Stubista Euroopan investointipankin varapääjohtaja

Llliiaasaso

24

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khjukh

      Laskentaa nyt tietenkin pankissa. Ja senhän tuppi taitaa.

    • Llliiaasaso

      "Laskentaa nyt tietenkin pankissa. Ja senhän tuppi taitaa. "

      Niinpä, miten voi olla tuollaisiesessa työssä noilla taidoilla?

      MITEN????

    • huolestuttavaa-

      juuu, kohta siellä menee nollatki sekasi alta aikayksikön, stbihan ei ymmärrä matikasta
      hölökkysen pöläystä, yhtikäs mitään, huh huh,
      taitaa velatki kohta tuntua saatavilta,

      • ainaainaaina

        !!!, stbihan ei ymmärrä matikasta
        hölökkysen pöläystä, yhtikäs mitään, huh huh,
        taitaa velatki kohta tuntua saatavilta, !!

        no sanosse, miten hänet tollaseen valittu???


      • jotain-mätää-päättäjissä
        ainaainaaina kirjoitti:

        !!!, stbihan ei ymmärrä matikasta
        hölökkysen pöläystä, yhtikäs mitään, huh huh,
        taitaa velatki kohta tuntua saatavilta, !!

        no sanosse, miten hänet tollaseen valittu???

        Sitähän voi vain ihmetellä ??????,,

        taitaa olla h y v ä -v e l i -v e r k o s t o taas asialla,

        tyhmällekki järjestetään huippuvirka
        valtavn suurella palkalla,
        ei yhtää mietitä mitä vahinkoa hän voi tuottaa suomen veronmaksajille,

        pikkusen vituttaa,

        suomessa on paljon hyvin koulutettuja oikeesti älykkäitä päteviä jopa työttömänä, kuinka suomella on vara palkata joku vähemmän älykäs korkeaan virkaan ????????


      • Typerää.miettimistä

        Eiks sulla oo muuta tekemistä kuin murehtia asioista joille et voi mitään.


      • Asko751t
        Typerää.miettimistä kirjoitti:

        Eiks sulla oo muuta tekemistä kuin murehtia asioista joille et voi mitään.

        Eiks sulla oo muuta tekemistä kuin murehtia asioista joille et voi mitään. ==

        vain tyhmä sanoo kaikkeen aina että, ei sille voi mitään. aina pitää olla asialla ja ei hyväksyä ihan kaikkea mitä etees suolletaan. muuten ollaan kusessa.


      • POIKOTTI_VOIMAAN
        Asko751t kirjoitti:

        Eiks sulla oo muuta tekemistä kuin murehtia asioista joille et voi mitään. ==

        vain tyhmä sanoo kaikkeen aina että, ei sille voi mitään. aina pitää olla asialla ja ei hyväksyä ihan kaikkea mitä etees suolletaan. muuten ollaan kusessa.

        Asko751t
        olet e r i t t ä i n oikeassa,
        on todella outoa että suomessa saa tehdä tyhmiä päätöksiä
        siitä kenenkää komentoimatta tai nousta asiassa vastavirtaan,

        suomen kansalla on oikeus, p i t ä ä olla oikeus myös saada rehelliset, älykkäät oikeasti korkeakoulutettut asiantuntijat päättäviin tehtäviin,

        kaikenlaiset herrojen miljonäärien " penikat " joille rahan voimalla järjestetään korkeita virkoja, ON suuri v ä ä r y y s ,
        joista nämä sekoilijat koulunsa kesken jättäneet työtehtävästä ja vastuusta ei ymmärrä yhtikäs mitään,
        tämmösiä tyyppejä ei saa pannata tärkeisiin tehtäviin
        joissa suomen talous ja suomen asiat pitää osasta hoitaa niin ettei suomi joudu kärsimään tappioita tyhmyrien vuoksi,

        meillä kansalaisilla ON OIKEUS, pitää olla oikeus sanoa haiseva vastalause
        stubin lähettämisestä hänelle liian suureen vaativaan virkaan ,,,,


    • Ei.saa.mollata

      Minusta on mukava kun olemme erillaisia, jokaisella on hyvät ja honot puolet.

      • Llliiaasaso

        Siitä tässä ei ole kyse, vaan että miten noin kovapalkkaiseen voi ottaa laskutaidottoman henkilön, vai mitä hänen pitää osata?


      • New-age

        Mutta jos meidän valtiovelka muuttuukin saataviksi.....😎


      • Paras kommentti aiheesta, jossa ikäisemme arvostelee Kataisen taitoja ja muistelee jotain todistuksia, jossa olikin ehkä huono numero "matikassa".??

        Minullakin aina hipoi 5-6 asteikolla, mutta minusta tulikin kirjanpitäjä, laskentapäällikkö ja se "pilkun nussija", kun kassat tilitti minulle "pääkirjanpitäjälle" kassansa ja lupasi maksaa erotuksen, jos kassa ei täsmännyt? Siinä se ero olikin, että huomasi sellaisenkin asian, että kassavirtoja ei tasata ns. omasta pussista, vaan ne on täsmättävä todellisiin tapahtumiin ja siihen ei paljon tarvita "laskupäätä", koska kirjoittajat eivät hallitse edes mainitsemiensa politiikkojen nimiä oikein.

        Onko kaikki jääneet/jämähtäneet niihin koulutodistuksiin?


    • tamperen

      meitä tyhmiä viedään kuin pässejä naruista. teemme kuten käsketään ja uskotaan herroja. Ja elätetään heitä verorahoillamme.emme kyseenalaista mitään.

    • ö-Öö

      Lue se linkki

      Siinä kyllä lopussa selitetetään toimenkuvaa. Mitä se käytännössä takoittaa, tarkoittaa politiikkaa. Matematiikkaa varten ekonomit ja muut porukat. Mainiten, parikin tuttua aikanaan suomen pankissa asiantuntijana, eikä toimenkuvaan liity mitään rahaan-, tai matematiikkaan liittyvää, Eikä mun käsittääkseni Liikasella tai pankkineuvoston jäsenilläkään sen kummemmin, numeroita varten just ekonomistit jne.

      =DW=

      • ö-Öö

        Ai niin palkka

        Pikkasen isompi liksa, kuin suomen pankin pääjohtajalla. pikkasen on isompi vakanssikin, sekin siis linjassa. Ja sekin kyllä tulee esiin artikkelista. Siinä enenpi arvosteltiin poliittisia nimityksiä, kuin palkkaa tai työtä. Toi postihan siis ikäänkuin periintyi Vapaavuorelta, elikkäs kokoomukselta suoraan. Mun muistin mukaan Liikanen oli vastaavassa duunissa ja demari, että ei se niin puouesidonnainen mun mielestä ole. Stubb erittäin kokenut kotimaan ja eu/kv politiikassa, hankala oiks ollut pätrvämpää löytää.

        =DW=


      • hempppavvn

        Luulisi että pitää matikkaa ja numeroita osta jos pitää työssään kommentoida asioita ja niistä olla jotain mieltä.


      • tääle-toiminnalle-LOPPU
        ö-Öö kirjoitti:

        Ai niin palkka

        Pikkasen isompi liksa, kuin suomen pankin pääjohtajalla. pikkasen on isompi vakanssikin, sekin siis linjassa. Ja sekin kyllä tulee esiin artikkelista. Siinä enenpi arvosteltiin poliittisia nimityksiä, kuin palkkaa tai työtä. Toi postihan siis ikäänkuin periintyi Vapaavuorelta, elikkäs kokoomukselta suoraan. Mun muistin mukaan Liikanen oli vastaavassa duunissa ja demari, että ei se niin puouesidonnainen mun mielestä ole. Stubb erittäin kokenut kotimaan ja eu/kv politiikassa, hankala oiks ollut pätrvämpää löytää.

        =DW=

        HAH,,, siiis tyhjäntoimittajan virka,,, ko on kyseessä ja HIRMU PALKKA HUH HUH;;

        johan on helvetti irti,
        hyväveliverkosto OSAA SUMPILA näitten mojonääri jälkeläisten asioita veronmaksajien kustannuksella vielä kaiken huipuksi,

        SE ON SUURI VÄÄRYYY,,,

        tämösille toiminnalle pitää tehdä loppu,

        suomessa on oikeesti korkeakoulutettuja
        oikeesti ammattilaisia
        kaikille aloille
        HEITÄ pitää palkata tommosiin tehtäviin,
        EI IKINÄ ENÄÄ TYHMYREITÄ
        jotka ei todellisuudessa ymmärrä asiasta yhtään mitään
        mitä heiltä oikeesti odotettaan tehtävässään,

        hyväVeliVerkoston toiminnalle myös LOPPU !


      • tätä-vaadimme-
        tääle-toiminnalle-LOPPU kirjoitti:

        HAH,,, siiis tyhjäntoimittajan virka,,, ko on kyseessä ja HIRMU PALKKA HUH HUH;;

        johan on helvetti irti,
        hyväveliverkosto OSAA SUMPILA näitten mojonääri jälkeläisten asioita veronmaksajien kustannuksella vielä kaiken huipuksi,

        SE ON SUURI VÄÄRYYY,,,

        tämösille toiminnalle pitää tehdä loppu,

        suomessa on oikeesti korkeakoulutettuja
        oikeesti ammattilaisia
        kaikille aloille
        HEITÄ pitää palkata tommosiin tehtäviin,
        EI IKINÄ ENÄÄ TYHMYREITÄ
        jotka ei todellisuudessa ymmärrä asiasta yhtään mitään
        mitä heiltä oikeesti odotettaan tehtävässään,

        hyväVeliVerkoston toiminnalle myös LOPPU !

        lisäys:
        rehellisyys ja vastuu, ja vastuunsa tuntevat henkilöt on palautettava suomen kaikkiin virkoihin,

        "rosvot kiinni " sano muuan tavallista viisaampi politikko aikoinaan,


      • tääle-toiminnalle-LOPPU kirjoitti:

        HAH,,, siiis tyhjäntoimittajan virka,,, ko on kyseessä ja HIRMU PALKKA HUH HUH;;

        johan on helvetti irti,
        hyväveliverkosto OSAA SUMPILA näitten mojonääri jälkeläisten asioita veronmaksajien kustannuksella vielä kaiken huipuksi,

        SE ON SUURI VÄÄRYYY,,,

        tämösille toiminnalle pitää tehdä loppu,

        suomessa on oikeesti korkeakoulutettuja
        oikeesti ammattilaisia
        kaikille aloille
        HEITÄ pitää palkata tommosiin tehtäviin,
        EI IKINÄ ENÄÄ TYHMYREITÄ
        jotka ei todellisuudessa ymmärrä asiasta yhtään mitään
        mitä heiltä oikeesti odotettaan tehtävässään,

        hyväVeliVerkoston toiminnalle myös LOPPU !

        "tääle-toiminnalle-LOPPU"

        Eikös Stubb ole lastesi ikä-luokkaa?
        Ikä-luokkaa, jonka olet kasvattanut parhaimman osaamisesi mukaan.
        Voi raukka sinua.
        Tunnetko noin syvän murheellisesti tehneesi väärin?

        H.


      • ö-Öö
        hempppavvn kirjoitti:

        Luulisi että pitää matikkaa ja numeroita osta jos pitää työssään kommentoida asioita ja niistä olla jotain mieltä.

        Hei stubido

        Oletko ollenkaan seurannut politiikkaa? Käytännössä aina kyse rahasta, jonka käyttämisestä kiistllään, aina kyse jotenkin budjetista jne. Nytkin menossa sote, maakuntahallinto, alkoholilaki, työllisyys, vienti, vaikka mitä. Politiikassa tasapainoillaan eri intressien välillä ja erilaisilla painoituksilla.

        Ei taida eduskunnassa olla ensimmäistäkään matemaatikkoa. Sitä varten on avustajat, virkamiehet jne. Aina on maahan budjetti saatu ja aina maa on jotenkin pyörinyt, kiitos asioista päättävien politiikkojen. Asioissa aina suhdanteensa, on lamaa, nousukautta, maailmanpolittiinen tilanne. Ne vaihtelee, niitten mukaan elettävä. Sellainen ei ole matemaatikkojen hommaa, sitä varten politiikot.

        Loispummielkeläisellä eri asia, hakee pankista rahaa, jos loppuu kesken, lompsitaan soskuun.

        =DW=


      • tälle-politiikalle-LOPPU
        hunksz kirjoitti:

        "tääle-toiminnalle-LOPPU"

        Eikös Stubb ole lastesi ikä-luokkaa?
        Ikä-luokkaa, jonka olet kasvattanut parhaimman osaamisesi mukaan.
        Voi raukka sinua.
        Tunnetko noin syvän murheellisesti tehneesi väärin?

        H.

        heh,,,
        mitä se hunkszi ny houraa,,
        jooo, onks hunkszi harrastanu joskus rosvousta,
        ku tommosta tuumailet, heh,

        vai mistä hunksin omaisuus on kertyny,,

        kuinka puolustelet stubin valintaa ??? sen haluu tietää,,

        meikä ei hyväksy stubia noin vaativaan virkaan,
        vaikka sen ei tarvi tehdä muuta kuin naureskella suurilla hampaillaan,
        ei tommosesta virasta mitää saa maksaa,

        tommonen herrojen, mijonäärien , hyväveliverkoston jäsenten jälkeläinen voi aivanhyvin elää loppuikänsä samanlailla työttömänä
        kuin KUNNIALLISTEN kunnon kansalaisten ihmisten,
        tuunareitten,
        paljon älykkäämmät ,
        paljon pätevämmät,
        paljon korkeammasti koulutettutkin,
        nyky politiikan seurauksena pistetään kylmästi työttömyydestä nauttimaan pienellä päivärahalla,,,, perrrrrrrrrkele,,


        jatkuvasti suomessa toimii " saatanan tunarit " vallassa,
        tekevät vain tyhmyyksiä ja suurta vahinko tavalliselle kunniallisille kansalaisilleen,


      • Mokoma.pöllö
        tälle-politiikalle-LOPPU kirjoitti:

        heh,,,
        mitä se hunkszi ny houraa,,
        jooo, onks hunkszi harrastanu joskus rosvousta,
        ku tommosta tuumailet, heh,

        vai mistä hunksin omaisuus on kertyny,,

        kuinka puolustelet stubin valintaa ??? sen haluu tietää,,

        meikä ei hyväksy stubia noin vaativaan virkaan,
        vaikka sen ei tarvi tehdä muuta kuin naureskella suurilla hampaillaan,
        ei tommosesta virasta mitää saa maksaa,

        tommonen herrojen, mijonäärien , hyväveliverkoston jäsenten jälkeläinen voi aivanhyvin elää loppuikänsä samanlailla työttömänä
        kuin KUNNIALLISTEN kunnon kansalaisten ihmisten,
        tuunareitten,
        paljon älykkäämmät ,
        paljon pätevämmät,
        paljon korkeammasti koulutettutkin,
        nyky politiikan seurauksena pistetään kylmästi työttömyydestä nauttimaan pienellä päivärahalla,,,, perrrrrrrrrkele,,


        jatkuvasti suomessa toimii " saatanan tunarit " vallassa,
        tekevät vain tyhmyyksiä ja suurta vahinko tavalliselle kunniallisille kansalaisilleen,

        Mitä sinä palstalle huudat, mee päättäjille neuvomaa kuis olisit hus hus.


    • hempppavvn

      vanhana stubb miettii hiljaa itekseen ett ajatella ne hänet sellaisiin hommiin otti vaikka täys puhallus oli hänellä pankkiirihommat kun ei edes laskea osannut, mutta puhua englantia ja hymyillä leveesti, varmaan paljon muutakin, mutta noilla em. meni korkeelle.en syytä stubbia vaan meitä muita ihmisiä.kun panimma hänet sinne kuin pässit.

    • Salmensyrjä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1757
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1308
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1207
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      219
      980
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      920
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      849
    7. 69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe