Parisuhde ei ole ruusuilla tanssimista

Moni incel vaikertaa yksinäisyyttään, ja uskoo samalla että parisuhde olisi avain parempaan elämään. Valitettavasti aniharva parisuhde on avain parempaan elämään.

Suurin osa parisuhteista on voittopuolisesti negatiivisia, ja puolet avioliitoista päättyykin eroon. Niistä liitoista jotka jatkuvat kuolemaan asti, ylivoimaisesti suurin osa on negatiivisia suhteita ja kuolema on lopultakin se pelastus joka päättää maanpäällisen helvetin.

Parisuhde on miehen kannalta järkevää vain murrosiästä johonkin 25-30 vuoden ikään saakka. Noina vuosina miehen hormonitoiminta (halut) on vilkkaimmillaan ja seksiä tarvitsee yötä päivää. Tuon jälkeen mies pärjäilee irtoseksillä.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisvee

      joku lohkaisikin että jolla on työ ja parisuhde niin molenmista haluttais pois mutta jolla ei ole haluaas molenpiin,

    • Kiltti-ätmi

      Naiset naivat jännämiehiä joten ei ihme kun eroja tulee. Jos naiset naisi meitä ätmejä niin eroja ei tulisi kun jotain 5 %

      • Toisaalta teitä ätmejäkin on niin vähän ettei siitä riitä kuin pienelle osalle naisista.


      • KilttiAtm89

        Naisilla olis meidän ätmien kanssa niin tylsää että nainen kuolis varmaan kohta tylsyyteen ja ottais eron hyvin pian.


    • senjoriina

      Vakuuta tuo ätämeille ;-)
      toisaalta jos ajatellaan samaa jatkumoa, niin vetäisit toiseen päähän överiksi; yhteistä se
      ikään kuin naisen rooli olisi robotti seksinukke kun siirretään syrjään välillä kun ei hetkittäin tarvitse...
      Tai levitetään kuvio suorakulmaiseksi kolmioksi, jonka kolmannessa ääripäässä on palstanikki Harmaaritarin fantasia, täydellinen palvelinnukke kun mahdollistaa ruusuilla tanssimisenkin... siinäkö palstan miestulokulman koko kuva?
      Kolmion keskialue olisi kai tyhjä, koska ketä palstamiestä kiinnostaisi... pahimmillaan omiaan vänkäävä itsensä ja sukupuolensa tiedostava ja osallistuva nainen (teini ei ole sellainen!) , vaikka ehkä auttaisikin yksinolon tunteen torjunnassa...
      Miltä asia kuitenkin noin ideana kuulostaa ?

      • Parisuhdehan ei ole naisillekaan ruusuilla tanssimista, ihan yhtälailla se on molemmille (perinteisille) sukupuolille tervanjuontia. Olisiko tulevaisuus hybridien?

        Naiset aina puhuvat etteivät he kaipaa (uutta) parisuhdetta eron jälkeen kun ne lapset on jo tehtynä, mutta kuvio toimii noin miehilläkin. Eikä ne lapsetkaan ole välttämättömyys, kissoja ja koiria saa ilmatteeksi kun viitsii etsiä netistä.


    • Ei kyllä miehet edes tarvitse mitään parisuhdetta vielä joskus teini-ikäisenä, eikä välttämättä edes vielä parikymppisenäkään, kun tossa iässä sitä on miehen hyvä keskittyä vaan opiskeluihin ja työelämään.

      Enemmän sitä parisuhdetta tarvitsee miehet sitten yli kolmekymppisenä ja vanhempina, kun siinä iässä miehet ovat myös komeampia ja halutumpia naisten keskuudessa, kun mitä joskus teini-ikäisenä.

      • Iän myötä on vaikeampi pysytellä sinkkuna, mutta kyllä se onnistuu jos on tahdonvoimaa.


      • hirtehisesti
        3.14 kirjoitti:

        Iän myötä on vaikeampi pysytellä sinkkuna, mutta kyllä se onnistuu jos on tahdonvoimaa.

        On se huomattu joo, palstan valittavilla ikisinkuilla on niiiin vaikeaa pysyä parisuhteista erossa.


    • trollli

      Parisuhde onnistuakseen on kompromisseja, eikä parisuhde suinkaan ole pelkkää seksiä! Tai ainakaan mun mielestäni moni muukin asia painaa... yhteiselossa ja parisuhteessa. Mä en asu yhdessä mieheni kanssa, mutt kuitenkin käytännössä yritän ainakin toistaiseksi, paikata myös miehen itselleen luomia velvotteita! (auttaakseni omalta osaltani pariani)

      On muuten tullut sellainen hyväksi käytetyn olo, nyt jo toista päivää...
      Miehen ex-vaimo on raskaana ja huonovointinen, eikä jaksa hoitaa kahta heidän yhteistä lastaan.
      Eronneet aivan asiallisesti jo vuosia sitten, ex-vaimo kun sai "yksinhuoltajuudesta" tarpeekseen, ja löysi uuden rakkaan itselleen. Muutti lastensa kanssa asumaan vuokra-asuntoon ja uusio mies muutti samaan asuntoon, nyt se mies on pakannut tavaransa ja muuttanut ... ties minne.

      Lasten isä on työmatkalla ... eli toisella paikkakunnalla tällä hetkellä töissä, eikä oikein voi jättää työtään kesken. Mä haen aamulla muksut, toisen vien kouluun ja toisen tarhaan... koska pienemmällä on tarhapaikka, kun äiti oli töissä (nyt sairauslomalla) haen koululaisen koulusta ja pikkuisen tarhasta, tulen kotiin ja syötän lapset teen heille eväät ja vien heidät kotiinsa nukkumaan.
      Aamulla sama uusiksi, aamupalat mukana ...ei tämä oikein näin pitäisi mun mielestäni mennä.

      Ex-rouva syö suklaata katsoo elokuvia eikä siivoa edes huushollia, hampurilais papereita roskapussit puolillaan ...vein viimeisen viikon roskapussit ulos roskikseen, parvekkeelta.
      Imuriakin vois käyttää päivän mittaan edes joskus...

      Pikkasen nousi kiukku, piiaksi tunsin itseni kun "exä" kyseli; joutaisiko mun firmasta joku siivoamaan hänelle? Vastasin ett vaikka huomenna voisin lähettää jonkun, jos kirjoitetaan kerta luonteinen sopimus, katselin siinä ympärilleni ja sanoin ett; "aseveli" sopimuksella saat siivoojan 100€/ 3h, siivoamaan nämät sotkut, hieman siedettävän näköiseksi!" Ja hymyilin siihen päälle!
      Siis ilmekään ei värähtänyt, ett mua veetututti koko tilanne.

      Mutt ihan tosissaan, ei ykskään firmani siivooja lähde siihen sikolättiin siivoamaan, tuon naisen sotkuja! Enemmän mun vastaukseni varmaan otti häntä päähän... ja mun hymyhuuleni, sekä "asevelisopimuksen" tarjoaminen... alennushintaisena. Ähäkutti!

      Laskun kyllä tästä palveluksesta esitän miehelleni, sillä hänen osuuttaan mä tässä nyt paikkailen, koska mulla ei nähdäkseni kuitenkaan ole mitään velvollisuutta; huoltaa hänen ex-vaimonsa vastuu osuuksia, hän kun on yksinhuoltaja! Mies on vain viikonloppuisä ja viikonlopuksi mies tulee omaan nykyiseen kotiinsa, jonne myös hakee poikansa.

      Joten ei kaikki aina mene niin kuin haluaisi asioiden menevän... eikä tämä asia tule uusiutumaan, ainakaan niin kauan kuin ex-rouva on poikien yksinhuoltaja! Ex-rouvan; on turha tulla mua närppimään, sitä hän saa mitä pyytääkin... osaan minäkin iskeä vyön alle, jos tarve tulee.
      Sossun tädit kotikäynnille, siivoojan tilalle... ehkäpä, jos oikein ilkeilemään aletaan.

      • Hyvä se on sinunkin tiedostaa elämän nurja puoli.

        Pidä ne kortsut ulottuvilla kun touhuat sen ukkosi kanssa.


      • Hmbh...Eiköhän sinunkin elämä ollu helpompaa sinkkuna.


      • trollli
        CamelBoots kirjoitti:

        Hmbh...Eiköhän sinunkin elämä ollu helpompaa sinkkuna.

        Ehkä oli, ehkä ei... en minäkään kaikkea täällä kerro. Mutt sen olen oppinut, ett joskus elämä on hankalampaa... toisinaan ei. Mies nyt kuitenkin on velvollinen huolehtimaan lapsistaan ja kun hän ei tosiaan kykene olemaan kahdessa paikassa yhtäaikaa, niin mä nyt huolehdin hänen osuuttaan, tällä kertaa.

        Jos hänen ex-vaimonsa ei olisi yrittänyt piruilla mulle, ois voitu hoitaa asiallisestikin lasten väliaikainen kuljetus järjestely, ym. pientä apua, jota ehkä tarvitsi tilapäisesti. Nyt vaan liika nokkavuus kostautui, mulla ja heidän erollaan ei ole mitään tekemistä keskenään.

        Joten piruilu mulle; ...Ettei merkitse mitään, jos mä olen hänen ex-miehensä nykyinen nainen, mun on tehtävä niinkuin hän tahtoo, koska heillä kahdella on yhteisiä lapsia ja lapset ovat hänellä nykyään. (hän on vahvoilla, mielestään)
        Asia tuli täysin selväksi mulle, hakiessani poikia aamulla ja palauttaessani heidät myöhemmin iltapäivällä. Sanoi vielä ett muista tuoda jotain pientä haukattavaa huomen aamuna pojille, ett saavat syödä viel kotona ennen lähtöään... (huolehtiva äiti kun on)

        Itse tuo nainen muutti toisen miehen kanssa asumaan, kun nuorin lapsista oli alle ½ vuoden ja sai avioeron, kun haki sitä! Hittojako mulle kiukuttelee, jos uus kumppani on nyt saanut jalat alleen... jo ennen tämän heidän yhteisen lapsensa syntymää. Enkä ihmettele, on tosi vaikea muija, minusta ainakin nyt tuntuu siltä! Aamu valmistelut tehty... voin hakea vielä aamulla lapset ja viedä tarhaan ja kouluun. Isänsä saa noutaa heidät huomenna... niin sovittiin puhelimessa illalla ja soittaa sen jälkeen exälleen; ett pojat ovat noudettu hoidosta ja hänellä, viikonlopun!


      • Sä olet saanut lapset "kaupan päälle". Tasa-arvoa. Niin se käy monille miehillekin.

        Yritähän kertoa rahasi miehelle räjähtämättä. Onnea!


      • scrg kirjoitti:

        Sä olet saanut lapset "kaupan päälle". Tasa-arvoa. Niin se käy monille miehillekin.

        Yritähän kertoa rahasi miehelle räjähtämättä. Onnea!

        Siis rajasi. Android kai sanoi sivupersoonaäänellä "rahasi".


      • trollli
        scrg kirjoitti:

        Sä olet saanut lapset "kaupan päälle". Tasa-arvoa. Niin se käy monille miehillekin.

        Yritähän kertoa rahasi miehelle räjähtämättä. Onnea!

        Muksut "kaupan päälle" ovat ihan OK mutt se piruileva ex-vaimo ei kyllä mahdu mun kuvioihin. Joko muuttaa tyylinsä, tai sitt otamme oikein tosissamme yhteen... koska ei hänellä ole mitään syytä olla ilkeä mulle. Mä olen parhaani mukaan yrittänyt olla avuksi, mutt jos en omana itsenäni hänelle kelpaa, niin hankkikoot apunsa jatkossa jostain muualta!

        Ei mua tölvitä aiheettomasti, enkä mä ala mielistelemään häntä; syystä ett hän on joskus ollut mieheni vaimo! Se aika on ollut ja mennyt! Ei hänelle ole siitä syystä jäänyt minkäänlaisia etuoikeuksia komennella mua, mä en todellakaan ole hänen palkaton piikansa.

        Ei mulla ole tarkoitustakaan rähjätä miehelle, mutt kerron kyllä samat asiat kuin tässäkin; jos hänen exänsä; "Ei osaa käyttäytyä aikuisen ihmisen tavoin... minulta hänen exänsä on turha odottaa minkäänlaista apua pulmatilanteissa!"

        Ja aivan varmasti minäkin osaan olla todella pirullinen, jos toisen hermoja aletaan kaivelemaan!
        Ihan neutraalit käytöstavat riittävät mulle, pelkkään sosiaalliseen kanssa käymiseen, silloin kun on kysymys pelkästään lasten huolenpidon jaosta, ... joskus tarpeen niin vaatiessa!

        (En mä todellakaan vaadi mitään sydän ystävyyttä, meidän kahden naisen välille... esimakua mä siitä akasta jo sain, ja se riitti mulle!)


      • trollli kirjoitti:

        Muksut "kaupan päälle" ovat ihan OK mutt se piruileva ex-vaimo ei kyllä mahdu mun kuvioihin. Joko muuttaa tyylinsä, tai sitt otamme oikein tosissamme yhteen... koska ei hänellä ole mitään syytä olla ilkeä mulle. Mä olen parhaani mukaan yrittänyt olla avuksi, mutt jos en omana itsenäni hänelle kelpaa, niin hankkikoot apunsa jatkossa jostain muualta!

        Ei mua tölvitä aiheettomasti, enkä mä ala mielistelemään häntä; syystä ett hän on joskus ollut mieheni vaimo! Se aika on ollut ja mennyt! Ei hänelle ole siitä syystä jäänyt minkäänlaisia etuoikeuksia komennella mua, mä en todellakaan ole hänen palkaton piikansa.

        Ei mulla ole tarkoitustakaan rähjätä miehelle, mutt kerron kyllä samat asiat kuin tässäkin; jos hänen exänsä; "Ei osaa käyttäytyä aikuisen ihmisen tavoin... minulta hänen exänsä on turha odottaa minkäänlaista apua pulmatilanteissa!"

        Ja aivan varmasti minäkin osaan olla todella pirullinen, jos toisen hermoja aletaan kaivelemaan!
        Ihan neutraalit käytöstavat riittävät mulle, pelkkään sosiaalliseen kanssa käymiseen, silloin kun on kysymys pelkästään lasten huolenpidon jaosta, ... joskus tarpeen niin vaatiessa!

        (En mä todellakaan vaadi mitään sydän ystävyyttä, meidän kahden naisen välille... esimakua mä siitä akasta jo sain, ja se riitti mulle!)

        Onneksi sulla on tukenasi sinkut-palstan ikisinkkupoikamiehet. Ilman heitä haasteesi reaalimaailmassa voisivat olla ylitsekäymättömiä.


      • trollli kirjoitti:

        Muksut "kaupan päälle" ovat ihan OK mutt se piruileva ex-vaimo ei kyllä mahdu mun kuvioihin. Joko muuttaa tyylinsä, tai sitt otamme oikein tosissamme yhteen... koska ei hänellä ole mitään syytä olla ilkeä mulle. Mä olen parhaani mukaan yrittänyt olla avuksi, mutt jos en omana itsenäni hänelle kelpaa, niin hankkikoot apunsa jatkossa jostain muualta!

        Ei mua tölvitä aiheettomasti, enkä mä ala mielistelemään häntä; syystä ett hän on joskus ollut mieheni vaimo! Se aika on ollut ja mennyt! Ei hänelle ole siitä syystä jäänyt minkäänlaisia etuoikeuksia komennella mua, mä en todellakaan ole hänen palkaton piikansa.

        Ei mulla ole tarkoitustakaan rähjätä miehelle, mutt kerron kyllä samat asiat kuin tässäkin; jos hänen exänsä; "Ei osaa käyttäytyä aikuisen ihmisen tavoin... minulta hänen exänsä on turha odottaa minkäänlaista apua pulmatilanteissa!"

        Ja aivan varmasti minäkin osaan olla todella pirullinen, jos toisen hermoja aletaan kaivelemaan!
        Ihan neutraalit käytöstavat riittävät mulle, pelkkään sosiaalliseen kanssa käymiseen, silloin kun on kysymys pelkästään lasten huolenpidon jaosta, ... joskus tarpeen niin vaatiessa!

        (En mä todellakaan vaadi mitään sydän ystävyyttä, meidän kahden naisen välille... esimakua mä siitä akasta jo sain, ja se riitti mulle!)

        Aika tiuhaan sä ajaudut jonkinlaisiin konflikteihin. Miksihän?

        Ex-vaimo voi hyvinkin olla vaikea ihminen. En käy kiistämään. Mutta ei teidän case mitenkään harvianainen ole: moni muukin nyxä ja exä ei tule toimeen keskenään.

        Siltä kantilta on kohtuullisen huvittavaa, että palstamaailmassa naisilla usein riittää ymmärrystä ja emptiaa erilaisissa tilanteissa oleville kanssaisarille, mutta käytännössä sitten tietyt tilanteet onkin vaikeita.


      • 3.14 kirjoitti:

        Onneksi sulla on tukenasi sinkut-palstan ikisinkkupoikamiehet. Ilman heitä haasteesi reaalimaailmassa voisivat olla ylitsekäymättömiä.

        "Jos kaikki romahtaa ja tarviit olkapään
        Me ollaan aina tääl
        Sua varten, sua varten
        Ja vaikket sä aina nää, me ollaan aina tääl
        Sua varten, sua varten
        Et yksin jää, et yksin jää
        Vaik kaikki romahtaa ja tarviit olkapään
        me ollaan aina tääl
        Sua varten, sua varten"


      • scrg kirjoitti:

        "Jos kaikki romahtaa ja tarviit olkapään
        Me ollaan aina tääl
        Sua varten, sua varten
        Ja vaikket sä aina nää, me ollaan aina tääl
        Sua varten, sua varten
        Et yksin jää, et yksin jää
        Vaik kaikki romahtaa ja tarviit olkapään
        me ollaan aina tääl
        Sua varten, sua varten"

        Kaunista.

        Kuin sokea taluttaisi rampaa.


    • Eihän se ole, joskus ne piikitkin pistelee tanssiessa...

      Onneksi kuitenkin tylsät hetketkin kuuluu elämään...

    • kukinlajinsamukaan

      Enemmistö ihmisistä on koiransieluja. Koirien sielunelämään ei taas kuulu elinikäiset parisuhteet, vaan ne nylkyttävät mitä milloinkin. Mutta kaikki sielut eivät ole samaa lajia.

    • onmuutakin

      Kyllä parisuhteessa on muutakin kuin vain seksi, on se kiva vaikka katella telkkua söpö muikkeli kainalossa yms..

    • viisvee

      parisuhde on haasteelinen laji kun se muuttaa muotoaan noin 7 vuoden välein tavalla tai toisella,

    • Älä nyt pelottele. Ei mikään helvetti sen enempää ole kuin taivaskaan. Enemmänkin sixtyfifty puolesta. Ja varmaan paljon enemmän sellaisille jotka ei ole yhtä itseriittoisia kuin noh, jotkut.

      • Huomaan ettet ole elänyt parisuhteessa. Ole onnellinen siitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe