Miksi naiset kiistävät tasoteorian?

1212121212121212

Minua on hämmästyttänyt pitkään kuinka joku voi olla niin sokea tai naiivi ettei näe ympärillään kuinka tasoteoria toteutuu, tai kuinka itse toteuttaa tasoteoriaa? Se tuntuu käsittämättömältä.

Paras selitys jonka keksin on naisten erilainen ajattelutapa.

Miehet osaavat rankata naiset järjestykseen sen mukaan mitä keskimäärin pidetään kauniina, vaikka oma maku olisi eri.

Naiset puolestaan toteuttavat tasoteoriaa _tunteilla_, alitajuisesti. On tutkittua että naiset kokevat pitkän miehen älykkäämpänä, vahvaleukaisen miehen luotettavampana ja matalaäänisen miehen hauskempana. Samoin naiset kokevat rahan ja statuksen halo-efektinä: Kimi Räikkösen tavallisuus on sytyttävää, sinun tavallisuutesi ei ole. Miljardöörin erakkoelämä on eksentristä, sinun erakkoelämäsi säälittävää. Komean miehen sosiaalinen briljeeraaminen on itsevarmuutta, ruman miehen vastaava käytös on merkki Napoleon-syndroomasta. Matalaäänisen miehen korvaanhörisemä "hei" säväyttää, korkeaäänisen miehen vastaava lähestyminen on assburgerointia ellei peräti ahdistelua.

Ehkä onkin niin että naiset oikeasti uskovat olevansa luonteen eikä ulkonäön, rahan ja statuksen perään. Mutta halo-efektin kautta kokevat jälkimmäiset kolme "kemiana", luonteen mielenkiintoisuutena ja sielunkumppanuutena.

Muita selityksiä?

128

3242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koska sillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, minkälaisia mielikuvia joku valokuva jostain randomista ihmisestä meissä aiheuttaa. Valokuva ei ole sama kuin oikea aito elävä läsnä oleva ihminen, jonka kanssa kohtaa - tai ei kohtaa. Ihan idiootinsama siis mitä noi kuvatutkimukset sanoo, koska niillä ei ole mitään yhteyttä oikeaan elämään.

      Et tajua kuitenkaan. Tiedän.

      • Ps. Tuntemani 150 cm pitkä matikanopettaja on oikeassa elämässä paljon älykkäämpi monella saralla kuin 190 cm pitkä toimitusjohtaja. Pelkän valokuvan perusteella sinäkin luulisit asian olevan toisin päin.


      • 12121212121212

        Tietysti tajuan. Kuva tai faktat eivät kerro sitä sopivatko kaksi ihmistä yhteen. Näinhän se on.

        Mutta sinä et tajua kuinka tasoteoria toimii. Tasoteoria on kuin kerrostalo; jotkut samassa kerroksessa olevat ihastuvat toisiinsa, jotkut eivät. Mutta samassa kerroksessa olevat ihmiset pariutuvat keskenään.

        Jos minä mietin tietämiäni yleisesti erittäin kauneina pidettyjä naisia (_miesten_ mielestä), kysyn itseltäni kaksi kysymystä:

        1. onko mies komea?
        2. onko miehellä rahaa tai statusta jossain sen muodossa, ml. sosiaalinen status?

        En tunne tai tiedä ainuttakaan tapausta jossa vastaus ainakin toiseen näistä ei olisi kyllä. En ainuttakaan.


      • 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

        Ps. Tuntemani 150 cm pitkä matikanopettaja on oikeassa elämässä paljon älykkäämpi monella saralla kuin 190 cm pitkä toimitusjohtaja. Pelkän valokuvan perusteella sinäkin luulisit asian olevan toisin päin.

        Sinä_kin_?

        Myönnät siis pointtini todeksi. Ja oikeassa toki oletkin siinä ettei pituuden ja älykkyyden yhdistäminen koske pelkästään naisia, vaan myös miehet syyllistyvät samaan kuvitelmaan. mm. siksi, kuten varmasti entisenä huippujohtajana tiedätkin, toimitusjohtajat ovat keskimäärin huomattavan pitkiä.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Sinä_kin_?

        Myönnät siis pointtini todeksi. Ja oikeassa toki oletkin siinä ettei pituuden ja älykkyyden yhdistäminen koske pelkästään naisia, vaan myös miehet syyllistyvät samaan kuvitelmaan. mm. siksi, kuten varmasti entisenä huippujohtajana tiedätkin, toimitusjohtajat ovat keskimäärin huomattavan pitkiä.

        Jos sulla on 2 valokuvaa, toisessa 150 cm talonmiehen näköinen pukeutumiseltaan ja toisessa 190 cm presidentiksi pukeutunut, ja typerässä "tutkimuksessa" kysytään kumpi on mielestäsi älykkäämmän näköinen niin mitä vastaat?


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Tietysti tajuan. Kuva tai faktat eivät kerro sitä sopivatko kaksi ihmistä yhteen. Näinhän se on.

        Mutta sinä et tajua kuinka tasoteoria toimii. Tasoteoria on kuin kerrostalo; jotkut samassa kerroksessa olevat ihastuvat toisiinsa, jotkut eivät. Mutta samassa kerroksessa olevat ihmiset pariutuvat keskenään.

        Jos minä mietin tietämiäni yleisesti erittäin kauneina pidettyjä naisia (_miesten_ mielestä), kysyn itseltäni kaksi kysymystä:

        1. onko mies komea?
        2. onko miehellä rahaa tai statusta jossain sen muodossa, ml. sosiaalinen status?

        En tunne tai tiedä ainuttakaan tapausta jossa vastaus ainakin toiseen näistä ei olisi kyllä. En ainuttakaan.

        Tasoteoriasi perustuu pelkkään ulkonäköön, mutta tosiasiahan on, että jokainen määrittelee vastapuolen tason omien kriteeriensä mukaan. Jos sinä määrittelet miehen ulkonäön rahan määrän ja leuan leveyden perusteella,minä taas määrittelen sen aivan eritavalla. Jos sinä määrittelet naisen kauneuden iän ja vartalonmallin mukaan, minä määrittelen sen eri kriteereillä. Sinulle tuntuu olevan käsittämättömän vaikeaa ymmärtää, että ihmiset näkevät samat asiat eri tavoin. Minun tasoni määrittelee se ihminen, joka minua milloinkin kiinnostaa, muiden mielipiteillä ei ole väliä. Samoin sinun tasosi määrittelee se, johon yrität tehdä vaikutusta. Jos uskot omiin teorioihisi ja ulkonäkösi eli rahasi eivät riitä niihin max 22 vuotiaisiin sporttimimmeihin, niin ei pidä yleistää heidän mielipidettään koskemaan kaikkia naisia, se pätee vain sinun tavoittelemaasi ryhmään. Näiden edellämainittujen naisten mielestä 99% miehistä on heidän tasoaan alenpana, koska he ovat nuoria ja elämä on vielä edessä. 10 vuotta vanhempana he jo arvostavat miehessä muitakin ominaisuuksia kuin rahaa ja pituutta, ehkä sinunkin kannattaisi suunnata mielenkiintosi 3-kymppisiin. Tällä palstalla pidetään itsestään selvyytenä, että mies hyväksyy naisen kuin naisen, mutta sekään ei pidä paikkaansa. Parikymppinen mies haluaa max 22-vuotiaan sporttimimmin ja monesti saakin sellaisen, koska ajatusmaailma ja ikä täsmäävät. Mutta yli 3-kymppinen mies saa ihan rauhassa haaveilla max 22 vuotiaasta, harvemmin onnistaa ja järkevä mies suuntaakin katseensa oman ikäisiinsä, jos on parisuhde ja perhe mielessä. Tämä kerrostaloteoria on sinällään valaiseva, mutta se, missä kerroksessa kukakin asuu, on taas aivan eri asia.


      • 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

        Jos sulla on 2 valokuvaa, toisessa 150 cm talonmiehen näköinen pukeutumiseltaan ja toisessa 190 cm presidentiksi pukeutunut, ja typerässä "tutkimuksessa" kysytään kumpi on mielestäsi älykkäämmän näköinen niin mitä vastaat?

        Luonnollisesti tutkimuksissa käytettiin esimerkkeinä identtisesti pukeutuneita miehiä. Naisia pyydettiin arvaamaan miesten ominaisuuksia kuten älykkyys ja tulot.


      • 12121212121212
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Tasoteoriasi perustuu pelkkään ulkonäköön, mutta tosiasiahan on, että jokainen määrittelee vastapuolen tason omien kriteeriensä mukaan. Jos sinä määrittelet miehen ulkonäön rahan määrän ja leuan leveyden perusteella,minä taas määrittelen sen aivan eritavalla. Jos sinä määrittelet naisen kauneuden iän ja vartalonmallin mukaan, minä määrittelen sen eri kriteereillä. Sinulle tuntuu olevan käsittämättömän vaikeaa ymmärtää, että ihmiset näkevät samat asiat eri tavoin. Minun tasoni määrittelee se ihminen, joka minua milloinkin kiinnostaa, muiden mielipiteillä ei ole väliä. Samoin sinun tasosi määrittelee se, johon yrität tehdä vaikutusta. Jos uskot omiin teorioihisi ja ulkonäkösi eli rahasi eivät riitä niihin max 22 vuotiaisiin sporttimimmeihin, niin ei pidä yleistää heidän mielipidettään koskemaan kaikkia naisia, se pätee vain sinun tavoittelemaasi ryhmään. Näiden edellämainittujen naisten mielestä 99% miehistä on heidän tasoaan alenpana, koska he ovat nuoria ja elämä on vielä edessä. 10 vuotta vanhempana he jo arvostavat miehessä muitakin ominaisuuksia kuin rahaa ja pituutta, ehkä sinunkin kannattaisi suunnata mielenkiintosi 3-kymppisiin. Tällä palstalla pidetään itsestään selvyytenä, että mies hyväksyy naisen kuin naisen, mutta sekään ei pidä paikkaansa. Parikymppinen mies haluaa max 22-vuotiaan sporttimimmin ja monesti saakin sellaisen, koska ajatusmaailma ja ikä täsmäävät. Mutta yli 3-kymppinen mies saa ihan rauhassa haaveilla max 22 vuotiaasta, harvemmin onnistaa ja järkevä mies suuntaakin katseensa oman ikäisiinsä, jos on parisuhde ja perhe mielessä. Tämä kerrostaloteoria on sinällään valaiseva, mutta se, missä kerroksessa kukakin asuu, on taas aivan eri asia.

        Kolmekymppinen nainen vasta arvostaakin rahaa ja pituutta. 22-vuotiasta kiinnostaa ensisijaisesti pituus, komeus, sosiaalinen status ja pelimiestaidot.

        "Tasoja ei ole, mutta kannattaisi yrittää oman tasoisiaan". Niinpä.


      • Yöks

        Naiset eivät vaan tunne omaa tasoaan vaan elävät prinsessakuplissaan.

        Nelostason sekundanainenkin tavoittelee pääosin 7 - 10 tason miehiä.


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Tasoteoriasi perustuu pelkkään ulkonäköön, mutta tosiasiahan on, että jokainen määrittelee vastapuolen tason omien kriteeriensä mukaan. Jos sinä määrittelet miehen ulkonäön rahan määrän ja leuan leveyden perusteella,minä taas määrittelen sen aivan eritavalla. Jos sinä määrittelet naisen kauneuden iän ja vartalonmallin mukaan, minä määrittelen sen eri kriteereillä. Sinulle tuntuu olevan käsittämättömän vaikeaa ymmärtää, että ihmiset näkevät samat asiat eri tavoin. Minun tasoni määrittelee se ihminen, joka minua milloinkin kiinnostaa, muiden mielipiteillä ei ole väliä. Samoin sinun tasosi määrittelee se, johon yrität tehdä vaikutusta. Jos uskot omiin teorioihisi ja ulkonäkösi eli rahasi eivät riitä niihin max 22 vuotiaisiin sporttimimmeihin, niin ei pidä yleistää heidän mielipidettään koskemaan kaikkia naisia, se pätee vain sinun tavoittelemaasi ryhmään. Näiden edellämainittujen naisten mielestä 99% miehistä on heidän tasoaan alenpana, koska he ovat nuoria ja elämä on vielä edessä. 10 vuotta vanhempana he jo arvostavat miehessä muitakin ominaisuuksia kuin rahaa ja pituutta, ehkä sinunkin kannattaisi suunnata mielenkiintosi 3-kymppisiin. Tällä palstalla pidetään itsestään selvyytenä, että mies hyväksyy naisen kuin naisen, mutta sekään ei pidä paikkaansa. Parikymppinen mies haluaa max 22-vuotiaan sporttimimmin ja monesti saakin sellaisen, koska ajatusmaailma ja ikä täsmäävät. Mutta yli 3-kymppinen mies saa ihan rauhassa haaveilla max 22 vuotiaasta, harvemmin onnistaa ja järkevä mies suuntaakin katseensa oman ikäisiinsä, jos on parisuhde ja perhe mielessä. Tämä kerrostaloteoria on sinällään valaiseva, mutta se, missä kerroksessa kukakin asuu, on taas aivan eri asia.

        Markkina-arvoteoria perustuu keskiarvoihin. Yksittäisen ihmisen mielipiteillä ei ole väliä vaan sillä minkä tasoisena ihmistä keskimäärin pidetään. Miten se on niin vaikeaa tajuta? Minä olen useimmille naisille hc-atm vaikka jollekin poikkeustapaukselle saattaisin olla unelmamies (epäilen kyllä).


      • ageless_stranger kirjoitti:

        Markkina-arvoteoria perustuu keskiarvoihin. Yksittäisen ihmisen mielipiteillä ei ole väliä vaan sillä minkä tasoisena ihmistä keskimäärin pidetään. Miten se on niin vaikeaa tajuta? Minä olen useimmille naisille hc-atm vaikka jollekin poikkeustapaukselle saattaisin olla unelmamies (epäilen kyllä).

        Minulle on ihan sama, mille tasolle minut keskiarvoissa rankataan, loppupeleissä sillä ei ole merkitystä. Minä en yritäkään tehdä kaikkiin vaikutusta, vain yhteen kerrallaan, toisinaan jopa onnistuen. Se, olenko jollekin unelmakumppani, menettää merkityksensä, jos se ihminen ei ole minulle unelmakumppani.


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Minulle on ihan sama, mille tasolle minut keskiarvoissa rankataan, loppupeleissä sillä ei ole merkitystä. Minä en yritäkään tehdä kaikkiin vaikutusta, vain yhteen kerrallaan, toisinaan jopa onnistuen. Se, olenko jollekin unelmakumppani, menettää merkityksensä, jos se ihminen ei ole minulle unelmakumppani.

        Ei kaikkiin täydy yrittääkään tehdä vaikutusta, mutta mitä enemmän potentiaalisia kumppaneita sitä helpompaa on löytää se oikeasti kiinnostava johon tehdä vaikutus. Korkeatasoisena nirsoilukaan ei haittaa kovin paljon.


      • Naisasialooser11
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Tasoteoriasi perustuu pelkkään ulkonäköön, mutta tosiasiahan on, että jokainen määrittelee vastapuolen tason omien kriteeriensä mukaan. Jos sinä määrittelet miehen ulkonäön rahan määrän ja leuan leveyden perusteella,minä taas määrittelen sen aivan eritavalla. Jos sinä määrittelet naisen kauneuden iän ja vartalonmallin mukaan, minä määrittelen sen eri kriteereillä. Sinulle tuntuu olevan käsittämättömän vaikeaa ymmärtää, että ihmiset näkevät samat asiat eri tavoin. Minun tasoni määrittelee se ihminen, joka minua milloinkin kiinnostaa, muiden mielipiteillä ei ole väliä. Samoin sinun tasosi määrittelee se, johon yrität tehdä vaikutusta. Jos uskot omiin teorioihisi ja ulkonäkösi eli rahasi eivät riitä niihin max 22 vuotiaisiin sporttimimmeihin, niin ei pidä yleistää heidän mielipidettään koskemaan kaikkia naisia, se pätee vain sinun tavoittelemaasi ryhmään. Näiden edellämainittujen naisten mielestä 99% miehistä on heidän tasoaan alenpana, koska he ovat nuoria ja elämä on vielä edessä. 10 vuotta vanhempana he jo arvostavat miehessä muitakin ominaisuuksia kuin rahaa ja pituutta, ehkä sinunkin kannattaisi suunnata mielenkiintosi 3-kymppisiin. Tällä palstalla pidetään itsestään selvyytenä, että mies hyväksyy naisen kuin naisen, mutta sekään ei pidä paikkaansa. Parikymppinen mies haluaa max 22-vuotiaan sporttimimmin ja monesti saakin sellaisen, koska ajatusmaailma ja ikä täsmäävät. Mutta yli 3-kymppinen mies saa ihan rauhassa haaveilla max 22 vuotiaasta, harvemmin onnistaa ja järkevä mies suuntaakin katseensa oman ikäisiinsä, jos on parisuhde ja perhe mielessä. Tämä kerrostaloteoria on sinällään valaiseva, mutta se, missä kerroksessa kukakin asuu, on taas aivan eri asia.

        35v miehelle sopivan ikäinen nainen on 22v kaunotar, tuolloin ei voida puhua edes ikäerosta vielä Toki moni yli 50v mieskin ottaa 22v kaunottaren kuten eräs kaverinikin joka on 51v, ja käynyt panemassa erästä 22v sporttimimmiä.

        Naiset rusinoituvat vuosikymmeniä miehiä aikaisemmin, 35v mies on poikamainen ja nuorekas kloppi kuten esim. Uniikki, jolla niin ikään on 19v nainen. Sen sijaan 35v nainen on tätimäinen kalkkunankaulainen haaska ja sopiva 60 miehelle.

        Kautta historian miehet ovat suosineet noin 22v naisia omasta iästään riippumatta. Tästä johtuukin, että naisen suosio tuossa iässä on rajaton toisin kuin ikäisensä pojanrimpulan, joka on siellä toisessa ääripäässä. Sitä naisen rajatonta suosiota kestää vain hyvin hyvin lyhyen ajan, jonka jälkeen naisen arvo painuu pakkasen puolelle kaiken ikäisten miesten silmissä.


      • ageless_stranger kirjoitti:

        Ei kaikkiin täydy yrittääkään tehdä vaikutusta, mutta mitä enemmän potentiaalisia kumppaneita sitä helpompaa on löytää se oikeasti kiinnostava johon tehdä vaikutus. Korkeatasoisena nirsoilukaan ei haittaa kovin paljon.

        Potentiaalinen kumppani ei ole välttämättä sama kuin kumppani, jonka kanssa viihtyy. Jos haluaa epätoivoisesti parisuhteen, niin silloin niitä potentiaalisia kumppaneita varmasti löytyy. Mutta parisuhde ei tule olemaan onnellinen, ei edes tyydyttävä, jos perustana on vain tarve olla jonkun kanssa.


    • Jokujostaki

      Kai se voi olla OSITTAIN niin, kuin kerrot. Mikään teoria ei kuitenkaan päde kaikkiin.

    • eipäsiinämittään

      Jos jonkun pää tuottaa erilaisia teorioita niin eipä tuo haittaa.

    • Yöäääk

      "Tasoteorioita" keksivät, luovat ja säätävät tyypit, joille sana inhimillisyys on täysin vieras ja tuntematon käsite. Ihmisiä ei tasoteta. Vaikka aloittajan laisia ehkä voisi ...

      • Buhahaha

        Naistenkin "inhimillisyys" on vain empaattisuuden valeasuun puettua tekopyhyyttä.


      • Revisiitä-jososaat

        Se ei ole kaikkien naisten syy jos sinä tunnet ja tavoitat vain valeasuisia naisihmisiä. Kun osoitat sormellasi "tekopyhää" tyyppiä niin kolme sormistasi osoittaa sinua. Osannetko arvella mitä se meinaa?


      • Buhahaha
        Revisiitä-jososaat kirjoitti:

        Se ei ole kaikkien naisten syy jos sinä tunnet ja tavoitat vain valeasuisia naisihmisiä. Kun osoitat sormellasi "tekopyhää" tyyppiä niin kolme sormistasi osoittaa sinua. Osannetko arvella mitä se meinaa?

        Se tarkoittaa sitä että sinulla ei tunnu olevan oikein järkeenkäyviä argumentteja joten täytyy turvautua onttoihin mietelauseisiin. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!


      • olisitolluthiljaa
        Buhahaha kirjoitti:

        Se tarkoittaa sitä että sinulla ei tunnu olevan oikein järkeenkäyviä argumentteja joten täytyy turvautua onttoihin mietelauseisiin. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!

        Niin juuri. Itseesi kalahti.


      • Ihmiset tasottavat parisuhdekandidaatteja alitajuisesti, vaikkeivat sitä miettisikään ja itselleen myöntäisi. Vai väitätkö sinä, että syrjäytynyt, mielenterveysongelmainen, työtön ja ruma ihminen olisi parisuhdemarkkinoilla kovaa valuuttaa?


      • Tyhjäätäynnään

        Woi olla toiselle syrjäytyneelle, mielenterveysongelmaiselle, työttömälle ja rumalle ihmiselle. Kaikki maailman ihmiset eivät ole samanlaisia ja -tasoisia mutta se ei tarkoita, että ns. tasottomat, kuten edellä mainitut, olisivat vailla ihmisarvoa ja inhimillistä suhtautumistapaa. Sitä, joka puuttuu täysin ja kokonaan aloittajan laisilta tasottajilta. He eivät ole mitenkään em:ja kummempia.


      • Tyhjäätäynnään kirjoitti:

        Woi olla toiselle syrjäytyneelle, mielenterveysongelmaiselle, työttömälle ja rumalle ihmiselle. Kaikki maailman ihmiset eivät ole samanlaisia ja -tasoisia mutta se ei tarkoita, että ns. tasottomat, kuten edellä mainitut, olisivat vailla ihmisarvoa ja inhimillistä suhtautumistapaa. Sitä, joka puuttuu täysin ja kokonaan aloittajan laisilta tasottajilta. He eivät ole mitenkään em:ja kummempia.

        Kaikki jnelmoivat loppupeleissä mahdollisimman tasokkaasta kumppanista. Useimpien vain täytyy tyytyä vähempään jos haluaa kumppanin ylipäätään. Se, että myöntää itselleen kuinka karusti parisuhdemarkkinat toimivat ei ole mitään tekemistä sen kanssa ettei antaisi ihmisarvoa alemman tasoisille ihmisille. Tässähän puhutaan alemmasta tasosta vain parisuhdemielessä, ei ihmisenä yleensä.


      • Naisasialooser11
        Tyhjäätäynnään kirjoitti:

        Woi olla toiselle syrjäytyneelle, mielenterveysongelmaiselle, työttömälle ja rumalle ihmiselle. Kaikki maailman ihmiset eivät ole samanlaisia ja -tasoisia mutta se ei tarkoita, että ns. tasottomat, kuten edellä mainitut, olisivat vailla ihmisarvoa ja inhimillistä suhtautumistapaa. Sitä, joka puuttuu täysin ja kokonaan aloittajan laisilta tasottajilta. He eivät ole mitenkään em:ja kummempia.

        Ei ole, vaan tuollainen ihminen joutuu pakon edessä tyytymään kaltaiseensa kun ei muuta saa. Ja mikäli kyseessä on mies, hän ei saa edes vastaavaa naista. Taidat olla pahasti vajaaäylinen mitä olen noita myötähäpeää herättäviä kommenttejasi lukenut.

        Tottakai tasot ovat olemassa, jotkut ovat ylemmällä tasolla kuin toiset. Rikas, komea ja sosiaalinen mies on huomattavasti korkeammalla tasolla kuin, ruma, köyhä ja epäsosiaalinen mies, ei pitäisi olla kovin monimutkainen asia ymmärrettäväksi. Sillä ei ole asian kanssa mitään merkitystä, että ruma ja epäsosiaalinen nainen joutuu tyytymään vastaavanlaiseen mieheen kun ei saa sitä komeaa ja sosiaalista miestä.

        Ja miehen tason määrittää ulkonäkö, raha ja status. Käytännössä suurimman osan miehistä tason ratkaisee ulkonäkö koska rahaa ja statusta on vain hyvin harvoilla.


    • Samaamiettinyt

      Voit olla hyvinkin oikeassa.
      Ja sitten lisäyksenä se, että naiset keskimäärin kieltävät tasoteoriat siksi, että ihmisten luokittelu tuntuu pahalta. Miehet hyväksyvät paremmin sen faktan että noin on, siitä huolimatta että se on melko raadollista.
      Hieman huonosti nyt selitin näkemykseni, ehkä pointti tuli selväksi kuitenkin..

      • tyttärenkaverit

        Ei sen kummempaa kun isät tytöiltä.


      • Tyttärentyttäret
        tyttärenkaverit kirjoitti:

        Ei sen kummempaa kun isät tytöiltä.

        Mitähän sen "äidin päässä" liikkui" ei mikään se oli se alapää mikä teki liikkeen.
        Se oli varmaan ainakin tyydyttävää. Ja sitä on paljon liikkeellä, siis vastaavia alapäitä millä on oma mieli.


    • crux

      Kyllähän naiset tunnistavat tilanteet joissa mies yrittää esim. omaan tasoonsa nähden liian kaunista naista. Naisten mielestä siis tasot ovat olemassa näin päin. Mies tuskin voi olla naista tasokkaampi koska siinä vaiheessa kaikki muuttuu makuasioiksi.

    • TotuudenTorvinen

      Tasoteorioista jaksavat jauhaa lähinnä ne miehet joilla on suuria vaikeuksia saada ketään naista. Tasoteoria ei juurikaan kosketa suurinta osaa naisista käytännön tasolla joten se tuntuu vieraalta. Tämän lisäksi yksilötasolla tasoteorian kiinnostavuus on melko vähäinen niiden ihmisten osalta jotka kuitenkin kumppanin löytävät. Ei minua kauheasti kiinnosta minkä tasoiseksi joku muu kumppanini rankkaa, minua kiinnostaa se kuka ihminen hän käytännössä on ja mistä hänet löydän.

      • 12121212121212

        Kommentissasi ei ollut järjen hiventäkään.

        Naisten enemmistö voi _kuvitella_ ettei välitä tasoista, mutta kun vertaa toteutuneita pareja toisiinsa, huomaa että tasoteoria koskee ns. taviksiakin. Pelkästään naisten kasvoja ja vartaloita vertaamalla on helppoa päätellä kenen mies on se pitkä ja vahvaleukainen, tai kuka nai sen itsevarman sosiaalisen alfamiehen joka kertoo tarinoita kun muut kuuntelevat.


      • Whostheboss
        12121212121212 kirjoitti:

        Kommentissasi ei ollut järjen hiventäkään.

        Naisten enemmistö voi _kuvitella_ ettei välitä tasoista, mutta kun vertaa toteutuneita pareja toisiinsa, huomaa että tasoteoria koskee ns. taviksiakin. Pelkästään naisten kasvoja ja vartaloita vertaamalla on helppoa päätellä kenen mies on se pitkä ja vahvaleukainen, tai kuka nai sen itsevarman sosiaalisen alfamiehen joka kertoo tarinoita kun muut kuuntelevat.

        Alfanainen aina saa sen jonka haluaa, eikö?
        Mutta jos kummatkin ovat alfoja, tuo se liikaa jännitteitä suhteeseen. Siksi valitsen mieluummin taviksen, koska haluan hyvän ja rauhallisen suhteen, en taistelutannerta.


      • 12121212121212
        Whostheboss kirjoitti:

        Alfanainen aina saa sen jonka haluaa, eikö?
        Mutta jos kummatkin ovat alfoja, tuo se liikaa jännitteitä suhteeseen. Siksi valitsen mieluummin taviksen, koska haluan hyvän ja rauhallisen suhteen, en taistelutannerta.

        Alfanainen on naisten oma fantasia.

        Alfamiehen vastine on _kaunis_ nainen, joka hyvin useasti ei ole alfa. Ulkonäkö ratkaisee sen kenet saat, ei johtajaominaisuudet.

        Sinänsä pointtisi toki on validi. Veikkaan kylläkin että jos ulkonäkösi antaisi siihen mahdollisuudet, tavoittelisit samaa alfamiestä kuin muutkin "samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä"-perustelulla.


      • jgjhgbkjhlkjhlh
        12121212121212 kirjoitti:

        Kommentissasi ei ollut järjen hiventäkään.

        Naisten enemmistö voi _kuvitella_ ettei välitä tasoista, mutta kun vertaa toteutuneita pareja toisiinsa, huomaa että tasoteoria koskee ns. taviksiakin. Pelkästään naisten kasvoja ja vartaloita vertaamalla on helppoa päätellä kenen mies on se pitkä ja vahvaleukainen, tai kuka nai sen itsevarman sosiaalisen alfamiehen joka kertoo tarinoita kun muut kuuntelevat.

        1-2 ihmiset eivät saa ketään.

        9-10 ihmiset pyörivät omissa ympyröissään.

        jäljelle jää 60% ihmisistä. Se on paljon! Tästä joukosta on varaa valita itselleen sellainen kumppani, jota rakastaa. Ei tarvitse tyytyä.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Kommentissasi ei ollut järjen hiventäkään.

        Naisten enemmistö voi _kuvitella_ ettei välitä tasoista, mutta kun vertaa toteutuneita pareja toisiinsa, huomaa että tasoteoria koskee ns. taviksiakin. Pelkästään naisten kasvoja ja vartaloita vertaamalla on helppoa päätellä kenen mies on se pitkä ja vahvaleukainen, tai kuka nai sen itsevarman sosiaalisen alfamiehen joka kertoo tarinoita kun muut kuuntelevat.

        Sosiaalinen alfamies ei välttämättä ole se rahakkain ja vahvaleukaisin eli sinun teoriasi mukaan komein. Tästä on omasta tuttavapiiristäni hyvä esimerkki, mies, josta kaikki pitävät sekä miehet että naiset. Hän on sosiaalisesti lahjakas, vaikka ulkonäkö on jotain muuta. Nuorena sairaalloisen laiha ja paksut linssit, tänään melkein sairaalloisen lihava ja vielä paksummat lasit, rouva taas on aivan norminainen, ei kaunis ei ruma, ei lihava eikä laiha. Vientiä tällä miehellä kuitenkin olisi, koska juttu luistaa ja nauru raikaa. Miehet eivät pidä häntä uhkana ulkonäön takia, mutta naiset taas olettavat supliikkimiehen olevan supliikki muussakin kuin puhumisessa.


      • TotuudenTorvinen
        12121212121212 kirjoitti:

        Kommentissasi ei ollut järjen hiventäkään.

        Naisten enemmistö voi _kuvitella_ ettei välitä tasoista, mutta kun vertaa toteutuneita pareja toisiinsa, huomaa että tasoteoria koskee ns. taviksiakin. Pelkästään naisten kasvoja ja vartaloita vertaamalla on helppoa päätellä kenen mies on se pitkä ja vahvaleukainen, tai kuka nai sen itsevarman sosiaalisen alfamiehen joka kertoo tarinoita kun muut kuuntelevat.

        "Kommentissasi ei ollut järjen hiventäkään.
        Naisten enemmistö voi _kuvitella_ ettei välitä tasoista, mutta kun vertaa toteutuneita pareja toisiinsa, huomaa että tasoteoria koskee ns. taviksiakin"

        Siitähän ei ollutkaan kyse että pitääkö tasoteoria paikkaansa vaan siitä miksi naiset eivät tunnu siitä välittävän tai sitä uskovan. Ja kyse on siitä että kun se ei tunnut itselle tärkeältä, asiaa ei ajattele sen kummemmin ja silloin sitä ei juurikaan havainnoi. Jos löydät kumppanin jonka kanssa olet tyytyväinen, on aika yhdentekevää mikä tuon kumppanin taso on muiden mielestä tai oletteko saman tasoisia.
        Aivan kuin joka päivä autoon astuessasi miettisit ajavasi keskikokoisella perhefarkulla joka on ostetuin autoluokka ja jonka väri on sen vuoden suosikkiväri. Tuskin mietit. Eikä isoa osaa edes kiinnosta onko heidän valintansa se tavallisin vai ei jos auto täyttää omat tarpeet (pahoittelut jälleen kerran käytetystä autovertauksesta...)


      • 12121212121212
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Sosiaalinen alfamies ei välttämättä ole se rahakkain ja vahvaleukaisin eli sinun teoriasi mukaan komein. Tästä on omasta tuttavapiiristäni hyvä esimerkki, mies, josta kaikki pitävät sekä miehet että naiset. Hän on sosiaalisesti lahjakas, vaikka ulkonäkö on jotain muuta. Nuorena sairaalloisen laiha ja paksut linssit, tänään melkein sairaalloisen lihava ja vielä paksummat lasit, rouva taas on aivan norminainen, ei kaunis ei ruma, ei lihava eikä laiha. Vientiä tällä miehellä kuitenkin olisi, koska juttu luistaa ja nauru raikaa. Miehet eivät pidä häntä uhkana ulkonäön takia, mutta naiset taas olettavat supliikkimiehen olevan supliikki muussakin kuin puhumisessa.

        Ei kukaan ole väittänytkään että alfamies on aina komein (joskin usein on, koska pituus/jykevä leuka/matala ääni koetaan johtajan ominaisuuksiksi).

        LMS = looks, money, status.

        Tavallisen näköinen ja normituloinen mies voi olla YTM jos hänellä on paljon sosiaalista statusta.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Ei kukaan ole väittänytkään että alfamies on aina komein (joskin usein on, koska pituus/jykevä leuka/matala ääni koetaan johtajan ominaisuuksiksi).

        LMS = looks, money, status.

        Tavallisen näköinen ja normituloinen mies voi olla YTM jos hänellä on paljon sosiaalista statusta.

        Eli tässä menee tasoteoriasi perseelleen, jos tavismieskin voi olla ilman vahvaa leukaa ytm. Melkoista selittelyä nyt sinulla.


      • 12121212121212
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Eli tässä menee tasoteoriasi perseelleen, jos tavismieskin voi olla ilman vahvaa leukaa ytm. Melkoista selittelyä nyt sinulla.

        Ei suinkaan. Mieti asiaa. Jos ytmillä tulisi olla _kaikki_ listaamani asiat, kuinka paljon ytmejä olisi?

        0,1% miehistä? Jo ulkonäön perusteella raakattaisiin pois 99%.

        Tämä on asia johon naiset yleensä vetoavat. "En tavoittele ytmiä koska mies ei näytä mallilta eikä ole miljonääri".


      • Sehän on vaan loogista että parinmuodostuksen logiikkaa miettivät eniten ne joilta se ei onnistu. Markkina-arvot koskettaa kyllä kaikkia kumppania etsiviä jaksaa siitä teorioida tai ei. Oma markkina-arvo määrää sen kuinka paljon mahdollisia kumppaniehdokkaita on olemassa joista sitten on mahdollista valita se oma unelmakumppani. Korkean markkina-arvon omaavilla on erittäin paljon kumppaniehdokkaita jolloin pariutuminen käy helposti eikä pariutumisen teoriapuolella täydy vaivata päätään.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Ei suinkaan. Mieti asiaa. Jos ytmillä tulisi olla _kaikki_ listaamani asiat, kuinka paljon ytmejä olisi?

        0,1% miehistä? Jo ulkonäön perusteella raakattaisiin pois 99%.

        Tämä on asia johon naiset yleensä vetoavat. "En tavoittele ytmiä koska mies ei näytä mallilta eikä ole miljonääri".

        Sinähän se aina jankkaat, miten naiset haluavat vain niitä miehiä, joilla on rahaa, ulkonäköä yms. Monesti on osunut tämä listasi silmiin ja todistelusi siitä, että naiselle ulkonäkö on kaikki kaikessa. Jos tavismies ilman rahaa ja ulkonäköä pääsee sinun listauksessasi ytmin tasolle, niin kyllä on teoriasi ihan tuulesta temmattu.


      • Naisasialooser11

        Ei pääse YT-miehen tasolle ja vaikka pääsisikin niin se ei heilauta teoriaa suuntaan eikä toiseen.


      • 12121212121212
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Sinähän se aina jankkaat, miten naiset haluavat vain niitä miehiä, joilla on rahaa, ulkonäköä yms. Monesti on osunut tämä listasi silmiin ja todistelusi siitä, että naiselle ulkonäkö on kaikki kaikessa. Jos tavismies ilman rahaa ja ulkonäköä pääsee sinun listauksessasi ytmin tasolle, niin kyllä on teoriasi ihan tuulesta temmattu.

        Ulkonäkö, raha ja status. Statukseen kuuluu sosiaalinen status.

        Jos ajatellaan että mies on tulojen ja komeuden suhteen top 25%, ei häntä voi vielä kutsua isotuloiseksi ja Hunks-komistukseksi. Kun siihen päälle lisätään huomattava sosiaalinen status ja vahvat pelimiestaidot, miksi hän ei voisi olla YTM?

        Jos ajatellaan että ytmejä on 10% tai vaikka 5% miehistä, niin lienee selvää ettei suurin osa tästä joukosta saa huippupisteitä _kaikilla_ osa-alueilla.

        Tiivistät viestissäsi hyvin naisten perustelut: "mies ei ole top 1% mallikomistus eikä tienaa miljoonia vuodessa, joten hän on tavismies enkä minä ole pinnallinen".


      • 12121212121212
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Sinähän se aina jankkaat, miten naiset haluavat vain niitä miehiä, joilla on rahaa, ulkonäköä yms. Monesti on osunut tämä listasi silmiin ja todistelusi siitä, että naiselle ulkonäkö on kaikki kaikessa. Jos tavismies ilman rahaa ja ulkonäköä pääsee sinun listauksessasi ytmin tasolle, niin kyllä on teoriasi ihan tuulesta temmattu.

        Otetaanpa pikku ajatusleikki. Vastaa tähän rehellisesti, ok? Kuinka monta miestä tunnet jotka täyttävät seuraavat kriteerit:

        - pituus vähintään 184cm
        - jykevä leuka (googlaa vaikka Jeremy Meeks)
        - leveät ja vaakatasoiset hartiat
        - matala ääni
        - komea, symmetriset piirteet, vahva kontrasti ihon ja hiusten välillä, voimakkaat huulet, naisten mieleen oleva "intensiivinen" katse
        - vuositulot 100 000 eur tai enemmän
        - sosiaalisesti taitava ja suosittu
        - vahvat pelimiestaidot, viettelyrutiinit hallussa

        Opettajamme Henry Laasasen mukaan ytmejä on n. 10-15% miehistä huomattavasti pienempi osuus super-ytmejä. Täyttääkö 10-15% miehistä sinun mielestäsi kaikki nuo luettelemani kriteerit?


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Ulkonäkö, raha ja status. Statukseen kuuluu sosiaalinen status.

        Jos ajatellaan että mies on tulojen ja komeuden suhteen top 25%, ei häntä voi vielä kutsua isotuloiseksi ja Hunks-komistukseksi. Kun siihen päälle lisätään huomattava sosiaalinen status ja vahvat pelimiestaidot, miksi hän ei voisi olla YTM?

        Jos ajatellaan että ytmejä on 10% tai vaikka 5% miehistä, niin lienee selvää ettei suurin osa tästä joukosta saa huippupisteitä _kaikilla_ osa-alueilla.

        Tiivistät viestissäsi hyvin naisten perustelut: "mies ei ole top 1% mallikomistus eikä tienaa miljoonia vuodessa, joten hän on tavismies enkä minä ole pinnallinen".

        Kerron vain, miten ymmärrän tasoteoriasi, mielestäni siinä on melkoisia aukkoja.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Otetaanpa pikku ajatusleikki. Vastaa tähän rehellisesti, ok? Kuinka monta miestä tunnet jotka täyttävät seuraavat kriteerit:

        - pituus vähintään 184cm
        - jykevä leuka (googlaa vaikka Jeremy Meeks)
        - leveät ja vaakatasoiset hartiat
        - matala ääni
        - komea, symmetriset piirteet, vahva kontrasti ihon ja hiusten välillä, voimakkaat huulet, naisten mieleen oleva "intensiivinen" katse
        - vuositulot 100 000 eur tai enemmän
        - sosiaalisesti taitava ja suosittu
        - vahvat pelimiestaidot, viettelyrutiinit hallussa

        Opettajamme Henry Laasasen mukaan ytmejä on n. 10-15% miehistä huomattavasti pienempi osuus super-ytmejä. Täyttääkö 10-15% miehistä sinun mielestäsi kaikki nuo luettelemani kriteerit?

        Tässäpä ei puhutakaan minun mielipiteestäni, vaan sinun tasoteoriastasi. Ensin kerrot kaikkien naisien haluavan vain miehiä, joilla on sinun ihailemasi ominaisuudet, sitten kerrotkin vain yhden ominaisuuden riittävän tekemään miehestä haluttavan naisten silmissä. Eli kuoppaat itsekin tasoteoriasi ja olet samaa mieltä palstanaisten kanssa siitä , ettei se ulkonäkö olekaan tärkein asia.


    • lhlklhkjlkjl

      Ei sitä varsinkaan nuoret naiset enää kiellä. Ihan avoimesti etsitään komeaa tms. miestä.

      Ihastuttava, (ja itseään nuoremman, komean miehen jo valinnut) sönkkö voi olla eri mieltä, ettei ätmeille tule paha mieli..

      • Mielummin kannustaa ajattelemaan positiivissti, kun uppoamaan syvemmälle negatiivisuuteen, joka usein on itse hankittu asenne tai toisten syöttämää BS huuhaata ja manipulaatiota.... älä vaan usko itsees ja mahdollisuuksiis jne.

        Olen aika vakuuttunut ettei useankaan ns. ätmin onnellisuus ole muusta kuin väärästä seurasta ja yhdenlaisiin käsityksiin lukittumisesta kiinni. Monelle on siis annettu ihan väärä diagnoosi...ja moni sen vieläpä uskoo eli menee höplään.


    • tasovääntöä

      Varmaan siksi on vaikea uskoa, koska minulle on toitotettu aina, etten ole valinnut muka "tasoistani" miestä. Olen ollut vuosia tässä suhteessa ja perustanut perheenkin mieheni kanssa ja yhä edelleen jotkut odottavat kuulemma eroamme, koska (muka) ansaitsisin korkeatasoisemman. Eli tasot eivät muka kohtaa ulkonäössä tai sosiaaliselta statukseltaan. Miestäni pidetään yleisesti ei-komeana (ei vahvaa leukaa, leveitä hartioita, komeita kasvoja, mutta minun makuuni hän silti on, tietysti). Minua on aina pidetty kauniina ja hyvävartaloisena (noh,makunsa kullakin).

      Minulla on ystäväpiiri, johon kuuluu tietyssä mielessä status-ihmisiä, "kauniita ja rohkeita", miehellä taviksia, niitäkin vähän. hän ei ole todellakaan myöskään mikään seurueen keskipiste tms.vaan ujo ja melko kokematon mm naisasioissa.

      Olimme tavatessamme ekaa kertaa alle kolmekymppisiä, lapsettomia molemmat. Minulla takana yksi pitkä suhde, ei yhden illan suhteita. Hänellä ehkä yksi lyhyt seurustelu.

      Siksi en usko tasoteorioihin, koska uskon, että ihmiset näkevät tasot eri tavoin. Tasoja ei tavallaan ole olemassa. Minä olen mielestäni samaa tasoa mieheni kanssa, jos tasoja on olemassa. Muiden mielestä emme ole samaa tasoa. Eli TASOJA EI OLE.

      • Totuuskomissiov

        Jos 50 naista tuhannesta poikkeaa käytännöstä niin ei se asiaa miksikään muuta.


      • tasoteoriatotta

        No juurihan todistit että tasoja on.

        Kirjoitit että sinua pidetään YLEISESTI tasokkaampana. Ja että ihmiset kummastelevat miksi et valinnut oman tasoistasi. Ja myönsit tasojen myös toimivan käytännössä, koska sinulla oli tasokkaampana enemmän kysyntää.

        ps. kaikki naiset kuulevat tuota samaa, koska naisten mielestä suurin osa miehistä on rumia ja kaikki naiset kauniita.


      • tasovääntöä
        tasoteoriatotta kirjoitti:

        No juurihan todistit että tasoja on.

        Kirjoitit että sinua pidetään YLEISESTI tasokkaampana. Ja että ihmiset kummastelevat miksi et valinnut oman tasoistasi. Ja myönsit tasojen myös toimivan käytännössä, koska sinulla oli tasokkaampana enemmän kysyntää.

        ps. kaikki naiset kuulevat tuota samaa, koska naisten mielestä suurin osa miehistä on rumia ja kaikki naiset kauniita.

        Kommentoijat ovat kyllä molempaa sukupuolta. En voi uskoa tasoteoriaan siksi, koska näen tasot eri tavoin kuin moni muu.Enkä usko olevani ainoa. Eli monen mielestä alatasoinen on minusta (ja jostainmuustakin) ylätasoinen ja monesta ylätasoinen on minusta (ja jostain muustakin) alatasoinen. Jos sanoisin, että luotan tasoihin, se tarkoittaisi sitä, että luotan muiden mielipiteisiin, enkä omaani. Ja minä luotan omaan mielipiteeseeni. Eli kun aloittaja väitti, että naiset pitävät vahvaleukaista, mörisevääänistä miestä tasokkaana, kerroin, että minä pidän pienileukaista, korkeahkoäänistä miestäni tasokkaana.
        Kimi Räikkönen on minusta aina ollut järkyttävä tyyppi, yhtä ällöttävä se olisi amispetterinä kuin tuollaisena .. hmm.. amispetterinä mitä nytkin on. Enkä nyt mollaa amislaisia vaan amispettereitä, tuollaisia rahalla leuhottavia lippisjuntteja.


      • 12121212121212
        tasovääntöä kirjoitti:

        Kommentoijat ovat kyllä molempaa sukupuolta. En voi uskoa tasoteoriaan siksi, koska näen tasot eri tavoin kuin moni muu.Enkä usko olevani ainoa. Eli monen mielestä alatasoinen on minusta (ja jostainmuustakin) ylätasoinen ja monesta ylätasoinen on minusta (ja jostain muustakin) alatasoinen. Jos sanoisin, että luotan tasoihin, se tarkoittaisi sitä, että luotan muiden mielipiteisiin, enkä omaani. Ja minä luotan omaan mielipiteeseeni. Eli kun aloittaja väitti, että naiset pitävät vahvaleukaista, mörisevääänistä miestä tasokkaana, kerroin, että minä pidän pienileukaista, korkeahkoäänistä miestäni tasokkaana.
        Kimi Räikkönen on minusta aina ollut järkyttävä tyyppi, yhtä ällöttävä se olisi amispetterinä kuin tuollaisena .. hmm.. amispetterinä mitä nytkin on. Enkä nyt mollaa amislaisia vaan amispettereitä, tuollaisia rahalla leuhottavia lippisjuntteja.

        "Eli monen mielestä alatasoinen on minusta (ja jostainmuustakin) ylätasoinen ja monesta ylätasoinen on minusta (ja jostain muustakin) alatasoinen."

        Sillä ei ole vaikutusta tasoteoriaan jos pidät ylätasoista alatasoisena. Vain se ratkaisee kenestä pidät, ei se kenestä et pidä.

        Naiset mielellään yrittävät kumota tasoteoriaa selittelemällä kuinka eivät pidä jostain tietystä ytmistä. Se ei vaikuta tasoteoriaan, ainoastaan se:
        - kenestä pidät
        - mikä hänen tasonsa on
        - mikä oma tasosi on


      • tasovääntöä
        12121212121212 kirjoitti:

        "Eli monen mielestä alatasoinen on minusta (ja jostainmuustakin) ylätasoinen ja monesta ylätasoinen on minusta (ja jostain muustakin) alatasoinen."

        Sillä ei ole vaikutusta tasoteoriaan jos pidät ylätasoista alatasoisena. Vain se ratkaisee kenestä pidät, ei se kenestä et pidä.

        Naiset mielellään yrittävät kumota tasoteoriaa selittelemällä kuinka eivät pidä jostain tietystä ytmistä. Se ei vaikuta tasoteoriaan, ainoastaan se:
        - kenestä pidät
        - mikä hänen tasonsa on
        - mikä oma tasosi on

        Jos tasoja olisi niin enemmistön mielestä (ilmeisesti sinunkin) olisin ylempää tasoa kuin mieheni, Mutta tasoja ei minun silmiini ole, joten tasoteoria on peruttu :)


      • po987

        "Siksi en usko tasoteorioihin, koska uskon, että ihmiset näkevät tasot eri tavoin. Tasoja ei tavallaan ole olemassa. Minä olen mielestäni samaa tasoa mieheni kanssa, jos tasoja on olemassa. Muiden mielestä emme ole samaa tasoa. Eli TASOJA EI OLE. "

        -Jos pääsisin näkemään teidät 5s ajan livenä, näkisin heti teidän tasonne luokittelujärjestelmässä. Kuten tuolla aikaisemmin todettu nainen määrittelee luokituksen mielessään mielensä mukaisesti, eikä se perustu todellisuuteen. Jonka ulkopuolinen näkee parissa sekunnissa.

        Joka-ikinen nainen tietää oman tasonsa promillen tarkkuudella, ja jokaisen ympärillään olevan miehen tason myös, ja sen kehen/keihin/minkätasoiseen mieheen hänellä on mahdollisuus toimintaympäristössään.

        Toimintaympäristö tarkoittaa sitä, että esimerkiksi, hyvin tavallinen sairaanhoitaja mies saa poikkeuksetta omaa tasoaan korkeammannaisen , koska työympäristössä tapaa kymmeniä sinkkunaisia päivittäin, työkavereita ja potilaita. Tällaiset poikkeukset vaan vahvistaa säännön. Jos tuo sairaanhoitaja olisi auton-asentaja samalla palkalla kuin sairaanhoitaja, hän joutuisi tyytymään huomattavasti rumempaan naiseen.


      • Wulwawa
        tasoteoriatotta kirjoitti:

        No juurihan todistit että tasoja on.

        Kirjoitit että sinua pidetään YLEISESTI tasokkaampana. Ja että ihmiset kummastelevat miksi et valinnut oman tasoistasi. Ja myönsit tasojen myös toimivan käytännössä, koska sinulla oli tasokkaampana enemmän kysyntää.

        ps. kaikki naiset kuulevat tuota samaa, koska naisten mielestä suurin osa miehistä on rumia ja kaikki naiset kauniita.

        Minullekin on pari kertaa sanottu, että saisin paremmankin miehen. Paremman missä mielessä ja kenelle? Ulkonäön osalta saisin varmasti komeamman, mutta se kun ei riitä. Ei tuo rikaskaan ole, mutta kiltti on. Ja samanlainen huumorintaju jne yms

        Ja minusta on ihan selvää, että joillekin ihmisistä on enemmän kysyntää kuin toisille. Seksin ja parisuhteen osalta kriteerit ovat erilaisia, tai ainakin painottuvat toisin.
        Voe elämä. 😮


      • Wulwawa
        Wulwawa kirjoitti:

        Minullekin on pari kertaa sanottu, että saisin paremmankin miehen. Paremman missä mielessä ja kenelle? Ulkonäön osalta saisin varmasti komeamman, mutta se kun ei riitä. Ei tuo rikaskaan ole, mutta kiltti on. Ja samanlainen huumorintaju jne yms

        Ja minusta on ihan selvää, että joillekin ihmisistä on enemmän kysyntää kuin toisille. Seksin ja parisuhteen osalta kriteerit ovat erilaisia, tai ainakin painottuvat toisin.
        Voe elämä. 😮

        Yksi ihmisen tärkein ominaisuus, minkä ätmit väistämättä sivuuttavat, on älykkyys. Ätmiyden voi selittää itselleen sillä, että kun naiset haluavat komeita ja varakkaita ja mitä milloinki, mitä itse ei ole, mutta että myöntäisi olevansa tyhmä!

        Nyt sorkitaan jo mehiläispesää.


      • Wulwawa kirjoitti:

        Yksi ihmisen tärkein ominaisuus, minkä ätmit väistämättä sivuuttavat, on älykkyys. Ätmiyden voi selittää itselleen sillä, että kun naiset haluavat komeita ja varakkaita ja mitä milloinki, mitä itse ei ole, mutta että myöntäisi olevansa tyhmä!

        Nyt sorkitaan jo mehiläispesää.

        Oikein todella tyhmä ei edes ymmärrä olevansa tyhmä.


      • 12121212121212
        Wulwawa kirjoitti:

        Yksi ihmisen tärkein ominaisuus, minkä ätmit väistämättä sivuuttavat, on älykkyys. Ätmiyden voi selittää itselleen sillä, että kun naiset haluavat komeita ja varakkaita ja mitä milloinki, mitä itse ei ole, mutta että myöntäisi olevansa tyhmä!

        Nyt sorkitaan jo mehiläispesää.

        Olet vain osittain oikeassa. Älykkyyden suosiminen liittyy statukseen ja kykyyn hankkia resursseja. Ellei mies käytä älykkyyttään edellä mainittuihin, ei älykkyydellä ole arvoa.

        Hyvänä esimerkkinä hämärän_rajoilta, joka on erittäin älykäs ja taitava kirjoittaja. Mutta koska hämis ei käytä älyään resurssien tai statuksen hankkimiseen (arvostettu ammatti = yhteiskunnallinen status, sosiaalinen briljeeraaminen = sosiaalinen status), naista ei löydy.


      • Wulwawa
        12121212121212 kirjoitti:

        Olet vain osittain oikeassa. Älykkyyden suosiminen liittyy statukseen ja kykyyn hankkia resursseja. Ellei mies käytä älykkyyttään edellä mainittuihin, ei älykkyydellä ole arvoa.

        Hyvänä esimerkkinä hämärän_rajoilta, joka on erittäin älykäs ja taitava kirjoittaja. Mutta koska hämis ei käytä älyään resurssien tai statuksen hankkimiseen (arvostettu ammatti = yhteiskunnallinen status, sosiaalinen briljeeraaminen = sosiaalinen status), naista ei löydy.

        Mitäs sitä sanottiinkaan yksittäisistä esimerkeistä?

        Suurempi älykkyys on se ominaisuus, joka erottaa ihmisen muista lajeista. Olisi siis perin outoa, että naiset eivät preferoisi nimenomaan tätä piirrettä. Jokaisella lajilla on oma selviytymiseen johtanut ominaisuutensa ja ihmisellä se nyt vain on älykkyys. Kummasti ovat evoluutiobiologitkin, lähinnä miehiä, tästä seikasta vaiti. Kun on selvää, että myös vähemmän koulutetut duunarit saavat naisia, niin voi päätellä että tästäkin joukosta karsiutuvat ne vähä-älyisimmät yksilöt.

        Eli ätmit ovat miehistä tyhmimpiä. Siinä teille pureskeltavaa näin sunnuntain ratoksi.
        😗


      • YksNVaan-Vaan
        12121212121212 kirjoitti:

        Olet vain osittain oikeassa. Älykkyyden suosiminen liittyy statukseen ja kykyyn hankkia resursseja. Ellei mies käytä älykkyyttään edellä mainittuihin, ei älykkyydellä ole arvoa.

        Hyvänä esimerkkinä hämärän_rajoilta, joka on erittäin älykäs ja taitava kirjoittaja. Mutta koska hämis ei käytä älyään resurssien tai statuksen hankkimiseen (arvostettu ammatti = yhteiskunnallinen status, sosiaalinen briljeeraaminen = sosiaalinen status), naista ei löydy.

        "Olet vain osittain oikeassa. Älykkyyden suosiminen liittyy statukseen ja kykyyn hankkia resursseja. Ellei mies käytä älykkyyttään edellä mainittuihin, ei älykkyydellä ole arvoa."

        Tuo ei kyllä pidä kokonaan paikkaansa. Kyllä moni nainen pitää myös hyvänä sitä että älykkyys antaa parisuhteeseen suoraan asioita joita tyhmemmän kanssa ei voi tehdä. Monille miehille tulee kenties yllätyksenä että nainen saattaa haluta parisuhteessa myös vaihtaa miehen kanssa ajatuksia ja ne vaihtuvat usein paremmin jos se toinen ei ole aivan ääliö vaan hänellä on ymmärrystä ja näkemystä elämän eri puolista ja joskus maailmankin asioista.
        Olen ehkä jotenkin kummajainen mutta minusta on paljon kiinnostavampaa jos mies käyttää älykkyyttään muuhun kuin rahan ja statuksen hankkimiseen.


      • 12121212121212
        Wulwawa kirjoitti:

        Mitäs sitä sanottiinkaan yksittäisistä esimerkeistä?

        Suurempi älykkyys on se ominaisuus, joka erottaa ihmisen muista lajeista. Olisi siis perin outoa, että naiset eivät preferoisi nimenomaan tätä piirrettä. Jokaisella lajilla on oma selviytymiseen johtanut ominaisuutensa ja ihmisellä se nyt vain on älykkyys. Kummasti ovat evoluutiobiologitkin, lähinnä miehiä, tästä seikasta vaiti. Kun on selvää, että myös vähemmän koulutetut duunarit saavat naisia, niin voi päätellä että tästäkin joukosta karsiutuvat ne vähä-älyisimmät yksilöt.

        Eli ätmit ovat miehistä tyhmimpiä. Siinä teille pureskeltavaa näin sunnuntain ratoksi.
        😗

        "Kun on selvää, että myös vähemmän koulutetut duunarit saavat naisia, niin voi päätellä että tästäkin joukosta karsiutuvat ne vähä-älyisimmät yksilöt."

        Entäs saavatko ei-älykkäät mutta rikkaat ja kuuluisat miehet naisia?

        Jos saavat, voimme helposti päätellä että älykkyys on pelkkä savuverho. Todellisuudessa kyse on rahasta ja statuksesta. Huomaamattasi paljastit asian mainitsemalla esimerkkinä _koulutetun_ duunarin etkä _älykästä_ duunaria.


      • Naisasialooser11
        Wulwawa kirjoitti:

        Mitäs sitä sanottiinkaan yksittäisistä esimerkeistä?

        Suurempi älykkyys on se ominaisuus, joka erottaa ihmisen muista lajeista. Olisi siis perin outoa, että naiset eivät preferoisi nimenomaan tätä piirrettä. Jokaisella lajilla on oma selviytymiseen johtanut ominaisuutensa ja ihmisellä se nyt vain on älykkyys. Kummasti ovat evoluutiobiologitkin, lähinnä miehiä, tästä seikasta vaiti. Kun on selvää, että myös vähemmän koulutetut duunarit saavat naisia, niin voi päätellä että tästäkin joukosta karsiutuvat ne vähä-älyisimmät yksilöt.

        Eli ätmit ovat miehistä tyhmimpiä. Siinä teille pureskeltavaa näin sunnuntain ratoksi.
        😗

        Taidat olla vielä tyhmempi kuin mitä olen luullut.

        Älykkyys ei kiinnosta naisia pätkän vertaa jos mies ei ole komea. Dippainssikaverini on jo erittäin älykäs koska keskivertoälykkyydellä varustetut saati tyhmemmät eivät kykene kyseistä tutkintoa suorittamaan, mutta on totaalikokematon HC-ATM. Sen sijaan komea YTM kaverini on tyhmä ja kouluttamaton, osittain mustalainen vieläpä ja kyseinen rotu ei älykkyydellä juuri loista, mutta on saanut naisia ulkonäkönsä avulla. Mustalaisgeeni laskee miehen älykkyyttä mutta komistaa ulkonäköä.

        Ja väitätkö ihan vakavissasi, että esim. Axl Smith on poikkeuksellisen älykäs? Tai Bile-dani?


      • Wulwawa
        12121212121212 kirjoitti:

        "Kun on selvää, että myös vähemmän koulutetut duunarit saavat naisia, niin voi päätellä että tästäkin joukosta karsiutuvat ne vähä-älyisimmät yksilöt."

        Entäs saavatko ei-älykkäät mutta rikkaat ja kuuluisat miehet naisia?

        Jos saavat, voimme helposti päätellä että älykkyys on pelkkä savuverho. Todellisuudessa kyse on rahasta ja statuksesta. Huomaamattasi paljastit asian mainitsemalla esimerkkinä _koulutetun_ duunarin etkä _älykästä_ duunaria.

        Vähemmän koulutetuista duunareistakin ne fiksuimmat saavat naisia, kuten jo sanoinkin.
        Itse taas mainitsit, että statuksen ja rahan saamiseksi vaaditaan älykkyyttä. Eli? Tämähän ei nyt sulje pois niitä yksittäistapauksia, joihin näemmä nyt kovasti vedotaan, vaikka niillä ei pitänyt olla mitään merkitystä kokonaisuuden kanssa. Ei kaikki varakkaatkaan saa naisia, jos mies on esim. sairaalloisen ujo. Tosin ongelmista selviäminen on yksi älykkyyden merkki. Mutta kuten sanottu yksittäistapauksia.
        Ei tyhmällä miehellä tee mitään, mistä sellaisen kanssa edes keskustelisi?

        Väitän edelleen, että älykkyys on suurin yksittäinen ominaisuus, joka miehessä naisiin vetoaa.


      • Wulwawa
        Wulwawa kirjoitti:

        Vähemmän koulutetuista duunareistakin ne fiksuimmat saavat naisia, kuten jo sanoinkin.
        Itse taas mainitsit, että statuksen ja rahan saamiseksi vaaditaan älykkyyttä. Eli? Tämähän ei nyt sulje pois niitä yksittäistapauksia, joihin näemmä nyt kovasti vedotaan, vaikka niillä ei pitänyt olla mitään merkitystä kokonaisuuden kanssa. Ei kaikki varakkaatkaan saa naisia, jos mies on esim. sairaalloisen ujo. Tosin ongelmista selviäminen on yksi älykkyyden merkki. Mutta kuten sanottu yksittäistapauksia.
        Ei tyhmällä miehellä tee mitään, mistä sellaisen kanssa edes keskustelisi?

        Väitän edelleen, että älykkyys on suurin yksittäinen ominaisuus, joka miehessä naisiin vetoaa.

        Ps. Huomasin kyllä tuon jännän sattuman, kun otit hämiksen nimen esille, niin hän sattui sitten sen jälkeen kirjoittamaan palstalle, pitkästä aikaa. Ja pääsit vielä keskustelemaan juuri tästä aiheesta. Hmmm...


    • Rose_91

      Mitä tasoteoriaan tulee... uskon siihen ja en usko siihen. Uskon, että jokaisella ihmisellä on ulkonäön suhteen joitain mieltymyksiä. Jos lähestyvä tyyppi on omasta mielestä täysin vastenmielisen näköinen, tuskinpa moni sellaisessa tapauksessa on halukas tutustumaan. Koskee sekä miehiä, että naisia. Eli jonkinasteista esivalintaa tekevät kaikki. Mutta en usko esivalinnan olevan läheskään niin jyrkkä kuin mitä täällä annetaan ymmärtää.

      • eees

        Eniten se on olosuhteista kiinni. Mies voi olla komea, mutta häneen tutustuminen voi olla jostain syystä hankalaa. Sitten taas jossain työpaikalla tutustuu väistämättä työkavereihin, vaikka eivät olisi hyvännäköisiä, ja siellä voi olla joku kiinnostava tyyppi.


      • pop98

        "
        Jos lähestyvä tyyppi on omasta mielestä täysin vastenmielisen näköinen, tuskinpa moni sellaisessa tapauksessa on halukas tutustumaan. Koskee sekä miehiä, että naisia.
        "

        -Tästä on tehty maailmalla kymmeniä tutkimuksia, joka ikisessä tulos on selkeästi se että on olemassa yksi ns. ihanne mies ja ihanne nainen, ja mitä lähempänä sitä on sitä enemmän saa tykkäyksiä,(kauniimpi), ja mitä kaauempana ihanteesta, sen rumempi.
        ja tämä asia ei ole kulttuuririippuvainen lainkaan, kaikkialla maapallolla identtiset tulokset.

        Naisella se on tietty lantion ja vyötärön suhdeluku joka ratkaisee 80% naisen "pisteistä".
        Ihanne suhdeluku on kaikialla maailmassa sama 0.7.
        Henkilökohtaiset mieltymykset ei tuosta oikeasti poikkea, vaain jos ei saa ihannetta joutuu tyytymään huonompaan, mutta joka ikinen miess ottaisi naisen tuolla 0.7 suhdeluvulla jos saisi.

        Eli ihan puhdasta faktaa luokitteluiden todellisuudesta .


      • Wulwawa
        pop98 kirjoitti:

        "
        Jos lähestyvä tyyppi on omasta mielestä täysin vastenmielisen näköinen, tuskinpa moni sellaisessa tapauksessa on halukas tutustumaan. Koskee sekä miehiä, että naisia.
        "

        -Tästä on tehty maailmalla kymmeniä tutkimuksia, joka ikisessä tulos on selkeästi se että on olemassa yksi ns. ihanne mies ja ihanne nainen, ja mitä lähempänä sitä on sitä enemmän saa tykkäyksiä,(kauniimpi), ja mitä kaauempana ihanteesta, sen rumempi.
        ja tämä asia ei ole kulttuuririippuvainen lainkaan, kaikkialla maapallolla identtiset tulokset.

        Naisella se on tietty lantion ja vyötärön suhdeluku joka ratkaisee 80% naisen "pisteistä".
        Ihanne suhdeluku on kaikialla maailmassa sama 0.7.
        Henkilökohtaiset mieltymykset ei tuosta oikeasti poikkea, vaain jos ei saa ihannetta joutuu tyytymään huonompaan, mutta joka ikinen miess ottaisi naisen tuolla 0.7 suhdeluvulla jos saisi.

        Eli ihan puhdasta faktaa luokitteluiden todellisuudesta .

        Ei tuokaan ole niin yksinkertaista, että kaikki miehet aina ja kaikkialla. Ja nyt siis puhutaan vain kuvista.

        Tavallinen, keskikokoinen nainen päihittää kurvikkaan playboypupun
        www.uusisuomi.fi/viihde/63066-miesten-halut-tavallisen-naisen-muodot-paihittavat-playboy-mallin-kropan

        Vanhemmiten miehillä maku muuttuu
        https://yle.fi/uutiset/3-8111922

        Ja nykyään miehet pitävät enemmän kapealanteisimmista, poikamaisista naisvartaloista. Sellaisista mitä nykymallit edustavat. Tuostakin oli joku tutkimus, jota en enää löydä.


      • TotuusSattuuX
        pop98 kirjoitti:

        "
        Jos lähestyvä tyyppi on omasta mielestä täysin vastenmielisen näköinen, tuskinpa moni sellaisessa tapauksessa on halukas tutustumaan. Koskee sekä miehiä, että naisia.
        "

        -Tästä on tehty maailmalla kymmeniä tutkimuksia, joka ikisessä tulos on selkeästi se että on olemassa yksi ns. ihanne mies ja ihanne nainen, ja mitä lähempänä sitä on sitä enemmän saa tykkäyksiä,(kauniimpi), ja mitä kaauempana ihanteesta, sen rumempi.
        ja tämä asia ei ole kulttuuririippuvainen lainkaan, kaikkialla maapallolla identtiset tulokset.

        Naisella se on tietty lantion ja vyötärön suhdeluku joka ratkaisee 80% naisen "pisteistä".
        Ihanne suhdeluku on kaikialla maailmassa sama 0.7.
        Henkilökohtaiset mieltymykset ei tuosta oikeasti poikkea, vaain jos ei saa ihannetta joutuu tyytymään huonompaan, mutta joka ikinen miess ottaisi naisen tuolla 0.7 suhdeluvulla jos saisi.

        Eli ihan puhdasta faktaa luokitteluiden todellisuudesta .

        "-Tästä on tehty maailmalla kymmeniä tutkimuksia, joka ikisessä tulos on selkeästi se että on olemassa yksi ns. ihanne mies ja ihanne nainen, ja mitä lähempänä sitä on sitä enemmän saa tykkäyksiä,(kauniimpi), ja mitä kaauempana ihanteesta, sen rumempi."

        Ne tutkimukset vain keskittyvät valintaan joka tehdään ihan puhtaasti testitilanteessa kuvia klikkaillen. Käsittääkseni tutkimuksia ei ole viety käytännön tasolle ja tutkittu kuinka todennäköisesti joku valitsee kumppanin juuri näiden ulkonäkökriteerien mukaan silloin jos tämä kumppaniehdokas tavataan oikeasti (jolloin myös hänen luonteensa ja ulosantinsa vaikuttaa) ja varsinkin silloin jos valinta tehdään ihan oikeasti eikä vain koemielessä. Eli että tuosta toisesta todella tulisi se oikea kumppani jonka kanssa pitää asua ja elää.
        Väittäisin että jälkimmäisessä tilanteessa valinta ei painottuisi läheskään niin selkeästi vain yksiin teittyihin ulkonäköpiirteisiin koska valintaan vaikuttaa hyvin moni muukin seikka.


    • Kjäh.kjäh

      Kannattiko epäonnistua elämässä ja tyyttä vain elämän kovaan kouluun?

    • Sitä kutsutaan faktaresistenssiksi. Vaikka miten perustelisit asiaa faktoin, ei tietyssä mielentilassa oleva ihminen usko, vaan ajattelee, että kun mummon kaimakin, niin ei voi pitää paikkansa.


      Naisilla on erityinen taipumus uskoa kohtaloon ja johdatukseen jne.

      • Buhahaha

        Näin on, elämässä naisille kaikki asiat vain tapahtuvat. Mikään ei koskaan ole järjestelmällisen toiminnan, sinnikkään työn tai tarkoitushakuisen määrätietoisuuden seurausta. Ei voi olla, koska siinä ei olisi mitään romanttista, ja elämä ilman romantiikkaa, kohtaloa ja johdatusta olisi kylmää ja ankeaa ja liian julmaa ollakseen totta.


      • pop98
        Buhahaha kirjoitti:

        Näin on, elämässä naisille kaikki asiat vain tapahtuvat. Mikään ei koskaan ole järjestelmällisen toiminnan, sinnikkään työn tai tarkoitushakuisen määrätietoisuuden seurausta. Ei voi olla, koska siinä ei olisi mitään romanttista, ja elämä ilman romantiikkaa, kohtaloa ja johdatusta olisi kylmää ja ankeaa ja liian julmaa ollakseen totta.

        "Näin on, elämässä naisille kaikki asiat vain tapahtuvat. Mikään ei koskaan ole järjestelmällisen toiminnan, sinnikkään työn tai tarkoitushakuisen määrätietoisuuden seurausta. "

        -Joo se on todella huvittavaa kuunnella noita juttuja naisten juttuja "kohtalosta" tms..

        -Kaveri lenkkeili usein ja vastaan tuli tiettyyn aikaan naislenkkeilijä ja kaveri otti puheeksi mun kanssa kun kaljoteltiin että mitenhän tuohon voisi tutustua. sovittiin että pitää hiukan silmällä ja kun näkee naisen juoksee perässä[kaukana] jonkin aikaa että mikä on naisen reitti ja missä asuu.
        Huomasi että nainen jää tiettyyn voimistelupaikkaan lenkin loppupuolella voimistelmaan, keksittiin juoni että mies menee oikeaan aikaan voimistelemaan sihen ja ikään kuin sattumalta sanoo naiselle jotain, mutta ei puhuta häntä pidempään vaan kiinnittää huomiota ensin, seuraavalla kerralla menee kans ja puhuu jotain, kolmannella kerralla lähtee lenkkeilemään rinnalla joksikin aikaa.

        Ovat nyt naimisissa, ja nainen edelleen luulee että tapaaminen oli täydellinen sattuma ja "kohtalon johdatusta", vaikka koko juonen kehitin minä, keveri oli nimittäin hiukan nössö eikä muutoin olisi saanut mitään aikaiseksi ellen olisi kannustanut..

        En tiedä onko kaveripaljastanut juonta vaimolleen, mutta luulen että kun on epävarma ihminen.

        Kohtalolla ei ole parinmuodostuksessa mikroskooppistakan merkitystä koskaan, vain ja ainoastaan naisten unelmissa.


    • Sivustaseurannut

      Minusta on outoa, että aloittaja jaksaa jauhaa tästä asiasta. Jos hän on todella kummallisen tasoteaoriansa kannalla, niin mihin hän tarvitsee naisten hyväksyntää teorialleen? Odottaakohan hän jonkinlaista "seal of approval" -tyyppistä reaktiota palstalta? Luulisi ihmisen jossain vaiheessa oivaltavan, että vaikka hän kuinka tätäkin asiaa vatvoo, eivät kaikki tule olemaan hänen kanssaan samaa mieltä.

      Toisaalta, en ihan äkkiä keksi miksi hän haluaisikaan aloitukseensa ainoastaan myötäileviä vastauksia. Veikkaan, että hän vain pitää asian tonkimisesta, sillä tämä on toki myös kanava, jolla hän voi avautua tasoteoriastaan, mikä alkaa pikkuhiljaa vaikuttaa olevan lähinnä kulissi hänen yleiselle naisiin pettymiselleen. Eikä siinä mitään, hyvähän se vain on, ettei patoa tuntemuksiaan.

      • ytmiätmi

        Tietoisuuden lisääminen ei ole koskaan pahitteeksi.


      • Bullshittiäkaikkityynni

        Tasoteorioita vatvovat ja vatkaavat tyypit, joilla ei ole mitään käsitystä elämän realiteeteista eikä oikeista, raadollisista ja kovista aiheista, esim. sairauksista. Toivotaan heille vaikkapa syöpää niin eiköhän turhat tasot unohdu.


      • rikosjarangaistus
        Bullshittiäkaikkityynni kirjoitti:

        Tasoteorioita vatvovat ja vatkaavat tyypit, joilla ei ole mitään käsitystä elämän realiteeteista eikä oikeista, raadollisista ja kovista aiheista, esim. sairauksista. Toivotaan heille vaikkapa syöpää niin eiköhän turhat tasot unohdu.

        Tuo nyt oli jo todella pahantahtoista.


      • Naisasialooser11
        Bullshittiäkaikkityynni kirjoitti:

        Tasoteorioita vatvovat ja vatkaavat tyypit, joilla ei ole mitään käsitystä elämän realiteeteista eikä oikeista, raadollisista ja kovista aiheista, esim. sairauksista. Toivotaan heille vaikkapa syöpää niin eiköhän turhat tasot unohdu.

        Tasoteoria jos mikä on raadollinen ja kova aihe ja elämän realiteetti karuimmillaan. Tasoteoria ei kumoudu sillä, että joku saa syövän.

        Sairauksilla ja syövillä ei ole mitään tekemistä teorian paikkansapitävyyden kanssa. Toivot vain, että teoreetikko hiljenee jos saa muuta ajateltavaa kuten syövän. No keinohan se on sekin yrittää vaientaa totuudenpuhuja.


      • Chaissea

        Täysin tasoton aihe ja juttu. Epäinhimillistä.


    • Välillä olen miettinyt, että jos kaikki sitten vaan myöntäs, että pikkukakkosen tasoteoria toimii ja on yksi ja ainoa oikea ihmisten määrityskaava, aamen. Niin loppuisiko tää todistelu? Ja helpottaisiko se pikkukakkosta? Vai pitääkö jonkun sanoa sitten, että tasoteoria on totta, mutta aion laiminlyödä sitä ja valita vastaan sitä tuon leuattoman pätkän jätkän?
      Kaikilla kaavoillahan on funktio? Mikä tässä on se? En tajua?

      • Oikeesti se vaan toivoo, että joku rakastais sitä. :(

        Joillakin on vähän erikoisia tapoja viestiä sitä ulospäin.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Oikeesti se vaan toivoo, että joku rakastais sitä. :(

        Joillakin on vähän erikoisia tapoja viestiä sitä ulospäin.

        Niin... tiedän täällä muitakin...

        Mut tän takia mä oon vaikka se tuulikaappikin..


      • Dissident kirjoitti:

        Niin... tiedän täällä muitakin...

        Mut tän takia mä oon vaikka se tuulikaappikin..

        Ymmärrän, ja oon samaa mieltä :)

        Kävin kyykyllä. Kulki hiton hienosti, ainoo vaan että pieni epäilys että olis lihasrevähdyksen poikanen polven päällä... kylmähoitoa, pitää seurata. Voi se olla pieni kramppikin. Noita treenikipuja on oppinut hyvin tulkitsemaan, on hyvää kipua ja huonoa kipua. Tässä olis nyt sellainen hilkun mahdollisuus sille huonollekin, pahus!

        Täällä palstalla on ollut poikkeuksellisen mielenkiintoinen viikonloppu. :)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Ymmärrän, ja oon samaa mieltä :)

        Kävin kyykyllä. Kulki hiton hienosti, ainoo vaan että pieni epäilys että olis lihasrevähdyksen poikanen polven päällä... kylmähoitoa, pitää seurata. Voi se olla pieni kramppikin. Noita treenikipuja on oppinut hyvin tulkitsemaan, on hyvää kipua ja huonoa kipua. Tässä olis nyt sellainen hilkun mahdollisuus sille huonollekin, pahus!

        Täällä palstalla on ollut poikkeuksellisen mielenkiintoinen viikonloppu. :)

        Ootko tutustunut ylikuntoon? Kaikkeen voi koukuttua liikaa ja sit huomaat olevasi telakalla pakosti vuoden...

        No mä oon vaan luurista katellut suppeesti ja sit vastaillut ilmoituksiin, mut syksyäpäin se taas vilkastuu tääkin. On tää vaan kiva mesta, mä tykkään.


      • Dissident kirjoitti:

        Ootko tutustunut ylikuntoon? Kaikkeen voi koukuttua liikaa ja sit huomaat olevasi telakalla pakosti vuoden...

        No mä oon vaan luurista katellut suppeesti ja sit vastaillut ilmoituksiin, mut syksyäpäin se taas vilkastuu tääkin. On tää vaan kiva mesta, mä tykkään.

        Tottakai! Lepohan on se, jota amatöörit ei osaa ;). Treenataan ja syödään, nukutaankin, mutta unohdetaan ne lepo- ja kevytpäivät, kevytviikot ja lepoviikot. Yksillöllisiä juttuja nuo, joku palautuu nopeammin kuin toinen. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä pidempi palautuminen. Kyllä sen oppii kropastaan tuntemaan. Toi on muuten jännä, kaikki lääkäritkin luottaa aina urheilijoiden omiin tuntemuksiin vahvasti. Koskaan ei ole tullut urheilukieltoja, aina on sanottu että "treenaat näemmä, hyvä, jatka sitä, sinä tiedät mitä teet.." :) Väki käykin sitten jalka kipsissä vääntämässä käsi- ja selkätreenejä :)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Tottakai! Lepohan on se, jota amatöörit ei osaa ;). Treenataan ja syödään, nukutaankin, mutta unohdetaan ne lepo- ja kevytpäivät, kevytviikot ja lepoviikot. Yksillöllisiä juttuja nuo, joku palautuu nopeammin kuin toinen. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä pidempi palautuminen. Kyllä sen oppii kropastaan tuntemaan. Toi on muuten jännä, kaikki lääkäritkin luottaa aina urheilijoiden omiin tuntemuksiin vahvasti. Koskaan ei ole tullut urheilukieltoja, aina on sanottu että "treenaat näemmä, hyvä, jatka sitä, sinä tiedät mitä teet.." :) Väki käykin sitten jalka kipsissä vääntämässä käsi- ja selkätreenejä :)

        Joo. Mäkin heräilin omaan kroppaan muutaman mutkssa vietetyn päivän jälkeen. Ikä tekee jänniä juttuja... mutta en mä oo huolissaan. Nesteytys ja riittävä ravinto. Jännä, että painoakin saa laskettua syömällä.
        Kaikkee sitä oppii huomaamaan kun tutkii vähän.


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Mäkin heräilin omaan kroppaan muutaman mutkssa vietetyn päivän jälkeen. Ikä tekee jänniä juttuja... mutta en mä oo huolissaan. Nesteytys ja riittävä ravinto. Jännä, että painoakin saa laskettua syömällä.
        Kaikkee sitä oppii huomaamaan kun tutkii vähän.

        "Jännä, että painoakin saa laskettua syömällä. "

        Äläpä muuta sano! Tuon kun ihmiset tajuais. Ei tarvi olla syömättä, vaan idea on just siinä että syö! Taidankin mennä syömään... :)


      • 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

        Tottakai! Lepohan on se, jota amatöörit ei osaa ;). Treenataan ja syödään, nukutaankin, mutta unohdetaan ne lepo- ja kevytpäivät, kevytviikot ja lepoviikot. Yksillöllisiä juttuja nuo, joku palautuu nopeammin kuin toinen. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä pidempi palautuminen. Kyllä sen oppii kropastaan tuntemaan. Toi on muuten jännä, kaikki lääkäritkin luottaa aina urheilijoiden omiin tuntemuksiin vahvasti. Koskaan ei ole tullut urheilukieltoja, aina on sanottu että "treenaat näemmä, hyvä, jatka sitä, sinä tiedät mitä teet.." :) Väki käykin sitten jalka kipsissä vääntämässä käsi- ja selkätreenejä :)

        Alat olemaan liian vanha urheilemaan. Kannattaisi ehkä keskittyä toimintakykyä ylläpitävään harjoitteluun.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Alat olemaan liian vanha urheilemaan. Kannattaisi ehkä keskittyä toimintakykyä ylläpitävään harjoitteluun.

        Eikös tuo kuullostakin ylläpitävälle harjoittelulle...ei kai se Lineri ihan tosissaan riehukaan. Kyykkii vaan harjanvarren kanssa...liekö joku balettiliike?


      • LinerT.2 kirjoitti:

        "Jännä, että painoakin saa laskettua syömällä. "

        Äläpä muuta sano! Tuon kun ihmiset tajuais. Ei tarvi olla syömättä, vaan idea on just siinä että syö! Taidankin mennä syömään... :)

        No ois kiva tehdä ruokaa aina ajan kanssa, mut vuorotyö aiheuttaa aina haasteita ja muksut myös...niille kun ei mikätahansa kelpaa. Mutta aikahyvin oon pystynyt tekemään eväät itse. Nyt vaan ei jaksa... kai se parin päivän tissuttelu vaan väsyttää...ei oo tullut kuin kemiallista unta. Jää remit väliin...



      • 12121212121212 kirjoitti:

        Alat olemaan liian vanha urheilemaan. Kannattaisi ehkä keskittyä toimintakykyä ylläpitävään harjoitteluun.

        Aika harvaan juttuun on liian vanha (ellei fysikkaa ole jostain syystä pettänyt/epäkunnossa), oikeasti. Mieli toimii rajoittimena tai kannustimena, itseään voi psyykata ja elämäänsä voi kahmia kaikkea kivaa, kun vaan osaa asettaa itsensä oikeille taajuksille. :)

        Korvienväli on ihan uskomaton voimanlähde ja vara...siitä kannattaa huolehtia yhdessä kropan kanssa.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Aika harvaan juttuun on liian vanha (ellei fysikkaa ole jostain syystä pettänyt/epäkunnossa), oikeasti. Mieli toimii rajoittimena tai kannustimena, itseään voi psyykata ja elämäänsä voi kahmia kaikkea kivaa, kun vaan osaa asettaa itsensä oikeille taajuksille. :)

        Korvienväli on ihan uskomaton voimanlähde ja vara...siitä kannattaa huolehtia yhdessä kropan kanssa.

        Tässä on hyvä esimerkki siitä mitä voi tehdä jos vaan haluaa:

        https://www.youtube.com/watch?v=ceCVF-qR2h8

        Toi on mun idoli. Ei varmaan tarvitse selittää :)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Tässä on hyvä esimerkki siitä mitä voi tehdä jos vaan haluaa:

        https://www.youtube.com/watch?v=ceCVF-qR2h8

        Toi on mun idoli. Ei varmaan tarvitse selittää :)

        Mieli on tärkein työkalu hyvin pitkälle elämän remonetissa. :)


    • äärimmäisen-ruma

      En kyllä lämpene "vahvaleukaisille" miehille ainakaan jos ulkonäöstä puhutaan koska omaan vielä VAHVEMMAN leuan kuin yksikään ns. vahvaleukainen mies. Toki leukaa saa olla, mutta ei se haittaa pätkääkään jos on sirompikin leuka koska miehellähän nyt ei haittaa se siroleukaisuus muutenkaan koska mies voi olla järisyttävän komea sirollakin leualla ja muutenki sirommalla rakenteella ei ole miehelle haittaa ja voisinki heti laittaa useammasta kuvailemani kaltaisesta femiinisemmätä suosituista julkkis miehistä kuvia, mutta mitäpä tuota turhia. Ja onhan suomalaiset miehet oikeastaan lähes kaikki leuattomia tai ainakin heikkoleukaisia.

      Mutta, niin MUTTA auta armias jos nainen taas on maskuliininen ja omaa vahvan leuan, voi sitä järkytystä ja kaikki pitää heti sellaista vahvaluista ja leukaista naista maanpäällisenä hirviönä ja olettavt tieskö mitä sellaisesta naisesta. Nainen ku ei voi olla haluttava ja kaunis kuin YHDELLÄ ainoalla tavalla eli siro tai ainakain normaaliluisena ja pienileukaisena. Kun naisella on pieni siro leuka ja mieluiten hieman taaksepäin vetäytyvä niin voi sitä palvontaa mitä tuollaiset naiset saavatkaan, vaikka eivät muuten edes olisikaan kauniita, mutta tuo yleensä riittää, että nainen on AINA haluttu ja suosittu ihan tuon leauan takia ja jos vielä muutenkin on sirorakenteinen ja siinä päälle iso suu ja törröhuulet niin se on jo täydellisisintä mitä voi olla.

      Ihmettelen vaan kuinka maskuliininen jykeväluinen ja leukainen isäni mieltyi aikoinaan äitiini jolla on vahvempi ja isompi leuka kuin yhdelläkään maskuliinisella miehellä. No tulipahan äitini tehtyä kaksin kappalein näitä jykeväleukaisia maanpäällisiä naishirviöitä ihan jokaisen ihmisen järkytykseksi ja josta äitini jääkin historiaan ikuisesti.

      Äitini joka oli jo nuoruudessaan ruma, maskuliininen, puuttui naishormonit lähes kokonaan, sairaaloinen, narsisti ja skitsofreeni niin on aina olettanut olevansa lähes maailman yksi kauneimpia naisia. Siksipä kelpuutti vain ne miehekkäimmät ja komeimmat miehet sänkyynsä, mutta eihän nuo miehet ulkonäöstään huolimatta olleet mitään tasomiehiä koska olivat KAIKKI juoppoja luusereita, mutta äitini oletti niiden olevan tasoikkaita miehiä. Oikeasti tasokkaat miehet kiersivät äitini kaukaa. Alempitasoinenkin mies voi olla komea ja naisten silmissä suosittu kuten isäni joka oli juoppo, hieman vajakki ja työtön linnakundi.

      Isäni ei silti tyytynyt kauaa olemaan äitini kanssa ja ihan ymmärrettävistä syistä koska äitini oli ruma niin isäni vaihtoi heti kauniimpaan ja naisellisempaan kun sellainen ilmaantui näköpiiriin. Tosin tuo kauniimpi oli juoppo kuten isäni, mutta silti kaunis joka on tärkeintä miehille. Äitini ei koskaan enää isäni jälkeen uutta miestä sitten saanutkaan, ehkä jokunen yhdeillan seksisuhde saattoi olla, mutta pian loppui nekin miehet kun ikää alkoi tulla lisää äidilleni ja se rumuus alkoi lisääntymään kuten rumilla naisilla on tapana.

      Silti pitäisi olla jokin laki millaiset ihmiset saisivat lisääntyä keskenään ettei tule tällaisia ongelmajätteitä kuten minä ja sisarpuoleni jotka olemme saaneet kärsiä maailman ykkösenä olemisesta rumuudessa ja maskuliinisuudessa. Meillä on silti eri sisät, mutta samat rumaksi tekevät ominisuudet jotka johtuvat yhteisestä äidistämme. Myös sisarpuoleni oma tytär kantaa nyt samaa rumuusgeeniä ja kärsii varmasti rumuudestaan ja leuoistaan loppuikänsä eikä ymmärrä välttämättä mistä se johtuu koska ei tiedä mummostaan mitään koska sisarpuoleni ei ole kertonut äidistään mitään eikä pitänyt yhteyttäkään enää vuosikymmeniin. Parempi niin. En tiedä kunka pitkälle tämä äitimme rumuus kantaa jos sisarpuoleni tytär lisääntyy joskus, saattaa se rumuus vielä periytyä hänenki lapsilleen ainakin jos saa tyttären.

      Onneksi itse en ole lisääntynyt enkä aio lisääntyäkkään joka nyt olisi tässä 50 vuotiaana muutenki aika mahdotonta, mtta täysin mahdotonta siksi koska kukaan mies ei halua yhtyä edes hetkellisestikään muhun.

      • ettänäintää

        Siinä oli minusta paljon asiaa. Jos nainen on n.s. romuluinen, ja jos siihen lisäksi vielä muutenkin on bodin rakenne ja suhteet pielessä, niin eipä siinä esim. laihduttamisella itseään sen paremman näköiseksi saa. Isoilla läskeillä voi ruman vartalonsa peittää, ja silloin sitten haukutaan vain läskiksi. Monilla läskeillä onkin ruma vartalo läskiensä alla, eivätkä nämä juurikaan kaunistuisi vaikka kuinka laihduttaisivat.
        No koskeehan nämä samat asiat miehiäkin, joskaan ei ne nyt niin pahasti miehiä haittaa, ja tiettyyn mittaan määrätyn lainen romuluisuus on miehille enemmän vaan plussaa(esim. isot kourat ja kengätkin, kuten taannoisella pääministerillämme).

        Mutta sitten:

        "Alempitasoinenkin mies voi olla komea ja naisten silmissä suosittu kuten isäni joka oli juoppo, hieman vajakki ja työtön linnakundi. "

        Näitä miehiä on paljon, ja niihin naiset hurmaantuvat ja rakastuvat korviaan myöden. Naiset itkevät näiden miesten perään, vaikka nämä lähes hengiltä heidät olisivat hakanneet ja taloudellisena taakkana olisivat olleet. Nämä miehet ovat aina myös useiden naisten kanssa suhteissa olleet, ja ihan hyvän näköisiä naisia näillä aina seuraksi näyttää riittävän. Vasta joskus yli 40v tai 50v alkaa näillä vaikuttaa se linnakundiura siihen malliin, että ei enää hyvän näköisiä naisia niin saa.
        Mutta nämä miehet eivät siis ole alempitasoisia, vaan he ovat nimenomaan ylemmän tason miehiä, he ovat sitä yhtä hyvin tunnettua yt-mies tyyppiä. Tämän yt-miestyypin Laasanenkin kyllä noteraa, mutta jostain syystä hän ei siitä paljon kerro. Hän keskittyy lähinnä siis valtakulttuurin mukaisella status-uralla oleviin yt-miehiin.


      • äärimmäisen-ruma
        ettänäintää kirjoitti:

        Siinä oli minusta paljon asiaa. Jos nainen on n.s. romuluinen, ja jos siihen lisäksi vielä muutenkin on bodin rakenne ja suhteet pielessä, niin eipä siinä esim. laihduttamisella itseään sen paremman näköiseksi saa. Isoilla läskeillä voi ruman vartalonsa peittää, ja silloin sitten haukutaan vain läskiksi. Monilla läskeillä onkin ruma vartalo läskiensä alla, eivätkä nämä juurikaan kaunistuisi vaikka kuinka laihduttaisivat.
        No koskeehan nämä samat asiat miehiäkin, joskaan ei ne nyt niin pahasti miehiä haittaa, ja tiettyyn mittaan määrätyn lainen romuluisuus on miehille enemmän vaan plussaa(esim. isot kourat ja kengätkin, kuten taannoisella pääministerillämme).

        Mutta sitten:

        "Alempitasoinenkin mies voi olla komea ja naisten silmissä suosittu kuten isäni joka oli juoppo, hieman vajakki ja työtön linnakundi. "

        Näitä miehiä on paljon, ja niihin naiset hurmaantuvat ja rakastuvat korviaan myöden. Naiset itkevät näiden miesten perään, vaikka nämä lähes hengiltä heidät olisivat hakanneet ja taloudellisena taakkana olisivat olleet. Nämä miehet ovat aina myös useiden naisten kanssa suhteissa olleet, ja ihan hyvän näköisiä naisia näillä aina seuraksi näyttää riittävän. Vasta joskus yli 40v tai 50v alkaa näillä vaikuttaa se linnakundiura siihen malliin, että ei enää hyvän näköisiä naisia niin saa.
        Mutta nämä miehet eivät siis ole alempitasoisia, vaan he ovat nimenomaan ylemmän tason miehiä, he ovat sitä yhtä hyvin tunnettua yt-mies tyyppiä. Tämän yt-miestyypin Laasanenkin kyllä noteraa, mutta jostain syystä hän ei siitä paljon kerro. Hän keskittyy lähinnä siis valtakulttuurin mukaisella status-uralla oleviin yt-miehiin.

        Joo no isäni linnakundin uralla ei enää väliä koska isä teki itsarin jo 40 vuotiaana. Luulen senki syyksi sen kun isäni näki vain muutama vuosi ennen itsariaan minkä näköinen tytär tällä oli.


    • Mjaaa, mä en oo koskaan miettinyt varsinaisesti tasoja. Yllänkö jonkun tasolle tai yltääkö joku mun tasolle. Mä oon enemmänkin aina miettinyt todennäköisyyksiä kuka kiinnostuu kenestäkin mm. arvomaailman kautta. Ei niinkään status, raha tai ulkonäkö seikkojen kautta.

      Lähtökohta on alunperinkin se, että kiinnostutaan siitä ihmisestä eikä ihmisen ympärillä olevasta "lisukkeista" ja se että kumpikin kantaa samaan kekoon, eikä keosta pois päin. Eli minä en vain ole se joka saa ja jolle kuuluu, vaan myös minä olen se joka antaa ja jonka kuuluu tuoda miehelle päinkin. Koskaan en ole ajatellut niin lapsellisesti (sori jos menee kehuksi) että pelkkä "perseen" antaminen riittäs yhtään mihinkään, vastineeksi millekkään.

      Mies antaa itseään ja minä itseäni miehelle, mies antaa rahaa ja minä annan omaa rahaani, mis antaa huolenpitoa ja minä annan omaa huolenpitoani. Mä en näe näissä sukupuolien välisiä eroja, vaikka tiedän ja tunnustan että jotkut asiat on byrokratia ohjannut kulkemaan tietyn kaavan kautta, jo kasvatuksessa. Siitä voi kuitenkin aina pyrkiä pois, jos sitä ajatusmaailmaa ei kannata.

      Ja räätälöidä suhteesta pariskunnan mukaisen ja näköisen. Jossa kumpikin antaa kykyjensä mukaan, eikä vain ota itsestäänselvyytenä "koska mulle kuuluu" ajatuksin. Ei oo mikään automaatio, että mies hankkii talot, autot yms. siksi mä olen itse ne aikoinaan hankkinut, koska mäkin pystyn siihen siinä missä mieskin. Ei mun ole tarvinut odottaa tai edes miettiä semmoista vaihtoehtoa, että joku hommaa mulle ne mun puolesta.

      Mä haluan, mä hankin. Niin yksinkertaista.

      Nyt perheenä sitten on yhteistuumin sovittu kuka mitäkin hankkii ja mihin kulloinkin on resursseja. Vieläkään en pidä automaationa, että mun mies kantaa mulle kaiken ja mä vaan saan, koska mun kuuluis saada. Ei se mee koskaan mun kanssa niin. Mä teen ja pyrin tekemään asioiden eteen yhtä paljon ja näkemään vaivaa. Pienellä liksalla joskus joutuu tekemään enemmänkin ja näkemään vaivaa, jotta pääsee samalle levelille. Sillon kun sille levelille on tarpeen päästä. :)

      Mä en tiedä mistä tämmöiset jutut saa voimaa, että naiset toimis yhden kaavan mukaan ja pitäis miestä hyödykkeenä. Kun minusta se enemmänkin hyväksikäyttäjien ominaisuus eikä tasavertaista suhdetta haluavien ominaisuus. Ja mä en ainakaan halua olla kenenkään hyväksikäyttäjä, ikinä. Se ois häpeällistä.

      • Ja kauneus ja rumuus on ihan ihmisestä kiinni, kuinka se näkee ja kokee. Niin moni muu asia vaikuttaa siihen kenestä tykkää ja kenestä ei, eikä ulkonäkö valitettavasti kompensoi puuttuvaa henkistä kauneutta ja sydämellisyyttä. Toisin kun henkinen kaunes kompensoi ulkoisen kauneuden puutetta. Ihmisen kanssa kuitenkin ennekaikkea pitää tulla toimeen ja tuntea kuuluvansa yhteen...homman tarvii toimia vaikka sokeenakin.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Ja kauneus ja rumuus on ihan ihmisestä kiinni, kuinka se näkee ja kokee. Niin moni muu asia vaikuttaa siihen kenestä tykkää ja kenestä ei, eikä ulkonäkö valitettavasti kompensoi puuttuvaa henkistä kauneutta ja sydämellisyyttä. Toisin kun henkinen kaunes kompensoi ulkoisen kauneuden puutetta. Ihmisen kanssa kuitenkin ennekaikkea pitää tulla toimeen ja tuntea kuuluvansa yhteen...homman tarvii toimia vaikka sokeenakin.

        "eikä ulkonäkö valitettavasti kompensoi puuttuvaa henkistä kauneutta ja sydämellisyyttä. Toisin kun henkinen kaunes kompensoi ulkoisen kauneuden puutetta."

        Taas olen täällä komppaamassa. :) Noin se menee.


      • 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

        "eikä ulkonäkö valitettavasti kompensoi puuttuvaa henkistä kauneutta ja sydämellisyyttä. Toisin kun henkinen kaunes kompensoi ulkoisen kauneuden puutetta."

        Taas olen täällä komppaamassa. :) Noin se menee.

        Minäkin olen samaa mieltä, naisella se menee noin.

        Miehellä komeus, raha ja status kompensoivat mitä tahansa luonteenpiirrettä. Siksi maapallolla ei ole ainuttakaan komeaa, rikasta ja kuuluisaa miestä joka ei saisi helposti naisia, mutta on paljon sydämellisiä miehiä jotka eivät saa.

        Huonolla luonteella voi menettää mahdollisuutensa tietyn naisen kanssa, mutta jos komeutta/rahaa/statusta on riittävästi, aina löytyy toinen jonka valita.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Minäkin olen samaa mieltä, naisella se menee noin.

        Miehellä komeus, raha ja status kompensoivat mitä tahansa luonteenpiirrettä. Siksi maapallolla ei ole ainuttakaan komeaa, rikasta ja kuuluisaa miestä joka ei saisi helposti naisia, mutta on paljon sydämellisiä miehiä jotka eivät saa.

        Huonolla luonteella voi menettää mahdollisuutensa tietyn naisen kanssa, mutta jos komeutta/rahaa/statusta on riittävästi, aina löytyy toinen jonka valita.

        Yhyy.. ;(


      • LinerT.2 kirjoitti:

        "eikä ulkonäkö valitettavasti kompensoi puuttuvaa henkistä kauneutta ja sydämellisyyttä. Toisin kun henkinen kaunes kompensoi ulkoisen kauneuden puutetta."

        Taas olen täällä komppaamassa. :) Noin se menee.

        Mjuu, huomasin valinneeni taas sanani väärin. Kiireessä ei pitäs koskaan kommentoida, tulee lapsuksia. Tuossa arvomaailma sana kun sisältää myös ulkonäkö, raha ja statuksenkin. Ois pitänyt laittaa pehmeämpien arvojen mukaan, kuin ulkonäkö, status tai raha. :D

        Minusta nuo kolme on aika kovia arvoja. Eikä missään kohtaa määritä ihmisen hyvyyttä tai kunnollisuutta. :)


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Minäkin olen samaa mieltä, naisella se menee noin.

        Miehellä komeus, raha ja status kompensoivat mitä tahansa luonteenpiirrettä. Siksi maapallolla ei ole ainuttakaan komeaa, rikasta ja kuuluisaa miestä joka ei saisi helposti naisia, mutta on paljon sydämellisiä miehiä jotka eivät saa.

        Huonolla luonteella voi menettää mahdollisuutensa tietyn naisen kanssa, mutta jos komeutta/rahaa/statusta on riittävästi, aina löytyy toinen jonka valita.

        No ne jotka valitsee ihmisen vain komeuden, rahan tai statuksen perusteella lienvät niitä joihin et edes halua oikeasti tutustua. Mitäpä arvoa sulla enää ihmisenä siinä kolmen kovan valtin kohdalla olisi? Olisi aika hataralla pohjalla kaikki.

        rahat loppuu, jätetään mies, ulkonäkö menee syystä tai toisesta, jätetään mies, statukset kaatuu, jätetään mies. Mihin semmosta kumppania tarvii joka on vaan lohdutuspalkinto tai hyvien aikojen ajan jaksaa seuraasi? :)


    • naiset_loukkaantuvat

      Vastaus siihen, miksi naiset eivät kannata tasoteorioita on itsestään selvä.

      Naiset pääsääntäisesti valitsevat, kun kumppania valitaan, kenen kanssa ryhtyvät parisuhteeseen. Miehet ovat valinnan kohde. Naiset kokevat loukkaavina kaikki teoriat, jotka selittävät heidän parisuhdevalintojaan, joten he eivät kannata heitä loukkavia teorioita.

      • TotuusSattuuX

        Aivan samoin monet miehet kokevat loukkauksena sen että pariutumisen onnistumisella olisi jotain tekemistä sen kanssa millaisia he ovat muutenkin kuin vain ulkoisesti joten heille tasoteoria antaa lohtua kun se poistaa heiltä itseltään vastuun epäonnistumisista,


      • Naisasialooser11

        He kokevat loukkauksena sen, että heille valehdellaan pariutumisen onnistumisen johtuvan muusta kuin heidän ulkonäöstään. Tottakai myös raha ja status vaikuttaa ja sen miehet kyllä myöntävätkin.


      • Ei mua loukkaa muiden joutavat puheet, kun tiedän jonkun puheen joutavaksi. Ei mun siit tarvi ainakaan suuttua, enemmänkin huvittaa.

        Ihan kuin mikä tahansa yhden totuuden julistaminen. :)


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        He kokevat loukkauksena sen, että heille valehdellaan pariutumisen onnistumisen johtuvan muusta kuin heidän ulkonäöstään. Tottakai myös raha ja status vaikuttaa ja sen miehet kyllä myöntävätkin.

        Kyl mä ainakin tiedän, että mun ulkonäkö ei ole ollut ainoa eikä oleellisin syykään miksi minut on valittu kumppaniksi. Tiedän tasan tarkkaan, että se on mun luonne mikä on ollut ensisijainen syy. Niin niissä hyvissä suhteissa, kuin huonoissakin.

        Vallankin hyväksikäyttäjille, hyvännahkaisia ja toisista hyvää uskovia ihmisiä käytetään hyväksi.

        Ei siinä ulkonäkökään paljon paina, kun joku huomaa saaneensa tilaisuutensa. Miehille naisen kiltteys on yhtä, kuin hyväksikäyttäville joku status tai raha. Se on valuuttaa jonka ansiosta naista on helpompaa käyttää hyväksi. Niin se samanlaisilla miehilläkin on.

        Röyhkeemmät käyttää hyväksi, kun tilaisuus tulee. Ei tää sukupuolien välinen hyväksikäyttäminen juuri toisistaan poikkee. Molemmissa on hyväksikäyttäjiä ja hyväksikäytettäviä.

        Semmosesta vaan tarttis olla tietoinen ja osata valita seuransa ihastumatta kaikkeen kauniiseen tai sujuvaan supliikkiin tms.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Kyl mä ainakin tiedän, että mun ulkonäkö ei ole ollut ainoa eikä oleellisin syykään miksi minut on valittu kumppaniksi. Tiedän tasan tarkkaan, että se on mun luonne mikä on ollut ensisijainen syy. Niin niissä hyvissä suhteissa, kuin huonoissakin.

        Vallankin hyväksikäyttäjille, hyvännahkaisia ja toisista hyvää uskovia ihmisiä käytetään hyväksi.

        Ei siinä ulkonäkökään paljon paina, kun joku huomaa saaneensa tilaisuutensa. Miehille naisen kiltteys on yhtä, kuin hyväksikäyttäville joku status tai raha. Se on valuuttaa jonka ansiosta naista on helpompaa käyttää hyväksi. Niin se samanlaisilla miehilläkin on.

        Röyhkeemmät käyttää hyväksi, kun tilaisuus tulee. Ei tää sukupuolien välinen hyväksikäyttäminen juuri toisistaan poikkee. Molemmissa on hyväksikäyttäjiä ja hyväksikäytettäviä.

        Semmosesta vaan tarttis olla tietoinen ja osata valita seuransa ihastumatta kaikkeen kauniiseen tai sujuvaan supliikkiin tms.

        Ja nykyaikana naisillakin on rahaa ja statusta jota myös miehet voivat hyväksikäyttää. Ei miehet ole enää nykyään niin yksin ongelmansa kanssa raha, status ja ulkonäkö. Naisilla on ihan samanlaisia ongelmia. Joku ihastuu vaan ulkonäköön....se ei ole yhtään sen hyveellisempää miehiltä, kuin naisiltakaan jos lähdetään moralisoimaan. Miks naisien tarvis olla seksisymboleita, kuin ei miestenkään tarvi?

        Tasa-arvoa haluavat miehet muistaa sitten myös tämän seikan. Naiselta ei saa vaatia enempää, kuin itseltäänkään ja itsehän ei ole muiden silmien kautta katsottuna mikään määrittäjä kuka kelpaa ja kelle. Muut määrittää sen, itse voi määritellä vain sen kuka sulle kelpaa ja kuka ei. :)


    • Suurimpia ongelmia lienee tautologisuus. Teoria on niin ympäripyöreä, ettei se sellaisenaan sano yhtään mistään yhtään mitään.

      Naiset valitsevat tasokkaan miehen, Kuka on tasokas mies? Se, jonka naiset valitsevat.
      No kiitos tästä.

      Jos ajatus seksuaalis-parisuhdekontekstin tasoista halutaan ottaa vakavasti, pitäisi sitä kohdella nimenomaan sosiologisena ilmiönä ja kuvata sitä sosiologian kielen ja metodien kautta. Ihmisen seksuaalisuutta, suhteenmuodostusta ja perhe-elämää voidaan tutkia ja tutkitaan jatkuvasti. Veikkaan että kovinkaan monille ei ole tajunnanräjäyttäjä, että ihmisillä on taipumus muodostaa keskinäisiä hierarkioita. Olisi ihan mielenkiintoista lukea, mitkä seikat vaikuttavat haluttavuuteen kumppanina ja mitkä yhteiset tekijät leikkaavat kulttuurien ja aikakausien halki. Tämänlainen vertaileva antropologia voisi ns. tasoteoriatyyppisen ajattelun ytimessä ja kertoa meistä jotain lajina (muistan lukeneeni esim. että merkittävä seikka naisvartalon haluttavuudessa on alaselän kaarevuus).

    • Suurimpia ongelmia lienee tautologisuus. Teoria on niin ympäripyöreä, ettei se sellaisenaan sano yhtään mistään yhtään mitään.

      Naiset valitsevat tasokkaan miehen, Kuka on tasokas mies? Se, jonka naiset valitsevat.
      No kiitos tästä.

      Jos ajatus seksuaalis-parisuhdekontekstin tasoista halutaan ottaa vakavasti, pitäisi sitä kohdella nimenomaan sosiologisena ilmiönä ja kuvata sitä sosiologian kielen ja metodien kautta. Ihmisen seksuaalisuutta, suhteenmuodostusta ja perhe-elämää voidaan tutkia ja tutkitaan jatkuvasti. Veikkaan että kovinkaan monille ei ole tajunnanräjäyttäjä, että ihmisillä on taipumus muodostaa keskinäisiä hierarkioita. Olisi ihan mielenkiintoista lukea, mitkä seikat vaikuttavat haluttavuuteen kumppanina ja mitkä yhteiset tekijät leikkaavat kulttuurien ja aikakausien halki. Tämänlainen vertaileva antropologia voisi ns. tasoteoriatyyppisen ajattelun ytimessä ja kertoa meistä jotain lajina (muistan lukeneeni esim. että merkittävä seikka naisvartalon haluttavuudessa on alaselän kaarevuus).

    • pähkylä-

      Mikä tämmöisen tasoteorian pointti on? Onks se yhtäkuin tasoteoriatehtailijoiden ja samanmielisten hullujen kokoontumisajot ;)
      Näyttää siltä, että kun erilaisia esimerkkejä tai käytännön tapauksia ketjussa mainitaan ("puolesta ja vastaan"), niin teoriaihmisten mukaan mikään niistä ei vaikuta teoria olemassaoloon ja "vahvuuteen": se on aina voimassa ja pysyy.
      Eli kysymys on: mitä merkitystä on sellaisen teorian sorvauksella, mikä "aina pitää paikkansa", tapahtuipa mitä tahansa. Ikään kuin kritisoitaisiin fysikaalista luonnonlakia (vaikkapa painovoima), mikä sorvaajien mielestä olisi kuitenkin jotenkin väärin tai epämieluisa tai ei noudata sillä kertaa haluttuja 'ihmissääntöjä tai -lakeja', esim. ei noudata 'tasa-arvoa'.

      Tällä ilmeisesti halutaan haeskella sitä, kun on vaikeuksia löytää parisuhde- tai muu kumppani, niin ulkopuolinen syy olisi helppo. Mutta tähän asiaan mitä se auttaa, jos nojautuu sellaiseen lakiin, mikä tosiaan on "aina voimassa, tapahtuipa tai yrittipä (resurssiensa puitteissa) kehittää itseään miten tahansa". Ja mielellään tuo itsensä kehittäminen mahd.pienellä panostuksella.
      Siinäpä yhtälön aineksia, ja näyttää siltä että toivottujen tulosten saavuttamisen kannalta yhtälön keskeisissä elementeissä on vielä säätämistä.

      • sanoja.peräkkäin

        Laitoit tuossa paljon sanoja peräkkäin, ja niistä muodostui lauseita.


      • pähkylä-
        sanoja.peräkkäin kirjoitti:

        Laitoit tuossa paljon sanoja peräkkäin, ja niistä muodostui lauseita.

        Luulen, että sisällön ymmärtä v/j iäkin ainakin satunnaiskirjoittajissa löytyy...


      • sanoja.peräkkäin
        pähkylä- kirjoitti:

        Luulen, että sisällön ymmärtä v/j iäkin ainakin satunnaiskirjoittajissa löytyy...

        Miksi tuloeroista ja niiden syistä keskustellaan? Miksi puhutaan eri yhteiskuntaluokista?


    • Expihtarikurppa

      Tjoo, mäkin ihmettelen, että mihin pikkukakkonen pyrkii tällä vuosia jatkuvalla tasoteoriajankuttamisella? Onko sen tarkoitus johtaa johonkin lopputulokseen joskus?

      Mulle tasoteoriat on aivan yhdentekeviä, kuten muillekin naisille. Vaikka mä kuinka miettisin jotain tasoteoriaa samalla kun hakisin kumppania tai panoseuraa, niin ei se muuttaisi mun käytöstä ja valintoja mihinkään suuntaan. Vastenmieliselle miehelle ei värkki kostu, vaikka teoriat sanoisivat mitä ja on aivan turha luulla, että naiset muuttaisivat käyttäytymistään ja miesmakuaan minkään teorian takia. Niinpä he eivät edes mieti sellaisia, koska asia ei tuo mitään lisäarvoa naisten elämään.
      Sanoisin siis, että ei naiset kiellä tai ole hyväksymättä tasoteorioita, niillä ei vain yksinkertaisesti ole vaan mitään merkitystä.

      • crux

        Kyllähän ne voisi tuoda lisäarvoa jos nainen oppisi ymmärtämään millainen mies on suosittu ja millainen ei. Ei se tunnu olevan todellakaan selvää useimmille naisille. Sitä voisi jopa käyttää hyväkseen jossain määrin.


      • Expihtarikurppa
        crux kirjoitti:

        Kyllähän ne voisi tuoda lisäarvoa jos nainen oppisi ymmärtämään millainen mies on suosittu ja millainen ei. Ei se tunnu olevan todellakaan selvää useimmille naisille. Sitä voisi jopa käyttää hyväkseen jossain määrin.

        Mitä merkitystä sillä on naiselle, että onko se himojen kohde ja sydämen valittu suosittu vai ei? Tai miehelle sen puoleen? Jos joku sytyttää, niin se sytyttää ja päinvastoin. Ei noita valintoja tehdä mikään teoria edellä enkä ymmärrä, miten tasoteoriaa voisi "käyttää hyväkseen" parinvalinnassa. Ne ihmiset, jotka etsivät kumppania hyötymielessä, tähtäävät tietysti mahdollisimman korkealle ja heille jollakin lompakon paksuudella, lehtikuvissa hyvältä näyttävällä ulkonäöllä ja hienolla autolla on suuri merkitys, mutta hekin tietävät sen itsekin eivätkä hekään tarvitse asian toteamiseen mitään teoriaa. Eivätkä he myöskään muuta käytöstään ja haluamisiaan mikään tasoteorian valaisemina, kuten eivät nekään naiset, jotka haluavat mieheltä jotain muuta kuin esim. statusta. Tasoteoria on tyhjää täynnä eikä toimi käytännön elämässä.

        Minä voin ja saan haluta niin komean, raamikkaan ja älykkään miehen kuin mahdollista, vaikka tasoteoria sanoisi, että ko. mies on minua ylemmällä tasolla. Mä haluan sen silti. Joten se siitä teoriasta.


      • crux
        Expihtarikurppa kirjoitti:

        Mitä merkitystä sillä on naiselle, että onko se himojen kohde ja sydämen valittu suosittu vai ei? Tai miehelle sen puoleen? Jos joku sytyttää, niin se sytyttää ja päinvastoin. Ei noita valintoja tehdä mikään teoria edellä enkä ymmärrä, miten tasoteoriaa voisi "käyttää hyväkseen" parinvalinnassa. Ne ihmiset, jotka etsivät kumppania hyötymielessä, tähtäävät tietysti mahdollisimman korkealle ja heille jollakin lompakon paksuudella, lehtikuvissa hyvältä näyttävällä ulkonäöllä ja hienolla autolla on suuri merkitys, mutta hekin tietävät sen itsekin eivätkä hekään tarvitse asian toteamiseen mitään teoriaa. Eivätkä he myöskään muuta käytöstään ja haluamisiaan mikään tasoteorian valaisemina, kuten eivät nekään naiset, jotka haluavat mieheltä jotain muuta kuin esim. statusta. Tasoteoria on tyhjää täynnä eikä toimi käytännön elämässä.

        Minä voin ja saan haluta niin komean, raamikkaan ja älykkään miehen kuin mahdollista, vaikka tasoteoria sanoisi, että ko. mies on minua ylemmällä tasolla. Mä haluan sen silti. Joten se siitä teoriasta.

        Jos saat haluamasi ja kaikki menee hienosti niin mitäpä näitä sitten suotta miettimään. Ajattelin lähinnä tilannetta jossa naisella on jotain vaikeuksia seuranhaussa. Eikä mustavalkoisella "sytyttää tai ei sytytä" ajatusmallilla tietenkään ole edellytyksiäkään tällaiseen pohdintaan.


      • Expihtarikurppa
        crux kirjoitti:

        Jos saat haluamasi ja kaikki menee hienosti niin mitäpä näitä sitten suotta miettimään. Ajattelin lähinnä tilannetta jossa naisella on jotain vaikeuksia seuranhaussa. Eikä mustavalkoisella "sytyttää tai ei sytytä" ajatusmallilla tietenkään ole edellytyksiäkään tällaiseen pohdintaan.

        Tuo sama pätee silloinkin, kun on vaikeuksia seuranhaussa. Se tarkoittaa, kuten mun omassa esimerkissä, sitä, että haluaa jotain mitä ei voi saada. Mutta ei se muuta sitä haluamista miksikään ja sitten ollaan ilman, jos ei saa haluamaansa. Ei kukaan halua suhteeseen, joka on muodotettu ns. järkiperäisesti tasoteorian pohjalta ihan vain sen takia, että olisi edes joku ja että se joku on varmasta "omaa tasoa". Pelkkä ajatuskin kummastuttaa.

        Valitettavasti syttyminen on mustavalkoista, se joko tapahtuu tai ei. Mikään teorisointi ei asiaa muuksi muuta.


      • 12121212121212
        Expihtarikurppa kirjoitti:

        Mitä merkitystä sillä on naiselle, että onko se himojen kohde ja sydämen valittu suosittu vai ei? Tai miehelle sen puoleen? Jos joku sytyttää, niin se sytyttää ja päinvastoin. Ei noita valintoja tehdä mikään teoria edellä enkä ymmärrä, miten tasoteoriaa voisi "käyttää hyväkseen" parinvalinnassa. Ne ihmiset, jotka etsivät kumppania hyötymielessä, tähtäävät tietysti mahdollisimman korkealle ja heille jollakin lompakon paksuudella, lehtikuvissa hyvältä näyttävällä ulkonäöllä ja hienolla autolla on suuri merkitys, mutta hekin tietävät sen itsekin eivätkä hekään tarvitse asian toteamiseen mitään teoriaa. Eivätkä he myöskään muuta käytöstään ja haluamisiaan mikään tasoteorian valaisemina, kuten eivät nekään naiset, jotka haluavat mieheltä jotain muuta kuin esim. statusta. Tasoteoria on tyhjää täynnä eikä toimi käytännön elämässä.

        Minä voin ja saan haluta niin komean, raamikkaan ja älykkään miehen kuin mahdollista, vaikka tasoteoria sanoisi, että ko. mies on minua ylemmällä tasolla. Mä haluan sen silti. Joten se siitä teoriasta.

        "Mitä merkitystä sillä on naiselle, että onko se himojen kohde ja sydämen valittu suosittu vai ei? Tai miehelle sen puoleen? Jos joku sytyttää, niin se sytyttää ja päinvastoin."

        Vastasit kysymykseen itse. Nainen syttyy paljon helpommin miehestä joka on vahvassa sosiaalisessa asemassa muihin miehiin nähden, ja joka on muiden naisten esivalitsema. Tämä tekee miehestä "mielenkiintoisen".


      • crux
        Expihtarikurppa kirjoitti:

        Tuo sama pätee silloinkin, kun on vaikeuksia seuranhaussa. Se tarkoittaa, kuten mun omassa esimerkissä, sitä, että haluaa jotain mitä ei voi saada. Mutta ei se muuta sitä haluamista miksikään ja sitten ollaan ilman, jos ei saa haluamaansa. Ei kukaan halua suhteeseen, joka on muodotettu ns. järkiperäisesti tasoteorian pohjalta ihan vain sen takia, että olisi edes joku ja että se joku on varmasta "omaa tasoa". Pelkkä ajatuskin kummastuttaa.

        Valitettavasti syttyminen on mustavalkoista, se joko tapahtuu tai ei. Mikään teorisointi ei asiaa muuksi muuta.

        Minulla syttyminen ei ole mustavalkoista eikä varmaan monella muullakaan.


      • Expihtarikurppa
        12121212121212 kirjoitti:

        "Mitä merkitystä sillä on naiselle, että onko se himojen kohde ja sydämen valittu suosittu vai ei? Tai miehelle sen puoleen? Jos joku sytyttää, niin se sytyttää ja päinvastoin."

        Vastasit kysymykseen itse. Nainen syttyy paljon helpommin miehestä joka on vahvassa sosiaalisessa asemassa muihin miehiin nähden, ja joka on muiden naisten esivalitsema. Tämä tekee miehestä "mielenkiintoisen".

        Itse asiassa en vastannut, etkä vastannut sinäkään. Kysyn uudestaan: mitä väliä sillä on naiselle, minkälaisesta miehestä hän syttyy? Mitä väliä sillä on, onko mies vahvassa sosiaalisessa asemassa ja muiden naisten "esivalitsema"? Mitä sitten? Jos sellaista miestä tekee mieli, niin sitten tekee. Ei se millään teorialla muuksi muutu.


      • Expihtarikurppa
        crux kirjoitti:

        Minulla syttyminen ei ole mustavalkoista eikä varmaan monella muullakaan.

        Etkö sinä tunnista omia tunteitasi? Mulle on hyvin selvää, että pidänkö jostakin ihmisestä vai en. Ei sitä tarvitse arpoa.


      • crux
        Expihtarikurppa kirjoitti:

        Etkö sinä tunnista omia tunteitasi? Mulle on hyvin selvää, että pidänkö jostakin ihmisestä vai en. Ei sitä tarvitse arpoa.

        Minulle tunteet on vähän monimutkaisempi asia kuin pelkkä on/off -kytkin. Ja tunteetkin ovat vain yksi osa ihastumista, toki tärkeä sellainen. Ihan pelkästä ulkonäöstä tai hermostuneesta ensitapaamisesta en pysty lukemaan toisen ihmisen syvimpiä tunteita ja ajatuksia - ne selviävät vasta pidemmän ajan kuluessa. Sinulle niillä ei ehkä ole merkitystä mutta monille muille on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe