En haluu ns. häiriköidä sua ;)

nsns

Siltikin mun jalat aina kävelee sun luokse,heti ei voi ikinä tulla sillä pitää ensin kerätä paljon rohkeutta, jännitän sua paljon

Kun sitten saa jotain viimein sanottua sulle niin haluaisin jäädä siihen hetkeen. En tiedä mitä siinä tapahtuu. siinä on niin paljon tunnetta ja rauhaa, kenenkään muun kohtaaminen ei oo ikinä tuntunut sellaiselta.

Ekasta kohtaamisesta lähtien siinä hetkessä ei oo ketään muita eikä mitään ylimääräistä. Ja silti siinä on kaikki. Eniten tykkään siitä rauhasta vaikka sisällä kuohuu. Lyhyet kohtaamisesta on saanut paljon energiaa ja aina jaksanut sen avulla odottaa seuraavaan kertaan.

Kerron siis omista tuntemuksistani, näkemiset ovat lyhyitä mutta sekunnit niissä pitkiä. En halua kaivata enkä ikävöidä enää ketään ikinä näin paljon.

Olen päättänyt käyttää kaikki ikävän tunteeni suhun.

13

733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieteperjantaina

Mulla on sama tunne yhteen nuorempaan mieheen. Viime aikoina on ollut vain pikaisia kohtaamisia. Aina on ollut se tunne, että hänen kanssaan haluaisin viettää enemmän aikaa ja jotenkin ajatuksemme kulkevat samaa tahtia. Joidenkin ihmisten kanssa on vaan niin eri aaltopituudella, joitakin voi ymmärtää kohtuullisesti, mutta joidenkin kanssa ajatukset kulkevat ihan samaa tahtia ja on on niin mutkatonta.

• Hggfmdstg

Naiselle vai miehelle ja mihin suuntaan?

• rehellinenrehtimies

en petä jos on kaveri. työt teen määräysten mukaan. kotona teen kotityöt.

• rauhaperillä

Voi kun kertoisit tuon oikeasti hänelle. Tai kertoisipa hän tuon minulle, koska tunnen ihan samoin, mutta mun rohkeuteni ei riitä, koska käytin sen jo loppuun.

• Einullaluuta

Öitä ei .💼 mulla muuta.

• Ethäiriköi

Ihana kirjoitus, olispa minulle.
      Jotenkin tuntuu tutulta... vaikkei hänestä jännitystä kyllä huomaa.. :)
      En saa tarpeekseni niistä lyhyistä hetkistä, nautin niistä ja janoan lisää... hänen seurassaan on hyvä ja levollinen olla... ajan ja paikan taju häviää.

• Ap., näet siis tätä henkilöä FYYSISESTI melko usein, tai suorastaan hakeudut
      hänen läheisyyteensä kerta toisensa jälkeen. No mistäpä kiikastaa, ettette saa
      juteltua hänen kanssaan enemmälti, miksei keskustelua synny?

Itse en juuri "kohtaile" ketään enkä varsinkaan hakeudu kenenkään seuraan. Elelemme melko eristäytynyttä elämää - toistaiseksi.

• Sisältävätköhän nuo aloittajan nimimerkin kirjaimet "nsns" jonkin
      vihjeen? Itselleni ne eivät ainakaan sano mitään!

• DramaQueen

Olisikohan lyhenne Susannasta= susu :)
        se olis sitten pari 20 20 = 40-0 =4, mihin tuon sitten lisäät kellon aikoihin, saat ihan itse päättää!

• kohtaontalvi

Et sä mitään häiriköi. Älä tollasia mieti. Olis kiva nähdä sua joku kerta. Olet mukava ja fiksu sekä hyvällä tavalla reipas.

• Lemmenlaulu

Aloittaja lukenut mun ajatukset. Miettinyt itsekkin että mahdanko häiritä erästä miestä jos rohkenisin avata lisää tuntemuksiani hänelle. Haluaisin kuulla myöskin miltä hänestä tuntuu, mitä ajattelee. Välillä mietin että en uskalla jutella jos ei haluakkaan enempää puida asiaa?

• Lemmenlaulu

Oho taitaa toka ja vika lause tarkoittaa samaa🤔🙄 vähä eri sanoja😆 Nooh haittaneeko tuo🤗
        Forto hu 😐😉😶 skt😁

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksoisliekki-ihmiset

Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.
      Ikävä
      317
      3580
    2. Olit nainen vanhentunut

ei ole aika ollut armelias sulle.
      Ikävä
      119
      2199
    3. Osta säkin sellainen

Osta säkin sellainen makkaratakki
      Ikävä
      39
      1622
    4. Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?

Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?
      Ikävä
      192
      1540
    5. Yritätkö päästä

Yli kaivatustasi?
      Ikävä
      143
      1473
    6. Vihjelista

Kerro joku vihje, jos vielä kinostaa enemmän kuin kiviä 🪨🪵 ja haluat yhteydenottoa 👇
      Ikävä
      114
      1342
    7. Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!

Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.
      Ähtäri
      74
      1314
    8. Onko kaivattusi

Kuuma?
      Ikävä
      64
      1106
    9. Mitä haluaisit sanoa

Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.
      Ikävä
      72
      1058
    10. Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?

Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t
      Maailman menoa
      209
      1054
    Aihe