänsi tuolinsa potilaana olleen naiseen päin ja otti reidestä kiinni ja katsoi silmiin ja selosti tälle asiaansa. Eri ihmiset ovat eri luonteisia, toiset ottavat kontaktia, halaavat, joissakin maissa jopa pussataan poskelle. Suomen lain mukaan ei saa enää edes katsoa päin koska nainen voi tulkita sen seksuaaliseksi ahdisteluksi. Pelkkä puhe voidaan tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi.

        Syntyvyys sen kun laskee, ilman fyysistä kontaktia ei
        suku lisäänny. PS. Kaikki ei ole homoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska kaveri on moukka, idiootti ja myös hieman tyhmä. Ja kännissä.....

        Ja myös hetero. Onneksi maailma ei ole vielä
        homojen vallassa. On muuten kummallinen käsitys
        se, että naiset olisi ravintolassa jonkinlaisia pyhäkoulutyttöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua miehenä väliin ahdistaa kun naiset laittaa salillekin sellaiset trikoot jotta huulet on laskettavissa liikesarjat tehdään perää korostaen illua revitellen, mutta kestän kuin mies tämän, ymmärrän hyvin jotta kehitysmaiden mies saa katsellessa erektion ja joutuu rukoilemaan allahia lopettamaan illunpiina.

        👍🏻 Totta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri eräs poliisi, kansanedustaja, perussuomalainen, 54-vuotias oli baarissa ja osteli alkoholia 18-ja 19-vuotiaille tytöille (miksi?) ja vielä tappeli toisen miehen kanssa että kuka saa istua tyttöjen vieressä.

        Vitusta aina kisaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnanlääkäri Kiminkinen (vai mikä se nimi oli) omassa tv-ohjelmassaan käänsi tuolinsa potilaana olleen naiseen päin ja otti reidestä kiinni ja katsoi silmiin ja selosti tälle asiaansa. Eri ihmiset ovat eri luonteisia, toiset ottavat kontaktia, halaavat, joissakin maissa jopa pussataan poskelle. Suomen lain mukaan ei saa enää edes katsoa päin koska nainen voi tulkita sen seksuaaliseksi ahdisteluksi. Pelkkä puhe voidaan tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi.

        Aivan. Hyvä rahastuskeino naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako asiaa tuoda esille ennenkuin on edes syytettä?

        Persut tekee sen joka tapauksessa paitsi jos syytteen kohtana onpersu. Vornanen ja Rydmankin on valkaistu väärinymmärretyksi poika paroiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiska ei yleensä noudata mitään journalismin ohjeita näissä asioissa.

        Paska lehti. Jota lukee vain törpöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella NOLO tyyppi, ei taida paljon olla ollut onnea naismaailmassa, vain todellinen hiiri heiluttelee ladattua asetta ihmisten ilmoilla.

        Typerys.

        Ääliö suorastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnanlääkäri Kiminkinen (vai mikä se nimi oli) omassa tv-ohjelmassaan käänsi tuolinsa potilaana olleen naiseen päin ja otti reidestä kiinni ja katsoi silmiin ja selosti tälle asiaansa. Eri ihmiset ovat eri luonteisia, toiset ottavat kontaktia, halaavat, joissakin maissa jopa pussataan poskelle. Suomen lain mukaan ei saa enää edes katsoa päin koska nainen voi tulkita sen seksuaaliseksi ahdisteluksi. Pelkkä puhe voidaan tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi.

        Älä naurata!
        Lääkäri joka lääppii naisen haaroja on VAIN seksuaalinen ahdistelija, ei muuta.

        Kiminkisen TV-ohjelma taas on TV-ohjelma, sellaiselle on käsikirjoitus olemassa ja siitä myös maksetaan esiintyjille. Kaikki on sovittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnanlääkäri Kiminkinen (vai mikä se nimi oli) omassa tv-ohjelmassaan käänsi tuolinsa potilaana olleen naiseen päin ja otti reidestä kiinni ja katsoi silmiin ja selosti tälle asiaansa. Eri ihmiset ovat eri luonteisia, toiset ottavat kontaktia, halaavat, joissakin maissa jopa pussataan poskelle. Suomen lain mukaan ei saa enää edes katsoa päin koska nainen voi tulkita sen seksuaaliseksi ahdisteluksi. Pelkkä puhe voidaan tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi.

        Totta on että Kiminkinen o erittäin seksimyönteinen, ehdotteli jo hoitolaitoksiin puolipakollisia seksituokioita jolloin saisi pallit tyhjennettyä talon puolesta. Olisi helpompi olo kun ei kivistäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska lehti. Jota lukee vain törpöt.

        👍👍👍


      • Anonyymi

        kaalimato oy ymmärtää ahdistelijoita. Ilmalla täytettävä objekti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri eräs poliisi, kansanedustaja, perussuomalainen, 54-vuotias oli baarissa ja osteli alkoholia 18-ja 19-vuotiaille tytöille (miksi?) ja vielä tappeli toisen miehen kanssa että kuka saa istua tyttöjen vieressä.

        Kumpikaan ammatti ei todista että sokeri pappa olisi terve. Puolueella ei ole asian kanssa mitään tekemistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua miehenä väliin ahdistaa kun naiset laittaa salillekin sellaiset trikoot jotta huulet on laskettavissa liikesarjat tehdään perää korostaen illua revitellen, mutta kestän kuin mies tämän, ymmärrän hyvin jotta kehitysmaiden mies saa katsellessa erektion ja joutuu rukoilemaan allahia lopettamaan illunpiina.

        Hanki apua mamu, et ole ihan terve.


    • Anonyymi

      Valeuutinen. Mikko on naimisissa.

      • Anonyymi

        Näin on. Ja kohta tulossa vauva.


      • Anonyymi

        Koska se on jotakuta näistä tällaisista pidellyt?!


    • Anonyymi

      Mikko on perheellinen mies

      • Anonyymi

        Niinhän ne seksin vonkaajat yleensä ovat 😂


      • Anonyymi

        hahahh akkan won poiille tehnyt aasialiet slmät hahah ei oi ollee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne seksin vonkaajat yleensä ovat 😂

        Niinkuin Vornanen ja Halla - aho. Tämä tosin on valetta.


    • Anonyymi

      Vale uutinen??? Mutta en ymmärrä tänäpäivänä tätä touhuu?? Mut mikä koskettelu on häirintää ja mikä muuta!! Olen ollu aikanaan miesvaltasella alalla töis! Ja ei lääpitty niin en tiedä niin herää kysymys??? On varmasti myös ääliöitä !!

    • Anonyymi

      Tiiättekö, en ole yhtään yllättynyt tästä uutisesta. En sitten pätkääkään.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat, oletko nähnyt miten Leppilampi naisia kohtelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat, oletko nähnyt miten Leppilampi naisia kohtelee?

        entisen lääkärin hakkas ko se totes sull pieni muna..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat, oletko nähnyt miten Leppilampi naisia kohtelee?

        kyllä hakkaa ja raiskkaa usassa teki niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entisen lääkärin hakkas ko se totes sull pieni muna..

        No se selittääkin jo paljon, eli pienen miehen pieni m****u , voi voi ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä hakkaa ja raiskkaa usassa teki niin

        Hahahahahahaaaa


    • Anonyymi

      Näin näitä juttuja ilmenee joka päivä.?

    • Anonyymi

      Ei savua ilman tulta vai mitä

    • Anonyymi

      Aki Mannista, 48, syytetään rikoksesta hahhaaah pedariii

      • Anonyymi

        En tie ei kiinnostan lukea kyseistä uutista mistä häntä syytetään mu voihan se ol kai tuokin miksi muutoin sillä pitäisi leveillä et on rahaa millä mällätä


    • Anonyymi

      Luulee varmaan että kaikki naiset lankeavat heti suuren kuuluisuuden edessä.

      • Anonyymi

        Kuten ennen mamut? Naiset riisu heti housut,kun mamu lähesty?


      • Anonyymi

        Leppilampi ei osaa näytellä nimeksikään, osaako hän jotain muuta ??

        Onko käynyt muuta kuin peruskoulun ?


      • Anonyymi

        Onko Leppilampi isokin suuruus, millä alalla ??

        Eikö hän ole ainoastaan peruskoulujuntti, jolla ei mitään ammattiosaamista 🙈


    • Anonyymi

      Häiriintyneitä, itsetunnottomia naisia, joille silmäniskukin on seksuaalista häirintää. MeeToo-kamppanja sai aikaan paljon turhaa huomionhakua aikaan, kun nainen ei ole muuten tullut huomatuksi.

      • Anonyymi

        Tänään kerrottiin juuri uutisissa, kun oli tehty kysely palvelualoilla työskenteville naisille. Olivat kertoneet että saavat osakseen seksuaalista häirintää työssään. Tutkimus tulos että 50 %- haastatelluista on kokenut seksuaalista häirintää omassa työssään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään kerrottiin juuri uutisissa, kun oli tehty kysely palvelualoilla työskenteville naisille. Olivat kertoneet että saavat osakseen seksuaalista häirintää työssään. Tutkimus tulos että 50 %- haastatelluista on kokenut seksuaalista häirintää omassa työssään .

        Noissakin on varmaan todellinen luku suurempi mu ei vai naiset ole itse viitsineet asiasta tehdä ilmoitusta sekin kun nääs on semmoi asia millä voi vaikeuttaa omaa elämäänsä kun ne on monasti sana sanaa vastaan ja vaikeasti todistettavissa olevia asioita


      • Anonyymi

        Sanoi itse ettei kiistä syytöksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoi itse ettei kiistä syytöksiä.

        Miten voi kiistää, ja miksi niin tekisikään, että rikosilmoitus on tehty ? Sellaisen voi laatia kuka vaan. Aivan eri asia, onko rikosilmoitus aiheellinen. Itse väitettyä rikosta Mikko ei ole kommentoinut millään tavoin. Yrittäkää edes ymmärtää lukemaanne ennen kuin innostutte tekemään päätelmiänne.


    • Anonyymi

      Nykyään ei naisia läpsitä perseelle,niinkuin ennenvanhaan,ja eikös se Väyrynenkin aikoinaa nipistellyt lentoemäntiä.

      • Anonyymi

        Ennen sai työntää yökerhoissa naisen reppuun oikein sormet ja tyytyväisiä olivat kaikki, ainakin mitä minun kohdallani sattui .


      • Anonyymi

        Aivan saletisti tekevät vielä tuotakin mu osaavat kai vaan katsoa ettei ole todistajia painalla mu muistitteko turvkamerat niitä on jo tätänykyä yllättävänkin monessa paikassa mistä niitä ei välttis edes huomaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen sai työntää yökerhoissa naisen reppuun oikein sormet ja tyytyväisiä olivat kaikki, ainakin mitä minun kohdallani sattui .

        Vai työnsitkö sormesi sammuneen naisen pilluun niin kuin teillä on tapana ollu tiesitkö että niin ei saa tehdä se voidaan tulkita jo raiskaukseksi ellei kyseinen nainen ollut tyttöystäväsi ja olitte asiasta niin sopineet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai työnsitkö sormesi sammuneen naisen pilluun niin kuin teillä on tapana ollu tiesitkö että niin ei saa tehdä se voidaan tulkita jo raiskaukseksi ellei kyseinen nainen ollut tyttöystäväsi ja olitte asiasta niin sopineet

        Kyllä se oli sinun äiti ja kovasti tuntui tykkäävän.


    • Anonyymi

      Siellä joku lapinmuori teheny Tähkät mutta perinteisesti
      ei onnaa.

    • Anonyymi

      beata kuin keskitysleiritä tullut ei saatna kuka tollasta lluurankoo nai --huume hemmot..

      • Anonyymi

        Onhan Beatalla mahtavat nakkihuulet , mitään muuta siitä naisesta tuskin löytyy !


    • Anonyymi

      totta on niin saatan ruma kuin kuollut muumio hahah

    • Anonyymi

      Joku pakit saanut kurahaarahuora on tietysti pahoittanut mielensä...........Mikko on senverran komea saalis että sitä haluaa myös miehet..

      • Anonyymi

        Mikko komea, ei hel****i , tuo jo kaljuuntuva tyhmyys !


    • Anonyymi

      Se EI ole helppoa pitää kauniita kulisseja yllä, kun sitä niin helposti sattuu ja tapahtuu kaikenlaista tässä maailmassa.

      Joku muikkeli saattaa vaikka loukkaantua, kun ei saa huomiota komistukselta ja päättää KOSTAA!

    • Anonyymi

      Eipä ole Beata superhehkuttanutkaan enää yhtä tiiviiseen tahtiin perheonneaan. Mediaposeeraus on ollutkin ylimitoitettua.

    • Anonyymi

      Seiska kyttää nyt Mikon perheen kohdalla että saavatko tällä uutisoinnilla säröjä lapsiperheen elämään. Sitten halveksivat että perhe-elämä näyttää jatkuvan normaalina. Toisaalta se on hyvä että puolisot eivät heti hylkää miestään kaikenlaisten juttujen takia, koska kyseessä ei kuitenkaan ole ollut mistään raiskauksesta näiden miesten kohdalla. Ja mitäänhän ei ole tässä vaiheessa edes todistettu eikä syytettäkään ole vielä nostettu. Jos ei nostetakaan niin etukäteen uutisointi on todella paha mutta voi olla että tällaisen julkisen tuomion ja kirjoittelun jälkeen syyttäjä ei voi olla nostamatta syytettä.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti olisi pitänyt odottaa siihen saakka että nostetaan syyte jos Leppilampi katsotaan yhteiskunnallisesti merkittäväksi henkilöksi ja sen takia nimi pitää julkistaa jo syytevaiheessa. Nyt tuntuu siltä että pyritään jotenkin vaikuttamaan esitutkintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti olisi pitänyt odottaa siihen saakka että nostetaan syyte jos Leppilampi katsotaan yhteiskunnallisesti merkittäväksi henkilöksi ja sen takia nimi pitää julkistaa jo syytevaiheessa. Nyt tuntuu siltä että pyritään jotenkin vaikuttamaan esitutkintaan.

        No miten vitussa se on yhteiskunnallisesti merkittävähenkilö vittu jokainen meistä täältä vuorollaan kuolee pois ja silti yhteiskunta jatkaa et jos joku meistä ois yhteiskunnallisesti merkittävähenkilö ni eikö se tarkotrais sitä et poistetaan se merkittävä henkilö yhtälöstä niin yhteiskunta pysähtyy mietippä ny tollo vähä


      • Anonyymi

        Minullekkin on tarjottu seiskaa, mutta olen aina
        vastannut, että käytän mieluummin serlaa.


    • Anonyymi

      Tuotantoyhtiö yritti sovitella asiaa ettei se ois edennyt näin pitkälle. Setämiehet asialla?

      • Anonyymi

        Käsittääkseni on normaalia että voidaan sovitella. Voidaan sovitella vielä myöhemminkin. Tuskin tuossa on kovin pahaa sattunut jos aivan asiakaspalvelutilanteessa sattunut asia. Mutta tuo nainen on kertonut että halusi periaatteesta tehdä rikosilmoituksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni on normaalia että voidaan sovitella. Voidaan sovitella vielä myöhemminkin. Tuskin tuossa on kovin pahaa sattunut jos aivan asiakaspalvelutilanteessa sattunut asia. Mutta tuo nainen on kertonut että halusi periaatteesta tehdä rikosilmoituksen.

        Eihän nekään ihmiset joita kohti tämä perussuomalainen kansanedustaja osoitti asetta ja ampui sitten maahan, tehneet käsittääkseni rikosilmoitusta asiasta. Ei ainakaan mitään sellaista ole uutisoitu että tästä kansanedustajasta olisi tehty rikosilmoitus. Sitä vain jaksetaan hokea että ase oli luvallinen.


      • Anonyymi

        Ai sama tyyli kun jenkeissä maksetaan hiljaseks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nekään ihmiset joita kohti tämä perussuomalainen kansanedustaja osoitti asetta ja ampui sitten maahan, tehneet käsittääkseni rikosilmoitusta asiasta. Ei ainakaan mitään sellaista ole uutisoitu että tästä kansanedustajasta olisi tehty rikosilmoitus. Sitä vain jaksetaan hokea että ase oli luvallinen.

        No ymmärtääkseni sen ampumarata välikohtauksen jälkeen joka sattui helsingissä myöskin noita käsiase lakeja tiukennettiin melkopaljon onko suomessa luvallista edes kanta käsiasetta johon on lupa taskussa kaupungilla eikö niitä pitänyt säilyttää ampumaradalla asekaapissa ja ymmärteekseni jopa kotona olevat aseet pitäisi olla säilytyksessä lukkojentakana siihen tarkoitukseen soveltuvalla tavalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sama tyyli kun jenkeissä maksetaan hiljaseks

        Maksetaan hiljaiseksi, mistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksetaan hiljaiseksi, mistä?

        ”Mistä”
        Seisot Timon kanssa nakkikioskilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksetaan hiljaiseksi, mistä?

        Lätkä-äijät ainakin yrittää maksaa nämä "daamit" hiljaiseksi. Jotkut jopa onnistuneet.


    • Anonyymi

      hmm jotain jonku kikkarapään kaa juhannuksena 2010 touhottii

    • Anonyymi

      Kuka ilmiantoi? Saisko pärstän näkyviin?

      • Anonyymi

        ILMIANTOI? Ampui itse julkisella paikalla :D oma naama ja ase siinä, tähtäsi ihmisiä päähän!


    • Anonyymi

      Aloittaja joku itseensä kyllästynyt paskahousu!🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Ni mitä sitte onko tuo ny joku ihme useimmin noihin nuo julkkikset syyllistyy se kun nääs johtunee siittä jot kun luulevat ittestään liikoja heillä kun on se tietty fanikunta ei heistä joka ainoa pidä ja aivan saletisti heillä ei ole mahdollisuutta joka ainoalta vastaantulevalta saada pillua eikä edes lupaa koskea

      • Anonyymi

        Pyhäkoulun käynyt peräkammarin poika saarnaa.
        Onko raamattu luettu alusta loppuun. Minä ainakin
        otan aina tarjotun pillun vastaan, mutta rumimmat
        tyrkyt ajan pois. Muistan myös haukkua ne, niin ei tule
        syytettä seksuaalisesta ahdistelusta. Moni nainen ei tajua
        sitä, että ei kaikkien naamalla käy flaksi.


    • Anonyymi

      Kai se on hurmuri ajatellut että huomionsa on suorapuheisenakin mitä tervetulleinta. Naistenlehdethän tämän hirviön ovat tulleet luoneeksi vuosikymmenien ylistävällä huokailullaan peräänsä.

      • Anonyymi

        Että oikein hirviön luoneet ? Alkaa olla melko koomista kommentointia 😉.


    • Anonyymi

      Ja moniko on laonnut alleen. Tuo on jäävuoren huippu. Siinä on ollut pikkuvaimolla syynäämistä miehen työreissujen jälkeen. Tuliko tauti vaiko useampi. Asiat eivät ole useinkaan sita miltä ne näyttämään laitetaan.

      • Anonyymi

        Sinäkö tiedät kaiken tämän ?
        Vai olisiko niin, että kyseessä on oma toiveajattelusi ? Koska sinua ärsyttää mm sosiaalisessa mediassa näkyvä kovin onnelliselta vaikuttava perhe-elämä.


    • Anonyymi

      Mitä ihmeen seksuaalista häirintää voi olla jos on asiakaspalvulu henkilöstä kyse.Eli nainen ollut töissä...ravintolassa...tarjoilija tai esim respan täti.Tuskin Mikko yrittänyt raiskata tai repiä vaatteita yltä tai yhtään mitään mikä voisi säikäyttää pelottas ahdistaa.
      Jos sanonut jotain niin sou what!
      Mikko on mukava mies ja joka muuta väittää valehtelee

    • Anonyymi

      Minusta siinnä ÄIJÄSSÄ . . . . ON OLLUT AINA JOTAKIN HYVIN OUTOA !!

      • Anonyymi

        Se on hetero.


      • Anonyymi

        Käyttääköhän kokaiinia. Sellaiset näyttää usein ns. kakkahätäisiltä.
        Liikaa tulista currya ja sit on jo kiire…


    • Anonyymi

      Alkaa haisemaan, että naiset löytäneet oikopolun julkkikseksi. Houkutelee julkkismiehen flirtillä pistämään vähän viestiä mielellään todisteeksi ja eikun omalla nimellä ja kuvalla äkkiä Seiskaan ymm....

      Siitä sitten kohta ahdistelun uhrina päästä Niko Saarisen kanssa näihin selviytyjä,farmi ymm ohjelmiin vetämään hirveetä liksaa..

      • Anonyymi

        Harvoinhan nämä naiset missään poseeraavat mikäli eivät ole jo ennestään julkisuudesta tuttuja. Vääriin syytöksiin voi riittää ihan puhdas kateus. Joku voi saada suurtakin tyydytystä saadessaan lukea seiskasta kuinka jonkun mielestään "liikaa hehkutettu" perheonni säröilee tai muuta vastaavaa. On niin monenlaisia ihmisiä.
        Tästä kyseessä olevasta keissistä toki emme tiedä mitään, joten kannattaa varmaan odotella.


    • Anonyymi

      Epäillään. Ei Mikolle enää riittänyt pysähtyneisyyden aika , aika ihmettelyyn kastemadon kiemurtelua tai vesitipan kokoa tuumia perheenperustamisen jälkeen. Lahjakas ja taitava mies varmaan on ikäkriisissä itsensä kanssa ja testasi oisko vielä kutia .

    • Anonyymi

      Mikä nykynaisia oikein vaivaa? Kaikesta nostettava rikosilmoitus. Seksuaalista häirintää...kissan viikset!!!
      Ja joo olen itsekkin nainen

      • Anonyymi

        Sinun kaltaisten myrkynkeittäjien takia nuorten naisten oikeudet ei parane koskaan. Sinä estät ne. Sinulle, vanha rutikuiva harppu, jokainen nuori nainen kilpailija, joka on jotenkin tuhoamassa sinua ja viemässä sinulta miehen/filmitähdet. Sinun takiasi on meillä on vieläkin sovinismia, josta kärsii sekä naiset että miehet. Ihan turhaan! Katkeran paskan takia.


      • Anonyymi

        Fantasioitko sinä siitä, että jostain tulee tuntematon ukko kyyläämään ja hiplaamaan??
        Miksei nämä incelpaskat /autisti idiootit lähentele TEITÄ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kaltaisten myrkynkeittäjien takia nuorten naisten oikeudet ei parane koskaan. Sinä estät ne. Sinulle, vanha rutikuiva harppu, jokainen nuori nainen kilpailija, joka on jotenkin tuhoamassa sinua ja viemässä sinulta miehen/filmitähdet. Sinun takiasi on meillä on vieläkin sovinismia, josta kärsii sekä naiset että miehet. Ihan turhaan! Katkeran paskan takia.

        Noh noh. En ole se jolle nyt meuhkaat, mutta ennen rajumpia syyttelyitä kannattaa ehkä odottaa edes alustavaa tietoa siitä mitä oikeasti on tapahtunut. Ja TÄMÄN on elämänkokemus opettanut. Ihan ilman katkeruutta. Ja tämän ja pari muutakin juttua elämä tulee opettamaan myös sinulle, usko pois.


    • Anonyymi

      Ylimielisyys, pissapäinen luulee olevansa niin suuressa vallassa jotta voi tehdä mitä vain.

    • Raiskaukset saadaan taas kasvuun.
      Tämä on ilon päivä 😁

    • Anonyymi

      Toivottavasti poistuu ainakin tv:stä, niin voi katsoa niitä ohjelmia.

      • Anonyymi

        En ole Leppilammen ihailija, mutta arvostan kyllä työtään tekeviä ihmisiä. Joten en toivo hänelle töiden menettämistä, etenkään tässä vaiheessa, kun ei tiedetä mitä on tapahtunut tai onko mitään. Olisi ikävää toivoa pahaa, kuten talouden romahtamista tai perheen hajoamista etc, ihmiselle, joka saattaa olla syytön. Tosin en saa mielihyvää kenenkään henkilökohtaisista tragedioista muutenkaan, oli tilanteet millaisia tahansa.


    • Anonyymi

      Mies kuin mies voi joutua nykyään samojen syytösten kohteeksi. Ellei nyt karta suomohoroja kuten minä...

    • Anonyymi

      Missä on naisen naama ketä on ahdisteltu. Mikko on jo tuomittu, kun lehdissä netissä naama. Onneks hänellä on fiksu vaimo ei pienistä hätkähdä.

      Nämä naikkoset Erika, Marianne ja Elina ovat rikkoneet Akun perheen.
      Metsäketo, Louhimies on mustamaalattu vaikka ei ollu perää naisten valituksissa.

      • Anonyymi

        jatka sinä vaan akan haamista ja lspsesi naitia pedofiili


      • Anonyymi

        Aku kyllä rikkoi perheonnensa aivan itse. Satoja viestejä eri naisille ja todistetut lähentelyt eivät ole sattumaa, eikä ne ole yksittäisen ihmisen pahantahtoa. Akun käytös on puhtaasti häiriintyneen ihmisen käytöstä, joka on jatkunut pitkään, ja johon hän on kertomansa mukaan hakenut apua.


    • Anonyymi

      Ilon päivä?🤔Olipa kurja uutinen Mikosta. Olen aina pitänyt häntä ns.hyvänä jätkänä ja ennenkaikkea järkevänä miehenä joka osaisi varoa mainehaittaa uraansa saboitoivana tekijänä. Toivottavasti on uutisankka ja Mikko selviää tästä geissistä opin saaneena jiks kuuluu näin; Älä luota keneenkään 100% : sesti! Ja kierrä kaukaa siipeilijät..varsinkin ne nuoret naiset.

      • Anonyymi

        hhahahhaah pedogfiili tietää perdarii pedofiillii


      • Anonyymi

        Mikä teitä vaivaa... Nainen ollut töissä omalla työpaikalla ja kuuluisa mies tulee ahdistelemaan.
        Eikö saa tehdä töitä rauhassa?
        Onko tällaista pakko sietää?
        Vain, koska toinen on kuuluisa ja itse on nainen? Suu kiinni tai olet huora ja pyrkyri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä teitä vaivaa... Nainen ollut töissä omalla työpaikalla ja kuuluisa mies tulee ahdistelemaan.
        Eikö saa tehdä töitä rauhassa?
        Onko tällaista pakko sietää?
        Vain, koska toinen on kuuluisa ja itse on nainen? Suu kiinni tai olet huora ja pyrkyri?

        Entä mikä sinua vaivaa, kun puhut tapauksesta kuin tietäisit siitä jotain ja jakelet tuomioita oletuksiesi perusteella ? Aivan samoin toimit kuin nämä, joita nyt kyseenalaistat.


    • Anonyymi

      Se on miehen osa jonka nainen hallitsee vain puheilla .

    • Anonyymi

      Luulis tolle olevan lihaa tyrkyllä!

      • Anonyymi

        Joku tyrkky jäänyt liian vähälle huomiolle, niin rankaisee, tai sitten joku ääliö haluaa vain esittää niin siveää, niin siveää.


    • Anonyymi

      Mikä naisia vaivaa.Vai pitääkö kateuksissaan saada näiden julkkisten elämä jotenkin pilattua tavalla tahi toisella?
      Lauri Tähkä , Aku Hirviniemi ,Luouhimies Metsäketo ja keitä nyt näitä onkaan ja nyt Mikko.
      En sitä sano etteikö näissä kaikissa itsessään jotain syytä voinu ollakkin,paitsi Metsäketo,mutta ihan oikeasti pitääkö joka ikisestä puheesta katseesta hipaisusta tehdä rikosilmoitus.
      En usko että Mikko mitenkään olisi voinut asiakas tilanteessa väkisin yrittää kiinni käydä.
      Mikon perhe elämä on ollut nyt julkisuudessa kun toinen vauva syntyi.Ja kateus on näköjään kova.
      Samoin kun Sonja ja Aku saivat vauvan oli näiden itsensä paljastajien pakko muka avautua suuresta ahdistuksestaan Akun viesteissä.(Yhtään ei ahdista paljastella rahasta)

      • Anonyymi

        Mediassa oli että uuden lain myötä rikosilmoitusten määrä on kasvanut todella paljon. Ja niinhän se on että jos naiselle tulee tunne että tässä on jotain niin voi tehdä rikoilmoituksen. Se on huomioitava että joku toinen ei koe asiaa samalla tavalla. Ihmiset ovat erilaisia. Tuokin nainen on kertonut että on periaatteesta tehnyt rikosilmoituksen. Kun jutussa puhuttiin tuosta kuinka rikosilmoitusten määrä on kasvanut niin siinä oli esimerkki että joku voi kokea festareilla tungoksessa tönäisyn seksuaaliseksi ahdisteluksi ja joku taas ei. Eli tämä on aivan yksilökysymys. Kun ajattelee että miehiltä menee yleensä kaikki, maine, työ ja saattaa mennä parisuhdekin, niin onhan tuo nyt aikamoista. Media syyllistyy näihin innokkaana. Nyt ei olisi saanut vielä tutkinnan ollessa meneillään julkaista asiaa mutta jotkut perustelut keksi. Ja tosiaan esim. Metsäkedon kohdalla neljä naista sai puheista tuomion kunnianloukkauksesta, mutta ei media enää niitä asioita hehkuta.


      • Anonyymi

        Tuo Helin oli saanut viimeisen viesti Akulta helmikuussa ja vasta syksyllä Helin ilmoitti asiasta Hörkölle. Eli viestit Akulta oli loppunut. Heinäkuussahan he saivat lapsen. Helin oli taas keväällä avautunut että lääkäri on sanonut että hän ei voi saada lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Helin oli saanut viimeisen viesti Akulta helmikuussa ja vasta syksyllä Helin ilmoitti asiasta Hörkölle. Eli viestit Akulta oli loppunut. Heinäkuussahan he saivat lapsen. Helin oli taas keväällä avautunut että lääkäri on sanonut että hän ei voi saada lapsia.

        Roopen tapauksessa nainen teki rikosilmoituksen vasta kolmen vuoden kuluttua kun Roope ja Sieppi erosivat ja uusi nainen oli raskaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mediassa oli että uuden lain myötä rikosilmoitusten määrä on kasvanut todella paljon. Ja niinhän se on että jos naiselle tulee tunne että tässä on jotain niin voi tehdä rikoilmoituksen. Se on huomioitava että joku toinen ei koe asiaa samalla tavalla. Ihmiset ovat erilaisia. Tuokin nainen on kertonut että on periaatteesta tehnyt rikosilmoituksen. Kun jutussa puhuttiin tuosta kuinka rikosilmoitusten määrä on kasvanut niin siinä oli esimerkki että joku voi kokea festareilla tungoksessa tönäisyn seksuaaliseksi ahdisteluksi ja joku taas ei. Eli tämä on aivan yksilökysymys. Kun ajattelee että miehiltä menee yleensä kaikki, maine, työ ja saattaa mennä parisuhdekin, niin onhan tuo nyt aikamoista. Media syyllistyy näihin innokkaana. Nyt ei olisi saanut vielä tutkinnan ollessa meneillään julkaista asiaa mutta jotkut perustelut keksi. Ja tosiaan esim. Metsäkedon kohdalla neljä naista sai puheista tuomion kunnianloukkauksesta, mutta ei media enää niitä asioita hehkuta.

        ” niinhän se on että jos naiselle tulee tunne että tässä on jotain niin voi tehdä rikoilmoituksen”

        Se tunne voi tosiaan tulla, jos joku tekee rikoksen. Että voi tehdä rikosilmoituksen. Kaikki nämä tuomitut on tuomittu jostain RIKOKSESTA. Muusta ei voi tuomita.

        Ei tarvitse pelätä mitään ”rikosilmoitusta”, jos ei lääpi ketään ilman lupaa eikä lähettele kuvia peniksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mediassa oli että uuden lain myötä rikosilmoitusten määrä on kasvanut todella paljon. Ja niinhän se on että jos naiselle tulee tunne että tässä on jotain niin voi tehdä rikoilmoituksen. Se on huomioitava että joku toinen ei koe asiaa samalla tavalla. Ihmiset ovat erilaisia. Tuokin nainen on kertonut että on periaatteesta tehnyt rikosilmoituksen. Kun jutussa puhuttiin tuosta kuinka rikosilmoitusten määrä on kasvanut niin siinä oli esimerkki että joku voi kokea festareilla tungoksessa tönäisyn seksuaaliseksi ahdisteluksi ja joku taas ei. Eli tämä on aivan yksilökysymys. Kun ajattelee että miehiltä menee yleensä kaikki, maine, työ ja saattaa mennä parisuhdekin, niin onhan tuo nyt aikamoista. Media syyllistyy näihin innokkaana. Nyt ei olisi saanut vielä tutkinnan ollessa meneillään julkaista asiaa mutta jotkut perustelut keksi. Ja tosiaan esim. Metsäkedon kohdalla neljä naista sai puheista tuomion kunnianloukkauksesta, mutta ei media enää niitä asioita hehkuta.

        Juuri näin. On todella merkillistä, että media uutisoi isosti pelkän rikosilmoituksen perusteella, jolĺaisen voi tehdä kuka tahansa kenestä tahansa. Ts pelkkä rikosilmoitus ei merkitse yhtään mitään, mutta sen uutisoinnista syntyy merkittävä mainehaitta henkilölle, jota media surutta maalittaa ennen kuin poliisi on ehtinyt ko ilmoitusta vilkaistakaan. Tähän täytyisi saada muutos. Leppilampeen tai tapahtumiin en ota kantaa, kun en tiedä asiasta yhtään mitään. Mutta yleisellä.tasolla tämä median käytäntö ei ole oikein eikä kohtuullista.


      • Anonyymi

        Akun kohdalla olisi kohtuullista ottaa huomioon, että jatkoi toimiaan vuosia ja että kohteena oli useita naisia, siis muitakin kuin myt tarkoittamasi of-henkilö. Syyllistyt siis nyt myös mm Akun kanssa samoissa tuotannoissa työskennelleiden ihmisten mollaamiseen.


    • Anonyymi

      Joku anarkisti akka on taas taskut tyhjänä niin pitäähän senkin jostain se elättäjä saada sekä joku joka aineetkin hoitaa. Leppilampi tosiaan on huumorilla varmaan tokaissut jotain ja anarkisti akalla mennyt pasmat sekaisin.

      • Anonyymi

        Eiköhän se aikanaan selviä kuka teki ja mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se aikanaan selviä kuka teki ja mitä.

        Eihän nämä malta odottaa, ei seiska eikä palstailijat. Tarvitaan lööppejä, klikkauksia ja sisältöä elämään. Toisten ihmisten murheet, tragediat yms nostattaa tietynlaisten ihmisten egoa. Ja saa oman epätyydyttävän elämän näyttämään hetken aikaa vähän siedettävämmältä. Surullista, mutta totta..


    • Anonyymi

      Onko leppilampi jotenkin komea mies..tietty se on katsojan silmässä,mut ei ihan tainut nyt upota...

    • Anonyymi

      Mikko Leppilampi on ehdottomasti Suomen epäselvimmin artikuloiva näyttelijä/juontaja, Vappu Pimiä juontajista toka, Laura Birn näyttelijöistä.

    • Anonyymi

      Leppilampi kuvittelee olevansa komea, EI OLE.

      • Anonyymi

        Leppilampi kuvittelee olevansa näyttelijä ja hyvinhän hän näyttelee. On lapset, vaimo ja tramboliini.


      • Anonyymi

        Makuasioita..Tiedän kyllä ikävämmänkin näköisiä henkilöitä. Niin tai näin, ulkonäkö ei tee syyllistä mihnkään eikä liity aiheeseenkaan millään tavalla..


    • Anonyymi

      Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta.

      "Kuuluu julkisuuden luontoisetuihin".

    • Anonyymi

      On sulla sairas ilon aiheet.

    • Anonyymi

      Kateutta ilmassa naisten puolelta.

    • Anonyymi

      Aloittaja on pelkkä kateellinen, laiska, köyhä ja äärettömän tyytymätön omaan elämäänsä, onneton ihmisraunio. Punikki joka iloitsee kaikesta pahasta mitä muille ihmisille tapahtuu. Jälleen kerran Hyi!

    • Anonyymi

      Miksi joku on iloinen tästä uutisesta?

    • Anonyymi

      Vihermarxistien saatanallinen hulluus leviää nykyisin Amerikan kampusten kautta maailman naisiin ja tekevät heistä miesten ja vauvvojen vihaajia. Opiskelijat ovat uskomattomia idiootteja levittäessään kyseisiä aatteita.

    • Anonyymi

      Oletko maalaisjuntti??????
      Kommentistasi päätellen kyllä, mutta muuta
      kaupunkiin, niin ajatus liitää vapaana eikä nuppia
      kiristä. Jätä katkeroitunut mielesi sinne landelle ja
      lopeta myös seiskan kuville tumputtaminen.
      😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛

    • Anonyymi

      Voi voi ennenkin eniten varatut miehet kimpussa😅😄!

    • Anonyymi

      Otan tämän kunniaksi pullollisen keskiolutta.

    • Anonyymi

      Joku nainen haluaa taas julkisuutta ilman että tekisi jotain merkittävää, nykyään näitä riittää ja mediat antavat julkisuutta myydäkseen lehtiä. Miehet jotka tekevät merkittäviä asioita ovat helppoja kohteita nykyään näille saalistaville naarashyeenoille, vaikka jälkikäteen todettaisiin miehet syyttömiksi maine on mennyt ja uraputki katkennut. Eivätkä nämä naiset saa minkäänlaisia sanktioita tekemisistään ja sitten vielä puhutaan tasa-arvosta ja yhdenvertaisuudesta.

    • Anonyymi

      Mikko mikko..miksi ahdistelet...tätä asiaa ei sovita enää rahalla.ei vaan halua sinua.miksi et ymmärrä..onko luulot itsestäsi suuremmat

    • Anonyymi

      En usko alkuunkaan.On jostain muusta kyse.Taustalla varmaan jotain aikaisemmin.Kateus vie kalatkin vedestä.Kannattaa valita tarkoin filmimaastot.Jää katsomatta.

    • Anonyymi

      Niin asijoilla puolenssa!!!viimmeksi uskonu Leppilampea on vaimo kaksi lasta🤔! Onko niin et näillä on isot ekot muka heustä ollaan kiinnostuneita!! Ja tässä vaara et halutaan saada skandaalia kun julkkiksesta !!! ?? Mettoo !!??

    • Anonyymi

      Eikö Leppilampi saa tarpeeksi tussua kotona, säälittävää!

    • Anonyymi

      Vihdoin joku tuo julki tämän sian temput..ei ole ensimmäinen kerta ja eikös juuri syntynyt pienokainen,miehistä nyt hieman beata

    • Anonyymi

      Kylläpä riittää Heppikammella puolustelijoita ja uhrin syyllistäjiä palstalla. Ettei vain olisi palsta täynnä katkeria, iäkkäämpiä naisia?? Tässä tapauksessahan esitutkinta on aloitettu, joten aivan tuulesta temmattu juttu ei voi olla kyseessä. Mitäs palstan naiset siitä on mieltä?

      • Anonyymi

        Varmasti tuli paine aloittaa esitutkinta kun Seiska oli asialla jo ennenkuin oli esitutkintaa aloitettukaan? Joku oli jo ehtinyt asiasta Seiskalle ilmoitetti heti kättelyssä. Harvemmin julkaistaan nimi ja väite ennenkuin esitutkintaa on edes aloitettu. Jos olisi kysymyksessa vaikka presidentti niin sitten voisi olla mahdollista ja syytä moiseen toimintaan. Edes syytetyn nimeä ei saa julkaista, jos syyte on jo nostettu, ennen tuomiota jos henkilö ei ole merkittävässä yhteiskunnallisessa asemassa tai jossain luottamustehtävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti tuli paine aloittaa esitutkinta kun Seiska oli asialla jo ennenkuin oli esitutkintaa aloitettukaan? Joku oli jo ehtinyt asiasta Seiskalle ilmoitetti heti kättelyssä. Harvemmin julkaistaan nimi ja väite ennenkuin esitutkintaa on edes aloitettu. Jos olisi kysymyksessa vaikka presidentti niin sitten voisi olla mahdollista ja syytä moiseen toimintaan. Edes syytetyn nimeä ei saa julkaista, jos syyte on jo nostettu, ennen tuomiota jos henkilö ei ole merkittävässä yhteiskunnallisessa asemassa tai jossain luottamustehtävissä.

        Seiska valitsee heti saman tien puolensa ja alkaa julkisen rummutuksen toista osapuolta vastaan, aivan kuin haluaisi olla jossain tuomarin asemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiska valitsee heti saman tien puolensa ja alkaa julkisen rummutuksen toista osapuolta vastaan, aivan kuin haluaisi olla jossain tuomarin asemassa.

        Sitten Seiska aloittaa tämän miehen, josta jotain väitetään, perheen ja vaimon jahtaamisen että miten he nyt suhtautuvat ja joko on vaimo ottanut eron ja että minkälainen ilme sillä nyt oli. Ja sitten että voi taivas sentään, sehän elää lähes normaalisti. Ei voi olla totta!


    • Anonyymi

      Kyllä olis oikeudessa ruuhkaa jos kaiken sinne ilmoittais mitä kuulee ja.kohtaa viikottain. Miksi ihmiset eivät ymmärrä enää ronskia huumoria ? Ainakin meidän ympyröissä se on elinehto. Muuten emme tätä maailmaa jaksa. Jotkut ovat mielestään keksineet hyvän rahantulolähteen. Toivottavasti ilmiö loppuu pian ja ihmiset jätetään rauhaan.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä että koska tapahtunut asiakaspalvelutilanteessa niin kyseessä ei voi olla kovinkaan paha "lähentely".


      • Anonyymi

        Ei tämä ilmiö lopu pian koska viime vuoden alussa lakiakin muutettiin että voi vaikka katseesta syyttää seksuaalisesta ahdistelusta, saati sitten jostain puheista. Ja uutisen mukaan rikosilmoitusten määrä onkin suorastaan räjähtänyt uuden lain myötä. Miehillä ei taida olla muuta mahdollisuutta kuin kiertää naiset mahdollisimman kaukaan tulevaisuudessa koska koskaan ei voi tietää, kuka kokee jonkun asian seksuaaliseksi häirinnäksi ja kuka ei. Mies ei voi enää esim. kehua naisen ulkonäköä tai tällaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä ilmiö lopu pian koska viime vuoden alussa lakiakin muutettiin että voi vaikka katseesta syyttää seksuaalisesta ahdistelusta, saati sitten jostain puheista. Ja uutisen mukaan rikosilmoitusten määrä onkin suorastaan räjähtänyt uuden lain myötä. Miehillä ei taida olla muuta mahdollisuutta kuin kiertää naiset mahdollisimman kaukaan tulevaisuudessa koska koskaan ei voi tietää, kuka kokee jonkun asian seksuaaliseksi häirinnäksi ja kuka ei. Mies ei voi enää esim. kehua naisen ulkonäköä tai tällaista.

        Kuinkahan miehet kuntosaleilla pärjää kun naiset laittavat nämä viimeistä muotia olevat tiukat trikoot päälle, joissa oikein vielä tulee pakaravako ja pakarat esille entistä enemmän. Ja nuoret naiset lenkkeilevät ulkona tällaisilla trikoilla ja sitten mahdollisimman lyhyt pusero että takapuoli varmasti näkyy ja tulee mahdollisimman hyvin esille lenkkeillessä. Ja intapyllistejät harrastavat tätä samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan miehet kuntosaleilla pärjää kun naiset laittavat nämä viimeistä muotia olevat tiukat trikoot päälle, joissa oikein vielä tulee pakaravako ja pakarat esille entistä enemmän. Ja nuoret naiset lenkkeilevät ulkona tällaisilla trikoilla ja sitten mahdollisimman lyhyt pusero että takapuoli varmasti näkyy ja tulee mahdollisimman hyvin esille lenkkeillessä. Ja intapyllistejät harrastavat tätä samaa.

        Nythän on myös uimapuvuissa ja binikeissä tämä että on pakaroiden välissä vain kapea naru ja innokkaasti esitellään jokapuolella lähes paljaalta näyttäviä pakaroita. Ja tämä on myös instoissa etenkin nuorten naisten postauksissa näkyvillä. Pitääkö uuden lain myötä mennä siihen että naistenkin pitäisi esiintyi hieman siveellisemmin koska suuntaus on mennyt aivan toiseen suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nythän on myös uimapuvuissa ja binikeissä tämä että on pakaroiden välissä vain kapea naru ja innokkaasti esitellään jokapuolella lähes paljaalta näyttäviä pakaroita. Ja tämä on myös instoissa etenkin nuorten naisten postauksissa näkyvillä. Pitääkö uuden lain myötä mennä siihen että naistenkin pitäisi esiintyi hieman siveellisemmin koska suuntaus on mennyt aivan toiseen suuntaan.

        Suuntaus on se että rahasta itseään paljastelevat modernia seksityötä tekevät loukkaantuvat saadessaan seksuaalisävytteisiä viestejä. Siis loukkaantuvat jos kyseessä on vähänkin tunnettu julkisuuden henkilö. Tavallisten tallaajien kommenteista eivät piittaa. Haluavat julkisuutta sillä että joku julkisuuden henkilö on heistäkin, itseään rahasta paljastelevista, onnettomista naikkosista jopa kiinnostut sen verran, että kommentoi. Se on mannaa heille ja se pitää tuoda muidenkin tietoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan miehet kuntosaleilla pärjää kun naiset laittavat nämä viimeistä muotia olevat tiukat trikoot päälle, joissa oikein vielä tulee pakaravako ja pakarat esille entistä enemmän. Ja nuoret naiset lenkkeilevät ulkona tällaisilla trikoilla ja sitten mahdollisimman lyhyt pusero että takapuoli varmasti näkyy ja tulee mahdollisimman hyvin esille lenkkeillessä. Ja intapyllistejät harrastavat tätä samaa.

        Ketähän varten naiset tuollaista pyllistelyä ja takapuolen esittelyä yleensä tekevät. Koska se on erittäin tahallista ja harkittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketähän varten naiset tuollaista pyllistelyä ja takapuolen esittelyä yleensä tekevät. Koska se on erittäin tahallista ja harkittua.

        Instapyllistelijöille on tärkeää saada lisää seuraajia ja paljon tykkäyksiä ja kommentteja. Ja heille tuo on keino siihen tuo takapuolen esittely.


    • Anonyymi

      Leppilammelta tarkoituksellinen teko. Yrittää samaa kuin Roope Salminen. Työt Mtv3 vain lisääntyvät. Muuten, ei tuomiota ilman todisteita!

    • Anonyymi

      Totta. Kumma juttu että Roopenkin täytyy sammunutta naista käyttää hyväksi vaikka saa kuulemma keneltä vaan. Sama lienee Leppilammella. Ei tuomiota ilman todisteita.

      • Anonyymi

        Lauri Tähkä oli aika kännissä kun joku varattu nainen tunki Tähkän hotellihuoneeseen aamuyöllä viiden aikaan. Tai no, ei tunkenut mutta meni huoneeseen Tähkän kanssa. Mitä olisi tapahtunut jos Tähkä olisi sammunut?

        Muuten, Leppilammen jutun väitetään tapahtuneen asiakaspalvelutilanteessa joten pientä rajaa siinä että väität naisen olleen niin kännissä töissä, että olisi sammunut.

        Roope ja tämä nainen taas olivat kännänneet yhdessä kaksi päivää ja tuon tapauksen jälkeen nainen oli vielä seuraavana päivänä kutsunut Roopen asunnolleen tekemään ruokaa yhdessä mutta sanonut että älä jää yöksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri Tähkä oli aika kännissä kun joku varattu nainen tunki Tähkän hotellihuoneeseen aamuyöllä viiden aikaan. Tai no, ei tunkenut mutta meni huoneeseen Tähkän kanssa. Mitä olisi tapahtunut jos Tähkä olisi sammunut?

        Muuten, Leppilammen jutun väitetään tapahtuneen asiakaspalvelutilanteessa joten pientä rajaa siinä että väität naisen olleen niin kännissä töissä, että olisi sammunut.

        Roope ja tämä nainen taas olivat kännänneet yhdessä kaksi päivää ja tuon tapauksen jälkeen nainen oli vielä seuraavana päivänä kutsunut Roopen asunnolleen tekemään ruokaa yhdessä mutta sanonut että älä jää yöksi.

        Roopen tapauksessa nainen teki rikosilmoituksen vasta kolmen vuoden kuluttua, kun Roope ja Sieppi erosivat ja toinen nainen oli Roopelle raskaana.


    • Anonyymi

      Jos on valvontakamerat niin sieltä voisi varmistaa.

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe