Millä tavalla ja miten?
Onko kaivattusi spesiaali?
139
2813
Vastaukset
- Anonyymi00001
On.
- Anonyymi00002
Elämäni rakkaus.
- Anonyymi00003
On. Koska hän on ainut maailmassa joka saa suuttumaan ja nauramaan yhdellä lauseella.
- Anonyymi00005
Kova 🤣
- Anonyymi00006
Ehdottomasti silloin ymmärtää jo toisen.
- Anonyymi00004
On, koska on sydämeni valittu.
- Anonyymi00112
Kappas miten sattuikaan. Arvaan että säkin olet varmaan nainen.
- Anonyymi00007
On down.
- Anonyymi00009
No niin, tää lausahdus varmaan vaati sun kaiken kapasiteetin. Mene nyt ihmeessä lepäämään loppupäiväksi.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
No niin, tää lausahdus varmaan vaati sun kaiken kapasiteetin. Mene nyt ihmeessä lepäämään loppupäiväksi.
Lepään jo, älä huoli.😘
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Lepään jo, älä huoli.😘
Siteissä vai ilman?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Siteissä vai ilman?
Kuinka vaan sinä tahdot pulla.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kuinka vaan sinä tahdot pulla.
Jutut vaan paranee... Eiku, ei parane kaan.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jutut vaan paranee... Eiku, ei parane kaan.
Aletaan oleen pulla?🙂
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Aletaan oleen pulla?🙂
Eikös tuollaisen syyntakeettoman kanssa touhuilu ole jopa laitonta?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eikös tuollaisen syyntakeettoman kanssa touhuilu ole jopa laitonta?
Mitä kerrontaa yrität rakentaa tässä palstaäijän purkkapallokeskustelussa näillä sävellyksillä ja miksi? Sivusta
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mitä kerrontaa yrität rakentaa tässä palstaäijän purkkapallokeskustelussa näillä sävellyksillä ja miksi? Sivusta
Se on nääs semmonen gumminauha ku aletaan sanoja vääntämään että pipat lentää toiselle puolelle maata tai kaupunkia, paras voittakoon niinku mitä? No ei yhtään mitään sinänsä. Lisäys
- Anonyymi00023
Anonyymi00009 kirjoitti:
Palstaäijällä on kuule monta ketjua tulessa ei se ehi
- Anonyymi00008
joo.
- Anonyymi00010
On, koska on kaikinpuolin paras mies ketä on olemassa. 🥹
- Anonyymi00014
On spesiaali. Sillä tavalla, että on ainoa mies koko maailmassa, joka on saanut minut ajattelemaan, että haluan hänet elämääni juuri sellaisena kuin on.
- Anonyymi00137
Se on kai jonkin asteinen saavutus miehelle kun saa naisen haluamaan itsensä elämäänsä sellaisena kuin on
- Anonyymi00016
Mä pidän duuni kiinni... Kerrankin 🤣
- Anonyymi00019
Suuni siis
- Anonyymi00026
Duunissa oot kiinni, oliko näin😂
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Duunissa oot kiinni, oliko näin😂
En ole tänään poikkeuksellisesti 🙃
- Anonyymi00017
niin jos joku nappula jää pohjaan ja kone lähettää tahtomattasi jotain vietejä ei tietystikään ole iyse vastuus vaan halliyus. on
- Anonyymi00025
Piti sitten tämäkin aloitus sotkea tuolla välissä noilla roskakommenteilla. On se vaikeaa vastata asiallisesti. En ole ap.
- Anonyymi00029
Very special original person!
- Anonyymi00030
On. Siksi ei hävetä omat tunteet, vaikka samalla hävettää.
- Anonyymi00052
miks pitäis hävetä, joku varattuko on sinulle spesiaali?
- Anonyymi00107
Anonyymi00052 kirjoitti:
miks pitäis hävetä, joku varattuko on sinulle spesiaali?
Olet heitellyt tälle palstaäijälle usein tätäkin ns pistokysymystä, kaveri. Onko kaikki aivan reilassa? Ehkä ei.
- Anonyymi00032
Kyllä, vain hänen kanssaan tunnen emotionaalisen huipun.
- Anonyymi00108
No niinpä niin erotiikkagubbe. Hah
- Anonyymi00033
Hän on tosi kaunis sisäisesti ja ulkoisesti, herkkä, älykäs, empaattinen, ihana, rakastava... upea nainen... hänen kanssaan on hyvä olla.
- Anonyymi00035
En voi vastata tähän kysymykseen, koska en ole kaivannut ketään jo kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Siihen voin vastata kenestä en pidä ja hän on pakkomielteinen häirikkö!
- Anonyymi00106
Joo näinhän se gubbe plus muut menee ettei kukaa tykkää häiriköistä. Outoa nähdä vaivaa näistä provoistasi. En sanonut, että häiriintynyttä, mutta pistäkää hautumaan silti.
- Anonyymi00036
Kyllä hän on, hänessä on sopivasti hyvään kaveruuteen sekä ihanan kaunista seuralaista, jonka tahtoisi saatella kotiin hyvätuulisen ja hilpeän juhlimisen jälkeen.
- Anonyymi00037
On erityisen hyvä peppu ja muutenkin. Erästä ihanaa tuttua naista ajattelen yhä vaan!🔥
- Anonyymi00104
Perse jääny päätä enemmän mieleen?
- Anonyymi00115
Anonyymi00104 kirjoitti:
Koko nainen. 🔥
- Anonyymi00129
Anonyymi00104 kirjoitti:
Hänellä peppu parempi kuin mieli. Useiden naisten kohdalla asia on juuri noin.
- Anonyymi00038
Tietynlainen special needs nainen ompi.
- Anonyymi00073
Transsit!
- Anonyymi00039
Kenen syy se on, jos joku on jollekin enemmän kuin muut? Onko se kaipaajan syy vai kaivatun. Kai jokainen on kaipaajalleen erityinen.
Laulussa on aihetta käsitelty ja esittäjään sisältyy vihje.
https://youtu.be/usHgTLEhQ_Y - Anonyymi00041
Hinttapuli :)
- Anonyymi00047
Olemme me ihmiset omituisia. Olin ravintolassa ja koko illan aikana en kuullut ihmisten puhuvan minulle paitsi tarjoilijat. Sitten ovella poislähtiessä joku nainen tulee eteeni ja sanoo: Sinä olet homo ja häipyy miehensä kanssa ulos ravintolasta. Siinä hetkessä mietin, tarvitaan kaiken maailman äly ymmärtämään tuollaista ilmaisua tuntemattomalle. Otin tämän vain esiin kun kommentti oli samaa tasoa.
- Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Olemme me ihmiset omituisia. Olin ravintolassa ja koko illan aikana en kuullut ihmisten puhuvan minulle paitsi tarjoilijat. Sitten ovella poislähtiessä joku nainen tulee eteeni ja sanoo: Sinä olet homo ja häipyy miehensä kanssa ulos ravintolasta. Siinä hetkessä mietin, tarvitaan kaiken maailman äly ymmärtämään tuollaista ilmaisua tuntemattomalle. Otin tämän vain esiin kun kommentti oli samaa tasoa.
Se oli ainakin special kohtaaminen.
- Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
Sano älä muuta. Ihan samaa tasoa on kommentointi täällä. Kaipa se nainen tunsi itsensä paremmaksi ihmiseksi osoitettuaan viisauttaan. Niinkuin nämä herrasmiehet täällä ilmeisesti kokevat ylemmyytensä. Tämä onkin sitten ainoa paikka missä pääsee pätemään.
- Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
Se oli ainakin special kohtaaminen.
No kun olen muutenkin raapinut poskeani lähes punaiseksi. Kaikesta huvittavinta; en voisi missään olosuhteissa kuvitella olevani miehen kanssa seksuaalisessa kanssakäymisessä.
- Anonyymi00103
Anonyymi00051 kirjoitti:
No kun olen muutenkin raapinut poskeani lähes punaiseksi. Kaikesta huvittavinta; en voisi missään olosuhteissa kuvitella olevani miehen kanssa seksuaalisessa kanssakäymisessä.
No jos kerran naista esittävä epäilet ettei ees tyynynpainamaa poskeen jäis niin. Pilasinko
- Anonyymi00105
Anonyymi00103 kirjoitti:
No jos kerran naista esittävä epäilet ettei ees tyynynpainamaa poskeen jäis niin. Pilasinko
On se tämä haikalakin vaan harmiton mies. Lisäys
- Anonyymi00109
Anonyymi00105 kirjoitti:
No fluff on hair what so ever. Getting cruel with this desperate soul
- Anonyymi00135
Anonyymi00105 kirjoitti:
On se perin kummallista. Tietää kirjoittajaa paremmin sukupuolen vaikka menikin metsään. Se tässä on outoa, että kirjoittajalla on valtava tarve olla juuri tässä asiassa oikeassa vaikka ei tiedä asiasta mitään. Tuollaisesta tulee mieleen esim. kadulla oleva ihminen, joka alkaa juttelemaan täysin vieraalle ihmiselle sillä tavalla kuin he olisivat aina olleet yhdessä ja tuntisivat toisensa täysin, olisiko kutsumaton tunkeutuja hyvä ilmaisu.
- Anonyymi00042
Hän on ainoa mies, joka on saanut minun pasmat ja tunteet näin sekaisin. Semmonen hunsvotti poikamaisine olemuksineen ja samalla niin herkkä ja kaunis sielu 🥹
- Anonyymi00056
Tää kuulostaa miehen viestiltä itselleen :D
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Joo 🤣 hän on vähän Hunsvotti mielestään. Suomeksi sitoutumiskyvytön Peter Pan, joka ei Pan kuitenkaan.
- Anonyymi00067
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ei oo ku multa eräälle joka näki silmälasikäärmeen.
- Anonyymi00083
Voi hyvänen aika onko ihan pakko
- Anonyymi00102
Anonyymi00067 kirjoitti:
Ei oo ku multa eräälle joka näki silmälasikäärmeen.
Sure bro, you got a flute to rise the snakes up like in India
- Anonyymi00044
Hän on haluttava ja kaunis. Ja kauneus syntyy siitä mitä hän on sisältä.
- Anonyymi00046
Lisäys. Eli päältä päin välttävä!
- Anonyymi00048
Hän on gorilla.
- Anonyymi00062
Ihanko Afrikasta asti piti sulhoa etsiä sitten?
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
😂😂
- Anonyymi00100
Anonyymi00062 kirjoitti:
Joo varmaa mm koska näillä ei oo esim voodoot hoodoot hallussa, vai mitä itsellesi vastaileva performaatiojäbä? Sivusta
- Anonyymi00101
Anonyymi00063 kirjoitti:
😂😂
Ootkohan sinä sipuli ymmärtäny taas ikäänkun kuoria itsesi väärinpäin? Sivusta
- Anonyymi00142
On kyllä massiivinen ja iso kova
https://youtube.com/shorts/NjQ630MLNNs?si=mihUAJ-Uaa8CSgM7
- Anonyymi00053
Eiköhän jokaiselle se oma kaivattu ole tavalla tai toisella spesiaali. 😊
- Anonyymi00054
On tietenkin ja hän ainut MIES joka oli innoissaan sekä sanoi minulle, että : Sinulla on niin hyviä juttuja, että voisit kunnioittaa minua.
Olin vähän pöllähtänyt vielä, koska minut oli pidätetty ja olin lähdössä kunnian loukkaus sakko vangiksi.
Olenhan minä sentään saanut vaimona aikaa sulatella tätä MIEHENI VAIMONA OLOA eli ei ainakaan voi väittää, että PÄÄTÄ PÄHKÄÄ PERSEET EDELLÄ PUUHUUN OLLAAN SUHTEESEEN MENTY.
Mehän ollaan jo aika pitkällä suhteessa jos perhettäkin ollaan perustamassa. Samahan se on tehdä kaksoset niin ei ehdi riitelemään, mutta jos ero tulee niin JAETAAN LAPSET.
Voidaan vaihtaa lapsia viikon välein niin lapset saa olla molempien vanhempien kanssa.
Ei tarvi tapella eron jälkeen siitäkään, että mitä toinen tekee LAPSI VAPAALLA, koska molemmat ollaan lapsen kanssa kotona.- Anonyymi00055
Ja kaikesta parasta, kun lapset perii molempien älykkyyden ja saavat maistaa kansainvälisiä vaihto-lapsi -päiviä, ennustan lapsien kirjoittavan tänne sekä-enkkua ts. sanat juuttuvat välillä kurkkuun ja tulevat sieltä isoina klöntteinä ulos arvoisen raadin arvioitavaksi PISTE
- Anonyymi00064
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ja kaikesta parasta, kun lapset perii molempien älykkyyden ja saavat maistaa kansainvälisiä vaihto-lapsi -päiviä, ennustan lapsien kirjoittavan tänne sekä-enkkua ts. sanat juuttuvat välillä kurkkuun ja tulevat sieltä isoina klöntteinä ulos arvoisen raadin arvioitavaksi PISTE
Älykkyys on ihan hyvä asia, mutta kansainvälisyyttä opettaisin kotona kasvattamalla heidät siihen.
Sanoin heille, että : Äiti kyllä tietää nämä asiat paljon paremmin mitä ISÄ vaikka teidän isä onkin niin viisas! Äiti on sentään asunut LAPSENA JA AIKUISENA, mutta EI MEITÄ SUOMALAISIA RUOTSISSA JA NORJASSAKAAN PAKOLAISET AUTTANEET VAAN HE AIHEUTTIVAT MEILLE SUOMALAISILLE ONGELMIA.
Sanoisin vielä, että : Äiti on syntynyt Suomessa eli olen ollut MAMUNA RUOTSISSA JA NORJASSA, mutta oon varmaan Suomessa syntynyt PAMUKIN KAIKEN MUUN LISÄKSI! - Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Älykkyys on ihan hyvä asia, mutta kansainvälisyyttä opettaisin kotona kasvattamalla heidät siihen.
Sanoin heille, että : Äiti kyllä tietää nämä asiat paljon paremmin mitä ISÄ vaikka teidän isä onkin niin viisas! Äiti on sentään asunut LAPSENA JA AIKUISENA, mutta EI MEITÄ SUOMALAISIA RUOTSISSA JA NORJASSAKAAN PAKOLAISET AUTTANEET VAAN HE AIHEUTTIVAT MEILLE SUOMALAISILLE ONGELMIA.
Sanoisin vielä, että : Äiti on syntynyt Suomessa eli olen ollut MAMUNA RUOTSISSA JA NORJASSA, mutta oon varmaan Suomessa syntynyt PAMUKIN KAIKEN MUUN LISÄKSI!Jotenkin tuntuu ettei miehesikään tiedä sinusta kaikkea.
- Anonyymi00066
Anonyymi00064 kirjoitti:
Sanoisin vielä, että : Äiti on syntynyt Suomessa eli olen ollut MAMUNA RUOTSISSA JA NORJASSA, mutta oon varmaan Suomessa syntynyt PAMUKIN KAIKEN MUUN LISÄKSI!Meän lasten tuleva äidinkielikin on sentään oikea POHJOLA-NORDEN KIELI.
- Anonyymi00074
Anonyymi00055 kirjoitti:
Joko olette neuvolas käyneet,tuleeks varmaan kaks,ennen ei kannata haaveilla!
- Anonyymi00082
Anonyymi00064 kirjoitti:
Sanoisin vielä, että : Äiti on syntynyt Suomessa eli olen ollut MAMUNA RUOTSISSA JA NORJASSA, mutta oon varmaan Suomessa syntynyt PAMUKIN KAIKEN MUUN LISÄKSI!Sanotaan "vie possu Puolaan, niin saat sian takaisin".
- Anonyymi00058
Maailman kaunein nainen ja ainut, joka saa panssarini auki.
- Anonyymi00070
Muovi nainenå!
- Anonyymi00098
Right on turtle then?
- Anonyymi00059
On. Ainoa, joka sai rakastumaan.
- Anonyymi00117
Milloin?
- Anonyymi00061
On hän minulle. Mä näen hänet ja hän minut. Hän on vastakohtaisuuksien mies: herkkä ja rohkea, täynnä suuria tunteita, jotka hän piilottaa, hauska ja ujo, valoisa ja pimeä.
- Anonyymi00068
🎗️. sivusta
- Anonyymi00069
Kuulostaa taas ihan joltain miehen kirjoitukselta itselle.
- Anonyymi00071
Anonyymi00069 kirjoitti:
Samantekevää kuka kommentoi, mutta herrajumala, olisiko joku ihme jos tuollaisia olisi.
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Samantekevää kuka kommentoi, mutta herrajumala, olisiko joku ihme jos tuollaisia olisi.
Kyllä, kuulosti ihan ihme luritukselta. Ei naiset tuommoisia kirjoittele.
- Anonyymi00075
Anonyymi00072 kirjoitti:
Kyllä, kuulosti ihan ihme luritukselta. Ei naiset tuommoisia kirjoittele.
Naiset nimenomaan kirjoittaa tuollaisia. Jotain Harlekiinikirjoja luettu 20 vuotta sitten ja niistä jäänyt luritukset päälle.
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Naiset nimenomaan kirjoittaa tuollaisia. Jotain Harlekiinikirjoja luettu 20 vuotta sitten ja niistä jäänyt luritukset päälle.
Ei ne tänne palstalle kirjoita. Joku mies joka kuvittelee naisten kirjoittavan tuollaisia kirjoitti tänne palstalle.
Hauskaa ja ujoa miestä nainen kaipaa, hohoh - Anonyymi00078
Anonyymi00076 kirjoitti:
Ei ne tänne palstalle kirjoita. Joku mies joka kuvittelee naisten kirjoittavan tuollaisia kirjoitti tänne palstalle.
Hauskaa ja ujoa miestä nainen kaipaa, hohohNäppärä nainen.
- Anonyymi00085
Anonyymi00078 kirjoitti:
Näppärä nainen.
Ja jonkun miehen täällä palstalla mielikuvituksen tuotetta naisen tunteet häntä kohtaan
- Anonyymi00087
Anonyymi00076 kirjoitti:
Hauskaa ja ujoa miestä nainen kaipaa, hohohTuota noin, jos on ujohko, voi hyvinkin olla oma aito itsensä eikä mikää Uuno Turhapuro naisten naurattaja
- Anonyymi00088
Anonyymi00075 kirjoitti:
Nuo kuvaukset eivät olleet mitenkään ihmeelliset, voisi sopia useaan mieheen ja naiseen tällä maapallolla.
- Anonyymi00090
Anonyymi00085 kirjoitti:
Ja jonkun miehen täällä palstalla mielikuvituksen tuotetta naisen tunteet häntä kohtaan
Tällä palstalla naiset kirjoittelee toisilleen, edes 1% kirjoittajista ei ole miehiä. Toki saat uskoa mihin itse haluat.
- Anonyymi00096
Anonyymi00069 kirjoitti:
No eipä vissiin. Vähän on klangi sellainen juu tässä luetteloinnissa/litaniassa. Halloota
- Anonyymi00097
Anonyymi00096 kirjoitti:
No eipä vissiin. Vähän on klangi sellainen juu tässä luetteloinnissa/litaniassa. Halloota
Lisään vielä tämän jäbän valoisa ja pimeä että ei taida olla ying yangit ittensä kehujalla balanssissa. Että näin
- Anonyymi00077
Erittäin spesiaali, pelkästään hyvässä mielessä siis.
- Anonyymi00095
Nii ne aluks aina lupaa
- Anonyymi00080
No mitä vielä ikävöitte siinä?
- Anonyymi00084
Pallon suurin raukka
- Anonyymi00086
Voi kuuleppa kiitos sulle. Voi...
Joskus hän tekee sen yhden jutun, tai toisen jutun ja siitä huomaa, että hän on ihan oikea haltia. - Anonyymi00094
Luin eka että haukka, hienosti menee sulla. Tsemppiä sivusta
- Anonyymi00089
Kaivattuni on perusroomalainen nainen.
- Anonyymi00091
🧡🧡🧡
- Anonyymi00110
Homomies
- Anonyymi00111
Anonyymi00110 kirjoitti:
Homomies
Oot vaan kade kun et oo nukkunu latinon kanssa.
- Anonyymi00132
Anonyymi00111 kirjoitti:
Oot vaan kade kun et oo nukkunu latinon kanssa.
Minäkin koin täyttymyksen kauniin naisen kanssa nukkuessani.
- Anonyymi00092
Hillitsen pääaukomishaluani ja jätän vastaamatta. Mutta, koska mulla on tylsää, päätin kommentoida. 😆
- Anonyymi00093
M♥️♥️♥️♥️a on niin kaunis ja ihana tapaus, että pelkästään sillä jo speciaali
- Anonyymi00150
Ota yhteyttä minuun ❤️.
- Anonyymi00152
Anonyymi00150 kirjoitti:
Ota yhteyttä minuun ❤️.
Ottaisin varmasti jos tietäisin, että olet varmasti hän. Voisitko sinä laittaa viestin minulle ihana?
- Anonyymi00114
Palsta on täynnä runkkareita, miten minäkin, sillä parhain ois vain vaieta, hiljetä.
T.vaikene. Herran Jeesuksen Kristuksen nimeen. Amen.
https://m.youtube.com/watch?v=OrpU0ygC0yI - Anonyymi00116
HÄN on kommunisti ja syystä etova .
- Anonyymi00118
No niin ja seuraava jankkaussana on löytynyt... Wuuhuu!!!
- Anonyymi00140
Puhu itsestäs vaan stuupid.
- Anonyymi00119
Ei ole, enää.
- Anonyymi00138
Mies miksi et koskaan puhunut?
- Anonyymi00120
Tietysti on. Ja pysyy.
- Anonyymi00121
On hän. Hän vain on. En halua määritellä häntä.
Hän on jäänyt mieleeni ja säilynyt siellä kauan.
Tunnistan itsessäni ja hänessä samankaltaisen repaleisuuden ja keskeneräisyyden. Kuin hukassa olevat pieni tyttö ja poika. Silti aikuiset.- Anonyymi00122
Jokainen ihminen on keskeneräinen ja aivan yhtä hukassa kuin pieni tyttö ja poika. Aikuinen on vain määritelmä ihmiselle joka noudattaa tiettyjä käytösmalleja ulkoisesti ja suorittaa tiettyjä yhteisön tehtäviä odotetuilla tavoilla.
Aikuisuus ei kerro sinällään mitään ihmisten sisäisestä elämästä. Vai onko aikuismaista juosta aina uusien autojen perässä tai uusien kenkien?
Kun ihmiset vanhenevat niin jtkut sanovat että ihmisestä tulee uudestaan lapsi, mutta se ei pidä paikkaansa. se pinta aikuisuudesta rapistuu vain pois ja sieltä alta paljastuu se lapsi joka on aina ollut siellä kaiken sen koetun ja mallinnetun alla. - Anonyymi00123
Anonyymi00122 kirjoitti:
Jokainen ihminen on keskeneräinen ja aivan yhtä hukassa kuin pieni tyttö ja poika. Aikuinen on vain määritelmä ihmiselle joka noudattaa tiettyjä käytösmalleja ulkoisesti ja suorittaa tiettyjä yhteisön tehtäviä odotetuilla tavoilla.
Aikuisuus ei kerro sinällään mitään ihmisten sisäisestä elämästä. Vai onko aikuismaista juosta aina uusien autojen perässä tai uusien kenkien?
Kun ihmiset vanhenevat niin jtkut sanovat että ihmisestä tulee uudestaan lapsi, mutta se ei pidä paikkaansa. se pinta aikuisuudesta rapistuu vain pois ja sieltä alta paljastuu se lapsi joka on aina ollut siellä kaiken sen koetun ja mallinnetun alla.Kirjoitit jotenkin samankaltaisesti kuin ajattelen.
Ajattelen usein ihmisen sisäistä maailmaa. Toisten ja omaani. Sisäisen elämän merkityksellisyys on tärkeää.
Uudet autot ja popot eivät kiinnosta.
Kiitos ajatuksistasi ennen levollista yötä.
♡
- Anonyymi00125
Noeta🧙
- Anonyymi00126
Tää on nukkumatti🤣
- Anonyymi00127
Anonyymi00126 kirjoitti:
Tää on nukkumatti🤣
Voe tokkiisa tuo noejaksi vältää, ku parempookaa ollunna👾
- Anonyymi00128
Anonyymi00126 kirjoitti:
Tää on nukkumatti🤣
Sää vai hää.
- Anonyymi00130
Jotenkin speciaalin kieroutunut mieli.
- Anonyymi00133
VSC, very spessu case 😏
- Anonyymi00134
Kyllä. Tottaksi kun ihastuin. En ole muihin ihastunut.
- Anonyymi00136
On. Erittäin erityinen.
- Anonyymi00143
Pelkästään hyvällä tavalla,
https://www.youtube.com/watch?v=HFxIUxmtAUw&list=RDHFxIUxmtAUw&start_radio=1
hyvää yötä - Anonyymi00144
Katatoninen skitsofrenia.
- Anonyymi00145
On,kaunis shemale.
- Anonyymi00146
On hän toki.
- Anonyymi00147
Hän on jumalaisen kaunis nainen. Tosin ikää alkaa jo olemaan, ja kauneus on enää sisäistä. Vai olisko se sisäinen rumuus joka välejämme hiertää.
- Anonyymi00149
🧢🧢🧢🧢🧢
- Anonyymi00153
Anonyymi00149 kirjoitti:
🧢🧢🧢🧢🧢
Ikävöin kuitenkin.
- Anonyymi00148
Spesial opera, namskis
- Anonyymi00151
Rakastin, se kertoo varmaan riittävästi.
- Anonyymi00154
Miksi imperfekti?
- Anonyymi00155
Hän resonoi kaikessa, hyvässä ja pahassa. Kaikissa tunteissa, vaikka en aina samaa mieltä olekaan. Hän saa näkemään erikoisia merkityksiä, merkkejä ja opasteita, joista syntyy ahaa elämyksiä ja ajatuksia. Semmoinen alkemisti, joka vetää puoleensa. Mysteeri, joka pitää kohdata.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463108Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462911Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo532584100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512525Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322106Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581860- 451789
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä441645- 481582
- 261381