Oon 18 v just sain töitä opiskelun ohella ja oon ihan umpi kusessa yhteen toiseen työntekijään, hänestä ei mitään tietoo että onko ees lesbo bi yms mut ei ainakaan sormusta oo:D
Oon työpaikalla ollut nyt 2kk ja aika paljon meillä on ollut katsekontakteja,hymyilyä pieniä kosketuksia yms mutta olenko vaan korvia myöten ihastunut vai flirttaileeko se oikeasti takaisin, välillä huomaan että katsoo pitkään tekemisiäni ja hymyilee mutta tää kyseinen nainen on jotain 24-28 ikäluokkaa suunnilleen en ihan varma ole! Tuskin sen ikäinen haluaa näin nuorta vaikka synkkaiski
Kertokaa vinkkejä miten kertoa hienovarasesti että olen kiinnostunut hänestä ja mistä asioista voisi huomata mahdollisen vastakaiun ?
Ja muuten vaan jos olette ollut suht koht samanlaisessa tilanteessa
Onko mitään mahollisuuksia?:/
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
Pyydä elokuviin? Sano että olisi hauska tavata työajan ulkopuolella.
Kerro mihin päädyit ja miten meni?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362154
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301819- 171579
- 231538
- 141488
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781225Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko841155