Kyllä tai Ei....
Lähetä kissanainen viesti!
39
1128
Vastaukset
- ei.ei
EI!!!!!!
- kissanainennn
Lopeta tämä palstapelleily. Sinun vuorosi viestitellä. Eikä todellakaan täällä.
- tarkennuksia
Mistä päin suomea? nainen vai mies?
- 610
Mäntsälä
- kissanainennn
tarkennuksia kirjoitti:
Mistä päin suomea? nainen vai mies?
Kyllä sinä tiedät. Nyt toinen viestikanava käyttöön, jos olet tosissasi. Olen kyllästynyt tähän palstapelleilyyn.
- turhaan
Ei ole numeroa! Eikä hän kuitenkaan suostusi sovintoon kanssani. Samat väännöt joka kerta!
- koskatunteet
turhaan kirjoitti:
Ei ole numeroa! Eikä hän kuitenkaan suostusi sovintoon kanssani. Samat väännöt joka kerta!
Suostuisi hän.
- enuskosiihen
koskatunteet kirjoitti:
Suostuisi hän.
Kysysin häneltä taas, mutta ei hän näköjään suostu. En minkään jaksa ikuisesti kenekään perässä juosta. Lähettäisi viestin vaikka.
- enuskosiihen
koskatunteet kirjoitti:
Suostuisi hän.
Uskon, että puhutaan täysin eri ihmisestä. Niin sen on pakko olla, tai siis tietenkin on.
- 333
Lähetä itse viesti sun vuoro.
- puhelinluettelo
Ei ole numeroa!
- NytOn
Tossa sulle numero 9
- olisitkäynytspec
NytOn kirjoitti:
Tossa sulle numero 9
Sieltä vastattattiin: tämä numero ei ole käytössä? Voisiko tuosta puuttua joitakin numeroita?
- 333
olisitkäynytspec kirjoitti:
Sieltä vastattattiin: tämä numero ei ole käytössä? Voisiko tuosta puuttua joitakin numeroita?
0100100 Kuinka voin auttaa?
- HankiOikeaLääkitys
Tartu apuun.
- Ikusesti
https://youtu.be/6UFuAnuElvQ
Kaipaan sua tuu mun luo, kaipaan sua jää mun luo. Kuka on kissanainen?
Ketä mahdat hänellä tarkoittaa?
Aikaisemmat täysin asialliset viestini poistettiin tästä keskustelusta.
Ihmettelenpä miksi.
Eikö yleisellä keskustelupalstalla keskusteluun saa osallistua kuka tahansa,
varsinkin kun keskustelun avauksessa olevat tunnisteet ovat niin niukat,
että niistä on vaikea päätellä, ketä kaivataan.- mikä_maksaa
kissanainen sanoo koiramiehelle kyllä...
- koiramiesminäki
Minkä rotuinen koira koiramiehellä on?
- mikä_maksaa
koiramiesminäki kirjoitti:
Minkä rotuinen koira koiramiehellä on?
Tässä on kyse kiinalaisesta horoskoopista ja sen mukaisista merkeistä 🐈🐕.
- eitkaitenempää
mikä_maksaa kirjoitti:
Tässä on kyse kiinalaisesta horoskoopista ja sen mukaisista merkeistä 🐈🐕.
Hyvää sysksy sinulle lady! 💋
- Ky__i
🐈 grrr-nau ..
Minulta lähtee tälläinen viesti, ota koppi!
🙄 - mitänyttapahtuu
Kyllä.mitä
- OnAHotTinRoof
to Hounddog, you ain’t nothing......
- bät
Vitun bätmän.
- PyydäAnteeksiEnsin
Juu ei .... yritä vähän enemmän niin katotaan sitten.
- VaikeaaVaikeaaOn
Olisit ees sen verran aikuinen että kun otat suoraan yhteyttä niin tekisit sen sellaisella tavalla että siitä saisi jotain tolkkua....ja toisaalta jos olen niin pelottava ettet pysty parempaan niin pakkohan se ei ole. Mut koittaisit nyt päättää mitä haluat niin sittenhän nähtäis sekin jaksaako enää tässä päässä napata.
- KunhanSanon
Tuollaista kieltäkö käytät kun annat vastauksen kaipaamallesi ihmiselle? Sinä olet täällä syystä, ja se syy ei varmaankaan ole se että suhtaudut kaipaamaasi alentuvasti ja ylimielisesti. Aikuinen ihminen toki voi ymmärtääkin, että turhautumisesi tuossa hieman paistaa läpi. Kannattaa ajatella mitä kirjoittaa, sillä voi olla merkitystä.
- palstanperusteella
KunhanSanon kirjoitti:
Tuollaista kieltäkö käytät kun annat vastauksen kaipaamallesi ihmiselle? Sinä olet täällä syystä, ja se syy ei varmaankaan ole se että suhtaudut kaipaamaasi alentuvasti ja ylimielisesti. Aikuinen ihminen toki voi ymmärtääkin, että turhautumisesi tuossa hieman paistaa läpi. Kannattaa ajatella mitä kirjoittaa, sillä voi olla merkitystä.
Ehheheh. Ai täälläkö. Eiks se oo ihan vitun sama mitä tänne postaa, näin olen antanut itseni ymmärtää.
- Hihhuli
palstanperusteella kirjoitti:
Ehheheh. Ai täälläkö. Eiks se oo ihan vitun sama mitä tänne postaa, näin olen antanut itseni ymmärtää.
Mikä logiikka sinulla yleensä tänne on jotain postata. Yhdessäkään kommentissasi ei ole ollut mitään järkeä, kertoo aika paljon sinusta. Etsikään nyt äkkiä tuolle hörhöhohhelille paikka jostain hölmölästä, ellet sitten jo ole!
- JaSullako
Ei ole vaikeaa? Yritä ymmärtää: OLET JUHA VARATTU! En ole kiinnostunut varatuista!
- VaikeaaVaikeaaOn
KunhanSanon kirjoitti:
Hänen edelliseen viestiinsä joka oli osoitettu suoraan minulle eikä palstalle en vastannut yhtään mitään....koska en ymmärtänyt koko viestiä. Ja kyllä, olen turhautunut....voi jopa olla että suhtaudun alentuvasti tai ylimielisesti, riippuu tietysti näkökannasta ja onhan minulle syyni. Ei se myöskään sulje pois ikävän tunnetta että toinen ei aiheuta pelkkiä ilon ja onnen tunteita, ristiriitaiset tunteet kai kuuluvat ihmissuhteisiin...jos elämä ois niin mustavalkoista ei tällaista palstaa olisi koska kenenkään ei tarvitsisi käyttää tätä tunteiden purkuun....mistä päästäänkin siihen että asiallisesti ilmaistuna tällä palstalla kai saa ilmaista kaikenlaisia tunteita, ikäviä ja ikävää... Sanoilla tosiaan on merkitystä, niillä sanotuilla ja sanomatta jääneillä. Itse arvostan rehellisyyttä. Kunhan sanon minäkin...
- palstanperusteella
Hihhuli kirjoitti:
Mikä logiikka sinulla yleensä tänne on jotain postata. Yhdessäkään kommentissasi ei ole ollut mitään järkeä, kertoo aika paljon sinusta. Etsikään nyt äkkiä tuolle hörhöhohhelille paikka jostain hölmölästä, ellet sitten jo ole!
Olipa multa eka kommentti koko ketjuun eli ihan toinen ihminen kyseessä ketä kuvittelet, mut ihan sama, kuten sanoin, ei näytä olevan vitunkaan väliä näillä viesteillä, tunnisteluilla ja leimaamisilla, että et sinäkään näköjään sen parempi ole, hörhöksi haukkuja.
- hannuristojiimies
En ainakaan minä ole varattu. En edes tunne ketään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3173600- 1202219
- 391632
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1921550- 1431473
- 1141352
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.771334- 641116
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.721068Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t2091064