seurusteleva & aina irtoaa

panokundi95

Oon jäänyt miettiin tällaista erästä kaverisuhdettani.. Siis itse olen bi, enkä halua mitään seurustelusuhdetta miehen kanssa. Minulla on taas muutama kaveri, joiden kanssa olen aikonaan hommaillut. Nykyään he kaikki ovat "vakiintuneet" ja ovat seurustelevansa kuka miehen ja kuka naisen kanssa. Sitten jos jonain iltana vähänkään yritän tai lähden panolinjalle niin aina irtoaa ja ovat mukana...

Mietin lähinnä, mitä tästä pitäisi ajatella. Onko niin, etteivät he vain pidä seurusteluaan vakavana vai yleensäkään nykyään seurustelua ei pidetä minään? Itse ajattelisin löydettyäni oikean haluavani olla uskollinen hänelle.

7

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karma_is_a_bitch

      Niin no, miksi pelehdit jonkun kanssa, jonka tiedät seurustelevan.. perusteluksi ei riitä ”kun irtoaa”. Miksi et kunnioita heidän suhdettaan? En ymmärrä.
      No se on tätä skeidaa, josta haluan pysyä hemmetin kaukana.
      Kaikkea hyvää kuitenkin.

    • En_halua_muita

      Itse en ainakaan halua harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa kuin sen oikean sitten kun se löytyy. En edes nauti erityisen paljoa mistään nopeasta panosta. Tai sellaista en ole vielä ainakaan kokenut. Jotenkin haluan jättää sen vain minun ja poikaystäväni väliseksi rakkauden osoitukseksi.

    • Antaa-mennä-vaan

      Seksi ja seurustelu ovat kaksi täysin eri asiaa. Rakkaus ja tunteet kuuluvat seurusteluun, seksi on pelkkää seksiä. Parisuhteessa pelkkä seksi jonkun vieraan kanssa on verrattavissa masturbointiin, joten anna mennä vaan. En itsekään ole kiinnostunut keiden kanssa oma seurustelukumppani mahdollisesti harrastaa seksiä, koska tiedän ettei sillä ole mitään merkitystä.

      • EnHaluaAvointaSuhdetta

        Mutta seksi voi kuulua parisuhteeseen ilman, että harrastaa sitä muiden kanssa. Ja kaikki eivät halua avointa suhdetta. Seksi ei ole ainakaan minulle pelkkää seksiä, jos se tapahtuu kumppanini kanssa. Se on juurikin parhaimmassa muodossaan sitä rakkauden ja tunteiden osoitusta.


    • oikeahomo

      Joo en nyt lähtisi ainakaan ihan suoralta kädeltä syyllistämään panokundia koska hänhän ei ole pettänyt ketään. Vaan pettäjä on aina se joka on se parisuhteessa elävä osapuoli. Ja jos parisuhteessa elävä lähtee pettämään kumppaniaan niin se kertoo joko siitä että parisuhde ei ole kunnossa tai jopa siitä että se ei edes ole oikea parisuhde vaan joku kulissi.

      Mutta minua pisti silmään tuo kun kerroit noista hoidoistasi osan seurustelevan naisen kanssa. Että elävätkö ne jotain kulissielämää vaan onko ne biseksuaaleja joille kaikki on mahdollista? Nimittäin itse en ainakaan koskisi pitkällä tikullakaan mieheen joka on sekaantunut naiseen, sillä itselleni homoseksuaalisuus on kuitenkin sen verran pyhää.

    • oikeahomo

      No esimerkiksi se että homosuhteet ovat aitoja rakkaussuhteita kun taas heterosuhteista ei voi koskaan tietää onko suhde aito vai pelkkä kulissi.

      • :D :D :D Joopajoo. Uskottele itselles tuota. Ei ne kaikki rakkautta ole nähneet, jakamista senkin edestä. Mitäs sitten kun maahanmuuttaja feikkaa olevansa homo toisen miehen kanssa saadakseen turvapaikan? Siinä sulle kulissisuhde :D Rakkautta on heteroiden ja homojen suhteissa yhtä lailla, joten keksi parempi argumentti. Ja jokin uusi kiitos.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe