Katsotteko TV:ta

ihmettelevä

Eli onko aikaa katsoa, kun ja jos täällä kirjoittelee? Minulla on ainakin mennyt monta hyvää ohjelmaa ohi. Huomaan vaan että aika on mennyt täällä "roikkuessa". Ei tämäkään paha juttu ole, mutta ennen ehdin paljon enemmän seuraamaan uutisia ja tiettyjä ohjelmia mistä pidän. Nyt on tullut kyllä valinnan paikka.
P.S. Ei ole kyse sarjoista kuten Salatut, Kauniit tai vastaavaa.

33

1271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jannu

Koukussa olen minäkin, netissä kyttäilen
      toisten kirjoituksia, ja joskus teen niihin
      pikku lisäyksiä. TV on kyllä tuolla selän takana
      auki koko ajan, muuta sitä vain kuuntelen.

• nyt

pitäis tehdä valinta. Mitä mieltä olet?

• Tv:tä ei juuri tule katseltua.Elokuvat on tullut aiemmin katsottua satelliitin kautta.
      Yleisurheilu ja jalkapallo saa kyllä ruudun ääreen.Sekä öisin,jos ei nukuta läh.kuuntelen musiikki kanavaa kuulokkeiden kautta.Netti on vasta noin kuukauden vanha ajanviete.Toivottovasti ei kuitenkaan vie mennessään.

• Ei vanha

juttu minullakaan ja aina vaan huomaan kuin aika on kulunu.

• Ei vanha kirjoitti:

juttu minullakaan ja aina vaan huomaan kuin aika on kulunu.

Varon ja sovittelen itseni peiton alle.
        Hyvää Yötä.

• Öitä
        emw34 kirjoitti:

Varon ja sovittelen itseni peiton alle.
        Hyvää Yötä.

pitää vielä käydä muutama palsta läpi noin nopeesti, että se siitä koukusta.

• n52

vieläkin!
      Nuorin pojistani tulee onneksi välillä käymään ja haluaa omia koneen,eikä ole vielä!!!tarvinnut irti minua tästä repiä.Tosin olen selvästi enemmän käyttänyt videoita nauhoitukseen,joita katson kun sopii.
      Vaan onko tämä nyt sitten niin paha juttu.

• Karpalo

eikä se enää ole mikään roskansuoltaja.
      Katselen historiallisia ja ajankohtaisohjelmia.
      Pidän niistä todella paljon.

• hanna...

sain netin vasta noin vuosi sitten, kyllä täytyy sanoa
      että ensimmäinen 8kk meni netissä.
      Unohtui ja jäi katsomatta monta suosikki ohjelmaa,
      mutta sitten jostain syystä kyllästyin tähän
      koneella istumiseen.
      Nykyään voin laittaa koneen kiinni jos telkasta tulee jokin mielenkiintoinen ohjelma tai elokuva.
      Älkää kysykö miten pääsin eroon tästä koukusta, en nimittäin tiedä sitä itsekään. kyllästyminen oli ainoa syy minkä tiedän.
      Istun toki tässä vieläkin aivan liikaa, mutta tämä ei enää hallitse.

• Vanas

Netti on minulla ollut ties kuinka kauan(10v), mutta silloin modeemiaikakaudella tällainen "roikkuminen" ei ollut edes järkevää. Kyllähän TV:stä ne ohjelmat ehdin katsomaan mitä siellä on sen arvoista, ja illat kuluvatkin enemmän sen parissa, vaikka täällä olisikin enemmän mielenkiintoisia "juttuja".

• Ei ole katsottavia ohjelmia...

Minulla on aikaa olla ulkona lenkillä , lukea lehtiä ja kirjoja ja tehdä käsitöitä ja tavata ystäviä .
      No radioa kuuntelen ,se on ihan mukava joskus
      Käyn teatterissa ,elokuvissa ja harrastan kaikenlaista muuta.
      Ja tästä tietokoneesta ei ole haittaa elämässä en viitsi koneenääressä istua paljon ehkä päivässä menee korkeintaan 1 tunti ja joskus vapaapäivänä voin olla pari tuntia siinä on mun tietokoneenkäyttöaika.
      Eihän täälä ole mitään miksi olla kauan ei tietokone ole mikään sellainen missä pitäs kauan tuijotella ,mä haen vain tietoa ja uutisia ja käyn joskus tässä lukemassa uteliaisuuttani ihmisten kirjoittelemia juttuja palstoille eikä sekään vie aikaa.
      Elämässä kun menee suurinosa ajasta töissä ja harrastuksissa ja kotitöissä ja lastenlastenkanssa ja teitenkin ystävien parissa .
      Siinä on päivän kulku.
      Televisiosta ei ole aikoihin tullut mitään hyvää ohjelmaa että miksi sitä katsois ollenkaan ja kun tuo digitelevisiopakko tulee jos ei valtio sitä kustanna ihmisille niin mun televisiokatselu päättyy kokonaan . En aio sellaiseen pakkoon mennä että on pakkko ostaa uusi televisio ja digiboxi ,ei ole varaa sellaiseen ja tietokone ja radio sitten kyllä riittää mulle .
      Kalliita boxeja ostettava ja telkkari myös kun lähteykset muka niin oleelliseti muuttuu .
      Ohjelmaa ei ainakaan ole sen digiohjelmien myötä tullut mitään asiallista . Vain jotain hömpänpömppää turhaa ohjelmaa se tuottaa ja urheilusta kiinnostuneille sitä enemmän .
      Ei näytä mitenkään tarpeelliselta laittaa rahaa kuin taivaan tuuliin ja lupamaksuja maksaa tyhjästä.
      Uutiset saa päivänlehdistä ja tietokoneelta ja myös radiosta .
      Ihmisiä yritetään vain pakottaa noita tekniikantuotteide myyjiä auttamaan pärjäämässään bisneksissä ihan valtiovallan päätöksellä .
      Jos tuo tv ja varsinkin digitelevisio on pakollinen se kuuluu sitten ihan valtion kustantaa kaikille .
      Ihan niinkuin radion kuuntelu on ilmaista nykyisin niin pitää mennä noi jotkut digiboxit ja televisiot niiden hinta on pudotettava niin alas että jokainen voi ostaa sen ja tv lupamaksut pois käytöstä kokonaan. Tyhjästä turhaa maksaa ylelle he voi ottaa vaikka mainoksia jos tarvitsevat lisää rahaa ja varsinkin kun on uusintoja ei saa periä maksuja ollenkaan eli yli puolivuottahan on nykyisin pelkkiä uusintoja ohjelmista .
      Tyhmää että suostutaan maksamaan tyhjästä ja moneenkertaan vielä .
      Eihän sitä ihminen osta vaatetta tai jotain tavaraa moneenkertaan eli ei siitä makseta mikä jo on olemassa ja nähty ja vanha juttu .
      Tuskin suostutaan 200 euroa maksamaan siitä n vuosi sitten hankkimasta takista tai vaikka polkupyörästä kun sitä uudelleen käytät

• tuo nyt

niin sivistävää, tässähän tulee ihan huono omatunto istuessa ja odotellessa kauniita ja rohkeita... niin ja salkkareita :))

• Irma
        tuo nyt kirjoitti:

niin sivistävää, tässähän tulee ihan huono omatunto istuessa ja odotellessa kauniita ja rohkeita... niin ja salkkareita :))

Olet rehellinen ja positiivinen ihminen!

• Olavi
        Irma kirjoitti:

Olet rehellinen ja positiivinen ihminen!

Sellainen olet minunkin mielestäni!

• o.olavi
        Olavi kirjoitti:

Sellainen olet minunkin mielestäni!

Voit nyt ihan rauhassa kirjoitella Olavina!

• Irma
        o.olavi kirjoitti:

Voit nyt ihan rauhassa kirjoitella Olavina!

Kiitos paljon! Minulle! Kuuletko varmasti?! Entä nyt?!!

• Juntti
        tuo nyt kirjoitti:

No joo,perun sanani!

• Irma

Jotkut taas jämähtävät TV:n ääreen ja katsovat tuli sieltä sitten mitä tahansa,netissähän voit kaikenlaista katsella mikä sinua kiinnostaa ja samalla "seurustella" ihmisten kandssa joten oikeastaan paljon sosiaalisempaa,varsinkin yksinäisille!

• Olavi

Paljon sosialisistisempaa!

• o.olavi
        Olavi kirjoitti:

Paljon sosialisistisempaa!

Myös toisten nimillä kirjoittaminen mielestäsi?

• i.irma
        o.olavi kirjoitti:

Myös toisten nimillä kirjoittaminen mielestäsi?

Eikö olekin! Minustakin! Vastaa o.olaville!

• o.olavi
        i.irma kirjoitti:

Eikö olekin! Minustakin! Vastaa o.olaville!

Miksi et kirjoittele kirjaamallasi Olavi-nikillä?

• Juntti

Kukaan ei tunnusta mieliohjelmansa olevan Salkkarit tai Kalsarit!

• tunnustinkin

jo tuolla ylempänä odottavani niitä,
        että älä yhtään yritä :)

• Juntti
        tunnustinkin kirjoitti:

jo tuolla ylempänä odottavani niitä,
        että älä yhtään yritä :)

Jäikö joku viesti väliin?

• ennen noiden
        Juntti kirjoitti:

Jäikö joku viesti väliin?

irmojen ja olavien sanailua *wirn*

• Juntti
        ennen noiden kirjoitti:

irmojen ja olavien sanailua *wirn*

Vaikeaa tietää kuka on kukin!
        Katson muuten itsekin välillä Kalsareita,se on parempi kuin monet Science Fiction-sarjat,kaikki on mahdollista!

• Ihmettelevä

Meni jossain välissä vähä pieleen, ei haittaa, hyvä kun synty keskustelua. Itse kun oon joutunu nyt kyllä valinnan eteen. Kirjat, Tv, netti, lenkkeily jne en kyllä ehdi kaikkea. Ehdittekö te tosiaan kaikki nämä jutut ja perhe-elämä vielä päälle?

• elokuva

TV 2:lla tänään tuo Elli. Jäi jopa A-talk katsomatta. Tuija Piepponen on rohkea ja hauska näyttelijä.

• *Nainen*

...tosiaan ollut, mielelläni katselin. Nostalginenkin oli, joskin saattaapa jossain mökkiperällä vieläkin olla tuollaista, ainakin ne selkäpiillän köllivät ukkelit. Kuinkahan on? Aidoissa provinsseissa tulee käytyä enää harvoin.

• mutta,
        *Nainen* kirjoitti:

...tosiaan ollut, mielelläni katselin. Nostalginenkin oli, joskin saattaapa jossain mökkiperällä vieläkin olla tuollaista, ainakin ne selkäpiillän köllivät ukkelit. Kuinkahan on? Aidoissa provinsseissa tulee käytyä enää harvoin.

mukava oli ja nykysuomalaiseksi semmoinen viihdyttävä ja kansanomainen, tuli vanhat ajat mieleen ihan huumorismielellä.

• kohta

tulee kauniit ja rohkeet

• tulee

myäs vissii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4408
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3251
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2524
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      52
      2485
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      109
      2207
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1652
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      161
      1494
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1265
    Aihe