Ajattelin hukuttaa murheeni vetämällä viinaa kaksin käsin..
T:nainen
Olisko hyvä idea mies?
20
461
Vastaukset
- oikeinhyväidea
Tarjoaisitko minullekkin? Mul ei oo riittävästi.
- Eihölsky
Siihen taitaa riittää yksikin käsi?
- kaksinkäsin
On silti parempi.
- tulisitkositten
Tänne kun olet tarpeeksi kännissä?
- Niinvarmaa
Tulisin sun pihalle kännissä huuteleen rivouksia..
Lopuks oksentaisin ja sammuisin sinne pihalle..😁😯😞 - tulisitkositten
Niinvarmaa kirjoitti:
Tulisin sun pihalle kännissä huuteleen rivouksia..
Lopuks oksentaisin ja sammuisin sinne pihalle..😁😯😞No et nyt sentään pihalle. Tulisit sisälle nukkumaa. Tuon ämpärin sängyn vieree.
- KulkuriMatkaa
Huono idea, mut tuskin toisen sanomisella on painoarvoa sinun päätöksiin? Tuskin olen hän, Mut toisinaan, jos toisella on paha olla niin toinen voi tehdä just sillai, miten saa toisellekin mahdollisimman pahan olon (kostona), vaikkei ole todellisuudessa mitään kostettavaakaan? Tällainen tapa toimia ei ole kovin palkitsevaa itsellekään. Jos on tapa toimia näin niin ei anna kovin hyviä lähtökohtia kanssakäymisiinkään tulevaisuudessa.
Mulla frendi kuoli näin, kun ei saanut haluamaansa huomiota, joi itsensä lopulta hengiltä. Ilmeisesti valitettavan yleistä täällä härmässä toimia näin? Ei hyvä juttu. Itse toimin ainakin päinvastoin.- Turruttaa_tunteet
Olen kyllä oikeasti huono juomaan mitään alkoholia..
On vaan nyt huonot fiilikset.
Ei tässä nyt hirveästi jaksa riemusta kiljua ja hyppiä kun kokee tällaista rakkauden menetystä..
Eikä mulla ole mitään koston aikeita kun ei ole mitään syytä. Enkä muutenkaan ole sellainen. Harmittaa vaan tämä juttu niin paljon nyt..
Tämä on nyt lähinnä tällaista tunteiden purkua enemmänki..
Nuo on todella surullisia tuollaiset tapaukset ja niitä täällä suomessa riittää..
Pitäisi osata nähdä pidemmälle , mutta se ei aina ole niin helppoa.. - KulkuriMatkaa
Turruttaa_tunteet kirjoitti:
Ei tässä nyt hirveästi jaksa riemusta kiljua ja hyppiä kun kokee tällaista rakkauden menetystä..
Eikä mulla ole mitään koston aikeita kun ei ole mitään syytä. Enkä muutenkaan ole sellainen. Harmittaa vaan tämä juttu niin paljon nyt..
Nuo on todella surullisia tuollaiset tapaukset ja niitä täällä suomessa riittää..
Pitäisi osata nähdä pidemmälle , mutta se ei aina ole niin helppoa..Järjen ääntä on hyvä kuunnella, vaikka välillä olisikin haastavampaa. Harmittaa, vituttaa ja välillä tuntuu et seinätkin kaatuu vielä päälle. Itsellä ollut tällainen fiilis nyt viimeiset pari kuukautta, täytyy jaksaa nähdä valoisampaa huomista, itse katson pidemmälle jos lähipäiville näyttää pahalta.
- Ap.Tuula.Olen
KulkuriMatkaa kirjoitti:
Järjen ääntä on hyvä kuunnella, vaikka välillä olisikin haastavampaa. Harmittaa, vituttaa ja välillä tuntuu et seinätkin kaatuu vielä päälle. Itsellä ollut tällainen fiilis nyt viimeiset pari kuukautta, täytyy jaksaa nähdä valoisampaa huomista, itse katson pidemmälle jos lähipäiville näyttää pahalta.
Voisin tulla piristämään päivääsi,
kun blondatun pehkoni peittämä
pääni selviää.
Katsellaanko yhdessä yhteisen firman
tilityksiä ja otetaan hieman shamppakaljaa?
Vai onko vielä sen aika? Turruttaa_tunteet kirjoitti:
Pitäisi osata nähdä pidemmälle , mutta se ei aina ole niin helppoa..Minkäs rakkauden sinä TT nyt olet menettänyt?
Palstarakkaudenko?
- absomies
Ei se kannata.
- toivoojmies
Laita viestiä sitten kun olet humalassa..
- Ap-tuula-olen
"toivoo"?
Juo sinä vain yksin niitä olusiasi,
"hannuristojmies"!
- minäenainakaan
ala jonkun miehen takia alkoholistiksi. Kyllä ne tunteet kuolee lopulta pois, kun ei näe toista, eikä ole mitään yhteyttä. Ei sellasia jaksa loputtomiin miettiä.
- Valitettava_tosi_asia
Ei se rakkaus kuole siihen ettei näe eikä ole mitään yhteyttä. Tai jos kuolee niin tuskin rakkautta oli.
- Juodaanviinaatullaan
Onneks viina auttaa kaikeen
- repikääsiitä
Valitettava_tosi_asia kirjoitti:
Ei se rakkaus kuole siihen ettei näe eikä ole mitään yhteyttä. Tai jos kuolee niin tuskin rakkautta oli.
Näin on. Tiedän kokemuksesta. Voi se välillä vähän unohtua, jos ei vuosiin näe, mutta tulee sitten taas takaisin.
- koettuon
Vain tilapäinen apu, kun vaikutus lakkaa, ikävän tunne tulee takaisin. :'(
Turttuttaa_tunteet = TT?
Enpä ole itse alkoholia pahemmin käytellyt.
Viimeksi otin lasin sherryä 30.6, äitini kanssa.
Verisukulaisissani ei juuri alkoholismia ole ollut.
Tsemppiä ap:lle!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3143288- 1091797
- 351526
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1921460- 1211224
- 1081186
- 63995
Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t206976Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.70967- 49961