Uusien kohteiden haku

HASOon

Mistähän saisi tietää milloin uusien kohteiden haut alkaa?

18

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malmilainen
      • HASOon

        Tässä linkissä NYT haettavana olevat.


    • malmilainen
      • HASOon

        Haluaisin tietää milloin esim Atlantinkaari, Livorno jne tulevat myyntiin tai ennakkomyyntiin.

        Onko siis vaan käytävä katsomassa tuolla ATTn sivuilla vähän väliä?


      • joskusminäkinhasoon
        HASOon kirjoitti:

        Haluaisin tietää milloin esim Atlantinkaari, Livorno jne tulevat myyntiin tai ennakkomyyntiin.

        Onko siis vaan käytävä katsomassa tuolla ATTn sivuilla vähän väliä?

        Ei oo muuta keinoa ku seurata ATT:n sivua.


      • hakijaitsekin

        Att:llle voi ilmoittautua hakijaksi. Määrittelet vain asunnon koon ja kiinnostavat asuinalueet. He lähettävät postitse tai sähköpostitse ennakkotiedot tulevista kohteista ja hakuajoista. Ainakin itse sain useammasta kohteesta pari viikkoa ennen hakuaikaa postia. Muista vain uusia haku, jos se on määräaikainen.
        Saman ilmoittautumisen voi tehdä muillekin aso-yhtiöille. Kaikki lähettävät enemmän kuin mielellään infoa tulevista kohteista.


      • OdotanOdotan9

        Kiitos tiedosta. Tuleeko sitä kautta siis info kotiin/s-postiin nopeammin kuin ATT:n sivuille?


      • hakijaitsekin

        Tuli minulle ainakin. Tosin siinä ei ole tarkkoja tietoja asunnoista, vaan sellainen A4-kokoinen paperi (tai sähköpostiviesti ehkä nykyisin) muutamine asunto- ja hintaesimerkkeineen sekä muita tietoja kohteesta. Aika hyvin ne hintaesimerkit ovat pitäneet paikkansa.
        Joka tapauksessa se tieto on tullut ennen kuin ATT:n sivulle tuleva ennakkoilmoitus joka sekin tulee hyvissä ajoin ennen varsinaista hakua. Itse hakuaika kestää vain sen parisen viikkoa joten nopeasti pitää toimia ainakin halutuissa kohteissa.

        Olen saanut myös TA-asunnoilta hyvin infoa heidän kohteista. Heillä on hinnat kohtuulliset verrattuna Asuntosäätiöön ja Avain-asuntoihin.


      • 878798
        hakijaitsekin kirjoitti:

        Att:llle voi ilmoittautua hakijaksi. Määrittelet vain asunnon koon ja kiinnostavat asuinalueet. He lähettävät postitse tai sähköpostitse ennakkotiedot tulevista kohteista ja hakuajoista. Ainakin itse sain useammasta kohteesta pari viikkoa ennen hakuaikaa postia. Muista vain uusia haku, jos se on määräaikainen.
        Saman ilmoittautumisen voi tehdä muillekin aso-yhtiöille. Kaikki lähettävät enemmän kuin mielellään infoa tulevista kohteista.

        " Muista vain uusia haku, jos se on määräaikainen."

        ATT:n rakenteilla oleviin taloihin hakemus on jätettävä tiettynä ilmoitettuna ajanjaksona, eikä sitä voi varsinaisesti uusia muutoin kuin siinä tapauksessa, että laittavat sen uudestaan hakuun, mutta vanhoihin vapautuviin Hason puolella jätetty hakemus pitää uusia viimeistään voimassaolon päättyessä, mikäli mielii sen pysyvän voimassa.

        http://www.hel.fi/www/kv/asumisoikeus-fi

        Markkinointirekistereistä kannattaa tiedustella yhtiökohtaisesti.


      • dfghxr
        hakijaitsekin kirjoitti:

        Tuli minulle ainakin. Tosin siinä ei ole tarkkoja tietoja asunnoista, vaan sellainen A4-kokoinen paperi (tai sähköpostiviesti ehkä nykyisin) muutamine asunto- ja hintaesimerkkeineen sekä muita tietoja kohteesta. Aika hyvin ne hintaesimerkit ovat pitäneet paikkansa.
        Joka tapauksessa se tieto on tullut ennen kuin ATT:n sivulle tuleva ennakkoilmoitus joka sekin tulee hyvissä ajoin ennen varsinaista hakua. Itse hakuaika kestää vain sen parisen viikkoa joten nopeasti pitää toimia ainakin halutuissa kohteissa.

        Olen saanut myös TA-asunnoilta hyvin infoa heidän kohteista. Heillä on hinnat kohtuulliset verrattuna Asuntosäätiöön ja Avain-asuntoihin.

        TA:ta kannattaa myös seurata! On kohtuuhintainen ja meillä tosi hyvä uusi talo :)


    • Urakkatarjouspyynnöistäkin voi saada osviittaa siitä, milloin ATT ainakin pyrkii saamaan uusia HASO:n kohteita rakenteille. Esim. tällä hetkellä ulkona on tämä urakkatarjouspyyntö:

      https://tarjouspalvelu.fi/TPPerustiedot.aspx?p=467&g=1d49ca63-bd86-40c9-93a7-75817bced4fa&tpID=122734

      JÄTKÄSAARI KORTTELI 20819, KOKONAISURAKKA

      Helsingin kaupungin Jätkäsaaren kaupunginosan kortteliin 20819 toteutettavien asuinkerrostalojen ja piha-alueen rakentaminen kokonaisurakkana sisältäen LVISA-työt.

      - Tontille 20819/1 rakennetaan Asunto Oy Helsingin Picasso. Kohteeseen tulee 55 kpl omistusasuntoja. - Tontille 20819/2 rakennetaan Asunto Oy Helsingin Malaga. Kohteeseen tulee 45 kpl omistusasuntoja. - Tontille 20819/3 toteutetaan 72 kpl vuokra-asuntoja Helsingin kaupungin asunnot Oy:lle. - Tontille 20819/4 toteutetaan 51 kpl asumisoikeusasuntoja Helsingin Asumisoikeus Oy:lle [= Livorno].

      Hankinta kilpailutetaan yhtenä kokonaisuutena aikatauluhallinnan ja edullisen kustannustason saavuttamiseksi. Rakennustyön arvioitu aloitusajankohta on syyskuu 2017.

      (Eli jos tämä aikataulu pitää, niin Livorno voi hyvin tulla hakuun vuoden loppuun mennessä - ellei sen hakua Att:llä jostain syystä varta vasten haluta lykätä ensi vuoden puolelle asti.)

    • OdotanOdotan9

      Eli syksyyn pitää odottaa ennen kuin tulee mitään hakuun ATT:ltä Kuninkaantammen lisäksi. En kestä!

    • 78788

      Pukinmäki Isopellontie 4 on tulee hakuun 11.6. - 26.6., huoneistoja 76 kpl, valmistuu 19 keväällä.

      • Puksuunko

        Onko varma tieto? Lähde?


      • 78788
        Puksuunko kirjoitti:

        Onko varma tieto? Lähde?

        on varma, esite netissä sunnuntaina


    • asoton
    • 123654

      Avain asunnoilla näyttää myös tulleen hakuun Kruunuvuorenrannassa Helsingin Kruunu. Korkeat vastikkeet vain on verrattuna vastapäätä tulevaan Hason kohteeseen.

    • OdotanOdotan9

      Nyt kun tuli ATT:lla Fanninkallio ja Rantapuisto yhtä aikaa hakuun, niin aiotteko hakea molempia? Kumpi kiinnostaa enemmän?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3219
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1275
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      46
      1045
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe