Ihme touhua

morjensvaa

Katselin tuota facebookin selvännäkö ja intuitio ryhmää, voi hyvää päivää, että siellä leikitään olevansa näkijä, ja laitetaan kuvia että missä muka näkyy joku hahmo, ei näy vaikka miten katsois.
toiset varmaan haluaa olla näkeviä sellaiset joita homma kiinnostaa mutta ei todellakaan näe

23

1978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasvissyöjä

      Itseäni kammottaa koko Facebook. Jos käyn facebookissa, pääni on sen jälkeen monta päivää sisältävä ajatuksia liittyen facebookiin ja ihmisten tekemisiin "siellä". Facebook on kuin puhelinluettelo... Viestinnästä tulee kummallista kun se on yhtäkkiä julkista... Hirvittää suorastaan tuo naamakirja ja sen staattiset naamat. Kuitenkin elämä on jotain muuta kuin FB:tä. Hirvittää...

      • morjenstavaan

        Olet oikeassa


      • NäilläMwnnään

        Omissa ajatuksissakin on usein tarpeeksi seurattavaa. Toisillahan niitä ei ehkä olekaan.


    • PimeyteenPimeyteen

      95%:ssa "näkemisessä" on kyse vain omasta mielikuvituksesta. Se on täyttä unennäköä valveilla ja sen julki tuominen vain egon pönkkäämistä. Jos joku haluaisi selkeyttä, sekä välttää idioottimaista kärsimyksien kasaamista itselleen tietämättömyydessä, hän voisi ajatella, että "millaista elämäni olisi jos en koskaan ajattelisi tällaista ajatusta"?

      Siitä voisi hän huomata että ajatus on vain hänen mielikuvitustaan. Kun mielikuva ja sen seuraukset huomataan ajoissa, huomataan sen olevan tyhjää kuin valonvälke taivaalla.

      • morjenstavaan

        Siellä on monta kuvaa, eräskin joka oli kävellyt lumihangessa näkin siinä jonkun päänkuvan, lumihan voi kasaantua miten vaan ja vilkkaalla mielikuvituksella näkee vaikka mitä. Myös joku oli ottanut kuvan peilistä ja siellä hänen ja monen muun mielestä oli jonkun kuva, kysyin että mitä on ikkunaa vastapäätä että heijastuu siitä. Myös monesta kuvasta joka otetaan kameralla niin salamavalo voi tehdä tepposet ja kuvassa näkyy pyöreä pallo jonka luullaan olevan sitten joku eneli tai muuta. En tajunnutkaan että noin suuri määrä ihmisiä kuvittelee näkevänsä pirua tai muita asioita. Mutta ehkä se että haluaisi olla näkevä niin tekee tuollaista ja kuvittelee omaavansa yliluonnollisia kykyjä. Syös spiritismistä moni puhuu siellä, sen kanssa ei ole leikkimistä


    • Marsmars

      Ei sitten sinullakaan ole muuta tekemistä kun kyttäillä ryhmässä, poistu sieltä hyvä ihminen ja hanki elämä, niin ei tarvitse täällä vaahdota...

    • olereilu

      Aivan niin, katse toisaalle ellei miellytä muiden tekemiset tai mielipiteet ja näkemykset. Ei niitä tarvitse täällä ihmetellä. Kysele reilusti siellä ryhmässä..

    • lasdaahj

      anna sä ihmisten kuule nähdä näkyjä..

    • Anonyymi

      Suomi touhuaa liikaa ei kestä ajettelu tahti enää

    • Anonyymi

      Olen ajetellut erota koko ryhmästä. Ottaa päästä kun siellä kaiken maailman tavikset selittää kuinka he on näkijöitä ja siskoja myöten koko suku näkee. Voi jessus! Ja että on ihan velvollisuus nyt kantaa kortta kekoon kun on niin paljo huijareita ja samaan hengenvetoon selittää että tekee jotain kirjallisia tulkintoja.

      Mulle on ainakii kolme oikeesti aidosti näkevää näkijää, ensimmäinen jo varmaan 10 vuotta sitte, sanonu että kirjalliset ja jotku s-postitulkinnat on pelkkää huuhaata. Että niitä ei vaan voi tehdä kirjallisesti, kun tarvitaan sen henkilön ääni taio läsnäolo, että muuten se on vaan jotain nettibittimaailmaa.

      Yks niistä oikeista näkijöistä oli sinne laittanutki ettei ole mahdollisia. Hyvä! Onneks joku pitää tasoo yllä. Mun täti oli aidosti näkevä ja mullaki on herkkyyttä, sen takia erotan kyllä itteki jyvät akanoista. Ja just että kun on oikeitaki näkijöitä, nii ottaa päästä, että noi tavikset vetää pohjaa koko ammattikunnalta.

      Ja sitten kysellään tosi hyviä meedioita, ja siellä joukossa on kyllä sellasia nimiä ettei tiedä pitäskö itkee vai nauraa!

      • Anonyymi

        Sama täällä. Siellä on ihme hörhötystä. Oli mukavaa vaihtelua kun selvänäkijä Naomi oli laittanut sinne jotain faktoja, se oli hyvin kirjotettu ja sen nimiki oli joku selvänäköö vai sirkushuveja. Siinä oli esimerkiks että oikeet näkijät ei tee s-postitulkintoja koska sellaset on huuhaata ja vielä perustellu miksi,
        No menin itte kanssa pari vuotta sitten sellasen jollain teettään ja oli tuulesta temmattua lööperiä koko teksti.
        Ihan hirvenpaska ryöpytystä ne alko heittään siihen Naomin julkasuun ja koitti kaikki kilpaa vakuutella tyyliin kyllä ainakin teen kun lapset hälisee niin on helpompi kirjottaa.>> voi kissumas sentää! No hei varmaan vakuuttaa että joku muka tekee jotain oikeeta katselmusta jossain hälinässä ja vielä kirjottaen. Sielhän voi olla vaikka botti toisesa pääsä !

        Mun kaverille sanoin tosta Naomin julkasusta, kun kanssa fanittaa Naomia ihan täysillä, nii sitä ei siellä sitte ollu enää, Mun kaveri oli laittanu viestiä ja kysyny nii Naomi oli sanonu että oli ottanu pois, että ei maksa vaivaa taistella tuulimyllyjä vastaan, mutta oli sanonu että se on luettavissa hänen omassa profiilissa.

        Musta on tosi hienoo ja rohkeeta, että laittaa tollasen, ja ettei suostu tekeen mitään s-postitulkintoja vaikka kuulemma hältäki niitä kysellää. Oli todennu vaan että kyllähän joku sellasia voi tehdä, ja vaikka satukirjoja voidaan kirjottaa, mutta että ei niillä ole mitään tekemistä oikeen selvänäkemisen kansa. Tää tukee kyllä niin mun omaa kokemusta ja intuitioo tosta asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Siellä on ihme hörhötystä. Oli mukavaa vaihtelua kun selvänäkijä Naomi oli laittanut sinne jotain faktoja, se oli hyvin kirjotettu ja sen nimiki oli joku selvänäköö vai sirkushuveja. Siinä oli esimerkiks että oikeet näkijät ei tee s-postitulkintoja koska sellaset on huuhaata ja vielä perustellu miksi,
        No menin itte kanssa pari vuotta sitten sellasen jollain teettään ja oli tuulesta temmattua lööperiä koko teksti.
        Ihan hirvenpaska ryöpytystä ne alko heittään siihen Naomin julkasuun ja koitti kaikki kilpaa vakuutella tyyliin kyllä ainakin teen kun lapset hälisee niin on helpompi kirjottaa.>> voi kissumas sentää! No hei varmaan vakuuttaa että joku muka tekee jotain oikeeta katselmusta jossain hälinässä ja vielä kirjottaen. Sielhän voi olla vaikka botti toisesa pääsä !

        Mun kaverille sanoin tosta Naomin julkasusta, kun kanssa fanittaa Naomia ihan täysillä, nii sitä ei siellä sitte ollu enää, Mun kaveri oli laittanu viestiä ja kysyny nii Naomi oli sanonu että oli ottanu pois, että ei maksa vaivaa taistella tuulimyllyjä vastaan, mutta oli sanonu että se on luettavissa hänen omassa profiilissa.

        Musta on tosi hienoo ja rohkeeta, että laittaa tollasen, ja ettei suostu tekeen mitään s-postitulkintoja vaikka kuulemma hältäki niitä kysellää. Oli todennu vaan että kyllähän joku sellasia voi tehdä, ja vaikka satukirjoja voidaan kirjottaa, mutta että ei niillä ole mitään tekemistä oikeen selvänäkemisen kansa. Tää tukee kyllä niin mun omaa kokemusta ja intuitioo tosta asiasta.

        Luin sen myös, tosi hyvä ja selventävä. Suunnittelin jo jossain kohtaa että kokeilisin sähköposti-tulkintaa, mutta luettuani sen Naomin kirjotuksen, en todellakaan ota.

        Mulla ei ole rahaa heittää turhan päiväisyyksiin. Sitten kun otan tulkinnan, haluan että se on oikean selvännäkijän tekemä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin sen myös, tosi hyvä ja selventävä. Suunnittelin jo jossain kohtaa että kokeilisin sähköposti-tulkintaa, mutta luettuani sen Naomin kirjotuksen, en todellakaan ota.

        Mulla ei ole rahaa heittää turhan päiväisyyksiin. Sitten kun otan tulkinnan, haluan että se on oikean selvännäkijän tekemä.

        Joo se ollut huvittavaa lukea niitä kommentteja, mitä ne katkerat "hömpänpömppä -tätit" niinku Naomi sano että ne s-postitulkinnat on hömpänpömppää,, oli vielä joku käyny katkeruuksissaan sen Fasebookkin profiiliinki laittaan, kun ensin tossa selvänäkö ja intuitio -ryhmäs koittivat puolustella, miks rahastavat ihmisiä semmosella touhulla..

        Ymmärtäähän sen, että kismittää kun joku kertoo asioista totuuden. Kaiken maailman mammat sinne käy sukankutomisen ja lasten kaitsimisen ohessa kirjotteleen jotain "tulkintoja s-postiin. Ja joihinki uppoo kun häkä.

        Mä arvostan todella sitä, ettei ole lähteny sellaseen. Mun kaveri sano että oli joskus kysyny siltä s-postitulkitaa, ja Naomi oli vastannu että on aito näkijä, eikä mikään bingohallin pyörittäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se ollut huvittavaa lukea niitä kommentteja, mitä ne katkerat "hömpänpömppä -tätit" niinku Naomi sano että ne s-postitulkinnat on hömpänpömppää,, oli vielä joku käyny katkeruuksissaan sen Fasebookkin profiiliinki laittaan, kun ensin tossa selvänäkö ja intuitio -ryhmäs koittivat puolustella, miks rahastavat ihmisiä semmosella touhulla..

        Ymmärtäähän sen, että kismittää kun joku kertoo asioista totuuden. Kaiken maailman mammat sinne käy sukankutomisen ja lasten kaitsimisen ohessa kirjotteleen jotain "tulkintoja s-postiin. Ja joihinki uppoo kun häkä.

        Mä arvostan todella sitä, ettei ole lähteny sellaseen. Mun kaveri sano että oli joskus kysyny siltä s-postitulkitaa, ja Naomi oli vastannu että on aito näkijä, eikä mikään bingohallin pyörittäjä.

        En löytänyt sellaisia, olikohan poistettu? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Siellä on ihme hörhötystä. Oli mukavaa vaihtelua kun selvänäkijä Naomi oli laittanut sinne jotain faktoja, se oli hyvin kirjotettu ja sen nimiki oli joku selvänäköö vai sirkushuveja. Siinä oli esimerkiks että oikeet näkijät ei tee s-postitulkintoja koska sellaset on huuhaata ja vielä perustellu miksi,
        No menin itte kanssa pari vuotta sitten sellasen jollain teettään ja oli tuulesta temmattua lööperiä koko teksti.
        Ihan hirvenpaska ryöpytystä ne alko heittään siihen Naomin julkasuun ja koitti kaikki kilpaa vakuutella tyyliin kyllä ainakin teen kun lapset hälisee niin on helpompi kirjottaa.>> voi kissumas sentää! No hei varmaan vakuuttaa että joku muka tekee jotain oikeeta katselmusta jossain hälinässä ja vielä kirjottaen. Sielhän voi olla vaikka botti toisesa pääsä !

        Mun kaverille sanoin tosta Naomin julkasusta, kun kanssa fanittaa Naomia ihan täysillä, nii sitä ei siellä sitte ollu enää, Mun kaveri oli laittanu viestiä ja kysyny nii Naomi oli sanonu että oli ottanu pois, että ei maksa vaivaa taistella tuulimyllyjä vastaan, mutta oli sanonu että se on luettavissa hänen omassa profiilissa.

        Musta on tosi hienoo ja rohkeeta, että laittaa tollasen, ja ettei suostu tekeen mitään s-postitulkintoja vaikka kuulemma hältäki niitä kysellää. Oli todennu vaan että kyllähän joku sellasia voi tehdä, ja vaikka satukirjoja voidaan kirjottaa, mutta että ei niillä ole mitään tekemistä oikeen selvänäkemisen kansa. Tää tukee kyllä niin mun omaa kokemusta ja intuitioo tosta asiasta.

        Lopeta jo naomi!!! asiakkaat taas vissiin loppu,ymmärtäähän se kun sapuskan hinta nousee ja sähköt,niin täytyy sunkin mainostella täällä...tuo on jo niin läpinäkyvää...tälläiseltä hörhöltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta jo naomi!!! asiakkaat taas vissiin loppu,ymmärtäähän se kun sapuskan hinta nousee ja sähköt,niin täytyy sunkin mainostella täällä...tuo on jo niin läpinäkyvää...tälläiseltä hörhöltä

        Ihan muu nimi kuin Naomi lukee ajokortissani, että jos nyt tuota tarkoitit, mihin olit kommentoinut? vai mitä skitsoat?

        Että minun ei tarvitse todellakaan mainostaa missään, kun ainakin toistaiseksi vielä on työpaikka pysynyt, eikä palkkakaan ole ihan huonoimmasta päästä :)

        Tuossa juuri tunnusitkin olevasi niitä hörhöjä, jotka esittävät selvänäkijöitä ja uskottelevat ihmisille kaikkea, ihan vaan koska voivat.

        Että ihan edelleenkin olen iloinen siitä, että Naomi uskaltaa noita asioita julkaista, senkin uhalla, ettei se sinunlaisia hörhöjä miellytä.

        Minua taas ei miellytä ihmiset, jotka koittavat kusettaa muita. Esim. esiintymällä näkijöinä, vaikka ovat hörhöjä, kuten tuossa itsesi esittelit.


    • Anonyymi

      Itseasiassa ihan hyvä ryhmä. Löytyy paljon keskusteluja kokemuksista ja kun omalla nimellä joutuu niitä laittamaan niin ei voi syyttää näkijääkään mainostamisesta.

    • Anonyymi

      onko Naomilla asiakkaat taas loppu

      • Anonyymi

        Voi ei, taas tuo>>>>eikö ole sitten vieläkkää saannu miestä>>>>ja jaksaa taas siitä Naomille kiukutella, täälläkin ketjussa.


    • Anonyymi

      Hei, onko kukaan ottanut tulkintoja siellä katsovilta? Palautteita?

    • Anonyymi

      Luotan Naomiin----sen ryhmän tason suhteen. Sillon kun otan ajan selvännäkijältä, haluan että on oikea eikä mikään jutustelija.

    • Anonyymi

      Kaikki ei ole sellaisia jotka vaan luulee olevansa selvännäkijöitä,mutta on harmi että tälläiset ihmiset vie luottamuksen myös niiltä jotka ovat näkijöitä

    • Anonyymi

      Niin,et sinne ryhmään sitten viitsinyt kirjoittaa koska siellä näkyisi sun oma nimi ja tänne voi tulla suoltamaan paskaa kun voi anonyymisti sen tehdä. Lähde sieltä ryhmästä ja keskity omaan elämääsi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe