Mun poikaystävä nuoli mun varpaita ja sit senjälkeen pussattiin. Tajusin vasta jälkeenpäin että yöööh hyyyyiiii!! Sama ku olisin ite nuollut omia varpaita. En tiiä ollaanko enää yhessä.. ööh
varpaiden nuoleminen
17
7005
Vastaukset
- wefaewr
Onko sulla sitten poikkauksellisen likaiset varpaat? Ei varmaan ihan yhtä likaiset kuin tällä http://www.payvand.com/news/14/jan/Amoo-Hadji-no-bath-for-60-years-13-HR.jpg
Mut hei
Se rakastaa sua. Mitä kauniinpaa poika voi tytölle tehdä kuin nuolla sen varpaat.- Anonyymi
tästä samaa mieltä
- MirandaUusi
On 13wee ja mulla, on käyny myös niin. Mutta onneksi ne kiilsi puhtaudesta, ja edelleen nytkin.
- MirandaUusi
No hehheh!
- Miss19
On käyny mullekki noin, jalkaini olivat puhtaat. Ovat kyllä edelleenkin.
- MirandaUusi
Myös mullekki on käyny noin.
- kolmastitotta
Se mitä sanon kolme kertaa on totta.
- MirandaUusi
Mikä?????? Whaaaaaaat????????
- MirandaUusi
En tajuu oikeest.
Tyttöjen jaloissa on ilmeisesti harvemmin jalkasientä kuin poikien, joten antakaa siis kundien nuolla teidän varpaitanne, mikäli välttämättä haluavat. Vaikka sille lienee syynsä, että varpaat sijaitsevat ihmiskehossa niinkin kaukana suusta kuin tekevät.
69 varpailla, siis missä kummallakin on partnerinsa varpaat suussaan, on jo ajatuksena erotiikan tappaja. Älkää kokeilko.- 13wee
Sää voit ******** ********!
- Cool18
Niinpämeillä naisilla, ei ikimaailmassa olisi likaisii jalkoi. Et jos haluutte todistei, niin sovitaan kellonaika, päivä ja paikka mihin mennään. Sitten voin näyttääjalkani niin voitte, kaikessa rauhassa nuolla niitä!!!
- MirandaUusi
Samat sanat mulla!!!!!!
- Anonyymi
Cool18 kirjoitti:
Niinpämeillä naisilla, ei ikimaailmassa olisi likaisii jalkoi. Et jos haluutte todistei, niin sovitaan kellonaika, päivä ja paikka mihin mennään. Sitten voin näyttääjalkani niin voitte, kaikessa rauhassa nuolla niitä!!!
Kerro vain aika ja paikka.!
- ukkovarvas
SE on seksikästä touhua !!! Pojalla alko varmaan seisomaan....... Nauti Sinäkin - kostuitko
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433603- 362244
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321875- 171629
- 161586
- 231558
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai821297- 141277
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222