Mensalaisten Pattaya.

Anonyymi

Suomen viisain ihmisryhmä on löytänyt lomanviettopaikakseen no minkä, tyhmä kysymys, tottakai Pattayan.

Miksi?

No siksi että suomibaareissa järjestetään tietokilpailuja bingon ohella.

Kanta-asiakkaat jopa asuvat Pattayalla kuten jäsennumerot 313 ja 555, voitte tarkistaa nimet jäsenluettelosta.

27

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pattaya- faneille on yhteistä avarakatseisuus ja toisten ihmisten huomioon ottaminen.
      Nämä ominaisuudet ovat välttämättömiä tuossa metropolissa.

Pattaya- vihaajat eivät tuolla selviytyisi.

• Anonyymi

Koska pattaya vastaisten kirjoitustaitokin on vähän niin ja näin.

• Anonyymi

Hyvinpä ottaa toiset huomioon, aivan kielet ruskeana.

Metropoli, vedä hanskaas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvinpä ottaa toiset huomioon, aivan kielet ruskeana.

Metropoli, vedä hanskaas.

Jaksatko päivystää vuorokauden ympäri..!!!!!

• Anonyymi

Numballilla meni taas käsitteen sekaisin. Mensalainen ja densolainen ovat kaksi eri asiaa. Toki ne eivät sulje toisiaan pois. Mainittakoon vielä että Mensan jäsenyys ei tarkoita mensalaisillakaan sitä että äly säilyy läpi elämän densotessa, kuten juoksuliittoon kuuluminen ei tarkoita että pinkaiset satasen 9,8 sekuntiin.

• Anonyymi

Hyvä huomio, Pattayalla käyminen ei tarkoita Pattayalla asumista.

• Anonyymi

Juopot on usein sellaisia maailmanparantajia ja impulsiivisia lyhytpinnaisia heppuja jotka puhuvat kaikesta vanhan tiedon ja vääntynteiden muistikuvien pohjalta. Liian laiskoja opiskelemaan uutta ja vanha tuntuu tutulta ja turvalliselta. He inhoavat uutta ja päivitettyä tietoa, koska silloin heidän maailmankuvansa muuttuisi ja siihen he eivät suostu. Juovat itsensä turruksiin ja aloittavat kaiken alusta eivätkä ota vastaan mitään uutta.
        Aivan kuten numeromies.
        https://www.youtube.com/watch?v=FGigrKgtPfc

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juopot on usein sellaisia maailmanparantajia ja impulsiivisia lyhytpinnaisia heppuja jotka puhuvat kaikesta vanhan tiedon ja vääntynteiden muistikuvien pohjalta. Liian laiskoja opiskelemaan uutta ja vanha tuntuu tutulta ja turvalliselta. He inhoavat uutta ja päivitettyä tietoa, koska silloin heidän maailmankuvansa muuttuisi ja siihen he eivät suostu. Juovat itsensä turruksiin ja aloittavat kaiken alusta eivätkä ota vastaan mitään uutta.
        Aivan kuten numeromies.
        https://www.youtube.com/watch?v=FGigrKgtPfc

Lyhytpinnaiset hermiheikot paniikkihäiriöiset kun heiltä sanat loppuu, he aloittavat uhon.
        Aivan kuten Neiti Urosnaaras.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lyhytpinnaiset hermiheikot paniikkihäiriöiset kun heiltä sanat loppuu, he aloittavat uhon.
        Aivan kuten Neiti Urosnaaras.

Toiset työntävät pään pensaaseen ja paskovat housuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset työntävät pään pensaaseen ja paskovat housuun.

Toiset juttelee kuun etäisyyksistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset juttelee kuun etäisyyksistä.

tiedätkö vajakki mikä ero...???
        jää housut puhtaaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jää housut puhtaaksi.

Mensalainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jää housut puhtaaksi.

Suomi edustettuna Pattayalla, lienee mensalainen ainakin haba kunnossa.

https://youtu.be/ZYb7UcI-__I

• Anonyymi

Jaahas, isokokoinen Neiti Urosnaaras se siinä ajelee illuusiovaimonsa kanssa landelle ja kirjoittelee Pattayan mensalaisena taasen tarinaa.

Missäs olit poju kun rannalla oli sulle kuolattavaa?

Miten se palkkajuttus, osakaslainaa vuodesta 2009 ilman palkan nostoa, joinka maksoit takaisin, kun olitkin ottanut satatonnii vuodessa palkkaa?

Illusioo oot koko komeudellas apina.

• Anonyymi

Lerpsa lerpsa, koetahan oikeasti keksiä jokin muu harrastus. Me lähdetään vasta illemmalla landelle. Meillä on se jutska joka sinun mukaasi on vain Suomessa.

Älä ole huolissasi tuloistani, ne ovat riittäviä olivat ne sitten palkkaa tai pääomatuloa. Tileillä on yhteensä 7- numeroinen luku euroja ja eka numero ei ole 1.

En ole mensalainen etkä ole sinäkään.

Sinulla on ilmeisesti tuo illuusio- käsitekin hukassa, kuten kaikki muukin.

Terkkuja sinne Suomeen ja muista kurvailla jahdilla ankarasti, mutta varo ettei se törmää 40 solmua keltaiseen kumiankkaan, joka myös kelluu hoivakodin muoviammeessa. Ammeeseen ei saa sitten kakaskaa päästää, muistathan sen?

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas, isokokoinen Neiti Urosnaaras se siinä ajelee illuusiovaimonsa kanssa landelle ja kirjoittelee Pattayan mensalaisena taasen tarinaa.

Missäs olit poju kun rannalla oli sulle kuolattavaa?

Miten se palkkajuttus, osakaslainaa vuodesta 2009 ilman palkan nostoa, joinka maksoit takaisin, kun olitkin ottanut satatonnii vuodessa palkkaa?

Illusioo oot koko komeudellas apina.

Ja taas niin tyypillistä, Neiti Urosnaaras ei kykene paniikkihäiriöinen kun on, kirjoittamaan rakkaalle palstalleen pääidioottina aivopierujaan muodossa, jotka pysyisi julkaisussa ja sitten vollottaa tietysti seuraavaksi itsensä ruskeakielenä, että poistosta on muut syyllisiä.

Muut aina syyllisiä näkökantansa johdosta poju on pistetty ulkoruokintaan ja haipakkaa myös suomiexien toimesta, kun mitta tullut täyteen.
        Jos Tintsu on olemassa, niin totaalisesti on lyönyt kätenä ruikkuun ja löysään sellaiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lerpsa lerpsa, koetahan oikeasti keksiä jokin muu harrastus. Me lähdetään vasta illemmalla landelle. Meillä on se jutska joka sinun mukaasi on vain Suomessa.

Älä ole huolissasi tuloistani, ne ovat riittäviä olivat ne sitten palkkaa tai pääomatuloa. Tileillä on yhteensä 7- numeroinen luku euroja ja eka numero ei ole 1.

Terkkuja sinne Suomeen ja muista kurvailla jahdilla ankarasti, mutta varo ettei se törmää 40 solmua keltaiseen kumiankkaan, joka myös kelluu hoivakodin muoviammeessa. Ammeeseen ei saa sitten kakaskaa päästää, muistathan sen?

T 2010

En ole lerpsasi enkä todellakaan ole huolissani, vaan nauratta kun tollanen nöösi yrittää esittää liikemiestä, täys nolla.

Jassoo pojulla oikein paljon numeroita tilillä, vuokraa mobedi.

Omanapanarssu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole lerpsasi enkä todellakaan ole huolissani, vaan nauratta kun tollanen nöösi yrittää esittää liikemiestä, täys nolla.

Jassoo pojulla oikein paljon numeroita tilillä, vuokraa mobedi.

Omanapanarssu.

Päivystää.. päivystää.... multimiljonääri..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T 2010

No mutta, no mutta, täällähän kasvaa näitä miljoonamiehiä kuin kanttarelleja Savossa satteen sattuessa köh köh......noh nääs........Laiffii..........kommentaattoria kaivataan !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta, no mutta, täällähän kasvaa näitä miljoonamiehiä kuin kanttarelleja Savossa satteen sattuessa köh köh......noh nääs........Laiffii..........kommentaattoria kaivataan !!!

Pattaya on taruakin ihmeellisempi.
        Vuokramobedistilla on varallisuusallerginen peppusarmeija, mutta kukaan ei ihmettele miksi idolinsa on miljoonia tilillään ollessa joutunut osakaslainaa ottamaan.
        Eivät saa finnejä nenäänsä Neidin varallisuudesta, mutta vaavittelemaan alkaa eläkkeistä ja kelasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Resupetteri ei pohjoisen mies ole kertonut olevansa mensanjäsen, toki sinun tililläsi on kahdeksan numeroisia lukuja, monella on lähes kaikilla, no mutta veli hyvä ei pankkitilinnumero ole sama kuin saldo, eikä osakaslaina ole omaisuutta eikä se on edes osinkoa, poju poju et ole ensimmäinen varaton joka kekkuloi kun mato koukussa, joka yrittää maalata mustaa valkoiseksi, sinä aivan selvästi kirjoitit vuoden 2017 "Palkkaa en ole saanut vuoden 2009 jälkeen. Tilille tulevat fyffet kuittaan osakaslainoina tarvittavilta osin ja makselen sitten kun jakselen ne takaisin firmalle.", noin se vain menee... Tosiasiassa totuus olisi ollut täälläinen palkkaa en ole voinut maksaa itselleni vuoden 2009 koska ulosottomies on todennut minut ulosottoselvityksessä varattomaksi, sekä hän on toimittanut minulle samaisessa tilaisuudessa palkanmaksukiellon kaikki hallinnassa oleviin osakeyhtiöihin... ja muihin yrityksiin jos sinulla sattuu olemaan vaikka tmi.

Mutta resu 10 vuotta ulosoton palkoilua tekee kenestä tahansa vainoharhaisen, mutta lohtuna on se että velat vanhenee 25 vuodessa verot 5 1 vuodessa, myös alv:t paitsi jos ne on määrätty vahingonkorvauksina verohallinnolle 25 vuodessa.

• Anonyymi

Toisaalta verottaja muistaa sinua tasaisesti aina verotuksen valmistumisvuonna tietyyn aikaan, osakaslainan ennakonpidätyksillä, sanonko en sano no sanon olet poika keksinyt ikiluukkujan, moni jopa mensanjäsen on asiaan perehtynyt, mutta sinä olet sen keksinyt ihan itse.

• Anonyymi

Mä oon älykkäämpi kuin mensalaiset yhteensä joten ei kiinnosta.

• Anonyymi

Minä en ole nyt Pattayalla... Noin 400 kilometriä Pattayalta.. ! Täällä
      on helkatin lämmin... Ilmastointi huutaa koko ajan. Mutta aurinko paistaa
      ja välistä sataa ja sirkat ja Kekko huutaa ja Pikkulinnut herättävät joka aamu,
      hätistelen niitä helvettiin huutamasta.

Olkaa iloisia, että meillä on Pattaya ja Aasia.
      Aamulla, kun herään ja ajatteln, että missä tuhlaisin taas tämän päivän
      50 euroa ja ajaisko parran ja kävisi suihussa ja miettii, että olisiko kiva
      seksikäs sänkiparta hyvä. Pattaylla tytöt huutelee baareista, hei sexy
      man ja se saa miehen mielen iloiseksi, kuten tytöt tietää jos miehet
      viheltelee. Aamu ja päivä alkaa aina ilon merkeissä.

Sitten mietin, mitä tänään söisin ja missä päivääni paistattelisin. Käviskö
      jossakin merellä tai miten olisi aamuhieronta masaatsit. Eikö elämä voisi
      Teillä jokaisella olla näin kiva? Minun on Teille ohje, että mielenterveys-
      toimiston kautta tänne pääsee parhaiten ja saa kunnon korvauksen.
      Sanotte, että nyt alkaa vitu**** tämä suomen elämä ja kurjuus ja sää ja
      ihmisten nyrpeät kyttäävät katseet. Lisäksi, kun sanotte, että Muutan
      asumaan Pattayalle siellä mielenterveystoimistossa, niin hulluna pitävät.
      No se oli se tarkoitus juuri.

Ajatelkaa, että saisitte loppuelämän nauttia lämmöstä ja iloisesta ja hyvästä
      seurasta, kivan drinkkeilyn merkeissä. Thaimaasta voitte mennä vaikka
      Cambodiaan vähäksi aikaa tai miten vain. Siellä olut 0,50 dollaria tuopit ja
      asuminen halvempaa, kuin Thaimaassa. Olisitte iloisia ja pyrkisitte tähän
      eufooriseen olotilaan ja kuten kirjoittaja, niin minun ei tarvitse enään koskaan
      tulla suomeen ja voin asua ja olla täällä Aasiassa ja nautiskella elämästä
      edellä kuvatulla tavalla ja lämmintä riittää kesät talvet. Miksi minun, siis
      pitäisi ajatella vieraan maan asioita, kun Thaimaassa ja aasiassa on minun
      asiani.

Voin kertoa, kuten veljelleni, että jos sitä kysyt, miten minulla täällä menee,
      niin voin sanoa, että minulla on täällä kaikki mitä tarvitsen. Voin ostaa
      auton tai asunnon tai moottoripyörän ja Pill*** saan jos sitä on tarvis.
      Kerroin, tuon 50 euroa kuvauksen juuri hänelle, että mieti miten sinulla
      menisi. Monella on varmaan enemmän, mutta monella varmaan vähemmän
      ja varsinkin siellä suomessa suomen hintoineen.

Juttelin, yhden tuttavan kanssa ja hän maksaa Helsingissä vuokraa 1500
      euroa kuukaudessa, kysyin, että kuuluuko siihen aamiainen ? '
      Cambdiassa oli koko hotelli vuokrattavana uima-allas baareineen 1500
      USD ja jo valmis vuokralainen joka maksaa 300 dollaria. Sinulla olisi 12
      huonetta vuokrattavana, kaksi isompaa swiittiä, no toisessa voisit asua itse.
      Rakennus on noin 10 vuotta vanha, että ei kovin huono. Elämä on sinusta
      itsestäsi kiinni ja nauti toki ja jää eläkkeelle, vaikka työkyvyttömyys ei
      sen väliä antaudu nautinnoille ja kuntoile ja pidä huolta itsestäsi.

Olkaa rakastavia ja pyydä toki tuttavia käymään kylässä Thaimaassa ja
      maksa toki heidän lentoliput ja majoitukset, että hekin voivat nauttia ja
      samalla autat heitä myös ymmärtämään, kuinka tyhmää on uhrata oma
      elämänsä, kun kerran voi siitä myös nauttia. Kyllä sinulle jää rahaa, kun
      kulut on asumisesta syömiseen 10 % suomen hinnoista. Nauttikaa
      toki elämästä. Pyydä tuttavia käymään mielenterveystoimistossa ja
      ajattelemaan vähän itseäänsäkin.

Ihmettelen, miksi tällainen kirjoitus poistettiin ja tämä on minulle
      ainakin ihan oikeaa elämää... ? Eikö totuus ja kiva enään kiinnosta?

Mutta minä tidän Pattayasta paljon, tulin sieltä just ja menen takaisin
      taas kohta... Bussilla. Kaverit tietää Baareissa baareissa siellä, että olen
      täällä. En minä ole koskaan haukkunut Pattayaa, Aina siellä on hauskaa.
      Kyllä kyllä, minulla on nyt ihan sama missä olen, minä asun täällä ja menen
      ja tulen milloin mihinkin.. Pattaya kyllä kiinnostaa kovasti, kun taas kunto
      palautuu.. Niin sitten taas. Ottakaa ja rakastakaa oikein kovasti, kuten
      kerroin tuossa... Aurinko paistaa.. Nyt on kyllä jo kohta seitsemän ja just
      hämärty. Tuolla ulkona joku laulaa ... No antaa laulaa.

Kyllä kyllä ... Minä vastaan rehellisesti, kysy pois jos ujostuttaa.
      Minä olen ainakin viihtynyt Thaimaassa ja maailmalla hyvin. En minä
      niin kuin ymmärrä, mitä te siellä kyhnäätte ja hykertelette ja hymäilette.
      Minä sanoin jo monta vuotta sitten, että muutan Thaimaahan ja nyt elän
      ja asun täällä. Täällä on kyllä muitakin suomalaisia ja osa lähtee muka
      suomeen kesksi ja palaa 6 kuukauden kuluttu... Joo joo, kun Kela pistää
      pänät, ennen asuivat koko vuoden ja kysyin kaverilta, että mihin sä nyt
      olet menossa... Mä olen muuttanut puolikssi suomeen ja puoliksi Thaimaa.

Tänään oli syömässä Tom yum sikaa pork. Löysin kivan ja hyvän ravintolan
      ja minä idiootti tilasin siihen samaan vielä sesonki hedelmä lautasen,
      No syömättä jäi hedelmät, ei mahtunut, kuin puolet oli piru** tukeva
      annos riisillä ja keitolla, ainakin tuplat mitä yleensä saa. Sanoin kaverille,
      että jos on tosi nälkä, niin mene syömään tuonne. Makso joku reilu
      5 euroa koko setti. No ei paha ei paha... Suomessa jo ne hedelmät ...H

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1083
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      847
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      783
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      529
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      294
      525
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      521
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      479
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Kalle irtisanoutui

Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin
      Orimattila
      53
      454
    Aihe