Enkä aio osallistua koulussa lakkiaisiin, lakkikin jää ostamatta.
Juhlat on helppo jättää pitämättä, koska asun poikakaverini kanssa. Korkeintaan onnitteluja joudun saamaan tekstiviesteinä. Ja pitää käydä poikakaverin vanhempien kotona ja ehkä vastaanottaa lahja. Liikaa huomiota yhdelle päivälle.
Se on minusta kummallista, että osa ihmisistä ei hyväksy tämän kaltaisia valintoja. Etenkin lakin ostamattomuus herättää paheksuntaa. Miten jonkun muun valinta voi suututtaa niin paljon? Käsketään ostamaan lakki, sanotaan lakin olevan tärkeä saavutus ja että myöhemmin kaduttaa jos ei osta. Tätä en millään pysty ymmärtämään. Eiköhän yksilö osaa itse määritellä, miten tärkeänä lakin näkee.
En aio viettää yo-juhlia
10
242
Vastaukset
- sdfvsdf
kyllä
- Pullberg
Sanon vaan kokemuksen rintaäänellä, että tulet katumaan aikanaan jos et vietä yo-juhliasi.
Mistä saisi kaljaa tähän aikaan?- jaaettäa
Monet asiat olen jättänyt tekemättä eivätkä ne kaduta. En juhlinut villisti baarissa kun täytin 18, en osallistunut penkkareihin jne.
Eikä juhlia voisi edes enää järjestää kun kutsut pitää lähettää ajoissa ja juhlapaikka etsiä. Eli nyt pitäisi jo kaduttaa.
Samixii!
Tämä on enne. Meistä tulee parhaat kaverit, mutta sitten toinen meistä kääntyy pahaksi, ja vuosien päästä yritämme tappaa toisemme. Koko aikana emme juhli kertaakaan.- jaaettä
Enne. :D Niin varmasti.
Itseäni kaduttavat lähinnä ne asiat, joissa olen massan mukana tehnyt jotain itselleni epäominaista. Että voi mennä niinkin päin.
- AlexDeLarge
Mutta miksi?
- huutelija
Mitä miksi?
- Juatikainen
Miksi mutta?
- nannyli
Sama täällä. Mihin jotain turhia juhlia tarvitsee. Hauskempaa tehdä sitä mitä itse haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272454Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151684- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1261385- 961322
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241163Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411096Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141073Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985