Palstasetät livenä.

Etsin juuppatuupasta kummelin stories elokuvan pätkää, missä se yks hammaslääkäri kiskaisi koko leuvan pois asiakkaalta...

Mutta löysin tämän....siis että mä nauroin...tää on kuin palstan jännämiehistä ja naisista motkottavat yleensäkin...nyrkkiä puidaan jokasuuntaan.

https://youtu.be/9xBxaYt6rzk

27

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hauska oli mutta eikös nuo olleet ennemminkin semmoisia mistään lannistumattomia kaikkea mahdollista yrittäviä? Kaappi ja Pertti tuli mulla mieleen :D

      • 876

        Kaappi ei ainakaan pui nyrkkiä joka suuntaan.
        Toisaalta, tavispalstaätmit tietysti pysyisivät syrjässä, eivät uskaltaisi edes yrittää, mutta silti nyrkkiä puivat.


      • No minä osaan naureksia itselleni ainakin. Pertin puolesta en osaa sanoa.

        Toivottavasti olen yhtä pirteä pappa kuin nuo kaksi, lisäksi olen jo suunnitellut, että Muhkiksen kanssa otettas Kettusen vanhainkodissa jokapäivä rollaattorikisa ja pääpalkintona toisen jälkiruokahuttu. En luultavasti kasva aikuiseksi koskaan, enkä halua...mutta en jaksais puida nyrkkiä jokasuuntaan, kun ei siitä mitään iloa ole.


      • En tiedä, mutta huvittavin kohta: Kai sitä mieli tekee ryypätä, kun vehkeet hajoo ja lunta sataa...hah....twiit fiu...ihan sama....hah


    • Ei ollut Kaappi eikä Pertti. Kaapissa on jotain samaa mukaan heittäytymisen makua kyllä, mutta lopputulos oli mennyt toisin. Pertti olisi ottanut vanteesta kiinni, ja kääntänyt vauhdin toiseen suuntaan.

      Ritskukaan ei ollut. Ritsku kiertelisi kuin kissa kuumaa puuroa ennen kuin uskaltaisi karuselliin hypätä, mutta siihenkin hyvin varovaisella vauhdilla.

      Ja Muikku on näppinsä jo niin montaa kertaa polttanut, että tietää varoa kaikenlaisia vempeleitä.

      Eräkettu loikkaisi jokaisen masiinaan kyytiin taatusti, jos lupaisi kunnon kyydit. Mutta maahan mätkähdettyyään sylkäisi vain nyrkkiinsä ja porskuttaisi eteenpäin.

      EdesUnissa valikoisi aikansa, mutta hyppäisi kyydistä ennenkuin laite on pysähtänytkään.

      Pikkukakkonen valikoisi pitkään eri masinoiden väliltä ja päättyisi lopulta siihen, missä on paras vastuksen ja myötätuulen suhde.

      DarkFear nousisi niiden kyytiin, jossa kaveri voi antaa lisää vauhtia.

      Pujottelija teki kompromissin ja lenkkimatkallaan kiskoi vain ne käsitikapuut läpi.

      Mies164cm oli ainoa joka pui nyrkkiä. Mutta sen hän teki jo kulkiessaan masinoiden ohitse.

      Välimerkitön tutkisi epäluuloisena miten moni ennen häntä on käyttänyt karusellia ja pyyhkisi kättä housunlahkeeseen ja jurnuttaisi mennessään kakaroiden pilaamista vehkeistä.

      Ai niin, ja Modelli pyörittäisi karusellia, eikä karuselli Modellia.

      • Multa karusellissä ensin putois housut, sitten naurattas niin kun, nään sieluni silmin itseni pyörimässä paljaspersein, että lentäsin kyydistä...käkättäisin sitten vielä vedet silmistä valuen housut kintussa maata takoen... Siinäpähän sais kansa kokorahan edestä karuselliä perhana! hähä!


      • "Ritskukaan ei ollut. Ritsku kiertelisi kuin kissa kuumaa puuroa ennen kuin uskaltaisi karuselliin hypätä, mutta siihenkin hyvin varovaisella vauhdilla."

        Väärin arvattu, miksi minä jäisin jotain loppuunkäytettyä karusellia jota on kaikki muut jo hinkanneet kiertelemään? Tietysti sitten jos kaurselli olisi vähän käytetty olisi se eri asia, semmoiseen kyytiin voisi hypätäkin. Harmi vaan kun sitä ei aina päältäpäin näe sitä käyttöastetta.


      • Dissident kirjoitti:

        Multa karusellissä ensin putois housut, sitten naurattas niin kun, nään sieluni silmin itseni pyörimässä paljaspersein, että lentäsin kyydistä...käkättäisin sitten vielä vedet silmistä valuen housut kintussa maata takoen... Siinäpähän sais kansa kokorahan edestä karuselliä perhana! hähä!

        Joo, sä oisit just noin!


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Ritskukaan ei ollut. Ritsku kiertelisi kuin kissa kuumaa puuroa ennen kuin uskaltaisi karuselliin hypätä, mutta siihenkin hyvin varovaisella vauhdilla."

        Väärin arvattu, miksi minä jäisin jotain loppuunkäytettyä karusellia jota on kaikki muut jo hinkanneet kiertelemään? Tietysti sitten jos kaurselli olisi vähän käytetty olisi se eri asia, semmoiseen kyytiin voisi hypätäkin. Harmi vaan kun sitä ei aina päältäpäin näe sitä käyttöastetta.

        Sitähän mie tarkoitinkin. Hyvin varovaisella vauhdilla :)


      • elisakettu kirjoitti:

        Joo, sä oisit just noin!

        Oikeestaan se ois tällästä sitten kokoajan... voin niiiin samaistua tuohon sulhaseen...

        https://youtu.be/26a8JITwImQ


      • Dissident kirjoitti:

        Oikeestaan se ois tällästä sitten kokoajan... voin niiiin samaistua tuohon sulhaseen...

        https://youtu.be/26a8JITwImQ

        Ihana video. Siinä meni täydelliseksi suunniteltu päivä vielä paremmaksi.

        Silloin kun jännittää, alkaa muuten ihan tolkuttomasti naurattamaan. Ainakin silloin kun ei sais. Olen varmaan kertonutkin että meillä on mitä omituisempia tilannekuvia niitattu sinnetänne. Eikä ne välttämättä ole estettisesti mitään imartelevia. Kaikuu näköjään tuo toinen ketju vielä mielessä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ihana video. Siinä meni täydelliseksi suunniteltu päivä vielä paremmaksi.

        Silloin kun jännittää, alkaa muuten ihan tolkuttomasti naurattamaan. Ainakin silloin kun ei sais. Olen varmaan kertonutkin että meillä on mitä omituisempia tilannekuvia niitattu sinnetänne. Eikä ne välttämättä ole estettisesti mitään imartelevia. Kaikuu näköjään tuo toinen ketju vielä mielessä.

        Joo, yksi mikä on mukavinta karisemista elämästä, on juurikin sellainen jäykkyys. Ei kaikkea tarvitse ottaa silleen vakavasti, ettei voisi antaa oikealle riemulle tilaa. Pelleily on erijuttu ja vahingonilo. Ripitin siitä pojan, se näytti autossa jostain toisesta pojasta jotain kuvaa takapenkille ja sanoi, että kattokaa nyt tätä... Näki mun murhaavan katseen ja vakavoitui...Ties, että tästä vielä kuulee...ja niin kuuli.
        Toisillekin saa nauraa, mutta ennemmin se on jotain oikeasti hauskaa pelleilyä tai sattumusta, mutta ei jollekin ulkonäölle tai vajavuudelle. Oikeastaan tätä aloitusta voisi pitää sellaisena, mutta minusta tuo nyrkinpuiminen vähän jokakapineelle ja jokapuolelle on se hauska tapahtuma, ei niinkään se, että ne on hauskannäköisiä vanhoja pappoja...Ja minua oikeastaan naurattaakin täällä välillä nämä omat jankkaajat, ne pitää niin tiukkaan jostain omasta näkemyksestään kiinni, että se on naurettavan jääräpäistä, välillä ei oikeasti tiedä, että tokkopa ovat edes tosissaan, siksi pätkähtää aina joku tälläinen huvittavuus mieleen...en pysty pitkään olemaan ikinä vakavana...


      • Joskus pikkupoikana oli tapana tehdä tuostaki extremelaji.

        Sai kroppa suorana roikkua kahvoissa kiinni kunnes ote lipes ja lens jotaki toista telinettä päin.

        😃


      • Eräkettu kirjoitti:

        Joskus pikkupoikana oli tapana tehdä tuostaki extremelaji.

        Sai kroppa suorana roikkua kahvoissa kiinni kunnes ote lipes ja lens jotaki toista telinettä päin.

        😃

        Joskus käynyt mielessä, että jos kieputtas jotain narua tuollasen keskiakselin ympäri ja riuhtasis autolla. Siinä vois miettiä kun vaakatasossa roikkuu, että pitikin kokeilla...


      • Se on notta sanotaankohan notta että niin se on notta että mitenkäs se olikaan notta? heh




      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Kyllä täällä naisillakin välillä spandeksit paukkuu ja roikuu. :)

        Tokitoki... Ja minusta oikeastaan palstatätit jaksaakin naureksia itselleen. Mitä nyt jotkut vähän koittavat olla olevinaan...

        https://youtu.be/-QgCcPPH3XA


      • Dissident kirjoitti:

        Tokitoki... Ja minusta oikeastaan palstatätit jaksaakin naureksia itselleen. Mitä nyt jotkut vähän koittavat olla olevinaan...

        https://youtu.be/-QgCcPPH3XA

        Aloin just katsella subilta sub.doc, täydellinen instgram-kroppa. Saa nähä kykeneekö katsomaan loppuunsa.


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Aloin just katsella subilta sub.doc, täydellinen instgram-kroppa. Saa nähä kykeneekö katsomaan loppuunsa.

        No joo. Minusta tuo telkkarin tarjonta on jotain älytöntä, tai siis just noita, että ihmiset tekee itselleen vaikka mitä siis ulkonäön takia...katsoin joskus vähän aikaa jotain kaunotar ja hirviösarjaa. Siinä joku malli ja sit sellainen toinen nainen, millä oli joku syntymämerkki suunvieressä, niin, että sillä oli koko naama aika leikelty ja silti sillä oli vaikeuksia syödä ja juoda. Ne sit vertaili elämiään ja toinen oli tyytyväinen itseensä sellaisenaan ja toinen halus vaikka mitä leikkauksia ja arvaat varmaan kuin päin se meni? Toinen niitä ois tarvinnutkin, toinen ei todellakaan... En mä pysytnyt katsomaan....ihmiset on niin turhuuteen meneviä, että ihan kuvottaa. Ja jotkut pilaa itsensä noilla leikkauksilla...yäk...


      • Dissident kirjoitti:

        No joo. Minusta tuo telkkarin tarjonta on jotain älytöntä, tai siis just noita, että ihmiset tekee itselleen vaikka mitä siis ulkonäön takia...katsoin joskus vähän aikaa jotain kaunotar ja hirviösarjaa. Siinä joku malli ja sit sellainen toinen nainen, millä oli joku syntymämerkki suunvieressä, niin, että sillä oli koko naama aika leikelty ja silti sillä oli vaikeuksia syödä ja juoda. Ne sit vertaili elämiään ja toinen oli tyytyväinen itseensä sellaisenaan ja toinen halus vaikka mitä leikkauksia ja arvaat varmaan kuin päin se meni? Toinen niitä ois tarvinnutkin, toinen ei todellakaan... En mä pysytnyt katsomaan....ihmiset on niin turhuuteen meneviä, että ihan kuvottaa. Ja jotkut pilaa itsensä noilla leikkauksilla...yäk...

        Joskus vaan tekee mieli kurkistaa siihen toisen kuplaan ja maailman, jossa se toinen elää. Toi on kyllä aika ahdistavaa hetkittäin. Kertoo paljon nykymaailman ongelmista ja mm. miksi tavallinen ei kelpaa osalle.

        Photoshopatut kuvat, operaatiot...jatkuva itsensä katseleminen ja näytillä oleminen. Pelottavaa...elän ihan eri maailmassa. Mietin et joskus olen ihan vieraantunut maailmasta, kun näitä katsoo.

        Mutta samalla koen onnellisuutta, että olen säästynyt tuolta helvetiltä..


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Joskus vaan tekee mieli kurkistaa siihen toisen kuplaan ja maailman, jossa se toinen elää. Toi on kyllä aika ahdistavaa hetkittäin. Kertoo paljon nykymaailman ongelmista ja mm. miksi tavallinen ei kelpaa osalle.

        Photoshopatut kuvat, operaatiot...jatkuva itsensä katseleminen ja näytillä oleminen. Pelottavaa...elän ihan eri maailmassa. Mietin et joskus olen ihan vieraantunut maailmasta, kun näitä katsoo.

        Mutta samalla koen onnellisuutta, että olen säästynyt tuolta helvetiltä..

        Joo, kyllähän tää palstan ätmosfäärikin välillä ahdistaa tuolla pinnallisuudellaan, en koe sitä millään muotoa kuin täällä tai noissa tuollaisissa ohjelmissa ja mediassa.

        Ehkä on kiva katsoa kauhua, vaan todetakseen, että ei se koske mua...Toisaalta taas kauhistuttaa, että sitäkin on...että se on jossain ja joillekin totta...


      • Dissident kirjoitti:

        Joo, kyllähän tää palstan ätmosfäärikin välillä ahdistaa tuolla pinnallisuudellaan, en koe sitä millään muotoa kuin täällä tai noissa tuollaisissa ohjelmissa ja mediassa.

        Ehkä on kiva katsoa kauhua, vaan todetakseen, että ei se koske mua...Toisaalta taas kauhistuttaa, että sitäkin on...että se on jossain ja joillekin totta...

        Tää nyt ei liity aiheeseen, mutta tulin töihin klo 18:45 ja heti kun aamumies lähti, söin tukevan annoksen ruokaa ja nyt pasahti ihan tajuton nälkä...olin jo harmissaan, että mitäs mä nyt syön, niin jipii! Mähän kävin kaupassa ja jätin ostokset autoon...eikun leipää ja nuudeleita pahimpaan tuskaan....namsk. On pienestä ihminen iloinen...kun saa syödä.


      • Dissident kirjoitti:

        Tää nyt ei liity aiheeseen, mutta tulin töihin klo 18:45 ja heti kun aamumies lähti, söin tukevan annoksen ruokaa ja nyt pasahti ihan tajuton nälkä...olin jo harmissaan, että mitäs mä nyt syön, niin jipii! Mähän kävin kaupassa ja jätin ostokset autoon...eikun leipää ja nuudeleita pahimpaan tuskaan....namsk. On pienestä ihminen iloinen...kun saa syödä.

        Onhan ruoka yksi tärkeimmistä elämän ylläpitävistä voimista.😋


      • muhkee_muhku kirjoitti:

        Onhan ruoka yksi tärkeimmistä elämän ylläpitävistä voimista.😋

        Jep. Näin on. Nytkin alan ruuanlaittoon. Muuten on kaksi äkäistä lasta oman nälän lisäks. Heh.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe