Että et välitä... Kun tulit ihan viereeni. Ihan lähelle. Laskit kätesi ristiselälleni ja silittelyt varovasti takin päältä... Tuntui kuin salamat iskisivät ympäri kehoani. Kosketuksesi tunne tuntuu edelleen. Olisin halunnut tarttua sinuun, mutta en uskaltanut. Olet torjunut minun tunteeni aikaisemmin.
Naisena vähän vaikea uskoa...
7
559
Vastaukset
- Kommentti.sivusta
On kyllä jos ns merkkejä luetaan. Mies joka lähestyy noin naista haluaa juuri tuota naista.
- Otappanytkiiniistä
Toisesta sivusta hymyillään myös vähän aikaa.
- Uskallas.koskea.takaisin
Jep jep. Mitä olet nainen tehnyt jotta mies kieltää tunteesi? Hänelläkin niitä on. Tarttu häneen ja rohkaistu. Olette kohta yhdessä. Tuo on varma merkki mieheltä. Missä tapahtui."?
- Aamulähtistöihin
Oliko se joku katsellut maisemiaan syödessään esim jotain ulkomaista aamupalaa? Aamupalan syöjiä riittää, mutta jollain toisella saattaa olla vaikeutta nähdä tarkasti aurinkolasit päässä. Aurinkolasien tehoissa ei ole kehumista ja ne pitäisikin piakkoin uusia.
- turhiakuvitteletittestäs
höpönlöpön kunhan kuvittelet, ajattelin ihan toista ja ajatuksissani tulin koskettaneeksi sua.
- SinustaSekaisin
Tää on varmasti totta!
Aloitus ei ole minulta:
Olin palstoilta poissa 10.9-26.9,
enkä ylipäänsä tee keskusteluketjujen
avauksia - eli en ole koskaan ap.,
kuten nimimerkkinikin kertoo!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1718441KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527590Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521603662Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542785Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432050- 1262046
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211751