En ymmärrä naisia

arkirassaa

On saanut tottua tässä arjessa lähes asiassa kuin asiassa siihen että naiselle ei mikään kelpaa. Jos teen teen väärin jos en tee sanomista tulee siitäkin. Tää koskee kaikkea, siivoamista, ostoksia, seksiä, rahan käyttöä. Eniten vituttaa kaupassa kun jotakin hankintaa tehdään, kun olen valikoinut mieleisen tavaran johonkin niin sanon myyjälle et odotetaan nyt vielä naisen mielipidettä johon nais myyjätär virne kasvoilla et pitäähän vaimon mielipide kuulla, eikös se niin ole että naiset tietää parhaiten. Sitten alkaa se vitutus, muija tulee katselee tavaraa miettivä ilme naamalla, ei ei tää ei oo hyvä, otetaan toinen, annas kun mä valitsen niin tulee sopiva. Sama homma seksissä, tiedän etukäteen mitä tulee asentojen ja muun suhteen, on kun jotain kaavaa noudattais. Ja rahan käyttö, muija kyllä ostaa kaikkea härpäkettä, hintakaan ei ole aina esteenä kun muija jotain päättää, mä joudun taas tekemään harkintaa ostoksistani. Vaatteet menee kuivaustelineelle väärällä tavalla, tai siis muijan pitsipikkarit ja mahd. muut hepeneet, aina tulee siihen viereen soveltamaan et nää on taas väärin laiteetu annas kun mami näyttää. Nyt on rukkaset naulassa, muijan pyykkeihin en koske. Mut ei tää oo yksin avokin tyyli, kyllä ex naisystävät oli saman laisia. Äitini uusi mies sanoi kerran et kaksi asiaa menee yli mielen, naiset ja mopon sytytysjärjestelmä. Mitäs virkaa meillä mihillä on, siis mihin naiset miestä tarvii, ai niin lapsen siittäminen ja elättäminen.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MK-ultra

Jaa-a, minulla ei kyllä ole moisia ongelmia ollut. Muistan joskus nuoruudessa seurustelleeni kerran tällaisen hyvin itsekeskeisen neidon kanssa, mutta pistin kiertoon heti kun nuo piirteet selvisi. Sen jälkeen en ole moiseen törmännyt, eli olen osannut välttää. Nykyisen kanssa ollaan oltu yhdessä jo 10 vuotta ja meillä pyritään tekemään päätökset yhteistuumissa.

Ehkäpä mimmisi on hyvin itsekeskeinen tai sinä liian alistuva? En tiedä, mutta kaikki naiset eivät kyllä ole tuollaisia ;)

Tsemppiä koitokseesi! Ehkä kannattaisi yrittää keskustella ongelmasta kumppanin kanssa ;)

• 6365367

Jos AP:n puolisolta kysyttäisiin, hän sanoisi, että heillä kaikki päätökset tehdään yhdessä -- ja uskoisi sanomansa.

Samassa uskossa sinäkin olet...

• Toivottavasti et ole "kouluttanut" naista liikaa tuollaiseen käytökseen.

Tarpeeksi monesti kun sanoo, että ei niin väliä, päätä sinä , eikä osaa tehdä itse päätöstä, vaan pyytää toiselta mielipidettä kaikkeen, ei omaa mielipiteitä, niin äkkiä siinä ainakin määräilyyn taipuvainen tyyppi alkaa ottaa valtaa itselleen.

En siis väitä, että AP olisi sellainen, mutta olen sellaisia tyyppejä paljon nähnyt.

• pohjanpojat

Sitä varten naisen kanssa pitää olla päätösalueet. Niin että mies päättää näistä asioista ja nainen toisista asioista. Sen mukaan mennään. Jos tulee urputusta (kuten varmasti tulee), niin sanoo vain, ettei tämä asia kuulu sinulle! :)

• TotuusSattuuQC

OLet jo hyvää vauhtia menettämässä kaiken itsenäisyytesi tuossa suhteessa. Ala jo hyvä mies vähitellen arvostamaan omaa mielipidettäsi ja myös sanomaan se jämäkästi. Jos sinä itse et arvosta omaa mielipidettäsi niin ei sitä tee naisesikaan.

• haaveilijas

Oma on syysi, minä olisin onnellinen jos olisi miesystävä rinnallani et retkeilisimme luonnossa ja siellähän se tempunteko tuntuisi mukavalta. ja aleltaisi joskus jossain maakunnissa. 20v yksin

• 73747

3 pitkää seurustelusuhdetta läpikäyneenä (viimeisin menossa) niin voisin neuvoa että kyse on vain vallankäytöstä.
      Jos ei pidä puoliasi niin alistaminen jatkuu aina vain pahempana. Aseta rajat ja pidä niistä kiinni.
      Ei muuten nainenkaan ole onnellinen mies antaa kaikessa periksi. Eksäsi ovat mahdollisesti huomanneet että toinen ei pidä puoliansa ja käyttäneet tilannetta hyväksi.

• Kärtty

Vedätkö herneen nenään turhan vuoksi? Oletko liiankin mustasukkainen omien mielipiteittesi suhteen?
      Jos naisesi sanoo kaupassa että jokin toinen tuote olisi parempi, niin mitä sitten? Ehkä se onkin!
      Jos suutut noin pienestä, se on merkki siitä ettet ehkä kykene vastavuoroisuuteen, vaan vartioit mustasukkaisena oikeutta pitää oman tahtosi.

Ja jos toisaalta kysyt aina naisen mielipidettä, niin silloinhan hän kokee että hänen on päätettävä, hänen on otettava vastuu sinunkin puolestasi. Näin hänen valta-asemansa kasvaa ja sinun vitutus senkun kasvaa...
      Sillä jos toinen aina taipuu eikä osaa sanoa omaa mielipidettä eikä kykene päättämään, niin sen toisen täytyy ottaa vastuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      83
      2092
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      402
      1916
    3. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1370
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1337
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1273
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1005
    7. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      266
      957
    8. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      952
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      254
      948
    10. 131
      868
    Aihe