Eilen poikkesin kauppakeskuksen ruokakauppaan. Olin jonossa ja katsahdin takanaolevaa henkilöä. Oikein hätkähdin hänen kauneuttaan. Televisiosta tuttu kuvankaunis nuori nainen. Mitkä piirteet, mikä hymy ja huippumuodikkaat vaatteet. Tulin hyvin tietoiseksi omasta lievästi sanoen homssuisesta olemuksestani. Kävelin palvelukodista sateessa ja olin lenkkivaatteissa,hikinen, märkä,hiukset päälaella pörhöttivät joka suuntaan. Tuli kiire pakata ostokset kassiin ja lähteä kassalta liukkaasti pois. Pohdin myöhemmin, miten meille jaetaan kortit syntymähetkellä. Missähän minä olin silloin, kun korkeita poskipäitä, pituutta ja kapeita neniä jaettiin? Olin siellä, missä annettiin musta tukka ja piruja täynnä oleva luonne. Pitkät, kuvankauniit naiset valitaan misseiksi ja miehet kilpailevat heistä. Minä, lyhyt pallinaama jouduin pärjäämään eri aseilla. Välillä helvetin huonolla menestyksellä. Mutta nykyään näkee niinpaljon kauniita mallityttöjä,että kyllä hekin varmasti joutuvat kovaan kilpailuun. Olen jo tottunut tähän rujoon ruhoon. Plussaa on se, että pärjään ilman mitään lääkityksiä. Jaahas, lähden viemään hurmuria lenkille.
Luojan luomat
97
736
Vastaukset
Älä välitä, pitäähän olla meitäkin, joita mahtuu viistoista tusinaan, kauniit ja rohkeat erottuvat silloin paljon paremmin.
Kunhan nyt joskus muistetaan tukka kammata.Ance
Noin yleisesti ottaen en enää välitäkään. Hyväksyn itseni tällaisena. Kunhan muutkin tekisivät sen.yksilesken kirjoitti:
Ance
Noin yleisesti ottaen en enää välitäkään. Hyväksyn itseni tällaisena. Kunhan muutkin tekisivät sen.Sama täällä, melkoiset rynttyvaatteet on nytkin, kun pihalla olen, pipo päässä ja ainakin kakskyt vuotta vanha takki päällä.
Muista viis, me olemme itsellemme tärkeitä.
Pintaliitoa vielä 60 ? Moni kakku päätä kaunis mutta silkkoa sisältä.
yksilesken kirjoitti:
siile
Mitä pintaliitoa? Mikä kakku päätä kaunis?Blingblingia ja nuoruuden kauneutta kadehtiminen 60 iässä. Tuota sananlaskua etkö ole ennen kuullut saatikka ymmärrä sen merkitystä?
siilenämää kirjoitti:
Blingblingia ja nuoruuden kauneutta kadehtiminen 60 iässä. Tuota sananlaskua etkö ole ennen kuullut saatikka ymmärrä sen merkitystä?
siile
En minä nuoria kauniita ihmisiä kadehdi, enää. Lähipiirissäni on kaksi 180 centtistä mallityttöä. Ihailen heidän kauneuttaan ja kuvauksellisuuttaan.
Moni kakku päätä kaunis? Mikä ihmeen päätä?yksilesken kirjoitti:
siile
En minä nuoria kauniita ihmisiä kadehdi, enää. Lähipiirissäni on kaksi 180 centtistä mallityttöä. Ihailen heidän kauneuttaan ja kuvauksellisuuttaan.
Moni kakku päätä kaunis? Mikä ihmeen päätä?Käytä mielikuvitusta jos sinulla sitä oin.
- ei-ihan-taida-mennä-niin
siilenämää kirjoitti:
Käytä mielikuvitusta jos sinulla sitä oin.
pitäisikö ymmärtää kauniiden ihmisten olevan sisäisesti jotenkin rumempia kuin vähemmän kauniit?
ei-ihan-taida-mennä-niin kirjoitti:
pitäisikö ymmärtää kauniiden ihmisten olevan sisäisesti jotenkin rumempia kuin vähemmän kauniit?
Ei vaan niin että kaunis kuori ei takaa sisäistä kauneutta.
- aikaraukkamaista
siilenämää kirjoitti:
Ei vaan niin että kaunis kuori ei takaa sisäistä kauneutta.
jaa näytätkin poistaneen viestin jossa yleistit kauniiden ihmisten ajatukset, olemuksen ja toimimisen
aikaraukkamaista kirjoitti:
jaa näytätkin poistaneen viestin jossa yleistit kauniiden ihmisten ajatukset, olemuksen ja toimimisen
Häh, minkä viestin? Minä en kyllä voi poistaa mitään mutta voin pyytää poistamaan. Mutta minkä ihmeen takia pyytäisin poistoon oman viestini?
- peiliface
Niin se on, että vaatetus ja koko habitus tilanteen mukaan. Uskoisin, että sinä olet hyvin kaunis 60 nainen, kun pikkuisen retusoit. En usko, että Helsinki-reissuillasi olet ruhjoinen.
Käytännöllisyys ennen kaikkea.peili
Viimeksi pynttäydyin 6 vuotta häihin. Pitkät hiukset värjättiin ja kammattiin sivunutturaksi. Kosmetologi ehosti kasvot viimeisen päälle meikeillä. Menin kotiin ja mies ei meinannut tunnistaa akkaansa. En tahtonnut itsekään uskoa peilikuvaani. Kaunis, en ollut, vaan kuin maalattu nukke.
Näkeehän niitä pitkiä nuoria nättejä.
En minä kuitenkaan niitä pakoon juokse. Siihen jään niskat kekassa ihailemaan heidän kauneuttaan, etteivät tunne ihan suotte itseänsä laittaneen ja meikanneen. Monesti heiltä vielä saa söpön hymynkin, kun siinä aikansa pällistelee.Tell
Kaupan kassalla missi aiheutti minussa jonkinasteisen häpeän tunteen omasta resuisesta olemuksestani. Pitikö sinne minun nyt juosta tukkaputkella, hikisenä. En edes märkiä hiuksia oikonut mitenkään. Tällainen tunnetila yllättää itseni kummallisessa paikassa.- Tuunaudu2017
Haluat ylläpitää ja edistää vanhaa alkoholistin lookiasi. Roikut siinä kuten menneisyydessäsi kaikkiaankin.
yksilesken kirjoitti:
Tell
Kaupan kassalla missi aiheutti minussa jonkinasteisen häpeän tunteen omasta resuisesta olemuksestani. Pitikö sinne minun nyt juosta tukkaputkella, hikisenä. En edes märkiä hiuksia oikonut mitenkään. Tällainen tunnetila yllättää itseni kummallisessa paikassa.Minä käyn useinkin kaupalla samalla reissulla lenkiltä tullessani. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Ei minusta kaupassa käynti edellytä, että pitäisi olla huoliteltu, kammattu ja meikattu. Hyvin vähän sellaisia näkyy arkioloissa muutenkaan tai sitten voi epäillä, että he ovet menossa jonnekin kauemmaksikin kuin vain ostoksilla käymässä.
Tässä meiltä eteenpäin saaristoon on rikkaitten ja julkkisten asuma-alueita. Käyttävät näitä samoja ostoskeskuksia meidän rahvaan kanssa. Ihan ne röntystelee täällä verkkareissaan ja T-paidoissaan meikkaamattominakin hiukset hui hai sekaisin kaupoilla sellaiset, joita on tottunut näkemään telkkarissa paklattuina ja kammattuina suntisvaatteissaan.Tuunaudu2017 kirjoitti:
Haluat ylläpitää ja edistää vanhaa alkoholistin lookiasi. Roikut siinä kuten menneisyydessäsi kaikkiaankin.
Tuunau
Kävin paljon kapakoissa ja laitoin aina täyden meikin, hiukset vimosen päälle. limonaadivaatteet päälle. En ollut missään rönttövaatteissa tanssimassa ja ryyppämässä.Tellukka kirjoitti:
Minä käyn useinkin kaupalla samalla reissulla lenkiltä tullessani. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Ei minusta kaupassa käynti edellytä, että pitäisi olla huoliteltu, kammattu ja meikattu. Hyvin vähän sellaisia näkyy arkioloissa muutenkaan tai sitten voi epäillä, että he ovet menossa jonnekin kauemmaksikin kuin vain ostoksilla käymässä.
Tässä meiltä eteenpäin saaristoon on rikkaitten ja julkkisten asuma-alueita. Käyttävät näitä samoja ostoskeskuksia meidän rahvaan kanssa. Ihan ne röntystelee täällä verkkareissaan ja T-paidoissaan meikkaamattominakin hiukset hui hai sekaisin kaupoilla sellaiset, joita on tottunut näkemään telkkarissa paklattuina ja kammattuina suntisvaatteissaan.Tell
En yleensä hätkähdä ihan vähästä jossain kauppajonossa. Kun tuo kaunis nainen oli telkkarista tuttu, tuli tunne, että ikäänkuin olisin tuntenut hänet. Huvä etten tervehtinyt Se saattoi hermostuttaa minua. Kun olin rönttöasussa ja sateesta märkä.
.
- Psykoterapeutitar
Eilen just totesin, että olisipa nuori, kaunis ja rikas👸🏼
Joskus on ollut nuori ja aika kauniskin, ikinä ei rikas.
Kun katsoo nuoruuden kuvia ihmettelee kuinka silloin löysin vain vikoja itsestäni.
Ikä antaa armollisuutta itseään kohtaan, vanheneminen tapahtuu hitaasti joten siihen ehtii tottua.
Olen ihan tyytyväinen 159cm pituuteeni, ole kutistunut iän myötä, olin nuorena pidempi.
Tykkään katsella kauniita ihmisiä, miehiä ja naisia.- Psykoterapeutitar
Niin! Aikoinaan minulle ehdotettiin missikisoihin osallistumista!
Psykot
Itse mietin, että olisinpa joskus edes varoissani. Samallaista nuoruutta, mitä olen elänyt, en ikinä haluaisi takaisin. Kauneus on katsojan silmissä. Näillä mennään.mielikki.mummo kirjoitti:
Joskus on ollut nuori ja aika kauniskin, ikinä ei rikas.
Kun katsoo nuoruuden kuvia ihmettelee kuinka silloin löysin vain vikoja itsestäni.
Ikä antaa armollisuutta itseään kohtaan, vanheneminen tapahtuu hitaasti joten siihen ehtii tottua.
Olen ihan tyytyväinen 159cm pituuteeni, ole kutistunut iän myötä, olin nuorena pidempi.
Tykkään katsella kauniita ihmisiä, miehiä ja naisia.mieli
Nyt elän tätä päivää. Olen vanha, pyöreä ja pätkä. Ei auta vanhojen haalistuneiden kuvien katselu. Olen jo oppinut hyväksymään itseni. Siksi minun on helppo ihailla kauneutta, eikä välttämättä nuorien. Kaupungilla näkee ikääntyneitä, tyylikkäitä, kauniita, hoikkia ladyja. He ovat jaksaneet pitää itsensä hyvässä kuosissa.Psykoterapeutitar kirjoitti:
Niin! Aikoinaan minulle ehdotettiin missikisoihin osallistumista!
Psykot
Miksi et osallistunut? Sehän on nuorten naisten yksi suurista haaveista, että noteerattaisiin maan kauneimmaksi.- Psykoterapeutitar
yksilesken kirjoitti:
Psykot
Miksi et osallistunut? Sehän on nuorten naisten yksi suurista haaveista, että noteerattaisiin maan kauneimmaksi.No, en tod! Aivan hassua touhua! Ei ollut minun haaveeni!
- komistukset
On meitä ainakin kaksi pitkää, korppis ja minä!
- pitkä-olen-minäkin
"On meitä ainakin kaksi pitkää, korppis ja minä!"
On teilläkin omat ongelmat, kun joka puskassa olette turvallanne pitkien koipien vuoksi!:)) Kuinka nuo miehet pysyy pystyssä vaikka ovat yleensä naisia pidempiä? No, jokunen taitaa niistäkin pötkötellä puiston penkillä pullo vieressä::) pitkä-olen-minäkin kirjoitti:
"On meitä ainakin kaksi pitkää, korppis ja minä!"
On teilläkin omat ongelmat, kun joka puskassa olette turvallanne pitkien koipien vuoksi!:)) Kuinka nuo miehet pysyy pystyssä vaikka ovat yleensä naisia pidempiä? No, jokunen taitaa niistäkin pötkötellä puiston penkillä pullo vieressä::)pitkä-olen.minäkin@
Oletko puskassa turvallasi kolunnut koipiesi vuoksi? Minä en ole, vain kotioloissa kompuroinut ja kerran mukulakivikadulla ruusupuskaan kaatunut.
Kieltämättä vanhemmuuttaan pitkistä koivista on omat haittansa noin turvallisuutta ajatellen. Jos koipesi ovat säilyneet kuten itselläni suonikohjuttomina, niin mikäpä niitä on näytellä kun kävelee tasaisella tiellä.
Nyt selkävammaisena pelkään, että selkä vääntyy ajan oloon kumaraan. Ostin vuosi sitten auton, joka on korkea, joten sinne istuminen ja sieltä nouseminen käy ongelmitta. Matalista autoista en tahdo päästä ulos enkä sisään. Mutta näillä on mentävä ei auta valittaa tyhjästä.
Tapasin pitkästä aikaa vanhan työkaverin, joka oli vielä 38-vuotiaana kaunis kuin kukkanen. Nyt tupakan ketjupoltto on tehnyt tehtävänsä. Iho harmaa, ryppyinen kuin luistinrata ja muutenkin vaivaloisen oloisesti liikkui vaikka on minua 12-vuotta nuorempi.
Kasvojen ihohan on se mistä huonot elämäntavat ulospäin heijastuvat, olipa pitkä tai pätkä.
- Ihmisiä.kaikki
Samalla tavalla kauniskin aikanaan vanhenee ja rupsahtaa, se on luonnon laki. Meikkiä ja aikaa kuluu kun itseään kovasti kaunistaa lisää. Yleensä kun kauniille ei riitä sekään luonnollinen kauneus vaan itseä korostetaan lisää vaatteilla ja meikeillä. Usein kauneus kihahtaa päähän ja ihmisestä tuleekin sisäisesti rujo. Kauneus voi lisätä itsekkyyttä ja itsensä liiallista esille tuomista. Ei kauniit vaatteetkaan ihmistä tee mutta terveys ja arjessa jaksaminen ovat jo plussaa.
Mielestäni liika meikkaaminen vanhentaa.
Pehmeät sävyt hiuksissa ja meikissä ovat parempia.
En meikkaa ollenkaan, vähän huulipunaa ja se on siinä.
Olet oikeassa, terveys on ehdoton ykkönen, sitten kaukana takana tulee kaikki muu.ihmisiä
Kun ihmisellä on perusrunko hyvin muodostunut, kasvonpiirteet klassisen kauniit ja hiukset paksut, siinä sitä on jo malliksi muille. Voihan ulkomuotonsa tietty pilata monellakin tapaa. Aikoinaan näin Helsingissä, kapakassa, kuihtuneen, ryppyisen, maalatun naisen. Hän oli edustanut Suomea missikilpailussa, hyvällä menestyksellä. Siitä glamourista ei ollut enää mitään jäljellä.- Aina-menee-syteen
Laivoilla on hauska nähdä vanhoissa naisissa, että nuoruus ei tule takaisin liiaksi maalaamalla ja yleensä väärin pukeutumalla.
Olisivat edes oma itsensä niin kutsuttavamman näköisiä. - entä-oma-sisuksesi
>>>>> Ihmisiä.kaikki
aika yksisilmäistä yleistystä
työni puolesta olen ollut paljonkin tekemisissä kauniiden ihmisten kanssa, eivät ole olleet lainkaan yleistyksesi kaltaisia muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ja heitähän löytyy kaikennäköisistä - Omamokasi
Toi yksi syyttelee 'väärin pukeutuneita ja maalattuja' naisia siitä että sillä on mennyt laivareissut syteen ja saveen. Mitä withun tekemistä minkään ikäisillä ja näköisillä naisilla on sen kanssa ettei sillä jutut natsaa?
- pirremiinapa
Oöin mieki nuorjanätti, mutta nykyään vain rätti.
- maissiiii
tuonpa aatoksen lainaan...
- Koirallehuostaanotto
Kuinka kehtaatkin ulkoilla kauniin koiran kanssa.
Se on syvä loukkaus koiria kohtaan.
Koirakin varmasti nolostuu.
Seuraavan kerran kun näet jonkun kauniin, varo ettet saa deliriumia vaikka et enää juokaan.Koiralle
Koira on niin iso ja hurmaava, että minua ei kukaan edes näe sen seurassa. Olen näkymätön. Ei porukat tule minua kutittamaan leuvan alta eikä korvan takaa. Silittelystä puhumattakaan. Koira on tuntenut minut pennusta lähtien, joten ehkä se on tullut sokeaksi persoonaani kohtaan.
Pitää olla varuillaan kauneuden nähdessään. Se voi olla sitten se viimeinen niitti. Siirto vanhustentalosta, palvelukotiin tai loppusijoituspaikkaan.
Minä päätin jo hyvin nuorena että en lähde mukaan tuohon "pituusrasismiin". En anna muiden päättää kelpaanko ulkonäöltäni vai en. Moniin asioihin voi vaikuttaa, mutta geenimme määräävät aika tarkkaan pituuskasvumme. En ole koskaan tuntenut itseäni "vähemmäksi" siitä että olen pienikokoinen. Maailma on täynnä kauniita, menestyksekkäitä, lahjakkaita ja kaikinpuolin upeita ei-pitkiä ihmisiä. Jos olisin halunnut valokuvamalliksi tai missiksi niin asia olisi erikseen; silloin olisi ollut vaikeaa taistella tuulimyllyjä elikkä siis vallitsevaa trendiä vastaan.
Nuoruutta voi toki jäädä ikävöimään. Mutta en ole koskaan ajatellut että omalla pituudellani olisi ollut jotain tekemistä sen kanssa miten onnelliseksi olen itseni koennut.- salaakaunis
Joskus nuorena ajattelin, että oisinpa noin tai näin. En enää. Olen saanut hyvän elämän, paljon paremman kuin moni, jota nuorena vähän kadehdin. Miesystäväkin sanoo nuoreksi ja nätiksi. Enpä valokuvien mukaan hassumman näköinen ollutkaan. Onneksi en pitänyt itseäni erityisen kauniina, olisin voinut ylpistyä.
Minä olen 184cm raakaa terästä.
Niin moni tulee perästä.
Silmissäni pienet ihmiset ovat hauskan näköisiä.
Kauhean pitkät taas Kori-Pallo-Haavin-näköisiä.
Minun kaltaiseni, me olemme uljaan näköisiä.
H.Minun mielestäni yli 182 cm pitkät miehet näyttävät yhtä kolperoilta kuin se mukamas paperikoneen telaa esittävä patsas ysitien ja lahdentien liikenneympyrässä.
Paloma.se.co kirjoitti:
Minun mielestäni yli 182 cm pitkät miehet näyttävät yhtä kolperoilta kuin se mukamas paperikoneen telaa esittävä patsas ysitien ja lahdentien liikenneympyrässä.
Minulla on sitten koko ikäni ollut paperikoneen telaa esittäviä miesliikenneympyräpatsaita ; )
- kaikkea-sinulla-on
korpikirjailija kirjoitti:
Minulla on sitten koko ikäni ollut paperikoneen telaa esittäviä miesliikenneympyräpatsaita ; )
"Minulla on sitten koko ikäni ollut",.....
liian pitkät jalat, mukamas, kun kännipäissäsi tuiskahdat pusikkoon, joka johtuu liian pitkistä jaloistasi? Kuinka Petze pysyy jaloillaan pystyssä, joka on huomattavasti pidempi sinua, ainakin kuvista päätellen. kaikkea-sinulla-on kirjoitti:
"Minulla on sitten koko ikäni ollut",.....
liian pitkät jalat, mukamas, kun kännipäissäsi tuiskahdat pusikkoon, joka johtuu liian pitkistä jaloistasi? Kuinka Petze pysyy jaloillaan pystyssä, joka on huomattavasti pidempi sinua, ainakin kuvista päätellen.Kaksin jaloin Petze pystyssä pysyy ; ) Kyllä se kaatuminen ruusupuskaan johtui korkeista koroista kengissäni ei niinkään pitkistä koivistani.
- tinturska
korpikirjailija kirjoitti:
Kaksin jaloin Petze pystyssä pysyy ; ) Kyllä se kaatuminen ruusupuskaan johtui korkeista koroista kengissäni ei niinkään pitkistä koivistani.
minä tulin sanomaan että korppis on hyvä ja minulla on hieno mies. korppis ei esitellyt paulia nimeltään mutta tiedän ettei ole petze vaan pauli. on niin pauli. jotenkin kyllä ihmettelen etten vieläkään tiedä paulin nimeä vaikka korppis on ollut paulin kanssa jo 10 vuotta. löysin tuon pisteen näppäimistöltä mutta en isoja kirjaimia. tiedän että tästä taas tulee riitaa mutta ei se minua haittaa koska minä en riitele.olen täällä vain koska minun halutaan olevan täällä samoin ystäväni.
tinturska kirjoitti:
minä tulin sanomaan että korppis on hyvä ja minulla on hieno mies. korppis ei esitellyt paulia nimeltään mutta tiedän ettei ole petze vaan pauli. on niin pauli. jotenkin kyllä ihmettelen etten vieläkään tiedä paulin nimeä vaikka korppis on ollut paulin kanssa jo 10 vuotta. löysin tuon pisteen näppäimistöltä mutta en isoja kirjaimia. tiedän että tästä taas tulee riitaa mutta ei se minua haittaa koska minä en riitele.olen täällä vain koska minun halutaan olevan täällä samoin ystäväni.
tintu
Siis että mitä? korppis ei esitellyt paulia nimeltään, mutta pauli on, ei petze. En tiedä paulin nimeä, vaikka korppis on seurustellut paulin kanssa 10 vuotta. Voiko tätä selvemmin ilmaista.
- ollaan-vain-omillamme
" Missähän minä olin silloin, kun korkeita poskipäitä, pituutta ja kapeita neniä jaettiin?"
"Olin siellä, missä annettiin musta tukka ja piruja täynnä oleva luonne."
" Minä, lyhyt pallinaama jouduin pärjäämään eri aseilla."
Olimme ilmeisesti samalla "jakoasemalla", tai olit sinä hieman paremmalla, koska sait mustan tukan ja minä sain sen maantienvärisen, mutta sain pituutta tarpeeksi ja aika "mukiinmenevät" kasvonpiirteet. Niinpäniin, ne "mukiin menevät!:)
Siskoni sitävastoin sai tumman tukan ja luonnonkiharan, isot rinnat (taisit saada sinäkin)ja minä olemattomat tisut, jotka oli hetken mieleiseni, kun sain lapseni.
Vaan minäpä olen värjännyt hiukseni ensin vaaleaksi ja nyt tummanruskeiksi, kiharoita en ole enää kaivannutkaan, mutta tisut laitatin, kun olin lapseni saanut, joten ei valittamista.
No, iloinen en suinkaan ole, koska siskoni, parivuotta vanhempi minusta, soitti, että hänen hiuksensa lähtee aivan tukkoina, että nyt voin olla iloinen, koska ilmeisesti olin nuorena ollut (olinkin)kateellinen hänen hiuksistaan.
Tasan ei käy onnenlahjat, mutta onneksi en ole kateellinen kenellekkään ulkomuodon, tai varakkuuden vuoksi.- voih-onneton-mies
nähdäppä vain uudet tisusi ja kuolla onnellisena, avot. hiuksistasi viis nehän jäävät katveeseen otsan yläpuolelle. uusia tisuja en ole nähnyt varmaan koskaan, vain vanhoja.
- Mikä_milloinkin
Minusta on mukava katsella, kun jotkut ovat kauniita ja huolehtivat ulkoasustaan!
Miksi taas sotkettiin kateus tähän? Ilmeisesti ne, jotka ottavat kateuskortin joka keskusteluun, ovat vaikeuksissa vertailun kanssa.
Maailma olisi vähän mukavampi, kun yhä useammat huolehtisivat ulkoisesta olemuksestaan iästä riippumatta ja muistaisivat hymyillä edes aika ajoin. Ja vaihtaa sanan pari kanssaihmisten kanssa, siis ihan vieraiden, eikä olla niin mörkkejä."Mikä_milloinkin"
Minä ostin tänään housut, dödön ja nahkaisen lonpakon.
Vanhasta lonpakosta oli seteli-lohko revennyt.
Minä hymyilen erittäin usein.
Tasasin aamulla partani ja laitoin mieto-tuoksuista miesten Niveaa naamaani.
Vaihdan myös sanan ja parikin palstallammekin ihmisten kanssa.
Luuletko että tykkäisit minusta?
Paljonkin?
H.- KaikenlaisiaOstoksia
hunksz kirjoitti:
"Mikä_milloinkin"
Paljonkin?
H.Ja mikä lonpakko on?
Onko se jokin ohennettu ja pienennetty versio lompakosta? - Taikuritässä
Ajattelen, että on nuorten etuoikeus olla siloposkisia ja kirkassilmäisiä,
liehuvahiuksisia. En karkaa.
Oletteko katsoneet rippiskoulukuvianne. Mulla oli jakkupuku ja jokin ihmeellinen 60-luvun kampaus, yli 50 vuotta sitten. Olin tosi vaivautunut noissa releissä.
Keskimittaisena ei ole pituusajatuksia, mutta toivoisin, että pitkät kulkisivat ylpeän ryhdikkäästi (ellei ole mitään vaivoja). Jotkut "lyhentävät" itseään kulkemalla vähän köyryssä.
Hassua, mitä mielikuvia mulla on ollut: luulin, että Paloma on vähintään 175 cm:n ja Isohoota kuvittelin 172 cm:n pituisiksi. Taikuritässä kirjoitti:
Oletteko katsoneet rippiskoulukuvianne. Mulla oli jakkupuku ja jokin ihmeellinen 60-luvun kampaus, yli 50 vuotta sitten. Olin tosi vaivautunut noissa releissä.
Keskimittaisena ei ole pituusajatuksia, mutta toivoisin, että pitkät kulkisivat ylpeän ryhdikkäästi (ellei ole mitään vaivoja). Jotkut "lyhentävät" itseään kulkemalla vähän köyryssä.
Hassua, mitä mielikuvia mulla on ollut: luulin, että Paloma on vähintään 175 cm:n ja Isohoota kuvittelin 172 cm:n pituisiksi.Voihan sitä täällä kertoa olevansa mitä kokoa tahansa, pienestä tulee iso ja päinvastoin.
Minäkin ehkä olen tai voisin olla 178 senttiä pitkä ja painaisin 55 kiloa.
Tai sitten jotain ihan muuta, kukaan tuota voi tietää.
Minulla oli rippiasuna musta puolihame ja valkoinen paitapusero, 49 vuotta sitten.Ancelina kirjoitti:
Voihan sitä täällä kertoa olevansa mitä kokoa tahansa, pienestä tulee iso ja päinvastoin.
Minäkin ehkä olen tai voisin olla 178 senttiä pitkä ja painaisin 55 kiloa.
Tai sitten jotain ihan muuta, kukaan tuota voi tietää.
Minulla oli rippiasuna musta puolihame ja valkoinen paitapusero, 49 vuotta sitten."Ancelina"
Paljonkin?
H.hunksz kirjoitti:
"Ancelina"
Paljonkin?
H.Hunksz
Juu, tottahan toki, ainahan minä olen sinusta tykännyt. Paljonkin.Ancelina kirjoitti:
Hunksz
Juu, tottahan toki, ainahan minä olen sinusta tykännyt. Paljonkin.Halisit
H.hunksz kirjoitti:
Halisit
H.Hunksz
Ei nyt innostuta liikaa.
Menepä tuonne alemmas, joku rakastunut siellä liekehtii tunteidensa pyörteissä.
Hän halii.Ancelina kirjoitti:
Hunksz
Ei nyt innostuta liikaa.
Menepä tuonne alemmas, joku rakastunut siellä liekehtii tunteidensa pyörteissä.
Hän halii."Ancelina"
Kappas, viiva unohtui.
Hali-sit
Piti olla.
Osaa hän nyt ottaa tuon oikein. :)
H.- hän.kelpuuttanee.sitten
hunksz kirjoitti:
"Mikä_milloinkin"
Paljonkin?
H.Vaihdahan vähän iloiseNpi ilme profiilikuvaasi, muutoin ei kukaan usko, että osaat hymyillä.
hän.kelpuuttanee.sitten kirjoitti:
Vaihdahan vähän iloiseNpi ilme profiilikuvaasi, muutoin ei kukaan usko, että osaat hymyillä.
"hän.kelpuuttanee.sitten"
Imagoni on:
Komea ja kohtalokas.
Ei hervoton ja hilpeilijä.
-
Noh
Vaihdanpa siihen hetkeksi uuden lonpakkoni.
H.- sitten.hymyilee
Vaihdahan vähän iloiseNpi ilme profiilikuvaasi, muutoin ei kukaan usko, että osaat hymyillä.
Kunhan hanpaat on laitettu kuntoon.
hunksz kirjoitti:
"Ancelina"
Kappas, viiva unohtui.
Hali-sit
Piti olla.
Osaa hän nyt ottaa tuon oikein. :)
H.Hunksz
Tietenkin osaan ottaa hali-sit oikein, sehän kuuluu samaan kategoriaan kuin tuli-sit, oli-sit, meni-sit, poistui-sit, häipyi-sit, katoai-sit, jättäi-sit jne.- hän.kelpuuttanee.sitten
hunksz kirjoitti:
"hän.kelpuuttanee.sitten"
Imagoni on:
Komea ja kohtalokas.
Ei hervoton ja hilpeilijä.
-
Noh
Vaihdanpa siihen hetkeksi uuden lonpakkoni.
H.Tyhjänä ammottaa kuin hanpaaton suu, tuo lonpakko.
- hän.kelpuuttanee.sitten
sitten.hymyilee kirjoitti:
Kunhan hanpaat on laitettu kuntoon.
Legot vinossa? Sehän voi olla persoonallista. Nykyisin kaikilla pepsodenttihymy.
- Eiturhaatavaraa
Taikuritässä kirjoitti:
Hassua, mitä mielikuvia mulla on ollut: luulin, että Paloma on vähintään 175 cm:n ja Isohoota kuvittelin 172 cm:n pituisiksi.Voi sinua ressukkaa, jouduit käymään rippikoulua ja ihan oikeassa valokuvassakin käymään !
Miksi muuten säilyttelet vanhoja kuvia? Tai muuta vanhaa kamaa. Ihmisillä on ihan liikaa roinaa, tässä iässä viimeistään pitäisi ymmärtää alkaa sitä hävittämään, jää vain jälkipolvien riesaksi. - Taikuritässä
Mustavalkoinen. Ihan säilytettävä. Vanhempienikin albumeja on kiva selata.
Miksi hävittäisin. Enhän tiedä, mitä lapseni niillä tekee. En ole näkemässä.
Ripari oli itsestäänselvyys leireineen. Siellähän olivat kaikki. Ei minua tarvinnut pakottaa.
Siinä olet oikeassa, että ihmisillä o n liikaa roinaa. Less is more! Jep.
Olen harva se viikko vienyt lähetyskirpparille kelvollista, tarpeetonta kamaa. Olen kirjoittanut siitäkin täällä ja kannustan muita samaan. - mulla-tuhansia
Eiturhaatavaraa kirjoitti:
Voi sinua ressukkaa, jouduit käymään rippikoulua ja ihan oikeassa valokuvassakin käymään !
Miksi muuten säilyttelet vanhoja kuvia? Tai muuta vanhaa kamaa. Ihmisillä on ihan liikaa roinaa, tässä iässä viimeistään pitäisi ymmärtää alkaa sitä hävittämään, jää vain jälkipolvien riesaksi.Kuvia säilyttää varmaan suurin osa, varsinkin ne ihmiset joilla on hyviä muistoja kuvien paikoista, tapahtumista ja ihmisistä.
- Kekenimi
Ancelina kirjoitti:
Hunksz
Juu, tottahan toki, ainahan minä olen sinusta tykännyt. Paljonkin.Angeliina aina sormettaa itseään! Peukulla! ☝👆
Taikuritässä kirjoitti:
Mustavalkoinen. Ihan säilytettävä. Vanhempienikin albumeja on kiva selata.
Miksi hävittäisin. Enhän tiedä, mitä lapseni niillä tekee. En ole näkemässä.
Ripari oli itsestäänselvyys leireineen. Siellähän olivat kaikki. Ei minua tarvinnut pakottaa.
Siinä olet oikeassa, että ihmisillä o n liikaa roinaa. Less is more! Jep.
Olen harva se viikko vienyt lähetyskirpparille kelvollista, tarpeetonta kamaa. Olen kirjoittanut siitäkin täällä ja kannustan muita samaan.Eikö lähetyskirpparille saa viedä kamaa, jos ei ole käynyt rippikoulua?
Kävit siis riparin, koska siellä oli "kaikki"? Oletko vieläkin samanlainen laumasielu?- Eiturhaatavaraa
mulla-tuhansia kirjoitti:
Kuvia säilyttää varmaan suurin osa, varsinkin ne ihmiset joilla on hyviä muistoja kuvien paikoista, tapahtumista ja ihmisistä.
Minä olen heittänyt vanhat kuvat helvettiin siinä kuin muunkin vanhan roinan. Muistot, niin hyvät kuin huonotkin, eivät ole kiinni missään tavaroissa.
Kirppisharrastajana tosin joskus harmittelen, että en säilyttänyt mitään, vanhasta tavarasta saisi nyt hyvän hinnan. Jopa vanhat ihmiset keräävät kippoja ja kuppeja ja muuta tarpeetonta roinaa. No, ehkäpä ne osoittautuvat jälkipolville arvokkaaksi ja nämä puolestaan myyvät ne. - anceliinaa
Tellukka kirjoitti:
Kuka on Angeliina?
Pikku lilla nakkikioskilla.
Kekenimi kirjoitti:
Angeliina aina sormettaa itseään! Peukulla! ☝👆
Miksi minulle kirjoitit, etsi Angeliinasi ja kerro asiasi hänelle.
Jos peukutus sinänsä sinua vaivaa, niin rekkaa nikkisi ja peukuta sinäkin vimmatusti itseäsi, ei harmita muiden peukut.- Taikuritässä
Tellukka kirjoitti:
Eikö lähetyskirpparille saa viedä kamaa, jos ei ole käynyt rippikoulua?
Kävit siis riparin, koska siellä oli "kaikki"? Oletko vieläkin samanlainen laumasielu?Täytyy sanoa, että toki joskus on kivaa olla siellä, missä on 'kaikki', mutta onhan tuosta ajasta 50 , joten on aikoja eletty. Esim. Berliinissä EU-päivänä,
La Saint Jean Pariisissa, Taiteiden yö. Omaa rauhaa tässä iässä osannee arvostaa useampikin.
Lähetyskirpparista: kokeilehan. - antiikki.tavara
Minä olen heittänyt vanhat kuvat helvettiin siinä kuin muunkin vanhan roinan. Muistot, niin hyvät kuin huonotkin, eivät ole kiinni missään tavaroissa.
Kirppisharrastajana tosin joskus harmittelen, että en säilyttänyt mitään, vanhasta tavarasta saisi nyt hyvän hinnan. Jopa vanhat ihmiset keräävät kippoja ja kuppeja ja muuta tarpeetonta roinaa. No, ehkäpä ne osoittautuvat jälkipolville arvokkaaksi ja nämä puolestaan myyvät ne.Olen ihmetellyt noita tavaratilpehöörien kerääjiä. Telkkaristakin tulee jos jotakin huutokauppaa missä vanhat tavarat kiertävät suurella rahalla. Eivät edes käyttöesineitä.
Taikuritässä kirjoitti:
Täytyy sanoa, että toki joskus on kivaa olla siellä, missä on 'kaikki', mutta onhan tuosta ajasta 50 , joten on aikoja eletty. Esim. Berliinissä EU-päivänä,
La Saint Jean Pariisissa, Taiteiden yö. Omaa rauhaa tässä iässä osannee arvostaa useampikin.
Lähetyskirpparista: kokeilehan.En ole ollut koskaan sellaisessa paikassa, missä olisi kaikki.
Kuljen omia teitäni ja joskus kanssani samassa paikassa saattaa olla vähän enemmänkin porukkaa. Mutta kaikki?- Taikuritässä
Kirppisharrastajana tosin joskus harmittelen, että en säilyttänyt mitään, vanhasta tavarasta saisi nyt hyvän hinnan. Jopa vanhat ihmiset keräävät kippoja ja kuppeja ja muuta tarpeetonta roinaa. No, ehkäpä ne osoittautuvat jälkipolville arvokkaaksi ja nämä puolestaan myyvät ne.Olen nähnyt niitä pahvisen tuntuisia, seepian värisiä valokuvia kirppareilla.
Jokin häiritsee tuollaisessa. Tekee melkein kipeää. Voisihan tavallaan luoda uuden historian itselleen. Kuvat vain seinälle: hurjia karhunkaatajia, kantakirjalehmän hoitaja, setterin omistaja ja lauma mustapukuisia hymyttömiä, tiukkailmeisiä mummoja, suonraivaaja kuokkineen.
Ei ole tarkoitus halveerata edesmenneitä sukupolvia, muttakuvat, joiden ottaminen oli jo harvinaista, on hajallaan. - Totuus-murenee
Tyhjänä ammottaa kuin hanpaaton suu, tuo lonpakko.
Hunksin lonpakossa näkýy olevan joku kynsilakanpoisto purkki, sellainen valkoinen. (Tai sitten psyykelääkettä)?
Pistää ajattelemaan, kuinka paljon hunksi valehtelee? Jospa hän meikkaa.
Jo se, että hän sanoo omaavansa pituutta 184 on emä isovalhe. Kun hunksilla oli esillä pään profiili, siitä pystyi päättelemään, että mies on tappinen, pätkäpituus 154 - 160. Ei pysty kuvittelemaan hunksia yhtään pidemmäksi. Mutta onhan sanonta, että narsistit liioittelevat pituuksiaan 20 - 25 cm niin ylä kuin alapäästään. - hän.kelpuuttanee.sitten
Totuus-murenee kirjoitti:
Hunksin lonpakossa näkýy olevan joku kynsilakanpoisto purkki, sellainen valkoinen. (Tai sitten psyykelääkettä)?
Jo se, että hän sanoo omaavansa pituutta 184 on emä isovalhe. Kun hunksilla oli esillä pään profiili, siitä pystyi päättelemään, että mies on tappinen, pätkäpituus 154 - 160. Ei pysty kuvittelemaan hunksia yhtään pidemmäksi. Mutta onhan sanonta, että narsistit liioittelevat pituuksiaan 20 - 25 cm niin ylä kuin alapäästään.154-160 cm? Silloin hänen kitaransa onkin ukulele. Ukuleleä soittava meikkaava mies, joka kertoo saavansa isoa eläkettä, mutta lonpakko on tyhjä. Lukuunottamatta kynsilakanpoistoainetta. Sähköpyöräkin mahtuu auton takakonttiin. Taitaa olla se pituus nenässä, kuten Pinocciolla.
Ehkä saadaan huomenna kuva uusista housuista. Onkohan ne lappuhaalarit? - Taikuritässä
Totuus-murenee kirjoitti:
Jo se, että hän sanoo omaavansa pituutta 184 on emä isovalhe. Kun hunksilla oli esillä pään profiili, siitä pystyi päättelemään, että mies on tappinen, pätkäpituus 154 - 160. Ei pysty kuvittelemaan hunksia yhtään pidemmäksi. Mutta onhan sanonta, että narsistit liioittelevat pituuksiaan 20 - 25 cm niin ylä kuin alapäästään.Taas rupesi naurattamaan. Jos henkilö olisi lääkärillä ja kysyttäisiin painoa ja pituutta, mitä kysytään tosi harvoin ja jos sitten asiakas lisäisi 20 - 25 cm pituuteensa, lääkäriä rupeaisi naurattamaan; ehkä pyytäisi asiakasta menemään peilin eteen. Tuskin hän pituuserosta diagnoosia tekisi: narsisti, sillä silloinhan lääkärin toimi olisi helppoa kuin heinänteko.
Kaikki liiottelijat, tarinoiden värittäjät -> narsisteja.
Samoin lääkäri olisi hysteerikko.
Postipaketeissa oli leimoja..
- KiitoksiaVaan
Ja mitä autuutta pituus ja kauneus naiselle merkitsevät?
On melkoisen tylsää touhua, jos ainoastaan kauneuden varassa työkuvioissa toimii. Eipä taida tarjota mitään erityisempää, ainakaan älykkäille ihmisille. Tyhjäpäistä touhua ilman älyllisiä haasteita, ulkoista esiintymistä ja odottelua joka välissä.
Pääsin testailemaan kuvioita nuorilla päivilläni ja opettelin kävelemään sekä esiintymään julkisesti erilaisilla lavoilla erilaisissa tilaisuuksissa. Harvakseltaan keikkaileminen ei välttämättä ollut erityisen rasittavaa, mutta jatkuvana työnä se olisi varmasti ollut tylsää. Siksi en halunnutkaan pestautua, kun joskus sellasiakin mahdollisuuksia tuli eteen.
Itse en pitänyt itseäni mitenkään erityisen kauniina. Nyt varttuneempana olen joutunut toteamaan, että ulkonäöstä on tosiaan ollut myös etua aina välillä. Pitkä, hoikka, ihmisen näköinen nainen saa ystävällistä huomiota, kohteliaisuutta ja välillä etuoikeuksiakin osakseen. Luulen kuitenkin, että iloinen pilke silmäkulmassa, kaunis hymy ja ystävällinen käyttäytyminen toimii samoin riippumatta ihmisen koosta ja ulkonäöstä.
- - -
Iloitsen ja katselen ihaillen todella pitkiä ja komeita miehiä. Luulen, että nykyisin yhä useammat kasvavat kaksi metrisiksi ja jopa vähän pitemmiksikin. Useimmat tarjoavat silmän iloa kanssakulkijoille.
.
. - kukka-huumorin
Hyvä, humoristinen aloitus , mutta Anceli taisi olla ainoa joka tajusi jujun.
Tasapaksua tönkkösuolattua tekstiä suoltavat muut korppiksen johdolla.Vaihdan myös sanan ja parikin palstallammekin ihmisten kanssa.
Paljonkin?
H.
- rypytmihikuuluun45
45 v oltu yhdessä155 pitkä ja ihan kaunis ,rypyt mihin kuuluu ku miehellänikin.hän vielä enempi kaunis.me olemme rakkautemme määräämät.kun se jokaisella on.hakekaa elämää.
" luulin, että Paloma on vähintään 175 cm:n ja Isohoota kuvittelin 172 cm:n pituisiksi. " kirjoitettiin tuossa ylempänä.
Hahahaha.
Jotkut meistä vain heittävät pitemmän varjon. Mitä alempana aurinko sitä pitempi varjo varsinkin tässä varjokabinetissa.
Luulin että jokainen joka on nähnyt profiilikuvani jossa yletyn just ja just Legolassin olkapäähän (tosin aina ilman korkoja) on pystynyt päättelemään että en ole mikään hongankolistaja.
Meillä pienikokoisilla naisilla onyksi handicap: me ei pystytä ripustaan verhoja ilman että tarvii kiivetä jonnekin tuolille tai tikkaille. Toisaalta jos tipumme, niin emme kaadu niin pahasti. Minä olen ratkaissut ongelman kaveeraamalla ton Legolassin kaa joka pystyy ottaan verhotangot alas kiipeämättä minnekään.
Lyhyillä miehillä on yleensä pienempi partnerivalikko, koska lyhyt mies ei ole oikein sopiva asuste pitkälle naiselle, ellei mies sitten ole joku.....tyyppi Carlo Ponti. Lyhyt mies ja lyhyt nainen taas voivat olla hyvinkin simpsakka pariskunta. Lyhyt nainen sopii taas pitkällekin miehelle kaveriksi ja pariskuntana näyttävät hyvälle kadulla kävellessään.- Taikuritässä
No, hyvä ettet kolistele honkia, kun on jo muutoinkin ollut tuulista.
Siipan valinnassa tulee tuskin käytettyä mittanauhaa. Kait siinä vaikuttaa kipinämäärä. Siippa numero 1 oli 174 (se jousimies) ja siippa nro 2 186 cm.
Nro 1:llä upea nenä ja nro 2:lla hurmaava ääni.
Liikaako infoa? Hihhihii. Taikuritässä kirjoitti:
No, hyvä ettet kolistele honkia, kun on jo muutoinkin ollut tuulista.
Siipan valinnassa tulee tuskin käytettyä mittanauhaa. Kait siinä vaikuttaa kipinämäärä. Siippa numero 1 oli 174 (se jousimies) ja siippa nro 2 186 cm.
Nro 1:llä upea nenä ja nro 2:lla hurmaava ääni.
Liikaako infoa? Hihhihii.Näää...millainen on upea nenä?
Miehellä tai naisella?
Afganistanissa isot kyömyt ja monta kappaletta kyömyjä samassa nenässä ovat aatelissuvunmerkki.
Ruotsalaiset pääkallonykeröt eivät nekään minusta kauheen miehekkäitä.
(Mamma tapasi sanoa että nenäsi on ihan hyvä kunhan vain pidät senpuhtaana)- Taikuritässä
En katso naisten neniä, miesten vain.
Englantilaisilla elokuvissa tai sarjoissa saatan poikkeuksellisesti nenä kiinnittää huomiota.
Niin onhan nenä metka uloke.
- toizu
Eikö totuus kuitenkin ole että sinunlaiset miehet valitsevat----näin on totuus ja miksi siihen 100% varmat syyt siis yleensä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut = far-right Finns Party?
Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M697314Demarilesbo synnytti lapsen
Lapsen biologisella isällä ei ole mitään oikeuksia lapseensa. On pelkkä "luovuttaja". https://www.hs.fi/politiikka/art1574044Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja1284037Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v533956Opettaja teki pornoa sivubisneksenä
Jännittävää nähdä, koetaanko tämä ihan normaaliksi ja toivottavaksi kombinaatioksi kasvatusalalla. Voi mennä hyvin kiinn593627HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen602658Porno-ope?
Kaikenlaisia sitä nykyään Suomessakin on. Tai onhan niitä voinut olla aiemminkin, mutta ehkä paperilehtin aikakaudella e602478Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka362272KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2482094Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu101931