Tiedän ettei

Anonyymi-ap

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi

24

2290

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

2minuuttia ja mieli jo muuttui 👌

• Anonyymi00004

Sinä täällä taas tämän sarjana aloituksia tuottavan massapostaajaäijän aloituksia lasket. Todella järkevää

• Anonyymi00002

Kenelle kuka toinen kumpi oli parempi isä vai poika nassea saattaa monesti viehättää etenkin jos ovat samankaltaisia mulla on pojat oppinu arvostaan ettei astu isin reviirille kun isä kunnioittaa poikien reviiriä

• Anonyymi00007

Aika ”appalakkia” gubbe

• Anonyymi00003

Minä valitsen aina ja joka päivä uudelleen ja uudelleen hänet Jolle annoin eilen syntymäpäivähieronnan ja vähän muutakin;*

• Anonyymi00005

Rakas kyllä sä näit mut sillon siellä se miten lähelle päästin sut heti kerto kaiken. Sut vaan tahtoisin.

• Anonyymi00006

Kyllä näin se on ja hyvä niin!

• Anonyymi00009

Vaikeneminen myöntymisen merkki vai miten se meni. Pitäisi pystyä eroamaan ennen kuin alkaa huudella vieraisiin.

• Anonyymi00010

Molemmilla on toiset. Tai sinulla kenties useammat. Mutta ystävyys offlinena olisi kyllä ilahduttavaa. Sille ei vain taida tulla enää mahdollisuuksia.
      Naiselta

• Anonyymi00011

Kuka toinen? Mistä puhut?

• Anonyymi00012

Aloittajalle: Asia ei ehkä ole niin yksinkertainen tai mustavalkoinen. Keskustelua suosittelen. Muuallakin kuin täällä. Rohkeasti vaan kissa pöydälle. Ja sitten ehkä kissa pöydälle ;)

• Anonyymi00013

Aika juustoista, aloittajaäijä

• Anonyymi00014

Mutta, jos ei halua tai tarvetta nostaa sitä kissaa pöydälle, koska asiat on olleet niin prseestä ei mustavalkoisia.

• Anonyymi00015

Minulla on nyt miesystävä.

• Anonyymi00016

Tiedän.

• Anonyymi00017

Ilakoin aikani. Ei tässä enää aleta mihinkään muuhun...... Saattaa sekin tulla yllätyksenä.

• Anonyymi00018

Minulla ei ole edelleenkään.
      Eikä ole muita tulossakaan.
      Tie auki taivasta myöten siis.

• Anonyymi00019

Se on sun päätelmäsi ja mielipiteesi, sulla on oikeus niihin. Mutta ei sanoa silti totuutena mun osaltani asioita sen perusteella mitä kuvittelet. Kiitos!

• Anonyymi00020

Tuleepas! Looeta höpötys!

• Anonyymi00021
      UUSI

Kyllä vapaus se sittenkin voittaa.
      Ole sinä vain sen toisen kustannuserä ja polta käpyjä kujalla :D
      Eihän sinusta ole kuin loisimaan.

• Anonyymi00023
      UUSI

Hän oli yhteydessä irl..
      Sä et oo ollut vuoteen...

• Anonyymi00024
        UUSI

Ei varmaan jos halusi esteet pois

• Anonyymi00025
      UUSI

Se ja ne vanhan roinan perässä metsästävät goijarit sielä jenkkilässä heh.

• Anonyymi00026
      UUSI

Et sä osannu muuta kuin pelleillä mun kans olisit ollu kunnolla ja mukava nutta et osaa edes olla kuin ilkeä jokaista ihmistä kohtaan olwt narsisti

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      168
      5814
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      203
      3937
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      141
      3472
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      44
      3269
    5. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      20
      3104
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2816
    7. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      61
      2353
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      238
      2304
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      24
      2290
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      95
      1883
    Aihe