Kiitos !Kierretään Thaimaa ja siirrytään Vietnamiin.
Vietnamissa on halvempaa kuin Thaimaassa eikä turistin rahoja koiteta nyhtää yhtä röyhkeästi kuin Thaimaassa . Vietnamissa oluen saa paljon Paljon halvempaan hintaan kuin Thaimaassa jne!
https://www.youtube.com/watch?v=C04yhYyGq5Y
Varoitus Thaimaan moottoripyörän vuokraajille
ThailandByeBye
1
113
Vastaukset
Niin, onhan se ihan kauheaa että moottoripyörän (myös nuo 125cc skootterit lasketaan "moottoripyöriin") kuljettajalla tulee olla kyseisen ajoneuvoluokan kuljettamiseen oikeuttava ajokortti (kansallinen kansainvälinen) tai jos ei ole, niin mikäli poliisi pysäyttää, niin sakot ovat tiedossa.
Ihan vastaavasti tuo menee myös Suomessa.
Onhan tuo ihan ennenkuulumatonta ja ihmisarvoa alentavaa että ajokortti pitää olla...
Ja kypärääkin pitää pitää ajaessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873655
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813280Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683112On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702750Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502292- 651842
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271809- 361769
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601678