Mitä on tapahtunut

Pönttis on saanut palstalla vähän kyytiä.

Onko tapahtunut jotakin mistä pitäisi olla huolissaan?

155

1643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelen samaa. Onkohan joku jäänyt osattomaksi jostain?

      • Minä ainakin, kaiken lisäksi haavoituin vappuna.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Minä ainakin, kaiken lisäksi haavoituin vappuna.

        Mistäs sitä nyt on osattomaksi jääty? Ja haavoittunut mihin?


      • elisakettu kirjoitti:

        Mistäs sitä nyt on osattomaksi jääty? Ja haavoittunut mihin?

        Oon jäänyt vähän kaikesta osattomaksi, en ole ihan varma vieläkään mistä kaikesta. Toivottavasti asia selviää hiljalleen.

        Ei mitään vakavaa, on vain käsi vähän turvoksissa. Luut tuntuvat olevan ehjänä joten en ole viitsinyt käydä lääkärissä.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Oon jäänyt vähän kaikesta osattomaksi, en ole ihan varma vieläkään mistä kaikesta. Toivottavasti asia selviää hiljalleen.

        Ei mitään vakavaa, on vain käsi vähän turvoksissa. Luut tuntuvat olevan ehjänä joten en ole viitsinyt käydä lääkärissä.

        Mutta et kosta osattomuuttasi viattomiin palstakirjoittajiin?

        Mutta jollain kostoretkellä olet ollut. Rystysetkö ne on turvoksissa?


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Oon jäänyt vähän kaikesta osattomaksi, en ole ihan varma vieläkään mistä kaikesta. Toivottavasti asia selviää hiljalleen.

        Ei mitään vakavaa, on vain käsi vähän turvoksissa. Luut tuntuvat olevan ehjänä joten en ole viitsinyt käydä lääkärissä.

        Oletko sinä käyttänyt luuvitosta?

        Urhoollisesti puolustanut naisparkaa...


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Oon jäänyt vähän kaikesta osattomaksi, en ole ihan varma vieläkään mistä kaikesta. Toivottavasti asia selviää hiljalleen.

        Ei mitään vakavaa, on vain käsi vähän turvoksissa. Luut tuntuvat olevan ehjänä joten en ole viitsinyt käydä lääkärissä.

        *Puhaltaa*

        Sinun käpälä, minun jalka. Voi voi.

        Mutta olihan se kumminkin vappu :)


      • elisakettu kirjoitti:

        Mutta et kosta osattomuuttasi viattomiin palstakirjoittajiin?

        Mutta jollain kostoretkellä olet ollut. Rystysetkö ne on turvoksissa?

        Ei mulla ole syytä kostaa kenellekään, tietääkseni.

        Rystyset todellakin turvoksissa, käsi on kuin pallo. En kerro mitä tapahtui, mutta ketään en ole lyönyt.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oletko sinä käyttänyt luuvitosta?

        Urhoollisesti puolustanut naisparkaa...

        En ole tapellut, mutta en ala käymään yksityiskohtia tarkemmin läpi.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        *Puhaltaa*

        Sinun käpälä, minun jalka. Voi voi.

        Mutta olihan se kumminkin vappu :)

        Kiitos puhaltamisesta. Joo, vappuna voi sattua vaikka mitä.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Ei mulla ole syytä kostaa kenellekään, tietääkseni.

        Rystyset todellakin turvoksissa, käsi on kuin pallo. En kerro mitä tapahtui, mutta ketään en ole lyönyt.

        Kerro, kerro, olen sietämättömän utelias kuulemaan tarinoita.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        En ole tapellut, mutta en ala käymään yksityiskohtia tarkemmin läpi.

        Eli rymysit.

        (naurua)


      • elisakettu kirjoitti:

        Kerro, kerro, olen sietämättömän utelias kuulemaan tarinoita.

        Olet ehkä utelias kuulemaan tarinoita, mutta tää juttu on mun kannaltani vähän hölmö.

        Ellen olisi jo näin aikuinen mies, niin myöntäisin hölmöilleeni humalassa. Nyt vaikenen.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Olet ehkä utelias kuulemaan tarinoita, mutta tää juttu on mun kannaltani vähän hölmö.

        Ellen olisi jo näin aikuinen mies, niin myöntäisin hölmöilleeni humalassa. Nyt vaikenen.

        Paljastaa vain inhimillisyytesi.

        Itseään toisia parempina pitävät eivät tietenkään sorru moiseen.


      • elisakettu kirjoitti:

        Paljastaa vain inhimillisyytesi.

        Itseään toisia parempina pitävät eivät tietenkään sorru moiseen.

        Tässä iässä ei enää juurikaan tule reviteltyä, mutta vappusima sai lankeamaan lievään hölmöyteen. Pääasia ettei mennyt luita rikki.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Eli rymysit.

        (naurua)

        Olkoon tuo riittävän tarkka selostus tapahtuneesta. Miten sinun vappusi sujui?


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Olkoon tuo riittävän tarkka selostus tapahtuneesta. Miten sinun vappusi sujui?

        No seh tuota...

        Siinä ei ole mitään kerrottavaa. Alkuillan juonteet voit lukea täältä.
        Valitettavasti näkyvillä (pärskähdys)

        Joo, kotona olin Mueetin kanssa. Vastaanotin 'väliaikaraportteja' kaupungilta.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Tässä iässä ei enää juurikaan tule reviteltyä, mutta vappusima sai lankeamaan lievään hölmöyteen. Pääasia ettei mennyt luita rikki.

        Kukapa sitä ei hölmöilisi simoissaan?

        Laita käpälään kylmää, kompressioside ja koholle. On parempi jo huomenna. Asetyylisalisyylivoidetta (esim Mobilat) nahkaan. Ei tarvii selitellä niin paljoa... Veikkaan että noita vaivaisia on enempikin tällä viikolla katukuvassa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No seh tuota...

        Siinä ei ole mitään kerrottavaa. Alkuillan juonteet voit lukea täältä.
        Valitettavasti näkyvillä (pärskähdys)

        Joo, kotona olin Mueetin kanssa. Vastaanotin 'väliaikaraportteja' kaupungilta.

        Palstailit humalassa, tuliko edes mokailtua?

        Mulla alkaa yleensä menojalkaa vipattamaan jos otan alkoa, joten eipä tule humalassa palstailtua.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Olkoon tuo riittävän tarkka selostus tapahtuneesta. Miten sinun vappusi sujui?

        Annas mä arvaan eli:

        Jos et ole täapellut mutta kuitenkin hölmöilit ja rystyset on rikki olisiko tuossa käynyt niin että jännämiestyyliin näyttävästi löit nyrkillä johnokin seinään ja selikin betonia? hahah, betoni oli kovempi :D Tai sitten jossain tanssilattialla esittelit muuveja, kaaduit ja otit rystysillä vastaan? Tai rennosti pamautit liikennemerkkiä kävellessä? Tai kättelit jotain toista joka myös kätellessä haluaa päteä ja se sitten rusautti rystyset kasaan?


      • elisakettu kirjoitti:

        Kukapa sitä ei hölmöilisi simoissaan?

        Laita käpälään kylmää, kompressioside ja koholle. On parempi jo huomenna. Asetyylisalisyylivoidetta (esim Mobilat) nahkaan. Ei tarvii selitellä niin paljoa... Veikkaan että noita vaivaisia on enempikin tällä viikolla katukuvassa.

        Saattais silti olla hyvä kuvauttaa, kadessä on paljon opieniä luita, no en minäkään kyllä varmaan lekurille menis, eipä sillä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kukapa sitä ei hölmöilisi simoissaan?

        Laita käpälään kylmää, kompressioside ja koholle. On parempi jo huomenna. Asetyylisalisyylivoidetta (esim Mobilat) nahkaan. Ei tarvii selitellä niin paljoa... Veikkaan että noita vaivaisia on enempikin tällä viikolla katukuvassa.

        Jotenkin mulla on sellainen fiilis että vappuna saa hölmöillä vähän reppaammin kuin esmes juhannuksena. Tai ainakin haluan nyt uskotella itselleni näin.

        Ei ole kaapissa mitään voiteita, ellei ensiapupakkauksen palovammoihin tarkoitettua geeliä lasketa. Sekin on vuodelta 1 ja 2. Kylmää kai voisi kokeilla.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Annas mä arvaan eli:

        Jos et ole täapellut mutta kuitenkin hölmöilit ja rystyset on rikki olisiko tuossa käynyt niin että jännämiestyyliin näyttävästi löit nyrkillä johnokin seinään ja selikin betonia? hahah, betoni oli kovempi :D Tai sitten jossain tanssilattialla esittelit muuveja, kaaduit ja otit rystysillä vastaan? Tai rennosti pamautit liikennemerkkiä kävellessä? Tai kättelit jotain toista joka myös kätellessä haluaa päteä ja se sitten rusautti rystyset kasaan?

        Arvaa vain, mutta en aio avata asiaa siltikään.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Saattais silti olla hyvä kuvauttaa, kadessä on paljon opieniä luita, no en minäkään kyllä varmaan lekurille menis, eipä sillä.

        Turvonnut raaja tietysti olisi hyvä kuvauttaa. Mutta jos murtumia on, ne tuntuu kyllä. Käsi on sietämättömän kipeä. Enempi kun kysyy itseltään, haluaako mennä lääkäriin, pitäisi paremminkin pohtia, haluaako jonkun pysyvän vaivan itselleen. Jos käsi tai mikä tahansa kehonosa ei toimi kunnolla, se vaikuttaa kaikkeen siihen mitä jatkossa teet.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Saattais silti olla hyvä kuvauttaa, kadessä on paljon opieniä luita, no en minäkään kyllä varmaan lekurille menis, eipä sillä.

        Kyllä minä olen tunnustellut kättä, ei siellä ole kipuja jotka viittaisivat luunmurtumiin.


      • elisakettu kirjoitti:

        Turvonnut raaja tietysti olisi hyvä kuvauttaa. Mutta jos murtumia on, ne tuntuu kyllä. Käsi on sietämättömän kipeä. Enempi kun kysyy itseltään, haluaako mennä lääkäriin, pitäisi paremminkin pohtia, haluaako jonkun pysyvän vaivan itselleen. Jos käsi tai mikä tahansa kehonosa ei toimi kunnolla, se vaikuttaa kaikkeen siihen mitä jatkossa teet.

        On mulla ollut murtumia käsien luissa, ei tämä siltä tunnu. Turvotus tuossa on pahinta, ei kipu.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Jotenkin mulla on sellainen fiilis että vappuna saa hölmöillä vähän reppaammin kuin esmes juhannuksena. Tai ainakin haluan nyt uskotella itselleni näin.

        Ei ole kaapissa mitään voiteita, ellei ensiapupakkauksen palovammoihin tarkoitettua geeliä lasketa. Sekin on vuodelta 1 ja 2. Kylmää kai voisi kokeilla.

        Juhannuksena ajattelet kuitenkin toisin :)

        Säästä palovammageeli, ei siitä tuohon ole hyötyä, mutta toimii vanhentuneenakin palovammalle. Joku särkylääke olisi asiaa, laskee turvotus nopeammin.


      • elisakettu kirjoitti:

        Juhannuksena ajattelet kuitenkin toisin :)

        Säästä palovammageeli, ei siitä tuohon ole hyötyä, mutta toimii vanhentuneenakin palovammalle. Joku särkylääke olisi asiaa, laskee turvotus nopeammin.

        Löytyy 600mg buranaa ja 1000mg paramax forte. Kumpaa laitetaan?

        Juhannuksena olen selvinpäin, ainakin päihteittä.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Arvaa vain, mutta en aio avata asiaa siltikään.

        Tähän kohtaan sopisi sitten pohtia että jos misspönttiksellä ja Pertillä olisi häät niin miten se kaapin paikan määrääminen menisi kun jos pönttis ei voi polkaista mutta toisaalta määrittäisi tahdin kakun leikkaamisessa niin kuinkahan siinä kävisi?


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Palstailit humalassa, tuliko edes mokailtua?

        Mulla alkaa yleensä menojalkaa vipattamaan jos otan alkoa, joten eipä tule humalassa palstailtua.

        Se ei ollut edes feikkitoikkarointia.
        Mutta pyh, mitä siitä. Pientä tuo vielä oli. En osaa hävetä.

        Ehkä tunteet kävivät vain lämpimämpinä hetken...
        Ja lasketaanko se, että Kirka pyöri soittolistalla, jota en ikinä ikinä muutoin edes kuuntele.

        Menojalkahan olisi vipattanut. Ehkä oli hyvä näin.

        Mee nyt lääkäriin sen kätes kanssa. Poikki se on kumminkin. Simahypnoosissa ei vaan tajua.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Löytyy 600mg buranaa ja 1000mg paramax forte. Kumpaa laitetaan?

        Juhannuksena olen selvinpäin, ainakin päihteittä.

        Buranaa ainakin. Tulehduskipulääkkeenä parempi kudosturvotukseen. Mutta voit ottaa nuo lääkkeet kombinakin, kuten leikkausten jälkeen tehdään.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tähän kohtaan sopisi sitten pohtia että jos misspönttiksellä ja Pertillä olisi häät niin miten se kaapin paikan määrääminen menisi kun jos pönttis ei voi polkaista mutta toisaalta määrittäisi tahdin kakun leikkaamisessa niin kuinkahan siinä kävisi?

        Veikkaan että häät siirtyy ainakin ensi vuoteen, joten ei hätiä mitiä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se ei ollut edes feikkitoikkarointia.
        Mutta pyh, mitä siitä. Pientä tuo vielä oli. En osaa hävetä.

        Ehkä tunteet kävivät vain lämpimämpinä hetken...
        Ja lasketaanko se, että Kirka pyöri soittolistalla, jota en ikinä ikinä muutoin edes kuuntele.

        Menojalkahan olisi vipattanut. Ehkä oli hyvä näin.

        Mee nyt lääkäriin sen kätes kanssa. Poikki se on kumminkin. Simahypnoosissa ei vaan tajua.

        Ei tosimiehet mene lääkäriin valittamaan prkl. Ai niin, en muistanutkaan sulle silloin aiemmin vinkata että nilkkaan saa tukea myös pakkausteipillä, ihan tuo perusruskea käy, on edullista niin ei tarvii säästellä, pyörittää vaan ihan reippaasti mutta pitää olla tarkkana ettei vedä liian tiukkaan niin että lakkaisi veri kiertämästä.


      • RIP.chocha
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Löytyy 600mg buranaa ja 1000mg paramax forte. Kumpaa laitetaan?

        Juhannuksena olen selvinpäin, ainakin päihteittä.

        palstamäki on vaarassa tehdä suisidin

        a.d..2016 Parasetamoliin kuoli 115 ihmistä tahallisesti

        Ibuprofeeniin (Burana) samanverran

        ätmien itsarilääke


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Veikkaan että häät siirtyy ainakin ensi vuoteen, joten ei hätiä mitiä.

        Ensi vuonna pitäisi olla varpajaiset, kello käy, Eikö ne häät olisi hyvä hoitaa ensin alta pois?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se ei ollut edes feikkitoikkarointia.
        Mutta pyh, mitä siitä. Pientä tuo vielä oli. En osaa hävetä.

        Ehkä tunteet kävivät vain lämpimämpinä hetken...
        Ja lasketaanko se, että Kirka pyöri soittolistalla, jota en ikinä ikinä muutoin edes kuuntele.

        Menojalkahan olisi vipattanut. Ehkä oli hyvä näin.

        Mee nyt lääkäriin sen kätes kanssa. Poikki se on kumminkin. Simahypnoosissa ei vaan tajua.

        Kai nyt noloimmat jutut voit kertoa, en jaksa käydä monta päivää vanhoja ketjuja läpi...

        Simahypnoosi on haihtunut, ja tiedän ettei mikään luu ole rikki.


      • RIP.chocha kirjoitti:

        palstamäki on vaarassa tehdä suisidin

        a.d..2016 Parasetamoliin kuoli 115 ihmistä tahallisesti

        Ibuprofeeniin (Burana) samanverran

        ätmien itsarilääke

        Ketä uskoa?

        Lääkäri kirjoitti reseptin noihin lääkkeisiin 0,5 vuotta sitten, mutta en tarvinnutkaan niitä sitten kun kivut hellitti itsestään.

        Eikai lekuri olisi yrittänyt tappaa minua?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ensi vuonna pitäisi olla varpajaiset, kello käy, Eikö ne häät olisi hyvä hoitaa ensin alta pois?

        Varpajaiset ei liity häihin eikä toisinpäin.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Ketä uskoa?

        Lääkäri kirjoitti reseptin noihin lääkkeisiin 0,5 vuotta sitten, mutta en tarvinnutkaan niitä sitten kun kivut hellitti itsestään.

        Eikai lekuri olisi yrittänyt tappaa minua?

        Anssi on lääkekielteinen. Ja kyllä, hänen mielestään lekuri meinasi tappaa sinut. Luultavasti murhaaja olen minäkin.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Kai nyt noloimmat jutut voit kertoa, en jaksa käydä monta päivää vanhoja ketjuja läpi...

        Simahypnoosi on haihtunut, ja tiedän ettei mikään luu ole rikki.

        Ei tsattunut mitään, jotain peliliikkeitä harjoittelin kaiketi, leikin keskikenttähyökkääjä, prinsiipit mielessä yläpappaa tai mummoa kohden, pöhh.

        (naurua)

        Sängyssä mä loikoilin (yksin) kuplaveden kanssa kinttu kippurassa, tytöt laittoi sillon tällön hehkutusta kollimetältä. Niinku se nyt olis auttanut.

        Aamulla yökötti ja otsalohkossa oli nakutusta ku vanhassa valmetissa. Siinäpä se tiivistettynä.

        Loppuviikosta tyrkkäävät mut duuniin takas.

        (silittää kättä, kas noin) :)


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Ketä uskoa?

        Lääkäri kirjoitti reseptin noihin lääkkeisiin 0,5 vuotta sitten, mutta en tarvinnutkaan niitä sitten kun kivut hellitti itsestään.

        Eikai lekuri olisi yrittänyt tappaa minua?

        No eikös tuo ole aika turha resepti tuollainen? ostaa neilisatasta ilman reseptiä ja ottaa tuplana niin ajaa saman asian kuin lekurin lääkkeet.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Varpajaiset ei liity häihin eikä toisinpäin.

        Kyllä ne littyy jos kunniallisesti liittoutuu ja alkaa sitten lapsia tekemään vasta avioliitossa.


      • elisakettu kirjoitti:

        Anssi on lääkekielteinen. Ja kyllä, hänen mielestään lekuri meinasi tappaa sinut. Luultavasti murhaaja olen minäkin.

        Oikeastaan minäkin olen lääkekielteinen, siksi nuokin lääkepakkaukset on vielä avaamatta.

        Finrexin on ainoa lääke jota otan vapaaehtoisesti, ja sekin vain siksi ettei tarvitse sairastaa lentsua.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä ne littyy jos kunniallisesti liittoutuu ja alkaa sitten lapsia tekemään vasta avioliitossa.

        Mulla on jo lapsia, ja olen ollut jo kertaalleen avioliitossa.

        Luulen että näillä pärjätään ainakin toistaiseksi.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Oikeastaan minäkin olen lääkekielteinen, siksi nuokin lääkepakkaukset on vielä avaamatta.

        Finrexin on ainoa lääke jota otan vapaaehtoisesti, ja sekin vain siksi ettei tarvitse sairastaa lentsua.

        Hoidon suhteen teet päätöksen kuitenkin itse.

        Mutta sillähän se lähtee millä se on tullutkin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No eikös tuo ole aika turha resepti tuollainen? ostaa neilisatasta ilman reseptiä ja ottaa tuplana niin ajaa saman asian kuin lekurin lääkkeet.

        Ei sattunut olemaan farmaseutin koulutusta alla, niin tein sitten niinkuin lekuri päätti.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tähän kohtaan sopisi sitten pohtia että jos misspönttiksellä ja Pertillä olisi häät niin miten se kaapin paikan määrääminen menisi kun jos pönttis ei voi polkaista mutta toisaalta määrittäisi tahdin kakun leikkaamisessa niin kuinkahan siinä kävisi?

        Tulepa nyt tänne niin harjoitellaan...

        ; )


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Mulla on jo lapsia, ja olen ollut jo kertaalleen avioliitossa.

        Luulen että näillä pärjätään ainakin toistaiseksi.

        Niin sinä pärjäät mutta misspönttikselle olis kiva saada pari myös :) sultahan se pienten ihmisten tekohomma kävis jo rutiinilla.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei tosimiehet mene lääkäriin valittamaan prkl. Ai niin, en muistanutkaan sulle silloin aiemmin vinkata että nilkkaan saa tukea myös pakkausteipillä, ihan tuo perusruskea käy, on edullista niin ei tarvii säästellä, pyörittää vaan ihan reippaasti mutta pitää olla tarkkana ettei vedä liian tiukkaan niin että lakkaisi veri kiertämästä.

        Pitää varmistaa, että oliko tuossakin mukana aggressiota?

        Yksi tuumasi, että "vitsaile vain" ja toinen vetää teippiä "että lakkaisi veri kiertämästä"

        Sori...minä yritän keventää omaa olotilaa..;D hih.


      • Pharmaca.chocha
        elisakettu kirjoitti:

        Anssi on lääkekielteinen. Ja kyllä, hänen mielestään lekuri meinasi tappaa sinut. Luultavasti murhaaja olen minäkin.

        Ketunketale se vaan kirjoittelee reseptejä

        vaikkei tied farmakologiasta mitään

        vastuuntunnoton emakko

        https://www.youtube.com/watch?v=L3jpziPfTIo


      • elisakettu kirjoitti:

        Hoidon suhteen teet päätöksen kuitenkin itse.

        Mutta sillähän se lähtee millä se on tullutkin.

        Tässä kohtaa en koeta poistaa turvotusta sillä mistä se tulikin, ehkä haen aamulla mobilatia.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Ei sattunut olemaan farmaseutin koulutusta alla, niin tein sitten niinkuin lekuri päätti.

        Lekurin päätöksiltä välttyy kun ei mene kuuntelemaan sen paskapuheita. Mulle se väitti 10v. sitten ettei mitään näy selkäkuvissa vaikka oli ihan p..kana, korjaantui se sitten parissa vuodessa itsestään mutta en oo sen väheksynnän jälkeen käynyt enkä käy.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä ne littyy jos kunniallisesti liittoutuu ja alkaa sitten lapsia tekemään vasta avioliitossa.

        Kenellä nyt on vauvakuume?

        Ei mua silleen vielä kutita..Onko sulla?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tulepa nyt tänne niin harjoitellaan...

        ; )

        ei oo sitä osotetta ;)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pitää varmistaa, että oliko tuossakin mukana aggressiota?

        Yksi tuumasi, että "vitsaile vain" ja toinen vetää teippiä "että lakkaisi veri kiertämästä"

        Sori...minä yritän keventää omaa olotilaa..;D hih.

        Ei kun nimenomaan ei saa vetää liika tiukkaan mutta silleen sopivasti niin saa hyvän köyhän miehen kipsin :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin sinä pärjäät mutta misspönttikselle olis kiva saada pari myös :) sultahan se pienten ihmisten tekohomma kävis jo rutiinilla.

        Esikoinen painoi syntyessään lähes 5 kiloa, ettei se nyt niin hel..tin pieneksi tullut tehtyä.

        Pönttis halkeaisi jos tulisi samanmoinen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kenellä nyt on vauvakuume?

        Ei mua silleen vielä kutita..Onko sulla?

        Eeei mulla silleen mutta olishan se melkeen niinko ensimmäinin palstavauva jos palstalaiset keskenään väsäis, me muut vakkarit voitais olla sitten palstakummeja :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin sinä pärjäät mutta misspönttikselle olis kiva saada pari myös :) sultahan se pienten ihmisten tekohomma kävis jo rutiinilla.

        "misspönttikselle olis kiva saada pari myös :)"

        Oisko kiva? Hyvä herra varopas nyt sanomasta tuollaisia. Se voi yllyttää ajattelemaan ties mitä. Ei ei ei tähän lapsia nyt. En uskalla edes pitää vauvaa sylissä. Huh huh.

        Taisi ne mun lääkärin puheet iskeä teihin? Ohi suhahti ku ohjus hih, Harmiksella on vauvabuumi, on...tunnen ihan selkärangassani.


      • Pharmaca.chocha kirjoitti:

        Ketunketale se vaan kirjoittelee reseptejä

        vaikkei tied farmakologiasta mitään

        vastuuntunnoton emakko

        https://www.youtube.com/watch?v=L3jpziPfTIo

        Ai sitä alettiin louskuttamaan. Kielesi ei ainakaan ole päässyt kaunistumaan.


      • atleettifkgkh
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Palstailit humalassa, tuliko edes mokailtua?

        Mulla alkaa yleensä menojalkaa vipattamaan jos otan alkoa, joten eipä tule humalassa palstailtua.

        Joojoo, ilmiselvää teeskentelyä oli pönttöuunin humalassa kirjoittelut mutta eipä tuo ketään haittaa. :) Minä en viinaa ottanut, vain lihaksien treenausta koko vappuvapaa kun sellainen buumi on taas jäänyt päälle väliaikaisesti, otetaan sitten kesällä, numeroa liian pieni t-paita päällä tietenkin.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Esikoinen painoi syntyessään lähes 5 kiloa, ettei se nyt niin hel..tin pieneksi tullut tehtyä.

        Pönttis halkeaisi jos tulisi samanmoinen.

        Apua..


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Tässä kohtaa en koeta poistaa turvotusta sillä mistä se tulikin, ehkä haen aamulla mobilatia.

        Kemialliset aineet. Onko päihteillä ja lääkkeillä lopulta niin suurta eroa?



      • atleettifkgkh kirjoitti:

        Joojoo, ilmiselvää teeskentelyä oli pönttöuunin humalassa kirjoittelut mutta eipä tuo ketään haittaa. :) Minä en viinaa ottanut, vain lihaksien treenausta koko vappuvapaa kun sellainen buumi on taas jäänyt päälle väliaikaisesti, otetaan sitten kesällä, numeroa liian pieni t-paita päällä tietenkin.

        Miksei se sitten aamulla ollut sitä? Kyllä minä kuohuviinissä kirjoitin..

        Omasta mielestä hyvin terävästi. Viini nostaa tunteet pintaan (naurua).


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "misspönttikselle olis kiva saada pari myös :)"

        Oisko kiva? Hyvä herra varopas nyt sanomasta tuollaisia. Se voi yllyttää ajattelemaan ties mitä. Ei ei ei tähän lapsia nyt. En uskalla edes pitää vauvaa sylissä. Huh huh.

        Taisi ne mun lääkärin puheet iskeä teihin? Ohi suhahti ku ohjus hih, Harmiksella on vauvabuumi, on...tunnen ihan selkärangassani.

        Tunnet sen sykkeenä selkärangassasi?


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Esikoinen painoi syntyessään lähes 5 kiloa, ettei se nyt niin hel..tin pieneksi tullut tehtyä.

        Pönttis halkeaisi jos tulisi samanmoinen.

        Viisi kiloa...näin lyhyessä rungossa se tarkoittaisi sitä, että olisin rantapallo.

        Ei. NYT unohdetaan vauvelit. Hui.

        HUI.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kemialliset aineet. Onko päihteillä ja lääkkeillä lopulta niin suurta eroa?

        Päihteistä tulee humala, siinä on vähän järkeä.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Päihteistä tulee humala, siinä on vähän järkeä.

        Heh, niinhän niistä voi tulla. Ja monet päihteiden käyttäjätkin välttävät lääkkeitä siksi, että ne ovat kemiallisia aineita. Vaikka olisi sairauden tai oireiden hoitoon tarkoitettuja.

        Tolkutonta.


      • elisakettu kirjoitti:

        Heh, niinhän niistä voi tulla. Ja monet päihteiden käyttäjätkin välttävät lääkkeitä siksi, että ne ovat kemiallisia aineita. Vaikka olisi sairauden tai oireiden hoitoon tarkoitettuja.

        Tolkutonta.

        Jos asiaa miettii noin, niin onhan se ehkä vähän tolkutonta.

        Humalassa ei vain mieti noin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei kun nimenomaan ei saa vetää liika tiukkaan mutta silleen sopivasti niin saa hyvän köyhän miehen kipsin :)

        Heh...no kunhan varmistin. Tuulisia aikoja.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Heh...no kunhan varmistin. Tuulisia aikoja.

        Joo, oohan tosiaan tarkkana jos laitat ettei mee liian tiukkaan mutta itse vedin alkuun aina nilkkatuen lisäksi muutaman kerroksen teippiä, oli siitä ainakin henkinen apu :) pikkuhiljaa sen teipin sitten pystyi jättämään pois kun alkoi paranemaan.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Tunnet sen sykkeenä selkärangassasi?

        Nythän te miekkoset..

        Mikä se nyt on.

        (virne)

        Mutta lutusiahan te olette;)

        Sinustakaan kun ei tiedä, missä sulla lopulta sitä turvotusta on..

        (nyt sovitaan jo heti ettei lopussa suutu kukaan *pärskähdys*)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        ei oo sitä osotetta ;)

        Minulla on työn alla tämä. Mä mietin. Siis ylipäätään.

        Ei mulla ole käyttöönotettuna tuota kaksnelosen postia.
        Toinen posti on, muttei se ole näkyvillä.

        Jos olen toiminut, olen toiminut toisinpäin ;)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, oohan tosiaan tarkkana jos laitat ettei mee liian tiukkaan mutta itse vedin alkuun aina nilkkatuen lisäksi muutaman kerroksen teippiä, oli siitä ainakin henkinen apu :) pikkuhiljaa sen teipin sitten pystyi jättämään pois kun alkoi paranemaan.

        On tämä vähän vielä arka. Mut tosiaan töihin pitäs tällä viikolla mennä. Kyllä sen aika pökkelöksi saa teipattua. Jospa saisin istua puolet työajasta..



      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Nythän te miekkoset..

        Mikä se nyt on.

        (virne)

        Mutta lutusiahan te olette;)

        Sinustakaan kun ei tiedä, missä sulla lopulta sitä turvotusta on..

        (nyt sovitaan jo heti ettei lopussa suutu kukaan *pärskähdys*)

        "Sinustakaan kun ei tiedä, missä sulla lopulta sitä turvotusta on.."

        Ei tuollaisesta vappuyön juhlinnasta tule vielä onneksi turvotusta naamaan, että voit olla ihan huoleti.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ai sitä alettiin louskuttamaan. Kielesi ei ainakaan ole päässyt kaunistumaan.

        Kuka tämä on tämä chocha-veikkonen?

        Hän on ollut kooovin aktiivinen viime aikoina...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        On tämä vähän vielä arka. Mut tosiaan töihin pitäs tällä viikolla mennä. Kyllä sen aika pökkelöksi saa teipattua. Jospa saisin istua puolet työajasta..

        Aika nopeestihan toi sitten on sulla parantunut, ei oo sitten ees paha :D joo, ei sitä kannata turhaan liikaa rasittaa tässä vaiheessa, ehkä jopa pieni filmaus sallitaan jos silllä saa lepohetkiä, jos liian nopsaan paranee pitää vaan sitten muistaa kumoi oli se kipeä puoli :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mikä se oli. Vesimeloni.

        Juu, laitoin hakuu huge water melon, oli kai toi aionakin sen viisi kiloa.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        "Sinustakaan kun ei tiedä, missä sulla lopulta sitä turvotusta on.."

        Ei tuollaisesta vappuyön juhlinnasta tule vielä onneksi turvotusta naamaan, että voit olla ihan huoleti.

        Naamaan.

        Puhuinko minä naamasta. Sinä kyllä sen ymmärsit.
        Kyllä. Nyt on varmaa, että sulla on sitä.

        (kikatusta)

        ;D voihan vesimellooni jotta vuan ettei vaan.


      • poison.chocha
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Ketä uskoa?

        Lääkäri kirjoitti reseptin noihin lääkkeisiin 0,5 vuotta sitten, mutta en tarvinnutkaan niitä sitten kun kivut hellitti itsestään.

        Eikai lekuri olisi yrittänyt tappaa minua?

        Kyllä lääkärit tappaa lääketehtaiden kommissioilla

        Viime vuonna kuli hoitovirhesiin enemmän, kuin liikenneonnettomuuxissa

        en pupeltele pissikandien mömmöjä tarkistamatta farmaseutilta

        kts Pharmaca Fennica --kontraindikaatiot

        jokaisella lääkkeellä on extrapyramidilaasia vaikutuxia

        olen oppinut paljon professorilta, jolta yhdessö viikossa kuoli 6 asiakasta

        abusekäytön vuoksi-----kummityttöniki kuoli 22v

        väärään lääkekombinaatioon

        uskon vaan vitun dazukettuja ja RIP


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Naamaan.

        Puhuinko minä naamasta. Sinä kyllä sen ymmärsit.
        Kyllä. Nyt on varmaa, että sulla on sitä.

        (kikatusta)

        ;D voihan vesimellooni jotta vuan ettei vaan.

        Voi hyvä sylvi...sinä puhut siitä!! Paisuvaiskudoksesta?

        Älä pohdi tuollaisia palstalla jossa voi olla alaikäisiäkin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eeei mulla silleen mutta olishan se melkeen niinko ensimmäinin palstavauva jos palstalaiset keskenään väsäis, me muut vakkarit voitais olla sitten palstakummeja :D

        Olisi kyllä jännä tietää ovatko palstalla tavanneet saaneet yhteisen elämän ja nim.om. yhteisiä lapsia?

        On mennyt ohi, mutta mitenkäs se oli tuo Nicitönnä...? Hän oli tavannut miehensä täällä? Ainoa, josta vähänkään ymmärsin niin. Ellu sotki pakkaa tänään jo niin hyvin, että mätkähdin hänen kohdallaan kelkasta..., mutta olihan siinäkin jotain romanttista :)


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Voi hyvä sylvi...sinä puhut siitä!! Paisuvaiskudoksesta?

        Älä pohdi tuollaisia palstalla jossa voi olla alaikäisiäkin.

        Kudos?

        Kuka sanoi mitään ääneen.

        (naurua)

        Herra itse johtaa nyt anatomian iltaluentoa, lyhyttä oppimäärää. Kynät esille.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Olisi kyllä jännä tietää ovatko palstalla tavanneet saaneet yhteisen elämän ja nim.om. yhteisiä lapsia?

        On mennyt ohi, mutta mitenkäs se oli tuo Nicitönnä...? Hän oli tavannut miehensä täällä? Ainoa, josta vähänkään ymmärsin niin. Ellu sotki pakkaa tänään jo niin hyvin, että mätkähdin hänen kohdallaan kelkasta..., mutta olihan siinäkin jotain romanttista :)

        Niin no joo, nicitönnhän tosiaan on mutta oli kai "tavanneet" miesten logiikassa, nivitönnä vasta vakiinnuttuaan on siirtynyt tänne sinkkuihin :D Ellun jutuista en tiedä mitään mutta sieltä ML-puoletahan Ellukin on siirtynyt. Taitaa ML-palsta olla kin se joka herkimmin johtaa pariutumisiin.

        Mutta nyt pitää mennä nukkumaan, ei huvittais mutta vähän pakko, Hyviä öitä itsekullekin :)


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Voi hyvä sylvi...sinä puhut siitä!! Paisuvaiskudoksesta?

        Älä pohdi tuollaisia palstalla jossa voi olla alaikäisiäkin.

        Sylvi ja minä puhumme mistä sattuu.

        Väliaikatiedote: Kello on 23.36.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kudos?

        Kuka sanoi mitään ääneen.

        (naurua)

        Herra itse johtaa nyt anatomian iltaluentoa, lyhyttä oppimäärää. Kynät esille.

        Odotatko minun kenties avautuvan siitä kuinka minut saa syöksemään sulaa laavaa?

        Älä höpötä, ne jutut ei kuulu tällaisille palstoille.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no joo, nicitönnhän tosiaan on mutta oli kai "tavanneet" miesten logiikassa, nivitönnä vasta vakiinnuttuaan on siirtynyt tänne sinkkuihin :D Ellun jutuista en tiedä mitään mutta sieltä ML-puoletahan Ellukin on siirtynyt. Taitaa ML-palsta olla kin se joka herkimmin johtaa pariutumisiin.

        Mutta nyt pitää mennä nukkumaan, ei huvittais mutta vähän pakko, Hyviä öitä itsekullekin :)

        Kauniita unia, nuku hyvin, minäkinhän tuohon jo tuon kellonajan varuilta laitoin muistuttamaan... :)


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Odotatko minun kenties avautuvan siitä kuinka minut saa syöksemään sulaa laavaa?

        Älä höpötä, ne jutut ei kuulu tällaisille palstoille.

        Tsih, en mä odota
        kun mä tiedän. ;D

        Huomaatko, naisella on itsetunto kohdallaan,

        (naurua)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no joo, nicitönnhän tosiaan on mutta oli kai "tavanneet" miesten logiikassa, nivitönnä vasta vakiinnuttuaan on siirtynyt tänne sinkkuihin :D Ellun jutuista en tiedä mitään mutta sieltä ML-puoletahan Ellukin on siirtynyt. Taitaa ML-palsta olla kin se joka herkimmin johtaa pariutumisiin.

        Mutta nyt pitää mennä nukkumaan, ei huvittais mutta vähän pakko, Hyviä öitä itsekullekin :)

        Öitä vain sullekin vauvakuumeilijalle. Pommita sitä Pönttistä, eiköhän se anna sulle osoitteensa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tsih, en mä odota
        kun mä tiedän. ;D

        Huomaatko, naisella on itsetunto kohdallaan,

        (naurua)

        Kun tiedät homman, niin voimme hypätä limaisten yksityiskohtien ylitse.

        Täällä kun voi olla alaikäisiä tarkkailijoita.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Öitä vain sullekin vauvakuumeilijalle. Pommita sitä Pönttistä, eiköhän se anna sulle osoitteensa.

        Te olette ihan yhtä mahdottomia molemmat herrat.

        (hymyä)

        Tässä pitäis yrittää olla vielä järkevä aikuinen. Miten luulette, että pystyy.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Kun tiedät homman, niin voimme hypätä limaisten yksityiskohtien ylitse.

        Täällä kun voi olla alaikäisiä tarkkailijoita.

        Joo joo joooo, ptruuuuu, seis, soosoo

        ei semmoiseen mennä, tämä on Sinkut-palsta, ei se toinen huhhahhurlumhei-homma:)

        Muista nyt itekin se.


      • Pönttö.chocha
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuka tämä on tämä chocha-veikkonen?

        Hän on ollut kooovin aktiivinen viime aikoina...

        chocha=espnajax kurppa lintu tai alatyyli vittu/pillu

        Voipi ollakin, ett palstan kurppa sana onkin tullut espanjast

        palstan "mamuxi"


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Te olette ihan yhtä mahdottomia molemmat herrat.

        (hymyä)

        Tässä pitäis yrittää olla vielä järkevä aikuinen. Miten luulette, että pystyy.

        Minä lienen mahdoton, mutta Ritari on hyvin mahdollinen.

        Jos olet järkevä, niin ehkä te perustatte sen Ritarin kaipaaman perheen.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Öitä vain sullekin vauvakuumeilijalle. Pommita sitä Pönttistä, eiköhän se anna sulle osoitteensa.

        Kato nyt, miten pitkä ketju tämäkin jo on...Tästä pitäis saada palkkaa!

        Niin, minusta miehillä kuuluisi olla osoitteet kirjoitettuna pilkulleen profiiliinsa. Naiset voisivat sitten miettiä...hmmm... päissään.

        Mitä tapahtuu, tapahtuuko mitään.

        (virne)


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Minä lienen mahdoton, mutta Ritari on hyvin mahdollinen.

        Jos olet järkevä, niin ehkä te perustatte sen Ritarin kaipaaman perheen.

        Meinaatko?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kato nyt, miten pitkä ketju tämäkin jo on...Tästä pitäis saada palkkaa!

        Niin, minusta miehillä kuuluisi olla osoitteet kirjoitettuna pilkulleen profiiliinsa. Naiset voisivat sitten miettiä...hmmm... päissään.

        Mitä tapahtuu, tapahtuuko mitään.

        (virne)

        Kelle tästä ketjusta pitäisi maksaa? Aika moni on kirjoittanut tähän useamman kommentin.

        Tää palsta ei ole semmoinen jossa kannattaa ottaa ketään kovinkaan tosissaan. Parempi pitää palstailu ja elämä vähän eri lokeroissa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Meinaatko?

        Sähän olet tehnyt Harmaaritarista Ritarin, ehkä Valkoritarin. Ei siitä ole epäilystäkään.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Kelle tästä ketjusta pitäisi maksaa? Aika moni on kirjoittanut tähän useamman kommentin.

        Tää palsta ei ole semmoinen jossa kannattaa ottaa ketään kovinkaan tosissaan. Parempi pitää palstailu ja elämä vähän eri lokeroissa.

        Rekisteröityneille kunnia-arvojäsenille.

        Tottahan sinä haastelet..., mutta aina ei ole pystynyt ja mitään en kyllä kadu.

        Se on Palstamäki sekin elämää kun heittää älylaitteet syrjään, ja sanoo nokatusten, että päivää, minä olen minä, kuka sinä olet? : )

        Mutta joo, joko mennään nukkumaan? Sun on oikaistava se käpäläs ja mun tämä nilikka :D

        Ja muutenkin, aika raflaava päivä. Ettei tule kerralla liikaa.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Sähän olet tehnyt Harmaaritarista Ritarin, ehkä Valkoritarin. Ei siitä ole epäilystäkään.

        Jaha, jaha..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Rekisteröityneille kunnia-arvojäsenille.

        Tottahan sinä haastelet..., mutta aina ei ole pystynyt ja mitään en kyllä kadu.

        Se on Palstamäki sekin elämää kun heittää älylaitteet syrjään, ja sanoo nokatusten, että päivää, minä olen minä, kuka sinä olet? : )

        Mutta joo, joko mennään nukkumaan? Sun on oikaistava se käpäläs ja mun tämä nilikka :D

        Ja muutenkin, aika raflaava päivä. Ettei tule kerralla liikaa.

        Kunnia-arvojäseniä täällä ei tunneta, kaikki ovat vapaata riistaa.

        Öitä vaan sullekin. Tästäkin ketjusta huomaa että aurinko nousee huomennakin, ei sinua ole lynkattu.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Kunnia-arvojäseniä täällä ei tunneta, kaikki ovat vapaata riistaa.

        Öitä vaan sullekin. Tästäkin ketjusta huomaa että aurinko nousee huomennakin, ei sinua ole lynkattu.

        Mjaa, mjaa, tiijäpä sitä...kurmuutettu ainakin niskaotteella. Annoitko sinä nyt sitten jälkihoitoa. Joo.

        Mutta eipä silti, ihan kyllä tuntuu siltä, että kaikki on niin kuin ennenkin, aikojen alussa.
        Hyvä niin, kun en tykkää surkuttelusta.

        Juu, hyviä unia. Kaikki hyvin:)


      • EdesUnissa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Rekisteröityneille kunnia-arvojäsenille.

        Tottahan sinä haastelet..., mutta aina ei ole pystynyt ja mitään en kyllä kadu.

        Se on Palstamäki sekin elämää kun heittää älylaitteet syrjään, ja sanoo nokatusten, että päivää, minä olen minä, kuka sinä olet? : )

        Mutta joo, joko mennään nukkumaan? Sun on oikaistava se käpäläs ja mun tämä nilikka :D

        Ja muutenkin, aika raflaava päivä. Ettei tule kerralla liikaa.

        "Se on Palstamäki sekin elämää kun heittää älylaitteet syrjään, ja sanoo nokatusten, että päivää, minä olen minä, kuka sinä olet? : )"

        Tämä on helppo allekirjoittaa. Oikeastaan vain se on elämää.


      • naapurista.seurattiin
        Harmaaritari kirjoitti:

        Annas mä arvaan eli:

        Jos et ole täapellut mutta kuitenkin hölmöilit ja rystyset on rikki olisiko tuossa käynyt niin että jännämiestyyliin näyttävästi löit nyrkillä johnokin seinään ja selikin betonia? hahah, betoni oli kovempi :D Tai sitten jossain tanssilattialla esittelit muuveja, kaaduit ja otit rystysillä vastaan? Tai rennosti pamautit liikennemerkkiä kävellessä? Tai kättelit jotain toista joka myös kätellessä haluaa päteä ja se sitten rusautti rystyset kasaan?

        Putos trampoliinilta pomppiessaan turvalleen maahan ja käsi edellä mätkähti nurmikolle.


    • No joka keväinen palstahässäkkä vaan. Camelilta katkes viimeisestä höyhenestä selkä. Nyt mä oon Ellu, Pönttis ja ties mitä...

      Kaiva vaan säkin foliohattus esiin...

      • En tarvi foliota kun mulla on kristallipallo.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        En tarvi foliota kun mulla on kristallipallo.

        Ai hitto! Mistä ostit? Sellainen ois näppärä...


      • Dissident kirjoitti:

        Ai hitto! Mistä ostit? Sellainen ois näppärä...

        Se on näppärä, ei tarvii veikkailla.


      • tiedoksisulle

        palstamäkin on camelboots


      • tiedoksisulle kirjoitti:

        palstamäkin on camelboots

        Käry kävi näköjään. Myönnän asian oikopäätä, mitäpä tuota kiertelemään.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Se on näppärä, ei tarvii veikkailla.

        Joo, näyttääkö Nhl-tuloksetkin? Lottorivin?


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Käry kävi näköjään. Myönnän asian oikopäätä, mitäpä tuota kiertelemään.

        No niin...kohta mennään. Taas.

        Tervetuloa sinullekin. Tähän tähän...kuuhullujen sekaan.

        Minusta tuntuu, että minä olen paavi tai ei...ehkä kuitenkin Paavo Väyrynen sittenkin?

        helv*tti. (itkunaurua)

        Sano nyt, SEIS, että lopettavat.


      • Dissident kirjoitti:

        Joo, näyttääkö Nhl-tuloksetkin? Lottorivin?

        Veikkaus on jäädyttänyt voitonmaksut, epäilevät että huijaan.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Veikkaus on jäädyttänyt voitonmaksut, epäilevät että huijaan.

        Sinäkö se olit, jolta ne perittiinkin takas.... Elä mainosta julkisesti sitä hommaa hei....


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No niin...kohta mennään. Taas.

        Tervetuloa sinullekin. Tähän tähän...kuuhullujen sekaan.

        Minusta tuntuu, että minä olen paavi tai ei...ehkä kuitenkin Paavo Väyrynen sittenkin?

        helv*tti. (itkunaurua)

        Sano nyt, SEIS, että lopettavat.

        Spekulaatioita on aina, ei niitä voi välttää.

        En pyydä armoa, se vain kiihdyttää kirjoittelua.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Spekulaatioita on aina, ei niitä voi välttää.

        En pyydä armoa, se vain kiihdyttää kirjoittelua.

        Mutta ethän pannut alulle?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta ethän pannut alulle?

        Olen tehnyt sitäkin.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Olen tehnyt sitäkin.

        Siis palstalla, pöhkö?

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Siis palstalla, pöhkö?

        (naurua)

        Muistaakseni palstalla, ehkä.

        Olen kirjoitellut tänne kymmeniä kommentteja, en edes muista ihan kaikkea.


      • EdesUnissa
        Dissident kirjoitti:

        Joo, näyttääkö Nhl-tuloksetkin? Lottorivin?

        Eihän noihin kannata kristallipallon energiaa hukata. Nehän näkyy telkkaristakin.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Eihän noihin kannata kristallipallon energiaa hukata. Nehän näkyy telkkaristakin.

        Jälkikäteen kyllä. Eikä oikeasti kukaan näe tulevaisuuteen... Ei vaikka kokisi niin...


    • Pillujen--asiantuntija

      Ai palstamäkikin on tullut taas palstalle. Yksinäisyys vaivaa nuoria ja vanhoja.

      • Sinä et ole yksinäinen kun sulla on palsta.


    • Sukupuolispekulaatio kerää 200 vastausta...

      Tämä tosiaankin _on_ sinkkupalsta! :D

    • vessanpönttö

      yx tyhmä kysyy enemmän, kuin kymmenen viisasta ehtii vastaamaan

    • Mulle on annettu selkään. V*ttu joku noitavaino..

      Ole kiltti, älä tee enää yhtäkään tämän alkuista aloitusta
      äläkä kerro mitään jos mistään mitään tietäisit.

      Kohta ei psyyke kestä. Naista viedään ku vierasta rättiä (vai oliko se sikaa?).

      Puhutaan nyt vaikka perunankuorimisesta, jooko tai kotimaisesta tomaatista.

      Tai sun vapusta. Merci.

      • Et sinä noita ole, joten en ryhdy vainoamaan. Kysyn vain, oletko ollut mulle uskollinen?

        Minun vappu meni ihan jees, tuli törpöteltyä aamu kymmeneen. Minua ahdisteltiinkin yhden naisen toimesta, mutta hän on suhteessa ja kyse oli vain halailuista joita sain kun kiitin häntä hyvin tehdystä työstä.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Et sinä noita ole, joten en ryhdy vainoamaan. Kysyn vain, oletko ollut mulle uskollinen?

        Minun vappu meni ihan jees, tuli törpöteltyä aamu kymmeneen. Minua ahdisteltiinkin yhden naisen toimesta, mutta hän on suhteessa ja kyse oli vain halailuista joita sain kun kiitin häntä hyvin tehdystä työstä.

        Semper fidelis. Ikuisesti uskollinen :)

        Niin, halailua ei lasketa. Aina saa halata. Haliminen tekee hyvää, itse olen halimestari. Eli sulla on ollut hyvä vappu:)


      • potato.chocha

        Perunoista shit juttuu.........

        Herkkuperuna lajikkeet ovat; Veto, Pito, Olympia ja Rekord

        Mittä lajiketta eniten sopimusviljellään?


      • potato.chocha kirjoitti:

        Perunoista shit juttuu.........

        Herkkuperuna lajikkeet ovat; Veto, Pito, Olympia ja Rekord

        Mittä lajiketta eniten sopimusviljellään?

        Siikli on ainoa oikea,


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Semper fidelis. Ikuisesti uskollinen :)

        Niin, halailua ei lasketa. Aina saa halata. Haliminen tekee hyvää, itse olen halimestari. Eli sulla on ollut hyvä vappu:)

        Pääasia että olet ollut uskollinen, muulla ei niin väliä.

        Haliminen tekee hyvää, myönnän sen. Halailut oli sen verran lämpöisiä ja pitkiä että ehdin jo jossain vaiheessa huolestua, mutta kyllähän daami aina sitten lopulta löysäsi irti ja kaikki päättyi parhain päin.


      • Ehta.maalaistyttö
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Siikli on ainoa oikea,

        Jees Pönttixel yx piste ja Pönttömerkki


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Pääasia että olet ollut uskollinen, muulla ei niin väliä.

        Haliminen tekee hyvää, myönnän sen. Halailut oli sen verran lämpöisiä ja pitkiä että ehdin jo jossain vaiheessa huolestua, mutta kyllähän daami aina sitten lopulta löysäsi irti ja kaikki päättyi parhain päin.

        Huh...

        (huokaisee)

        Ai...mutta miten päin? Ettei vain takaapäin..

        :'D

        älä suutu, mie, miun on pakko vitsailla tässä vaiheessa kurmuutuspäivää.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Huh...

        (huokaisee)

        Ai...mutta miten päin? Ettei vain takaapäin..

        :'D

        älä suutu, mie, miun on pakko vitsailla tässä vaiheessa kurmuutuspäivää.

        En suutu, vitsaile vain jos pystyt.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        En suutu, vitsaile vain jos pystyt.

        "vitsaile vain jos pystyt."

        Oliko se uhkaus?

        Heh..menepä nyt sinusta aina selkoa ottamaan. :D

        Ehkä se ei ollut..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "vitsaile vain jos pystyt."

        Oliko se uhkaus?

        Heh..menepä nyt sinusta aina selkoa ottamaan. :D

        Ehkä se ei ollut..

        Sorry, ei kommenttiini ollut piilotettu uhkausta.

        Jos uhkailen, sanon aina niin suoraan ettei jää tulkinnanvaraa.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Sorry, ei kommenttiini ollut piilotettu uhkausta.

        Jos uhkailen, sanon aina niin suoraan ettei jää tulkinnanvaraa.

        Ethän sinä ole suuttunut minulle mistään...

        (koiranpentuilme) Vuff..

        En mahda itselleni mitään, että menee aina tämmöiseksi, noh, koheltamiseksi, sitä se on koko elämä ollut :)

        Ei pahalla, ei tahallaan, niih.

        (ryhmähali, Harmiskin sieltä tähän, Nuuska, Diuts, Ellu, Nicsu ja loputkin)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ethän sinä ole suuttunut minulle mistään...

        (koiranpentuilme) Vuff..

        En mahda itselleni mitään, että menee aina tämmöiseksi, noh, koheltamiseksi, sitä se on koko elämä ollut :)

        Ei pahalla, ei tahallaan, niih.

        (ryhmähali, Harmiskin sieltä tähän, Nuuska, Diuts, Ellu, Nicsu ja loputkin)

        *ryhmähalaa*


      • elisakettu kirjoitti:

        *ryhmähalaa*

        Aika tiivis tunnelma tässä, mutta ihan jees.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Aika tiivis tunnelma tässä, mutta ihan jees.

        Surrur rurrur, kas niin, tuntuu kivalta

        nyt sinä suostuit...Ellu vähän näytti esimerkkiä.

        (hymyä)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Surrur rurrur, kas niin, tuntuu kivalta

        nyt sinä suostuit...Ellu vähän näytti esimerkkiä.

        (hymyä)

        Ajattelin että hali voisi auttaa tuohon käteen. Kyllä se vähän auttoi.


    • tarkkailia

      Tapahtuiko yhdyntää? Se tässä nyt lähinnä kiinnostaa.

      • I.Pålstamäki

        Ei seisonut. Muuten olisi


    • Kelatkaa ihmiset.....Kaveri jutellut itsekseen pitkälti toistasataa viestiä...Ja lähes kaikki samalta näppikseltä..!!

      • Oletko nyt väittämässä että Palstamäkikin on saman kirjoittajan tuotoksia kuin ellukettu, dissident, pönttis jne jne....?


    • Kyllähän sitä kyytiä bruukaa saada, jos tekee pitkän uran palstalla tai erottuu jotenkin ns. perus viilistä. :)

      Pönttikselle pitäs löytää joku kiva karvanaama...

      https://www.youtube.com/watch?v=1GGP8ZRVC0s

      Vois olla kivempaa kyytiä. :)

      • Pönttis on liian huikentelevainen, häneen liittyy liian isot riskit.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Pönttis on liian huikentelevainen, häneen liittyy liian isot riskit.

        Heh, tosiaan riskeiksi voimme varmaan listata oikopäätä ainakin seuraavat, ranskalaisin viivoin..

        - Intensiteetti jolla lähestyä ja käsitellä
        - Leikkimielisyys
        - Oikkumuudin moderaattori
        - Hirsimökki luontoa säästäen
        - Häät
        - Vauva tai ehkä pari...

        ;)


    • Joku herra kamelinvarvas kuvittelee, että Disse olis suunnilleen kaikkien rekkautuneiden naisnimimerkkien takana...Mukaan lukien allekirjoittanut.

      Tai kai se sulle jo kerrottiin..ketju on pitkä kuin nälkävuosi.

      Palstatotuushan on, ettei plastalla öyle nasia... ja siitä siis pidetään kiinni.

      • Palstannaiset

        Heh, vai että joku. Aloittaja itsehän jo myönsi olevansa Camelboots. Hän oli myös se, joka linkkasi palstalle sen pyykkipoika-alastonnaisen. Mikä lie ollut tarkoituksena.


      • Palstalla varmasti käytetään apu-, tuki- ja sivunikkejä.

        Oikeita kirjoittajia on varmasti vähemmän kuin nikkejä, eikä kaikkeen kannata suhtautua lapsenuskolla. Käytännössä väitteiden todistaminen aukottomasti on mahdotonta, ja jos alkaa häiritsemään ajatus siitä että keskustelet naisen kanssa jolla on pallit, niin ei ole muuta tehtävissä kuin yrittää hyväksyä ajatus tai lähteä palstalta.

        Itselleni tämä on täyttä ajankulua enkä edes harkitse yhteydenpitoa keneenkään kirjoittajaan palstan ulkopuolella.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Palstalla varmasti käytetään apu-, tuki- ja sivunikkejä.

        Oikeita kirjoittajia on varmasti vähemmän kuin nikkejä, eikä kaikkeen kannata suhtautua lapsenuskolla. Käytännössä väitteiden todistaminen aukottomasti on mahdotonta, ja jos alkaa häiritsemään ajatus siitä että keskustelet naisen kanssa jolla on pallit, niin ei ole muuta tehtävissä kuin yrittää hyväksyä ajatus tai lähteä palstalta.

        Itselleni tämä on täyttä ajankulua enkä edes harkitse yhteydenpitoa keneenkään kirjoittajaan palstan ulkopuolella.

        Meinaat että meno olis kuin Varissuon abc:llä?

        Ehkei meitä kirjoittajia ole kuin kaksi. Sä ja mä.

        Ehhei...mä pidättäydyn mielummin mun lapsenuskossani..

        Perkeleen kauan meni taas, että pysty vastaamaan näin pitkään ketjuun...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Meinaat että meno olis kuin Varissuon abc:llä?

        Ehkei meitä kirjoittajia ole kuin kaksi. Sä ja mä.

        Ehhei...mä pidättäydyn mielummin mun lapsenuskossani..

        Perkeleen kauan meni taas, että pysty vastaamaan näin pitkään ketjuun...

        En ole käynyt Varissuon abc:llä, mutta mitä tunnen paikkaa tämän palstan kautta, niin luulen että yhtymäkohtia löytyy.

        En ainakaan suosittele kenellekään että erehtyisi uskomaan kaikkea mitä palstalla kirjoitellaan.


    • Oivoi voi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe