Erottaminen toisistamme alkaa.

Anonyymi

Jumala sallii väkevän eksytyksen esille tulemisen erottelemaan vuohet lampaista, toisin sanoen erottelemaan valheeseen mielistyneet niistä, jotka rakastavat Jumalaa ja Hänen sanansa totuutta.

Jumala tuomitsee kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

Jumala on alusta alkaen valinnut Herran Jeesuksen opetuslapset pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa totuuteen evankeliumin kautta, omistamaan Herran Jeesuksen Kristuksen kirkkauden.

Jos ja kun pidämme lujasti kiinni Raamatun sanan totuudesta sekä rakastamme Herra Kristusta totuudessa, niin Herra varjelee meidät eksymästä lopunajan kavaliin eksytyksiin.

Ilm. 3:10 Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

Meidänkin tulee tarkasti tutkia Jumalaa sanaa ettemme eksyisi, vaan saisimme kasvaa uskon tiellä Raamatun sanan totuuden mukaisesti Pyhän Hengen voiman ja rakkauden kautta.

Synnin haavojen tähden ihminen hyvin usein vääristää asioita eikä kykene näkemään ja erottamaan väärän ja oikean eroa. Kun keskityt Herraan Jeesukseen, niin opit erottamaan hyvän ja pahan, oikean ja väärän sekä synnin ja vanhurskauden.

Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Kristuksen rauhaa ja siunausta kanssasi.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikealle vai vasemmalle menijöihin, saat vain lisäaikaa.

      • Aika ei ole ajaton,se päättyy kun armon on ohitse,alkaa tuomio, sen jälkeen ei ole enään mahdollisutta tehdä paranusta. Kaikki kootaan valta istuimen eteen,on palkan maksun aika.


      • Paha juttu niille jotka ovat ,tarjotun pelastuksen. Epäjumalat ovat kuin tuulenhekäys,eikä heitä enään ole,mitä ihmiset luulevat olevansan jotain.
        Jeesuksen omille alkaa riemun ja ylistyken paikka,voitta on kaikessa.
        Toiset menevät häpeään,Jeesuken omat iloon.siihen joukkoon kannattaisi pyrkiä.


      • paju4 kirjoitti:

        Paha juttu niille jotka ovat ,tarjotun pelastuksen. Epäjumalat ovat kuin tuulenhekäys,eikä heitä enään ole,mitä ihmiset luulevat olevansan jotain.
        Jeesuksen omille alkaa riemun ja ylistyken paikka,voitta on kaikessa.
        Toiset menevät häpeään,Jeesuken omat iloon.siihen joukkoon kannattaisi pyrkiä.

        Jeesus, tuo kristinuskon epäjumalan kolmasosa on helposti todettavissa kokonaan ihmisen luomaksi epäjumalaksi, joten olet kusessa.

        Vieläpä julkeat täälläkin mainostaa tuota epäjumalaa - pahimmillaan joudut tuplahäpeäksesi pappien ja saarnamiesten jonoon istumaan varttitunnin välein terävälle jääpuikolle odottaessasi edellisen sulamista.


      • he-ma kirjoitti:

        Jeesus, tuo kristinuskon epäjumalan kolmasosa on helposti todettavissa kokonaan ihmisen luomaksi epäjumalaksi, joten olet kusessa.

        Vieläpä julkeat täälläkin mainostaa tuota epäjumalaa - pahimmillaan joudut tuplahäpeäksesi pappien ja saarnamiesten jonoon istumaan varttitunnin välein terävälle jääpuikolle odottaessasi edellisen sulamista.

        Valitettavasti Jeesus ei ole epäjumala,hän voi hävittä kaiken vaikka suunsa henkäysellä.


      • paju4 kirjoitti:

        Valitettavasti Jeesus ei ole epäjumala,hän voi hävittä kaiken vaikka suunsa henkäysellä.

        Et yrittänyt rukoilla jeesusepäjumalaasi minua hiljentämään?

        Kannattaisi yrittää, selviäisi sinullekin kyvyttömän epäjumalasi olemattomuus!

        Yritä edes?


      • he-ma kirjoitti:

        Et yrittänyt rukoilla jeesusepäjumalaasi minua hiljentämään?

        Kannattaisi yrittää, selviäisi sinullekin kyvyttömän epäjumalasi olemattomuus!

        Yritä edes?

        Epä jumalsi sulle mikä lienekin,minä en sellaista tunne. Jeesuken kyllä tunnen.
        Hänen käsissä on kaikki hallinta,mitä hän salli ihmiseten tekevän,mun rukous on seurakunta pysyisi kristuksen ruumiin jäsenenä,siiän on turvallista olla.


      • paju4 kirjoitti:

        Epä jumalsi sulle mikä lienekin,minä en sellaista tunne. Jeesuken kyllä tunnen.
        Hänen käsissä on kaikki hallinta,mitä hän salli ihmiseten tekevän,mun rukous on seurakunta pysyisi kristuksen ruumiin jäsenenä,siiän on turvallista olla.

        Arvatenkin olen täällä yhä todistamassa satujeesuksei kyvyttömyyttä.


      • he-ma kirjoitti:

        Arvatenkin olen täällä yhä todistamassa satujeesuksei kyvyttömyyttä.

        Satu jeesuksen kyvyttö myyden näkee,sitten viimeisleelä tuomiolla!


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Satu jeesuksen kyvyttö myyden näkee,sitten viimeisleelä tuomiolla!

        Huijausviesteistä varoitetaan, jos kyse on puutteellisesta suomenkielestä.


      • paju4 kirjoitti:

        Satu jeesuksen kyvyttö myyden näkee,sitten viimeisleelä tuomiolla!

        Arvaa jännittääkö?

        Saat kolme arvausta ja huomautan että olen yhä täällä satujeesuksesi kyvyttömyyttä ja olemattomuutta todistamassa.


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Valitettavasti Jeesus ei ole epäjumala,hän voi hävittä kaiken vaikka suunsa henkäysellä.

        Kannattaisi tehdä jotain suuhygienialle.


    • Anonyymi

      Niin on jo käynnissä, tuolla....

      http://www.suomenkristityt.foorumimme.com


      Jyvät kootaan yhteen, ja lusteet maailman / maailmallisuuden tuulet vie, ja on jo suuren osan vienytkin.

      Jeesuksen nimessä... Hänessä YHDEKSI, yhtä oleviksi ja kaikessa yhtä pitävästi, Totuudessa YKSI mielisesti, Kirstuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja ja kunniaksi, Hänen APOSTOLISIA seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Kirst.vaihtoehtoa rakentaviksi, Hänen kanssaan jo kokoamassa oleva.

      (Herätyys)

      • Anonyymi

        Rauhaa Herätyys! Haluaisin kysyä, onko siellä ylläpitäjiä vain miespuolisia, jotka johtavat sitä foorumia?

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Kristuksen rauhaa ja siunausta kanssasi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rauhaa Herätyys! Haluaisin kysyä, onko siellä ylläpitäjiä vain miespuolisia, jotka johtavat sitä foorumia?

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Kristuksen rauhaa ja siunausta kanssasi!

        Asia ei liene noin yksinkertainen.

        Vain Ukko Ylijumala puhuu ja jokainen kristinuskon epäjunalaan uskova painaa päänsä Ukon puhuessa.

        Jospa nyt luovutaan tuosta kristinuskon epäjumalasta ja odotellaan ihan kaikessa rauhassa mahdollisen, mutta toki epätodennäköisen oikean jumalan ilmiintymistä?

        Hävittävää ei ole, mutta jos oikea jumala on olemassa, on jesusianistien kohtalo oikeutetun kusinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhaa Herätyys! Haluaisin kysyä, onko siellä ylläpitäjiä vain miespuolisia, jotka johtavat sitä foorumia?

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Kristuksen rauhaa ja siunausta kanssasi!

        PÄÄTARKOITUS siellä on että edetään kaikessa kaikilta osin Raamatun UT. Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa opetusten, ohjeiden ja kehoitusten mukaisesti ja perustalta. Siihen apostolisten alkuseurakuntien, alkupeäisen tarkoituksen ja tavoitteen, kaikessa YHTENÄ Kristuksen Jeesuksen ruumisjäsenistönä täydellisyys päämääräisesti.

        Että siihen päästäisiin se edelyyttää näin Raamatun UT mukaisesti, paikkakunnittain ja alueittain, kansakuntien laajuisesti YHDEKSI, yhtä olevaksi ja kaikessa yhtä pitäviksi, Totuudessa yksi mielisesti eläviksi ja toimiviksi, Kristuksessa Jeesuksenssa osuus, Jumalan huone / talouskunnaksi järjestäytymisen / yhdistymisen.

        Jossa Herran Jeesuksen ruumis jäsenistö, hallitsee ja johtaa Raamatun UT mukaisesti. Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, kaikkia kohtaan Laillisen / Luvallisen, Totuuteen prustuvan Oikeuden mukaisella tavalla.

        Vielä ei ole ilmaantunut niitä muita Kristuksen Jeesuksen apostolisia seurakuntia rakentaviin eri virkoihin ja muihin eri palvelusten tehtäviin ja niissä avustajiksi, ym. palveluksen tehtäviin kutsutuja / armoitettuja.

        Ylläpitäjä antaa mahdollisuuden kaikkeen kaikilta osin Raamatun UT mukaiseen ja siinä edistävään, Ei ole pelkoa sellaisesta että naiset tai muut Raamatun UT opetuksia vääristelevät pääsisi valtaan ja hallitsemaan. Koska pitäydytään kaikessa Raamatun UT mukaisuuteen / Totuuteen, ja sen, Itse Lähteeseen, Kristukseen Jeesukseen. Jonka kirkkaudeksi ja kunniaksi eläviksi ja toimiviksi olemme Hänen jäseninään kutsuttuja.

        Kokoajan kuitenkin niitä muita kutsuttuja / armoitettuja perääkuuutellleen / etsitään.

        Herran Jeesuksen nimessä, näin tiedoksi valistaen. (Herätyys)


      • Anonyymi

        ... siis hiljenen sieltä ..

        - siskonne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... siis hiljenen sieltä ..

        - siskonne

        Siis tarkoitat, mitä? Sieltä kysyvä.

        (Herätyys)


      • Anonyymi

        "Naisena", hiljenen sieltä, uudelta foorumilta.
        Tätä, tarkoitin, että naisena saamme koko ajan kokea olevamme "syntisiä", emme saa kuulua seurakuntaan tai ainakin vaieta sieltä. Tämä on tullut minulle usein vastaan. Ja nyt tässä kun tämä etsivä" etsii foorumia ilman naisia.
        Joten minun läsnäoloni siellä estää hänen foorumille tulon ja siksi teen tilaa ja poistun. Minulla kyllä riittää työ sarkaa, siitä ei ole pulaa, päin vastoin.
        Mutta tuo etsivä" tarvitsee enemmän tuolla foorumilla oloa kuin minä.
        Minä en lähde käymään valtataisteluja.
        Minä saan Herralta uneni ja näkyni, ne ovat minun armolahjani ja leiviskäni ja niitä en jätä käyttämättä kenekään ihmisen takia.
        Siunausta sinne uuteen foorumiin.

        - sinetti sisko


      • Anonyymi

        Jeesus antoi lähetyskäskyn meille kaikille ja sitä olen toteuttanut.
        Hän myös sanoi Matt.10:ssä ohjeeksi:

        11. Ja mihin kaupunkiin tai kylään te tulettekin, tiedustelkaa, kuka siellä on arvollinen, ja jääkää hänen luokseen, kunnes sieltä lähdette.
        12. Ja tullessanne taloon tervehtikää sitä.
        13. Ja jos talo on arvollinen, tulkoon sille teidän rauhanne; mutta jos se ei ole arvollinen, palatkoon teidän rauhanne teille takaisin.
        14. Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne.


      • Anonyymi

        Tämä foorumia "etsivä", sanoi naisia liian tunteikkaaksi, ehkäpä vielä syyttäen",
        Mutta mitä Raamattu sanoo Rakkaudesta, joka on minun yksi vahvimmista kutsumuksistani, ja sen on minulle myös Herra osoittanut ja sitä olen totettanut ja toteutan:

        Ensimmäinen kirje korinttilaisille 13
        1. Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
        2. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
        3. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
        4. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
        5. ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
        6. ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
        7. kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
        8. Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.
        9. Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.
        10. Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.
        11. Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.
        12. Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.
        13. Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PÄÄTARKOITUS siellä on että edetään kaikessa kaikilta osin Raamatun UT. Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa opetusten, ohjeiden ja kehoitusten mukaisesti ja perustalta. Siihen apostolisten alkuseurakuntien, alkupeäisen tarkoituksen ja tavoitteen, kaikessa YHTENÄ Kristuksen Jeesuksen ruumisjäsenistönä täydellisyys päämääräisesti.

        Että siihen päästäisiin se edelyyttää näin Raamatun UT mukaisesti, paikkakunnittain ja alueittain, kansakuntien laajuisesti YHDEKSI, yhtä olevaksi ja kaikessa yhtä pitäviksi, Totuudessa yksi mielisesti eläviksi ja toimiviksi, Kristuksessa Jeesuksenssa osuus, Jumalan huone / talouskunnaksi järjestäytymisen / yhdistymisen.

        Jossa Herran Jeesuksen ruumis jäsenistö, hallitsee ja johtaa Raamatun UT mukaisesti. Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, kaikkia kohtaan Laillisen / Luvallisen, Totuuteen prustuvan Oikeuden mukaisella tavalla.

        Vielä ei ole ilmaantunut niitä muita Kristuksen Jeesuksen apostolisia seurakuntia rakentaviin eri virkoihin ja muihin eri palvelusten tehtäviin ja niissä avustajiksi, ym. palveluksen tehtäviin kutsutuja / armoitettuja.

        Ylläpitäjä antaa mahdollisuuden kaikkeen kaikilta osin Raamatun UT mukaiseen ja siinä edistävään, Ei ole pelkoa sellaisesta että naiset tai muut Raamatun UT opetuksia vääristelevät pääsisi valtaan ja hallitsemaan. Koska pitäydytään kaikessa Raamatun UT mukaisuuteen / Totuuteen, ja sen, Itse Lähteeseen, Kristukseen Jeesukseen. Jonka kirkkaudeksi ja kunniaksi eläviksi ja toimiviksi olemme Hänen jäseninään kutsuttuja.

        Kokoajan kuitenkin niitä muita kutsuttuja / armoitettuja perääkuuutellleen / etsitään.

        Herran Jeesuksen nimessä, näin tiedoksi valistaen. (Herätyys)

        "Ylläpitäjä antaa mahdollisuuden kaikkeen kaikilta osin Raamatun UT mukaiseen ja siinä edistävään, Ei ole pelkoa sellaisesta että naiset tai muut Raamatun UT opetuksia vääristelevät pääsisi valtaan ja hallitsemaan. Koska pitäydytään kaikessa Raamatun UT mukaisuuteen / Totuuteen, ja sen, Itse Lähteeseen, Kristukseen Jeesukseen. Jonka kirkkaudeksi ja kunniaksi eläviksi ja toimiviksi olemme Hänen jäseninään kutsuttuja."

        No jo on törkeää tekstiä. Miksi tällä palstalla suvaitaan tuollaisia rasistisia kommentteja?


      • Anonyymi

        Minä annan Jeesus Kristus sydämessäni tämän anteeksi, mutta jatkan matkaani tällä uskoni tiellä, sinne uuteen mihin Jeesus minut johdattaa.
        Hänen on elämäni suunnitelma ja Hänen tahdossa tahdon elää ja kulkea, en ihmisten. En elä enää minä, vaan Kristus minussa.

        - sinetti sisko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PÄÄTARKOITUS siellä on että edetään kaikessa kaikilta osin Raamatun UT. Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa opetusten, ohjeiden ja kehoitusten mukaisesti ja perustalta. Siihen apostolisten alkuseurakuntien, alkupeäisen tarkoituksen ja tavoitteen, kaikessa YHTENÄ Kristuksen Jeesuksen ruumisjäsenistönä täydellisyys päämääräisesti.

        Että siihen päästäisiin se edelyyttää näin Raamatun UT mukaisesti, paikkakunnittain ja alueittain, kansakuntien laajuisesti YHDEKSI, yhtä olevaksi ja kaikessa yhtä pitäviksi, Totuudessa yksi mielisesti eläviksi ja toimiviksi, Kristuksessa Jeesuksenssa osuus, Jumalan huone / talouskunnaksi järjestäytymisen / yhdistymisen.

        Jossa Herran Jeesuksen ruumis jäsenistö, hallitsee ja johtaa Raamatun UT mukaisesti. Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, kaikkia kohtaan Laillisen / Luvallisen, Totuuteen prustuvan Oikeuden mukaisella tavalla.

        Vielä ei ole ilmaantunut niitä muita Kristuksen Jeesuksen apostolisia seurakuntia rakentaviin eri virkoihin ja muihin eri palvelusten tehtäviin ja niissä avustajiksi, ym. palveluksen tehtäviin kutsutuja / armoitettuja.

        Ylläpitäjä antaa mahdollisuuden kaikkeen kaikilta osin Raamatun UT mukaiseen ja siinä edistävään, Ei ole pelkoa sellaisesta että naiset tai muut Raamatun UT opetuksia vääristelevät pääsisi valtaan ja hallitsemaan. Koska pitäydytään kaikessa Raamatun UT mukaisuuteen / Totuuteen, ja sen, Itse Lähteeseen, Kristukseen Jeesukseen. Jonka kirkkaudeksi ja kunniaksi eläviksi ja toimiviksi olemme Hänen jäseninään kutsuttuja.

        Kokoajan kuitenkin niitä muita kutsuttuja / armoitettuja perääkuuutellleen / etsitään.

        Herran Jeesuksen nimessä, näin tiedoksi valistaen. (Herätyys)

        Anteeksi, en ole vähään aikaan käynyt täällä keskustelupalstassa. Kiitos vastauksestasi, Herätyys!

        On päivänselvää Raamatun opetuksen mukaan, että Jumala asettaa miespuolisia kaitsemaan seurakuntaa ja se on johtamisen tehtävä, joka kuuluu vain miehille ja johtaminen on roolitehtävä, mutta nainen saa tokihan osallistua seurakunnan yhteiseen rakentumiseen armolahjan mukaan ja se ei ole johtaminen.

        Koska se ei ole seurakuntavirka, vaan armolahja seurakunnan yhteiseksi rakentumiseksi, kuten Paavali kirjoitti seurakunnan työntekijästä, joka oli nainen ja hänestä oli apua, eli kyse on avustamisesta, se ei kuitenkin tarkoita johtamista.

        Jumalan asettama alamaisuus on seurakunnan erittäin tärkeä totuuden pylväs ja ilman siitä seurakunta ei ole suorassa yhteydessä Jumalan kanssa ja seurakunta on luopumistilassa pois Jumalan yhteydestä.

        Huom, Raamatun mukainen alamaisuus ei tarkoita alistumista toisten tahtoon, kuten toiset ymmärtävät sen väärin.

        Käsittääkseni alamaisuus johtaa usein yhdeksi yhdistämiseen ja olemiseen - Kristuksessa.

        Se on Herran tahdonmukaista, - ei meidän tahtoomme alistuta, vaan Herran tahtoon, jonka mukaan yhdeksi yhdistäminen ja oleminen alamaisuuden kautta toteutuu (onnistuu parhaiten).

        Raamattu ei ole vajavainen, vaan täydellinen täydentävä Herran ilmoitus, jossa ei ole yhtäkään naisia koskevaa johtamista.

        Raamattu osoittaa, että esimerkiksi opettaminen kuuluu miehille, niin Raamatusta löytyy varoittava kohta, joka on tarkoitettu miespuolisille veljille, jos he pyrkivät ruveta opettajiksi, niin se kohta varoittaa heitä ankarammasta tuomiosta heitä kohtaan.

        Jaak. 3:1 Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.

        Ja löytyy vain opettaminen naisten kohdalla, kuten Kol. 3:16.

        Kol. 3:16 Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.

        Tuo jae ei puhu Sanan opettamisesta suoraan, vaan hengellisistä lauluista, kiitoslauluista ja psalmeista.

        Tämä osoittaa, että jakeessa ei puhuta SANAN opetustehtävästä, kuten seurakunnan vanhimpien tehtävänä. Raamatusta ei ole kuitenkin yhtään löytynyt sellainen opetus, joka voisi tukea siitä opetusta, jonka mukaan nainen voisi johtaa seurakuntaa, voisi toimia kaitsijana ja opettajana seurakunnassa vallitsevasti.

        Kyse on Jumalan asettamista järjestyksistä, jonka siunaus virtaa seurakunnan keskelle ja se tuo myös seurakunnalle herätystä.

        Mutta jos ne asettamat järjestykset käännetään ylösalaisin, niin seurakunnalle tuodaan riivaajien sielullista viisautta, riivaajien hedelmää ja valheherätystä. Se olisi eksynyt pois Jumalan yhteydestä ja olisi luopumistilassa. Se olisi kauhistus!

        Vielä siitä alamaisuudesta, josta saa väärinymmärretyn opetuksen, että nainen olisi alempiarvoinen.

        Raamatusta ei löytynyt mitään opetusta, että nainen olisi alempiarvoinen. Raamatun mukaan Jumala on asettanut miehen ja naisen tasa-arvoisuuden.

        Miksi Jumala on asettanut ne tehtävät vain miehille? Koska kyse on Jumalan asettamista järjestyksistä, kun mies ei ole alkuisin vaimosta, vaan vaimo miehestä; eikä mies luotu vaimoa varten, vaan vaimo miestä varten ja siksi Kristus on seurakunnan pää ja Kristuksen pää on itse Jumala.

        1Kor. 11:3 Mutta minä tahdon, että te tiedätte sen, että Kristus on jokaisen miehen pää ja että mies on vaimon pää ja että Jumala on Kristuksen pää.

        Oli huolestuttavaa havaita, että muutamat naiset seurakunnassa nousivat ja ottivat itselleen ohjat saatuaan valheellista ilmoitusta, että se olisi muka Herrasta ja he käyttäytyvät sillä tavalla, että heillä olisi Jumalan kutsumus ja asetus miesten tehtävään. Se tietää kovempaa tuomiota.

        1Tim. 2:9 ja että naiset ovat säädyllisessä asussa ja kaunistavat itseään vaatimattomasti ja siveästi, eivät tukkalaitteilla, kullalla, helmillä eivätkä kalliilla vaatteilla.

        10 vaan hyvillä teoilla, niin kuin sopii naisille, jotka tunnustautuvat jumalaapelkääviksi.

        11 Naisen tulee oppia hiljaisuudessa, kaikessa alistuvana.

        12 Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän vallitsee miestä, vaan hänen tulee elää hiljaisuudessa.

        13 Luotiinhan Aadam ensin ja sitten Eeva,

        14 eikä Aadamia petetty, vaan nainen joutui petetyksi ja lankesi rikkomukseen.

        15 Lasten synnyttäjänä hän kuitenkin pelastuu, jos hän pysyy uskossa, rakkaudessa ja pyhityksessä eläen siveästi. RK

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Kristuksen rauhaa ja siunausta kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä foorumia "etsivä", sanoi naisia liian tunteikkaaksi, ehkäpä vielä syyttäen",
        Mutta mitä Raamattu sanoo Rakkaudesta, joka on minun yksi vahvimmista kutsumuksistani, ja sen on minulle myös Herra osoittanut ja sitä olen totettanut ja toteutan:

        Ensimmäinen kirje korinttilaisille 13
        1. Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
        2. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
        3. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
        4. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
        5. ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
        6. ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
        7. kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
        8. Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.
        9. Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.
        10. Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.
        11. Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.
        12. Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.
        13. Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.

        Jos ei toimi Raamatun mukaan, siitä tulee sielullinen rakkaus. Sen pitäisi osata erottaa, mikä ja milloin olisi jumalallinen ja veljellinen rakkaus ja mikä ja milloin olisi sielullinen rakkaus.

        Raamattu puhuu lopunajan rakkauden kylmentymisestä, joka tulee siitä sielullisesta rakkaudesta ja sielulliset uskovat vaeltavat siinä sielullisessa rakkaudessa, muttei ota vastaan rakkautta totuuteen.

        Totuus on se ainoa asia, jonka kautta varjeltuu rakkauden kylmentymiseltä ja sielulliselta rakkaudelta. Siksi ilman totuutta rakkaus on sielullinen. Se ei ole 1Kor. 13 luvun mukainen rakkaus.

        Toivoisin, ettet vääristäisi kirjoitustani. Jos sinulla on jotain epäselvää kirjoituksestani, niin yhteisymmärryksen kannalta olisi hyvä kysyä ensin, ettet käsittäisi minua väärin eikä sinulla olisi vääränlainen kuva minusta.

        Raamatun Kristus on Herra ja Jumala. Kristuksen rauhaa ja siunausta kanssasi.


    • Anonyymi

      Siis tekele on Jumala. Ps.8:6 Ja kuitenkin sinä teit, hänestä lähes jumal'olennon.....Sananl.8:22. Hebr.2:7. 2:9. Ja Raamatun mukaan Jumalalla on kuolemattomuus. 1Tim.6:16

    • Anonyymi

      Jeesus on tie, totuus ja elämä, ei ole muuta tietä Jumalan luokse.

      • Anonyymi

        Hyvä varoitus, kannatta siis vältellä koko jeesusta. Onneksi siis riski on pieni.


    • Anonyymi

      Eksytyksiä on ollut aina paikallisesti kaikkialla. Nyt olemme tiedonsiirron ansiosta toisenlaisessa tilanteessa. Olemme saaneet jo näyttöjä, jossa demokraattisessa yhteiskunnassa lainsäädännön kautta tapahtuu hitaasti totuuden alasajoa. Siinä seulonta tulee monelle huomaamattomana "normaalina."

    • Ei vielä voida erotella, koska Immanuel oppii itsekin erottamaan oikean väärästä vasta sitten kun Syyria ja Samaria ovat tuhoutuneet. Vielä hän sallii esim. sianlihan syönnin ja kaikenlaisia muita laittomia tapoja. Mutta on ilmeistä, että vuoden 3000 jKr jälkeen se, joka viettelee syömään vääriä ruokia on ilmeinen viettelijä myöskin.

      Viimeisellä tuomiolla joka lienee joskus vuoden 4000 jKr jälkeen tuo erottelu on mahdollista.

      Ehkä ennen viimeistä tuomiota on Dan. 7:7-12 tuomioistuimien asettaminen. Neljäs peto joutuu vaikeuksiin? Mutta tätäkään emme voi varmuudella tietää sillä Kristus sovitti maailman ja Isän keskenään niin, että voi olla mahdollista, että TOSIAAN AINOA KRITEERI TUOMIOLLE ON SIINÄ KUKA ANTOI RUOKAA, VAATETTA, KÄVI VANKILASSA YMS. Ehkä neljäs peto, joka saattaa olla Ottomaanien valtakunta selviää pelkällä säikähdyksellä. Siinä tapauksessa Vanha Testamentti on mitätöity Uuden testamentin tieltä ja Kristus ja suhtautuminen häneen on ainoa kriteeri.

      Itse olen Vanhan Testamentin kannalla ja luulen sen myös käyvän toteen ja siinä saattaa olla suuri erehtymisen paikka. Kristus tosin sanoi tulleensa täyttämään lain ja profeetat, mutta Paavali, Apollos ja Pietari saattoivat olla eri mieltä ja varsinkin Paavali, joka tuli pelastamaan jopa pyhän hengen pilkkaajia ja aivan syntisistä suurimpia. Paavalin puolue saattaa olla jo kukistanut Kristuksen puolueen näkökannat aikapäiviä sitten.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe