Yrittäjä Roni Bäck pyörittää kahta eri Youtube-kanavaa, järjestää tapahtumia ja livekiertueita sekä tuottaa omaa podcastia.
Asiat eivät kuitenkaan ole tulleet suosikkitubettajalle "kuin manulle illallinen". Vuonna 2015 hänelle tehtiin mittava leukaleikkaus.
Lue lisää ja katso video, jossa kuvia:
https://www.suomi24.fi/viihde/leijonan-luola-roni-back-kavi-lapi-super-ison-kasvoleikkauksen-piti-itseaan-rumana-shokkikuvat?s24
Leijonan luolan Roni Bäck kävi läpi super-ison kasvoleikkauksen - Kuvat voivat järkyttää

13
1394
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa ollut iso leikkaus Ronilla. HIenosti on elämä mennyt etiäpäin hänellä. Näin se on, ettei koskaan voi tietää, mitä ihmisellä on historiassaan.
- Anonyymi
Onko kakaroilla yhtä pitkä naama kuin isällä. En ole roni fani en tosiaankaan. Ei kuulu leijonan luolaan on ulkopuolinen siinä seurassa leikkii jotain. En ole roni fani. Hihhh
- Anonyymi
En vaan ymmärrä näitä tubettajia,ketä kiinnostaa heidän elämä?🤔
- Anonyymi
Nykyajan tositv toki youtubesta löytyy paljon ihan hyödyllistäkin tietoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyajan tositv toki youtubesta löytyy paljon ihan hyödyllistäkin tietoa
Valehtelua ja valeuutisia täynnä, hienoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelua ja valeuutisia täynnä, hienoa!
Se on voi voi jos ei ite osaa erottaa oikeaa tietoa ja valheita
- Anonyymi
Youtube on uusi televisio.
Perinne tv katselee enään vanhukset.
Huumoriohjelmaa Back tekee - Anonyymi
Olet väärässä. On Bäck nimeltään.
- Anonyymi
Jossain oli juttu että Roni Takamus on kotonaan kuin iso lapsi, ei tee mitään kotitöitä. Lenkillä ja loput töllönsä kanssa suoltamassa höpöjuttujaan.
- Anonyymi
Hyvin kuitenkin raha asiansa osannut hoitaa.
Taitaa vaan jollain käydä kateeksi kun itse ei osaa 😏 - Anonyymi
Hyvin kuitenkin raha asiansa osannut hoitaa.
Taitaa vaan jollain käydä kateeksi kun ainoa paikka jossa saa itsensä näkyville on Suomi 24 .
- Anonyymi
Aivan outo höpöttäjä...piti itseään rumana - ONKO NYT MUKA KAUNIS/PAREMPI?¿ TURHAKE ..
- Anonyymi
Vilkaisin millaisia ohjelmia tyyppi tekee ja kohderyhmä vaikutti olevan kakarat ja muut lapsenmieliset, tai dementikot. Taide- & dokumenttipläjäyksen rakenne oli seuraava:
"Terve, tässä Roni Päck! Tänään vietän päivän Vermossa ravihevosena ja minun ei tarvitse edes naamioitua, eikä kukaan erota minua muiden ruunien joukosta, iiihahaa!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672784
- 2012047
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501792- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000