Vasta nyt, kun ihmiskokeen vuoksi olin pari viikkoa juomatta päivittäistä energiajuomaani, huomasin miten vahva aine kofeiini oikeasti on.
Elämänlaatu parani aivan helvetisti heti energyn avattuani. Voisin jopa sanoa, että vaikutus (vain tauon jälkeen) on parempi kuin amfetamiinillä. Nyt ymmärrän miten aikuiset selviävät päivittäisestä elämästä. En kyllä pidä päivääkään taukoa enää.
Verrattavissa huumeeseen
6
114
Vastaukset
- eräs.seksitauti
Ihan oikeasti, vaikutukset ovat paremmat, kuin missään kokeilemassani huumeessa. Tämä oli yllätys.
Itselläni jo pieni määrä kahvia riittää varsin jäätäviin vaikutuksiin. Muut näyttävät ihan hyvin kykenemään paikoillaan pysymiseen, mutta minä liikun päättömästi ympäriinsä. Myös luovuuteni boostautuu.
Toisaalta sitten jälkeen päin tulee tärinä, ja lievästi ahdistunut olo. Siksi en juo kahvia säännöllisesti, niin kuin monet muut tekevät.- eräs.seksitauti
Tiedän tunteen täysin, kun joskus seiskalla hyväksyin haasteen juoda 10 0.5l energiajuomaa päivässä.
Hyviä aikoja.
Oletko kokeillut oikein tummaa suklaata? Sellaisia 86% levyjä. Sellaisen kun syö, tulee kiva olo. Tosin ehkä pahoinvointia, jos ei ole tottunut.
- eräs.seksitauti
Pitänee pistää testiin. Ei kyllä mitään herkkua, mitä nyt ole palan joskus maistanut.
Siihen makuun tottuu. Ja niitä on maustettuina melkein yhtä vahvoina. Minttu- tahi chilisuklaa menee huomattavasti helpommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1555377
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2533174
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442678- 361834
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411576- 161457
- 231447
- 241347