Millä tavalla ja miten?
Onko kaivattusi spesiaali?
65
954
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
On.
- Anonyymi00002UUSI
Elämäni rakkaus.
- Anonyymi00003UUSI
On. Koska hän on ainut maailmassa joka saa suuttumaan ja nauramaan yhdellä lauseella.
- Anonyymi00005UUSI
Kova 🤣
- Anonyymi00006UUSI
Ehdottomasti silloin ymmärtää jo toisen.
- Anonyymi00004UUSI
On, koska on sydämeni valittu.
- Anonyymi00007UUSI
On down.
- Anonyymi00009UUSI
No niin, tää lausahdus varmaan vaati sun kaiken kapasiteetin. Mene nyt ihmeessä lepäämään loppupäiväksi.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
No niin, tää lausahdus varmaan vaati sun kaiken kapasiteetin. Mene nyt ihmeessä lepäämään loppupäiväksi.
Lepään jo, älä huoli.😘
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Lepään jo, älä huoli.😘
Siteissä vai ilman?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Siteissä vai ilman?
Kuinka vaan sinä tahdot pulla.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kuinka vaan sinä tahdot pulla.
Jutut vaan paranee... Eiku, ei parane kaan.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jutut vaan paranee... Eiku, ei parane kaan.
Aletaan oleen pulla?🙂
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Aletaan oleen pulla?🙂
Eikös tuollaisen syyntakeettoman kanssa touhuilu ole jopa laitonta?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eikös tuollaisen syyntakeettoman kanssa touhuilu ole jopa laitonta?
Mitä kerrontaa yrität rakentaa tässä palstaäijän purkkapallokeskustelussa näillä sävellyksillä ja miksi? Sivusta
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mitä kerrontaa yrität rakentaa tässä palstaäijän purkkapallokeskustelussa näillä sävellyksillä ja miksi? Sivusta
Se on nääs semmonen gumminauha ku aletaan sanoja vääntämään että pipat lentää toiselle puolelle maata tai kaupunkia, paras voittakoon niinku mitä? No ei yhtään mitään sinänsä. Lisäys
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Palstaäijällä on kuule monta ketjua tulessa ei se ehi
- Anonyymi00008UUSI
joo.
- Anonyymi00010UUSI
On, koska on kaikinpuolin paras mies ketä on olemassa. 🥹
- Anonyymi00014UUSI
On spesiaali. Sillä tavalla, että on ainoa mies koko maailmassa, joka on saanut minut ajattelemaan, että haluan hänet elämääni juuri sellaisena kuin on.
- Anonyymi00016UUSI
Mä pidän duuni kiinni... Kerrankin 🤣
- Anonyymi00019UUSI
Suuni siis
- Anonyymi00026UUSI
Duunissa oot kiinni, oliko näin😂
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Duunissa oot kiinni, oliko näin😂
En ole tänään poikkeuksellisesti 🙃
- Anonyymi00017UUSI
niin jos joku nappula jää pohjaan ja kone lähettää tahtomattasi jotain vietejä ei tietystikään ole iyse vastuus vaan halliyus. on
- Anonyymi00025UUSI
Piti sitten tämäkin aloitus sotkea tuolla välissä noilla roskakommenteilla. On se vaikeaa vastata asiallisesti. En ole ap.
- Anonyymi00029UUSI
Very special original person!
- Anonyymi00030UUSI
On. Siksi ei hävetä omat tunteet, vaikka samalla hävettää.
- Anonyymi00052UUSI
miks pitäis hävetä, joku varattuko on sinulle spesiaali?
- Anonyymi00032UUSI
Kyllä, vain hänen kanssaan tunnen emotionaalisen huipun.
- Anonyymi00033UUSI
Hän on tosi kaunis sisäisesti ja ulkoisesti, herkkä, älykäs, empaattinen, ihana, rakastava... upea nainen... hänen kanssaan on hyvä olla.
- Anonyymi00035UUSI
En voi vastata tähän kysymykseen, koska en ole kaivannut ketään jo kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Siihen voin vastata kenestä en pidä ja hän on pakkomielteinen häirikkö!
- Anonyymi00036UUSI
Kyllä hän on, hänessä on sopivasti hyvään kaveruuteen sekä ihanan kaunista seuralaista, jonka tahtoisi saatella kotiin hyvätuulisen ja hilpeän juhlimisen jälkeen.
- Anonyymi00037UUSI
On erityisen hyvä peppu ja muutenkin. Erästä ihanaa tuttua naista ajattelen yhä vaan!🔥
- Anonyymi00038UUSI
Tietynlainen special needs nainen ompi.
- Anonyymi00073UUSI
Transsit!
- Anonyymi00039UUSI
Kenen syy se on, jos joku on jollekin enemmän kuin muut? Onko se kaipaajan syy vai kaivatun. Kai jokainen on kaipaajalleen erityinen.
Laulussa on aihetta käsitelty ja esittäjään sisältyy vihje.
https://youtu.be/usHgTLEhQ_Y - Anonyymi00041UUSI
Hinttapuli :)
- Anonyymi00047UUSI
Olemme me ihmiset omituisia. Olin ravintolassa ja koko illan aikana en kuullut ihmisten puhuvan minulle paitsi tarjoilijat. Sitten ovella poislähtiessä joku nainen tulee eteeni ja sanoo: Sinä olet homo ja häipyy miehensä kanssa ulos ravintolasta. Siinä hetkessä mietin, tarvitaan kaiken maailman äly ymmärtämään tuollaista ilmaisua tuntemattomalle. Otin tämän vain esiin kun kommentti oli samaa tasoa.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Olemme me ihmiset omituisia. Olin ravintolassa ja koko illan aikana en kuullut ihmisten puhuvan minulle paitsi tarjoilijat. Sitten ovella poislähtiessä joku nainen tulee eteeni ja sanoo: Sinä olet homo ja häipyy miehensä kanssa ulos ravintolasta. Siinä hetkessä mietin, tarvitaan kaiken maailman äly ymmärtämään tuollaista ilmaisua tuntemattomalle. Otin tämän vain esiin kun kommentti oli samaa tasoa.
Se oli ainakin special kohtaaminen.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Sano älä muuta. Ihan samaa tasoa on kommentointi täällä. Kaipa se nainen tunsi itsensä paremmaksi ihmiseksi osoitettuaan viisauttaan. Niinkuin nämä herrasmiehet täällä ilmeisesti kokevat ylemmyytensä. Tämä onkin sitten ainoa paikka missä pääsee pätemään.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Se oli ainakin special kohtaaminen.
No kun olen muutenkin raapinut poskeani lähes punaiseksi. Kaikesta huvittavinta; en voisi missään olosuhteissa kuvitella olevani miehen kanssa seksuaalisessa kanssakäymisessä.
- Anonyymi00042UUSI
Hän on ainoa mies, joka on saanut minun pasmat ja tunteet näin sekaisin. Semmonen hunsvotti poikamaisine olemuksineen ja samalla niin herkkä ja kaunis sielu 🥹
- Anonyymi00056UUSI
Tää kuulostaa miehen viestiltä itselleen :D
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Joo 🤣 hän on vähän Hunsvotti mielestään. Suomeksi sitoutumiskyvytön Peter Pan, joka ei Pan kuitenkaan.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ei oo ku multa eräälle joka näki silmälasikäärmeen.
- Anonyymi00044UUSI
Hän on haluttava ja kaunis. Ja kauneus syntyy siitä mitä hän on sisältä.
- Anonyymi00046UUSI
Lisäys. Eli päältä päin välttävä!
- Anonyymi00048UUSI
Hän on gorilla.
- Anonyymi00062UUSI
Ihanko Afrikasta asti piti sulhoa etsiä sitten?
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ihanko Afrikasta asti piti sulhoa etsiä sitten?
😂😂
- Anonyymi00053UUSI
Eiköhän jokaiselle se oma kaivattu ole tavalla tai toisella spesiaali. 😊
- Anonyymi00054UUSI
On tietenkin ja hän ainut MIES joka oli innoissaan sekä sanoi minulle, että : Sinulla on niin hyviä juttuja, että voisit kunnioittaa minua.
Olin vähän pöllähtänyt vielä, koska minut oli pidätetty ja olin lähdössä kunnian loukkaus sakko vangiksi.
Olenhan minä sentään saanut vaimona aikaa sulatella tätä MIEHENI VAIMONA OLOA eli ei ainakaan voi väittää, että PÄÄTÄ PÄHKÄÄ PERSEET EDELLÄ PUUHUUN OLLAAN SUHTEESEEN MENTY.
Mehän ollaan jo aika pitkällä suhteessa jos perhettäkin ollaan perustamassa. Samahan se on tehdä kaksoset niin ei ehdi riitelemään, mutta jos ero tulee niin JAETAAN LAPSET.
Voidaan vaihtaa lapsia viikon välein niin lapset saa olla molempien vanhempien kanssa.
Ei tarvi tapella eron jälkeen siitäkään, että mitä toinen tekee LAPSI VAPAALLA, koska molemmat ollaan lapsen kanssa kotona.- Anonyymi00055UUSI
Ja kaikesta parasta, kun lapset perii molempien älykkyyden ja saavat maistaa kansainvälisiä vaihto-lapsi -päiviä, ennustan lapsien kirjoittavan tänne sekä-enkkua ts. sanat juuttuvat välillä kurkkuun ja tulevat sieltä isoina klöntteinä ulos arvoisen raadin arvioitavaksi PISTE
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ja kaikesta parasta, kun lapset perii molempien älykkyyden ja saavat maistaa kansainvälisiä vaihto-lapsi -päiviä, ennustan lapsien kirjoittavan tänne sekä-enkkua ts. sanat juuttuvat välillä kurkkuun ja tulevat sieltä isoina klöntteinä ulos arvoisen raadin arvioitavaksi PISTE
Älykkyys on ihan hyvä asia, mutta kansainvälisyyttä opettaisin kotona kasvattamalla heidät siihen.
Sanoin heille, että : Äiti kyllä tietää nämä asiat paljon paremmin mitä ISÄ vaikka teidän isä onkin niin viisas! Äiti on sentään asunut LAPSENA JA AIKUISENA, mutta EI MEITÄ SUOMALAISIA RUOTSISSA JA NORJASSAKAAN PAKOLAISET AUTTANEET VAAN HE AIHEUTTIVAT MEILLE SUOMALAISILLE ONGELMIA.
Sanoisin vielä, että : Äiti on syntynyt Suomessa eli olen ollut MAMUNA RUOTSISSA JA NORJASSA, mutta oon varmaan Suomessa syntynyt PAMUKIN KAIKEN MUUN LISÄKSI! - Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Älykkyys on ihan hyvä asia, mutta kansainvälisyyttä opettaisin kotona kasvattamalla heidät siihen.
Sanoin heille, että : Äiti kyllä tietää nämä asiat paljon paremmin mitä ISÄ vaikka teidän isä onkin niin viisas! Äiti on sentään asunut LAPSENA JA AIKUISENA, mutta EI MEITÄ SUOMALAISIA RUOTSISSA JA NORJASSAKAAN PAKOLAISET AUTTANEET VAAN HE AIHEUTTIVAT MEILLE SUOMALAISILLE ONGELMIA.
Sanoisin vielä, että : Äiti on syntynyt Suomessa eli olen ollut MAMUNA RUOTSISSA JA NORJASSA, mutta oon varmaan Suomessa syntynyt PAMUKIN KAIKEN MUUN LISÄKSI!Jotenkin tuntuu ettei miehesikään tiedä sinusta kaikkea.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Sanoisin vielä, että : Äiti on syntynyt Suomessa eli olen ollut MAMUNA RUOTSISSA JA NORJASSA, mutta oon varmaan Suomessa syntynyt PAMUKIN KAIKEN MUUN LISÄKSI!Meän lasten tuleva äidinkielikin on sentään oikea POHJOLA-NORDEN KIELI.
- Anonyymi00058UUSI
Maailman kaunein nainen ja ainut, joka saa panssarini auki.
- Anonyymi00070UUSI
Muovi nainenå!
- Anonyymi00059UUSI
On. Ainoa, joka sai rakastumaan.
- Anonyymi00061UUSI
On hän minulle. Mä näen hänet ja hän minut. Hän on vastakohtaisuuksien mies: herkkä ja rohkea, täynnä suuria tunteita, jotka hän piilottaa, hauska ja ujo, valoisa ja pimeä.
- Anonyymi00068UUSI
🎗️. sivusta
- Anonyymi00069UUSI
Kuulostaa taas ihan joltain miehen kirjoitukselta itselle.
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Kuulostaa taas ihan joltain miehen kirjoitukselta itselle.
Samantekevää kuka kommentoi, mutta herrajumala, olisiko joku ihme jos tuollaisia olisi.
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Samantekevää kuka kommentoi, mutta herrajumala, olisiko joku ihme jos tuollaisia olisi.
Kyllä, kuulosti ihan ihme luritukselta. Ei naiset tuommoisia kirjoittele.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1256227Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto635151SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun724290SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt1023864Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost133632Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213200SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522556Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352509Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat672252Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT882245