Hesan Malmi tänään klo 13

Malmin-Muslumaani

Moskeijasta pukkaa ulos KYMMENITTÄIN 18-55 v ikäisiä Lähi-Idän " miehiä "vaikka osalla on hame päällää..Osa on varmaankin ruokatunnilla/vapaapäivällä/koulutusvapaalla/ Kelan isyysvapaalla/ tms ? Uudehkot Bemmin odottavat ( inva ) parkkipaikoilla... Samoi uudehkot I Padit kertovat kavereille kuka oli paikalla ym ym..Siinä sitä menee keskellä arkipäivää Sipilän kaipaamaa Kiky työvoimaa. HYVIN kotoutettua raavasta työvoimaa olisi tarjolla jos...

48

935

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Geddasta

Myös Leppävaaran moskeijan edusta oli mustanaan perjantairukouksista poistuneita allahin miehiä. Yhtään naista ei joukossa ollut.

• kentietäisi

Olikos joukossa se yksi palstahörhö, Gubba, vai mikä tuon karvahattupään nikki nyt onkaan?

• HellKitty

Kukahan on antanut luvan käyttää rakennuksia moskeijana, toivottavasti ei ainakaan palotarkastajat...??

• Malmin-Muslumaani

Milloin muslimit kysyy lupaa mihinkään Pihliksen ent pankkikin saatiin asiakaskadon takia uuteen kannatavaan käyttöön. Nyt väkeä riittää että seinät pullistelevat ..

• Malmilla_kummastellaan

Kuuluuko islam muka sivistysvaltioihin?

• Sivistysvaltiot

Ei kuulu, eikä myöskään israel ja usa kuulu sivistysvaltioihin.

• maailman.matkaaja

Kävin islamin pääkaupungissa Moskeijassa.

• Kohta kuuluu, kunhan Niinistö käy allekirjoittamassa massamuuttosopimuksen, voi kuulua plajon muutakin, mutta yksi on varmaa, suuri osa kantasuomalaisista rajataan ihmisoikeuksien ulkopuolelle eli eristetään sosiaalisesti, kuten YK:n sopimusteksissä mainitaan.
        Alku on ollut jo lupaava, kuten näistä perjantaivapaataan viettävistä joukoista voi päätellä, sitä halutaan lisää.

• los_minaretos
        maailman.matkaaja kirjoitti:

Kävin islamin pääkaupungissa Moskeijassa.

Taitaa olla päässäsi sekaisin muutakin kuin termit ja käsitteet?

• Naurattaameitä
        Sivistysvaltiot kirjoitti:

Ei kuulu, eikä myöskään israel ja usa kuulu sivistysvaltioihin.

Voihan vitsi mikä vastaus!:)))))))milloin islam on muuttunut joksikin valtioksi! Tämä sama hönösuvakki täällä alvariinsa sekoilee, hupaisaa! Ei osaa edes taivuttaa sanaa isänmaa!LOL!

• MinäVaanTaad

Tuikkaa elovenaa jostain syystä poistettu

• Ketäolivat

Olikohan ne samaa porukkaa joka purkautui jokunen tunti sitten erään ison rakennuksen ovesta. Kova kisa näytti olevan siitä kuka osaa kirota miehekkäimmin ja kuka ehtii sytyttää ekana savukkeen. Ja sitten ne häipyivät paikalta 80 -luvun Bemareilla ja karvanoppa-Tojotillaan pakoputket paukkuen sinisen savun saattelemina. Vain muutama harva jäi pihaan polkemaan Solifer-Suzukiaan käyntiin, sen jälkeen paikka hiljeni.

• Naurattaameitä

Taisivat olla isäsi ja veljesi muiden miespuolisten sukulaistesi kera.Olivat tulossa puolueensa, näiden persaukisten kommunistien perähikiän paikallis kokouksesta:).

• PalkatkaaMoskeijasta

Eikö pienyrittäjillä olekkaan työvoimapulaa kun koneinssejä kävelee vapaana? Työnantajat ovat sittenkin valehdelleet työvoimapulasta?!!! Vai eikö rahkeet riitäkkään maksaa palkkaa?

• verotulot

Kuvat ja rekkarit ylös niin tiedetään keitä ovat.

• Malmin-Muslumaani

"marraskuu 6, 2018
        Perus­suo­ma­laiset: Hait­ta­maa­han­muutto kuriin tiukoilla otteilla, Suomi tyhjen­net­tävä lait­to­masti maassa olevista henki­löistä www.suomenuutiset.fi/perussuomalaiset-haittamaahanmuutto-kuriin-tiukoilla-otteilla-suomi-tyhjennettava-laittomasti-maassa-olevista-henkiloista/ " EIHÄN NIITÄ TUOLLA OLE EIHÄN...

• matutatu

miksei täällä ole kuvalinkkejä autoihin ja ulos tuleviin insinööreihin ja lääkäreihin
      ei mulla muuta

• Mehmet-Hassan

No pojat oli tekemässä kimppaLOTTOA kun rajalla luvatut takuueläkkeet ovat jo 3 h myöhässä..

• Malmin-Muslumaani

ASIAT EIVÄT MITEENKÄÄN LIITY TOISIINSA ..eihän..?
        "Uutiset | Ulkomaan uutiset
        Puukkohyökkäys Melbournessa Australiassa: Kaksi loukkaantui, yksi kuoli - poliisi ampui puukottajan
        Tänään klo 13:17
        Mies sytytti auton tuleen ja puukotti kolmea ihmistä Melbournessa Australiassa. Poliisi kertoo tutkivansa tapausta mahdollisena terroritekona. BBC kertoo, että poliisi tavoitti hyökkäyksestä epäillyn miehen vilkkaalla kadulla ja pysäytti hänet ampumalla. Mies, jonka nimeä ei ole kerrottu julkisuuteen, kuoli ampumisen seurauksena saamiinsa vammoihin sairaalassa. Epäillyn kerrotaan olevan poliisille tuttu ja lähtöisin Somaliasta. www.iltalehti.fi/ulkomaat/681d07fc-61a1-4a45-98b6-dcaa6974304c_ul.shtml"

• rullaakelaa

Yhteinen hartaushetki Mosgayjassa.

• RobertKinty

Jos noista tänne tunkeneista pojista tehokasta työvoimaa halajaa on kaikki suomen moskeitat on jyrättävä maantasalle ja islam kieltoon, besore it s too late. Ei mulla muuta.

• Ja mitä sinä teet siellä kyyläämässä Malmilla keskellä työpäivää? Työttömän pitää olla työmarkkinoiden käytettävissä eikä norkoilemassa muiden tekemisiä.

• imaamin.hattu

Malmilla on myös työpaikkoja.

• imaamin.hattu kirjoitti:

Malmilla on myös työpaikkoja.

Anna "Malmin-Muslumaanin" vastata ihan itse.

• Malmin-Muslumaani

"Anna "Malmin-Muslumaanin" vastata ihan itse." No vastaan IHAN ITSE ..katsos kun Suomessa on vielä toistaiseksi sellainen kuin ELÄKEIKÄ .Ihminen kun on aikansa tehnyt virallista ei pimeää TYÖTÄ ( toisinkuin Moktar.Gubta) niin silloin eläkeyhtiö suorittaa jokakuussa ITSE ANSAITUN eläkekorvauksen. Sinulla trolli ei taida eläkekertymää tulla pelkällä Suoli24 sivustojen häiriköinnillä vaikka teet sitä 24/7. Vastattu on nyt seurataan riittäkö aivosi ymmärtämään tämän monimutkaisen asian ..Jos et ymmärrä niin kysy ylläpidolta tai Jukalta tai Aavikon.kaikkea tai Maailman.Matilta tai...?

• Hienopäivä
        Malmin-Muslumaani kirjoitti:

"Anna "Malmin-Muslumaanin" vastata ihan itse." No vastaan IHAN ITSE ..katsos kun Suomessa on vielä toistaiseksi sellainen kuin ELÄKEIKÄ .Ihminen kun on aikansa tehnyt virallista ei pimeää TYÖTÄ ( toisinkuin Moktar.Gubta) niin silloin eläkeyhtiö suorittaa jokakuussa ITSE ANSAITUN eläkekorvauksen. Sinulla trolli ei taida eläkekertymää tulla pelkällä Suoli24 sivustojen häiriköinnillä vaikka teet sitä 24/7. Vastattu on nyt seurataan riittäkö aivosi ymmärtämään tämän monimutkaisen asian ..Jos et ymmärrä niin kysy ylläpidolta tai Jukalta tai Aavikon.kaikkea tai Maailman.Matilta tai...?

Loistava vastaus nyt mitataan Mokutar Jukka Guppan älykkyys.

• Hienopäivä

Tais olla Jukalle TAAS liian vaativa vastaus...

• Anarkisti

No jukka no...?

• Vero-Karhu

Palataankos Jukka tähän ennen 0-vero kommenttia..?

• matumaa

Siellähän niitä terroristeja koulutetaan kuten Ranskassakin tuli ilmi. Imaamit vain saarnasi "vääräuskoisten" tappamisella.

• "No vastaan IHAN ITSE.."
      Kiitos kun ehdit vastaamaan, hyvä "Malmin-Muslumaani". Jos kuitenkin viitsisit ottaa CapsLockin pois päältä. Isot kirjaimet tulkitaan helposti huutamiseksi. Toki ikä tuo mukanaan aina omat vaivansa. Olemmehan molemmat nähneet heitä, jotka huutelevat kadulla itsekseen. Tätä siis pitää varoa sekä minun että sinun.

Tottahan se on, että Suomi24-kirjoitukset kartuttavat huonosti eläkettä. Hyvä palkka ja pitkä työura taas tekevät sitä, joten uskoisin pärjääväni vast'edeskin ilman yhteiskunnan tukea. Olethan muuten muistanut hakea asumistukea? Useat eläkeläiset eivät edes tiedä, että he ovat pienituloisina oikeutettuja siihen.

Eläkeläisen tulee pitää kiinni sosiaalisista verkoistaan, liikkua ja syödä terveellisesti. Kiitos viestistäsi, pidetään yhteyttä.

• Malmin-Muslumaani

" tulkitaan helposti huutamiseksi....?" KUULETKO TÄÄLLÄ TAAS huutoa...? Toki ikä tuo mukanaan aina omat vaivansa.Olethan muuten muistanut hakea APUA lääkäristä jos kuulet näillä sivustoilla usein HUUTOA ? Pientuloista en kohdallasi tiedä älystäsi tai pikinmiten älyttömyydestäsi on meillä kaikilla jokin käsitys...Ps missä persoonassa tänään vastasit Moktar.Gubta/Jukka/VUORTEN.kaikkea/Maailman.Matti/tms..

• " KUULETKO TÄÄLLÄ TAAS huutoa...? "

Minä vain ystävällisesti varoitin asiasta. On sitten sinun asiasi, otatko neuvoni huomioon.

• Malmin-Muslumaani
        Moktar.Gubta kirjoitti:

" KUULETKO TÄÄLLÄ TAAS huutoa...? "

Minä vain ystävällisesti varoitin asiasta. On sitten sinun asiasi, otatko neuvoni huomioon.

Niin se " viimeinen sana/kirjoitus " niinkö...?

• pieni.pala.ruskeaa

Oliko gubtakin pyllistelemässä siellä.

• pyllistellään

Oli se!))))))'

• nähtytänään

• ammatti.sekin

• Anarkisti
        ammatti.sekin kirjoitti:

Takalaudan_kyllästäjä - nikillä siellä kukkoilee.

Nämä ovat pelkästään näitä Suoli24 maksamia trolleja..Lisää lukijoita lisää mainosrahaa..

• aika.sankari

• pukkaa

Niitä on nyt jo neljä päivää pukannut ulos ,onko kukaan nähnyt kenenkäänmenevän sisälle. Onko ne kaivaneet rajalta tunnelin ,jonka uloskäynti on moskeijassa.

• kakkelikille

Jos siellä on Sellon kirjaston sivutoimipiste. Passeja, pullaa ja Fazerin ruskeaa.. Mukana lapsia ja muita vähäjärkisiä hauskuuttamassa Sellon oma kirjastopelle Gubta.

• Suoli.24

Savutamme kohta tavoitteemme . Yli 75% kirjoituksista poistetaan.

• Malmin-Muslumaani

Tänään en trollaa sillä tänään kumarellaan keski-aikaa sillä tänään on KAIKKIEN Suomen muslumaanien palkallinen vapaapäivä.

• Malmin-Muslumaani

Nyt olis Pihliksen entinen Postinlajettelukeskus tarjolla moskeijaksi...Milloin Mokutar Guppa milloin menette..?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      86
      2247
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      433
      2140
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1442
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1420
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1313
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1065
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      1032
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      257
      1023
    9. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      269
      1017
    10. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      15
      952
    Aihe