Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne kohdanneet. Kun toinen ei pysty tai halua samaa mitä itse, tuntuu kuin jäisi odotushuoneeseen. Joten se on syy miksi syksyllä päästin irti, kun haluamiset ei kohdanneet. Kummassakaan ei ollut vikaa, ajateltiin vaan hyvin eri tavalla tärkeästä asiasta. Vaikka moni asia oli hyvin, tämä oli the thing.
Sinä et halunnut sitoutua
27
3230
Vastaukset
- Anonyymi00001
pitää varmaan olla eksästä ylitte ennenku alottelee uutta. siksi näin. sivusta jenni
- Anonyymi00002
Samaa olen yrittänyt sano yhdelle perääni itkemälle miehelle että meidän näkemyksemme eroavat mitä kympin tarvitsee .
Ja hänen tulisi nyt valita joku muu ihminen elämäänsä eikä syytellä minua kaikesta kuukausi tolkulla katkerana .
Sekun pitää vain kiinni häntä minussa
Naiselta sivusta ihan jollekin muulle miehelle - Anonyymi00003
Uliuliuli. Femcellien miesvihan lietsontasivu tullut tästä paikasta.
- Anonyymi00004
Hyvä, että se on sinusta nyt ok. Onhan sitten myös oikeasti?
Naiselta - Anonyymi00005
Oletan, että keskustelitte asian läpi kahden kesken, koska noin isosta asiasta on kyse. Miksi koet silti tarvetta kirjoittaa asiasta täällä?
- Anonyymi00008
Oon kipuillut tän asian kanssa monta kuukautta. Vaikka asiat on puhuttu ja ymmärretty, tunne ei kulje järjen kanssa samaa tahtia.
- Anonyymi00027
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oon kipuillut tän asian kanssa monta kuukautta. Vaikka asiat on puhuttu ja ymmärretty, tunne ei kulje järjen kanssa samaa tahtia.
tuttu tunne,sydän ja tunteet vastaan järki ja realismi mutta siitä selviää hengissä
- Anonyymi00006
- Anonyymi00007
Puhumatta toisen kanssa et voi kuitenkaan tota tietää! Ei näiltä palstoilta voi mtn päätellä
- Anonyymi00009
Miksi aina oletus että joku palstaperustein jotain päättelee? Joillain ihan oikee elämä irl.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksi aina oletus että joku palstaperustein jotain päättelee? Joillain ihan oikee elämä irl.
Oletko sä varattu
- Anonyymi00011
Epäilen paskapuheeksi. Sun ”thing” on sun päänsisäl oleva luulo, ei muuta.
- Anonyymi00012
Minä en ole päästänyt irti ja tarvitsen meitä ja se sovitaan yhdessä, kuinka me edetään. ❤️
- Anonyymi00014
Niin, keveyden ja raskauden tanssi on tanssia vapauden ja sitoutumisen, joustavuuden ja vastuun välillä. Käytännön viisaus kertoo itselle milloin on toimittava tai pidättäydyttävä , milloin pitäisi valita tiensä vai antaa elämän vain virrata tavoitellessa kaikesta tästä välillämme olevasta tarkoitusta ja sisältöä.
- Anonyymi00015
Kauniisti kirjoitettu. Annetaan elämän virrata. Hyvää yötä,
naiselta.
- Anonyymi00017
Hieno ja surullinen kuvaus elämästä.
Jäädä odotushuoneeseen. Vilkuilla kelloa ja odottaa.
Oma vuoro ei tule koskaan.
Oliko teillä varattu aika vai tulitteko ilman ajanvarausta...?
Ihmissuhteet on sen verran tärkeät ettei niissä ole vuoroja, ajanvarauksia tai vikoja. Ne vain ovat olemassa tai jossain vaiheessa eivät enää ole.
Levollista yötä
🌾 - Anonyymi00018
Yhteys välillämme perustui kuitenkin enemmän käytännön syihin kuin sitoutumiseen. Molemmilta puuttui palasia ja oli suurta kyllästymistä epäonnistumisiin. Kumpikaan ei ollut oppinut ettei mikä tahansa paranna haavoja. Sitä saattaa vaan jatkaa toivoen jonain päivänä löytävänsä itsestään kykyä torjua suoraan, ja lakata toivomasta jotain, mikä repii sydäntä kahtia. Silti ajatus yhteyden menettämisestä on ollut aivan yhtä kauhistuttava kuin sen ilmaiseminen nimeltä. Sitä on kuitenkin aina sanonut itselleen kuinka on helpompi lähteä pois jonkun luota haudattuaan tunteensa, ettei voisi menettää ketään, johon ei ollut kyllin sitoutunut. Mutta se ei taida pitää paikkaansa sekään.
- Anonyymi00020
Ärsyttävää että väität tietäväsi tarkalleen miltä toisestakin tuntui, mihin hänellä perustui jne. Se on aiak häiritsevää, että puhutaan me muodossa toisenkin puolesta. Ei toimi ihmissuhteissa. Enkä ole tuo ap.
- Anonyymi00019
Yleensä ihminen ei halua sitoitua, koska ei ole rakastunut. Rakastunut haluaa.
- Anonyymi00026
Rakastunut usein haluaa sitoutua.
Sitä ei saa pitää itsestäänselvyytenä.
Nyt yksin ollessani olen alkanut yhä enemmän
ymmärtämään ihmisten pelkoja, omianikin paremmin.
Syvällä sisimmässäni jättää se pelko;
Entä jollen kelpaa, jollen riitä sellaisena kuin olen.
En ole naisena mikään valloittaja tai iskijä tyyppi.
Oon tavallinen.Niin peisikki kuin olla ja voi.
- Anonyymi00021
Jos ei vain uskonut, että olisit hänestä oikeasti kiinnostunut. Jos ei kumpikaan uskaltanut sanoa mitään, niin vain ajauduitte erilleen.
- Anonyymi00022
Todellinen elämä on aina sotkuista ja kovaa, eikä se koskaan mene niin kuin kuvittelee. Yritän olla unelmoimatta. Tiedän etten tiedä mitä haluan. Olen oikukas, ja nirso. Ja pelkään monia asioita. Erityisesti sitoutumista mihinkään.
- Anonyymi00023
Ei ole sitoumuksia, vain sopimuksia. Ja ne on tehtävä uudelleen joka päivä. Luulet että sitoutuminen on kaikki. Että se olisi kuin konkreettinen alusta kestäen minkä tahansa rasituksen. Olet sitoutunut ja ei tarvitse enää todistaa mitään. Itse asiassa sinulla on ollut varaa laiminlyöntiin, hemmotella itseäsi pienellä sarkasmilla silloin tällöin, ja eristäytyä aina kun haluat. Siinäpä olisi betonia loppuiäksi. Saatan olla pelkuri jossain mielessä, mutta sinä olet yksi suuri typerys.
- Anonyymi00024
Ihan vapaasti, ole mitä olet, ajattele mitä lystäät. Jos jonkun ventovieraan teksti provosoi haukkumaan, aivan sama. Myös minulla ventovieraalla on vapaus ajatella miten haluan, elää omaa elämääni miten parhaaksi näen.
- Anonyymi00025
Ehkäpä sait silti riittävästi rakkautta irrottautua ja aikaa ymmärtää omat tarpeesi.
- Anonyymi00028
Piirongin jalkaanko meinasit minut sitoa?
- Anonyymi00029
Ei naurata ☹️
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1686614Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2213981Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi673331Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut762666Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi42150Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42055100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es01850Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei351461Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik431415Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun461338