Mistäköhän löytäisin?

Hevosen jonka kanssa kauppareissun voisi käydä n.12km ja kevyitä kantamuksia kantelemaan , ehkäpä vaeltamaankin kesällä.

Mitä tuollainen hevonen maksaa?
90kg matkustaja eikä hevosenkaan mikään edustushevonen tarvitse olla , äkänen ei tartte olla :D

Olen suunnitellut auton hommaamista ja moottoripyöränkin mutta jotenkin alkaa ne siirtymään pois hevosen tieltä...ekologisempaa.

9

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasiro

Mikä tahansa hevonen pystyy vastaamaan noihin vaatimuksiin. Katsele netistä myytäviä hevosia ja kiinnitä huomiota liikennevarmuuteen.

• Kasiro

Sieltä myynti-ilmoituksista ilmenee myös hinnat. Hinnat lähtee n. 1000:sta ylöspäin mutta halvin ei ole välttämättä se paras mahdollinen, usein esim. jalkavikainen myydään teurashintaan mutta ei sillä ostajakaan mitään tee. Ota joku hevosista tietävä mukaan jos et itse ole sellainen. Ja tekstistä päätellen et ole.

• Kiitos , taitaa olla seuraava suunta lähimmälle hevostallille ottaan vähän oppia alkeista :)

• Kasiro

Ja p. s. Hevosia myydään ympäri Suomea, joten ei voi sanoa mistä halvimmat löytyy.

• Anonyymi

toivon että tä oli vaan joku vitsi...

• Ja minkäköhän takia?

• Anonyymi

jos olit tosissas niin et voi todellakaan hankkia hevosta

taas menis yks hevonen teuraaks turhaan kun et pystyis pitämään sitä

• Tilat löytyy ja kapasiteettia , ainoa on että oppia hiukan käydä ottamassa.
        Hevosia on ollut iät ja ajat joka toisella jampalla joten jos luulet harrastustasi jotenkin uniikiksi niin turha luulo...jos teuraaksi viet hevosesi huonon kohtelun takia niin älä sitä minun niskoilleni kaada , kiitos.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8226
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      91
      6352
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6233
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4841
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3284
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2922
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2819
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2786
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2750
    Aihe