Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
Tiedän ettei
24
2290
Vastaukset
- Anonyymi00001
2minuuttia ja mieli jo muuttui 👌
- Anonyymi00004
Sinä täällä taas tämän sarjana aloituksia tuottavan massapostaajaäijän aloituksia lasket. Todella järkevää
- Anonyymi00002
Kenelle kuka toinen kumpi oli parempi isä vai poika nassea saattaa monesti viehättää etenkin jos ovat samankaltaisia mulla on pojat oppinu arvostaan ettei astu isin reviirille kun isä kunnioittaa poikien reviiriä
- Anonyymi00007
Aika ”appalakkia” gubbe
- Anonyymi00003
Minä valitsen aina ja joka päivä uudelleen ja uudelleen hänet Jolle annoin eilen syntymäpäivähieronnan ja vähän muutakin;*
- Anonyymi00005
Rakas kyllä sä näit mut sillon siellä se miten lähelle päästin sut heti kerto kaiken. Sut vaan tahtoisin.
- Anonyymi00006
Kyllä näin se on ja hyvä niin!
- Anonyymi00009
Vaikeneminen myöntymisen merkki vai miten se meni. Pitäisi pystyä eroamaan ennen kuin alkaa huudella vieraisiin.
- Anonyymi00010
Molemmilla on toiset. Tai sinulla kenties useammat. Mutta ystävyys offlinena olisi kyllä ilahduttavaa. Sille ei vain taida tulla enää mahdollisuuksia.
Naiselta - Anonyymi00011
Kuka toinen? Mistä puhut?
- Anonyymi00012
Aloittajalle: Asia ei ehkä ole niin yksinkertainen tai mustavalkoinen. Keskustelua suosittelen. Muuallakin kuin täällä. Rohkeasti vaan kissa pöydälle. Ja sitten ehkä kissa pöydälle ;)
- Anonyymi00013
Aika juustoista, aloittajaäijä
- Anonyymi00014
Mutta, jos ei halua tai tarvetta nostaa sitä kissaa pöydälle, koska asiat on olleet niin prseestä ei mustavalkoisia.
- Anonyymi00015
Minulla on nyt miesystävä.
- Anonyymi00016
Tiedän.
- Anonyymi00017
Ilakoin aikani. Ei tässä enää aleta mihinkään muuhun...... Saattaa sekin tulla yllätyksenä.
- Anonyymi00018
Minulla ei ole edelleenkään.
Eikä ole muita tulossakaan.
Tie auki taivasta myöten siis. - Anonyymi00019
Se on sun päätelmäsi ja mielipiteesi, sulla on oikeus niihin. Mutta ei sanoa silti totuutena mun osaltani asioita sen perusteella mitä kuvittelet. Kiitos!
- Anonyymi00020
Tuleepas! Looeta höpötys!
- Anonyymi00021UUSI
Kyllä vapaus se sittenkin voittaa.
Ole sinä vain sen toisen kustannuserä ja polta käpyjä kujalla :D
Eihän sinusta ole kuin loisimaan. - Anonyymi00023UUSI
Hän oli yhteydessä irl..
Sä et oo ollut vuoteen...- Anonyymi00024UUSI
Ei varmaan jos halusi esteet pois
- Anonyymi00025UUSI
Se ja ne vanhan roinan perässä metsästävät goijarit sielä jenkkilässä heh.
- Anonyymi00026UUSI
Et sä osannu muuta kuin pelleillä mun kans olisit ollu kunnolla ja mukava nutta et osaa edes olla kuin ilkeä jokaista ihmistä kohtaan olwt narsisti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1685814Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2033937"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1413472Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m443269Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää203104Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492816Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.612353Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2382304- 242290
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk951883