Miten ateistit säheltää pv toiseen?

PaholaisenTossunAlla

Pitää kiinni siitä, mitä tiede on heille opettanut luomisesta.
Siksi he ovat kadottaneet uskon perustotuuksiin.

28

374

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PaholaisenTossunAlla

Jumalan omat Spämmää puhelua en ole vastaamassa paskaan

Siksi he ovat kadottaneet uskon itseensä .

• PaholaisenTossunAlla

Minä olin uskovainen kt.s nimimerkkini "PaholaisenTossunAlla"

Munansa nuuskija Luterlaiset lopetti uskoni.

• olenateisti

Uskovat ne säheltää päivästä toiseen.. yrittäisitte edes argumentoida uskoanne jotenkin järkeenkäyvästi mutta se on kai liikaa pyydetty. Säälittävää pyristelyä.

• Uskonveli5

Jos en olisi Jumalan yhteydessä niin en tuedä mitä tekisin. Varmaan joisin viinaa ja panisin naisia ja muuta syntistä. Onneksi nykyään voin palvella kaikkivaltiasta ja panna kuoripoikia ja elää päivästä päivään parempana ihmisenä kuin ateistit. Eikö ateisteille riitä argumentiksi että Jumala on totuus, koska niinhän Raamatussakin sanotaan? Ja Raamattu ei ole ihmisen kirjoittama vaan Jumalan ja se on siksi ainoa kirja joka on täysin paikkaansapitävä!

• NukkuisitParemmin

Kysy Toimi Kankaanniemeltä hyviä vinkkejä miten saa ajan kulumaan.

• YhteisöstäToiseen

Kuoripoikia on vain katolisuudessa, joten olet ilmeisesti katolinen. Monet ateistirikolliset tehtyään julmia rikoksiaan kääntyvät kristinuskoon joutuessaan entisen yhteisön hylkäämiksi ja pyrkivät jatkamaan entistä elämäänsä uskovaisten piirissä teeskentelemällä uskovaista noudattamatta kristinuskon uskonelämän ohjeita. Tässä tapauksessa rikot katolisen kirkon katekismusta vastaan, jossa on määritelty katolisen elämäntavan käytännön ohjeet. Itse en ole katolisuuden asiantuntija, mutta luultavasti saat ainakin Suomessa jonkinlaisen rangaistuksen katoliselta yhteisöltä. Mutta todellisuudessa lienet ateistitrolli, joka uskoo, ettei mikään yliluonnollinen rangaistus sinua uhkaa teit sitten mitä tahansa.

• vm41

On se hyvä kun joku jo vastaakin kysymykseensä tarpeeksi tyhjentävästi , ainakin omasta mielestään.
      Valitettavasti vain itse pitää epätoivoisesti kiinni täysin mielikuvitteelliseen luomiskertomukseen perustuvasta käsityksestä, josta puuttuu kaikki johdonmukaisuus.
      Selitys on tarkoituksella muotoiltu mahdollisimman helpoksi sisäistää, kuuntelijoiden/lukijoiden alhaisen kehitysvaiheen vuoksi.
      Ehkä sen vuoksi selityksen onkin helppo sisäistää.

• Auktoriteetiusko ei auta ymmärtämään mitään siitä minkälaisessa maailmassa elämme. Kriittinen ajattelu edellyttää lähdekritiikkiä. Tiede tuottaa parhaiten laatutarkastettuja johtopäätöksiä. Tieteellinen tietokaan ei ole täydellistä, mutta se on parasta mitä on käytettävissä.

• kalkkainer

Uskonnot ovat tapa hallita ihmisiä, ei niillä muuta tekoa ole.

• Uskonveli5

Lähdekritiikkiä ja kriittistä ajattelua ei tarvita koska tosiuskovaisella tieto perimmäisestä totuudesta on sisäsyntyisenä. Se on lähtöisin kaikkivaltiaasta ja sitä ei voi loogisella ajattelulla kumota.

Väärät uskonnot hallitsevat ihmistä. Oikea uskonto on ihmisen koko elämä, syy ja tarkoitus.

• vm41

Olet varmaan joskus kuullut ns. >Maanantain kappaleista< joidenkin tuotteiden kohdalla ?
        Kuulut samaan katekoreaan, sillä tärkeimmät osastosi ovat jääneet vaille jotain.

• Ainoat tieteenalat mitkä käsittelee luomista, taitavat olla teologia ja kansatiede.

• PipitPöpiPäät

Luomisen kannalta tärkein tieteenala on psykiatria joka käsittelee luomiseen uskovia ihmisiä.

• voipöpipäätä

Kyllä se mahtaa olla aika mielipuolista menoa kun on mielikuvituskaveri taivaassa ja toinen helvetissä. Voi, voi tuota suomaalaistenkin mielenterveyden tilaa.

• 788

Voi, voi, Suomalaistenkin tilaa, kun silmillänsä näkee kaiken mikä mitäkin aiheuttaa, eivätkä silti pysty parannusta tekemään.

• Järkisyitä

Ei ole muuta järkevää tietä maailman ymmärtämiseen kuin tiede.

• vm41

Miksi ihmeessä yritätte ymmärtää asioita joihin on mahdoton saada mitään tietoa ?
      Ette tosiaan tee sellaisella tiedolla yhtään mitään.
      Typeryyksissänne olette vain sekoittaneet sen vähäisenkin älynne minkä olette tuurilla saaneet.
      Pysykää vain niissä kuvitelmissanne mitä aivopesut ovat päähänne tuoneet ja jonka olette vastaanottaneet, sillä sen turvin näytätte jotenkin tarpovan päivästä toiseen.

• uskoako

Älkää ateistit kuvitelko uskovien olevan tuollaisia.

• IlkimyksenTeologitäti

Ei tarvitse kuvitella. Hämmästyttävän monet uskovat ovat sellaisia.

• PaholaisenTossunAlla

Ai hinareita?

• IlkimyksenTeologitäti

Sitä ja paljon muuta.

• puhuvasaapas

pirustako minä tiedän mitään toisten ihmisten elämästä.

olen agnostinen anti-teisti.

sen tiedän, että jotkut diggailevat ylempää voimaa.

on käytännössä ihan boonusta että jotkut ihmiset pistävät energiansa siihen.
      (senjälkeen kun on uskonnollisten nähnyt leikkivän dynamiitillä)

tiede ei ole uskonto. uskonto ei ole tiede.

• PaholaisenTossunAlla

Jeesus elää.
      Ateisteja ottaa se päähän, että tämä on totta ja pysyy sellaisena aina!

• olenateisti

Ei ole mitään syytä otaksua niin.Usko on vain uskoa, ei mitään muuta. Ei tätä todellisuutta ollenkaan,vaan uskovan pään sisäistä sepitelmää.

• JeesusTuleeOtaKoppi

Niijoo!
        Keskustellaas tovi noista ylösnousemushommista, jookos?
        (Keskeytä ihmeessä, jos oon väärässä!)
        Eikös tää teittin Jumala™ tosiaanki antanu tälle Jeesuksellenne jonkunlaisen erivapauden päästä taivahien valtakuntaan ns. "jonon ohi", melkolailla hetimiten ku hää menetti henkensä, eks näin?

Mut kuitenkin sit te perus-ussut pääsette sinne sit vasta, ku tulee se tuomiopäivä, vai mitä? Millonlie tuhansien vuosien päästä? Näin ainaki oon ollu ymmärtävinäni.

Joten: Oisko täs ny kyse jonkuasteisesta nepotismista, vai kui?

• PaholaisenTossunAlla

Netin evanelistat hiljenevät yksi toisensa jälkeen. tämä on totta ja pysyy sellaisena aina!

SamiA, Pikku-hanna, hoitsu.hki, jne Naahum, sekä hien.nnuskija.Luterlainen kaikki
      hiljaisia.

Minä olen nimim. PaholaisenTossunAlla ja aion kertoa tänne myös Jeesuksen uskovien ongelmista
      pahin niistä on alkoholi-

• AteistiTaas

Teistin kieltä: ”Pitää kiinni siitä, mitä tiede on heille opettanut luomisesta.
      Siksi he ovat kadottaneet uskon perustotuuksiin.”

Tässä sama käännettynä:
      ”Ymmärtää, että elämä on kehittynyt evoluution kautta. Siksi he ovat menettäneen kykynsä uskoa kristinuskon kuvaamaan mielikuvitusolentoon.”

• HujanHajaa

Noh!
      Kerroppas nyt esimerkin vuoks vaikka ees yks tollai "uskonnon perustotuus", ni mä sit yritän selittää et miks mä en usko siihen!? Ku tollasenaan toi sanapari on melko hyvä kiertoilmaus ei yhtään millekään! :) :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      22
      5822
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      1987
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      25
      1419
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1215
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1125
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1087
    7. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      67
      1062
    8. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      143
      1046
    9. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1042
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      985
    Aihe