Olen tosiaan neitsyt 17v poika minulla ei ole koskaan ollut edes tyttöystävää ja aina saa kuulla kuinka se ja se sai tarjota jolleki maailman parhaimman illan ja minä olen vain säälittävä raukka paska pitäiskö tässä vain mennä narun jatkeeksi... sori huomionhaku myönnän että tämä on nimenomaan sitä turha on valehdella...
Olen neitsyt
Huoh01
1
913
Vastaukset
Tilastollisesti 17-vuotias neitsyt on aika yleistä. Mutta 27-vuotias harvinainen. Joten aikaa sulla on.
Mutta säälimällä et saa pillua, jos olet hetero. Turha sitä on mainostaa, harva antaa säälistä. Voit sanoa ettet tällä hetkellä seurustele. Olet silloin paljon kiinnostavampi tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352537
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297