Elämä antaa, elämä vie ..

✍️ •••
Tähdenmerkit ja kuun sijainti taivaalla ..
Käytetty kahvinporo kupis ja macigakortit ..
Taikuus ja shamaani loitsut ..
Puhuva peili ja syljeskely oikean olan yli ..
Puhumatta suolasta oven edessä ja tikkaitten alta kävelystä ..
Kaikki ne kertoo meistä, miten kuu ja aurinko ei tapaa,
vaikka sama maata kiertää.
Kaipuu minulla on suunnaton ..
Missä me ollaan huomenna?
Tyhmä on kysymys .. Tiedän kyllä minä myös vastauksen!
Meistä ei saa tulla mitään, koska kohtalo ei anna siihen lupa ..

Niin yhä silti kaipaan sinua tosi paljon.
Olet minulle rakas (M)ussukka ♡
Muista se AINA 😍

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvän illan jatkoa .. Hänelle (M) .. 🖐️

• Mielenkiintoinen teksti jonka oot kirjoittanut. Vähän lohdutonkin... 😥

Täällä pyhäillan pyykinpesut ennen työviikon alkua. Ois pitänyt tehdä paperihommiakin mutta lykkäsin huomiseen. Aina ei jaksa.

Mukavaa iltaa sulle. Vastasin kun huomasin tullessani sinut ja tuli tunne, että yksinäisyys on monilla meistä sydämessä. Joskin muitakin tunteita ja ajatuksia on. 🤚

🐅

• Sinulla on kiirettä piisannut!
      Ihanan ahkera olet ollut .. Paperihommia .. Sunnuntai on vapaa päivä !!
      (Kuvittelen tilanteen silmieni eteeni) -👕👖👔👙👘👗- Pyykinpesu .. 😁

Sana *kiirus* pitää ihmisen mieleen aisoissa, epämiellyttäviä ajatukset ovat vaikka hetkeksi poissa.
      Yksinäisyys .. Tekniikka korvaa ihmiset (kännykät, iPad, tietokoneet ym.)
      Ihmiset eivät osaa enää kommunikoida keskenään .. 🙄
      Siihen se on menossa ..

• Anonyymi

Siltä se kyllä tuntuu. Aika turhalta tuntuu edes kiinnostua kenestäkään kaverinakaan, kun ei kenelläkään tunnu olevan aikaa sen verran edes että yhteyttä ottaisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Siltä se kyllä tuntuu. Aika turhalta tuntuu edes kiinnostua kenestäkään kaverinakaan, kun ei kenelläkään tunnu olevan aikaa sen verran edes että yhteyttä ottaisi.

Näin on .. 🙁
        Yritän pitää huolen siinä, että *ihminen* korvaa minulla kännykät ja koneet ..
        Ihminen on tärkeä ja elävä olento täällä maailmassa, eikä mikään tekniikka!

• Pyykinpesu on normisettiä.
      Kone siinä on se ahkerin😊
      Pyrin pyhittämään lepopäivän, joskus on vaan tehtävä juttuja...

Työ on yksinäistä. Välillä elämäkin.
      Siitä syystä ihmissuhteet ja ystävät ovat merkittäviä. Pyrin vaalimaan niitä aina.
      Kasvokkain. Tärkeintä on vuorovaikutus ja yhteys toiseen. Ihmistä ei voi mikään kone korvata... 🧡

Mulla on aivot narikkaan sarja menossa.
      Ykkösen rikossarja Arne Dahl...

🐅

• En halua, että koet yksinäisyyden tunnetta, sinulla on jo paljon työkavereita ja perhe, tuttuja, ystäviä! 🙁
        Myös minä .. (vaikka en ole sinulle kukaan) ..

Todellakin, ihmisille ja just kasvokkain pitää löytää aika, että suhteet ei kärsisi, ei enempää. 👫

• Anonyymi
        Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:

En halua, että koet yksinäisyyden tunnetta, sinulla on jo paljon työkavereita ja perhe, tuttuja, ystäviä! 🙁

Todellakin, ihmisille ja just kasvokkain pitää löytää aika, että suhteet ei kärsisi, ei enempää. 👫

Kun ikää tulee lisää sitä aikaa olisi hyvä viettää mahdollisimman paljon yhdessä, kun emme koskaan tiedä milloin täältä lähdemme.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun ikää tulee lisää sitä aikaa olisi hyvä viettää mahdollisimman paljon yhdessä, kun emme koskaan tiedä milloin täältä lähdemme.

Hänen kanssa kyllä olisi hyvä viettää paljon aikaa .. Mutta reaali on toinen 🙂
        Jos kuolema tulisi, niin, minua ei pidättele täällä maailmassa enää mikään, voisin jättää tämän maailman heti.
        Olen nähnyt tarpeeksi tätä elämä .. 🤔

• Anonyymi
        Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:

En halua, että koet yksinäisyyden tunnetta, sinulla on jo paljon työkavereita ja perhe, tuttuja, ystäviä! 🙁

Toisen yksinäisyyden tunnetta on vaikea poistaa. Tiedäthän sen... On minulla työkamuja ja ystäviä ym. Perhetilannettani en tänne avaa.

Minusta on tuntunut hyvältä kirjoittaa sinulle. Kuin vanhalle ystävälle tai tutulle.
        Oon kiukutellutkin sulle luottaen että kestäisit sen... 😢 Pahoittelen niitä kiukkuja.

Toivon ettet vähättele itseäsi.
        Sinä osaat kirjoittaa kauniisti silloin kun haluat kirjoittaa niin.

🐅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisen yksinäisyyden tunnetta on vaikea poistaa. Tiedäthän sen... On minulla työkamuja ja ystäviä ym. Perhetilannettani en tänne avaa.

Minusta on tuntunut hyvältä kirjoittaa sinulle. Kuin vanhalle ystävälle tai tutulle.
        Oon kiukutellutkin sulle luottaen että kestäisit sen... 😢 Pahoittelen niitä kiukkuja.

🐅

Tää oli tigrutoivottaa.
        🐅

• Anonyymi kirjoitti:

🐅

Kiukuttelu .. 🤔
        Heh .. ne eivät tee mitään hyvää kenellekään, siitä vaan pahoittaa mieleen, mutta jos opin ja annan asian olla .. hmm .. se on vielä työn alle! 😁

Mä en halua kirjoittaa kauniisti, haluan että sielu olisi kaunis .. 🙂

• Vielä hyvän yön toivotus.

Kuihtuu kesäinen maa kuului Harju&Pöntiseltä... Rauli Baddingin biisi...

Kauniita unia
      🐅

• Nuku hyvin!
        Minullakin on aamulla aikainen herätys ja kuntosali .. ☀️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      213
      4063
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3129
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      259
      1834
    4. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      37
      1165
    5. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      1
      1165
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      143
      1030
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      84
      768
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      725
    9. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      176