USKOKA HYVÄT IHMISET ETTÄ ALLAH ON AINOT JUMALA EIKÄ OLE MUITÄ JUMALAA PAITSI HÄNET !!!!
ISLAM ON USKONTO JOKA ALLAH JULISTI MUHAMEDIN KAUTTA KAIKKILLE IHMISILLE!!!!!
ISLAM NIIN KUIN USKONTO KUNNIOTAA KAIKKIA IHMISIA EIKÄ SAA VIHATA KETÄÄ,ITSEPUOLUSTUS ON SALLITU ELIKÄ JIHAD!!!!
(En näe mitää syytä miksi te jotkut vihaisitte muslimeja,muslimit vaan puolustavat eikä ne hyökää ketää, ettekö huoma että USA meinaa putsata ISLAMIN uskontoa, mutt se ei kyllä onnistu koskaan, koska ALLAH on SUURIN)
ALLAH ON AINOT JUMALA
9
545
Vastaukset
- valkokaulus
Puhu mielummisn Allahista kun tarkoitat tätä muslimien pyhää "kuu-ukkoa", mihin he uskovat. Ei ole soveliasta sotkea häntä raamatun kaikkivaltiaaseen Jumalaan, taivaan ja maan luojaan, meidän herraamme, joka sikisi pyhästä hengestä, syntyi neitsyt Mariasta, kärsi Pontius Pilatuksen aikana, ristiinnaulittiin jne. (tämän koraanikin tunnustaa).
Islam on varhaiskristillisten ja juutalaisten pyhien tekstien pohjalta kopioitu ja muokattu harhaoppi, mikä perustuu paranoidisen Muhamedin hallusinaatioihin... ja mikä on häntä avustaneiden pyhien huiputtajien toimesta saatettu tekstimuotoon ja koraaniksi. - Vishnu
Vishnu ja SHIVA ON KAIKKEIN KOVIN JUMALISTA!MIKSEI MUSLIMIT USKO ETTÄ MAAPALLO ON PYÖREÄ,EI LITTEÄ!!!
- henkka_669
kaikkein kovin on pohjolan Thor!!! Siitä on oma pyhä sarjakuvakin mikä kertoo hänen pyhästä oikeudenmukaisuudesta!!! Thor on suuri älä pidä muita jumalia tai hän ampuu 1500 gigavoltin jännitteen kaikkien epäuskoisten anssiin:-)
- MINÄ_ITSE
HYVÄT IHMISET
KUR'AN ON JULISETTU EIKÄ OLE KIRJOITETTU EIKÄ KOPIOITTU !!!!!!!!!!!!!!!
LUKEKAA ENSIN JA SITEN VASTA KIRJOITELKA !!!!!- Kalevalaan
Tututu sine kalevalan ennenku tuli täni inkuttamahan Se on myö julistettuna!IKKUISESTI
- akpari
allu ON ANNAALISTA
- Fakta
on feikki ja Muhammed oli pedofiili, joka narutti pahasti kamelikansaa.
- pekka
"ISLAM NIIN KUIN USKONTO KUNNIOTAA KAIKKIA IHMISIA EIKÄ SAA VIHATA KETÄÄ,ITSEPUOLUSTUS ON SALLITU ELIKÄ JIHAD!!!! "
Siis nythän taidat puhua raamatusta etkä koraanista..
Raamatussa sanotaan että kaikkia tulisi kunnioittaa ja rakastaa jopa vihollisia.
Koraanissa taas käsketään tappamaan vääräuskoisia ja kiduttamaan jos eivät käänny tai katkaisemaan pään miekalla.
Tässä sinulle vertailuksi hieman koraanin ja raamatun jakeita:
27: Mutta teille, jotka kuulette, minä sanon: rakastakaa vihollisianne, tehkää hyvää niille, jotka teitä vihaavat,
6:28 siunatkaa niitä, jotka teitä kiroavat, rukoilkaa niiden edestä, jotka teitä parjaavat.
6:29 Jos joku lyö sinua poskelle, tarjoa hänelle toinenkin, ja jos joku ottaa sinulta vaipan, älä häneltä kiellä ihokastasikaan.
6:30 Anna jokaiselle, joka sinulta anoo, äläkä vaadi takaisin siltä, joka sinun omaasi ottaa.
6:31 Ja niinkuin te tahdotte ihmisten teille tekevän, niin tehkää tekin heille.
6:32 Ja jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mitä kiitosta teille siitä tulee? Rakastavathan syntisetkin niitä, jotka heitä rakastavat.
6:33 Ja jos teette hyvää niille, jotka teille hyvää tekevät, mitä kiitosta teille siitä tulee? Niinhän syntisetkin tekevät.
6:34 Ja jos te lainaatte niille, joilta toivotte saavanne takaisin, mitä kiitosta teille siitä tulee? Syntisetkin lainaavat syntisille saadakseen saman verran takaisin.
6:35 Vaan rakastakaa vihollisianne ja tehkää hyvää ja lainatkaa, toivomatta saavanne mitään takaisin; niin teidän palkkanne on oleva suuri, ja te tulette Korkeimman lapsiksi, sillä hän on hyvä kiittämättömille ja pahoille.
6:36 Olkaa armahtavaiset, niinkuin teidän Isänne on armahtavainen.
JA koraanissa:
194. Rauhoitettu kuukausi kostetaan (sen rikkojille) rauhoitetulla kuukaudella ja pyhitetyt paikat vastaavilla. ja jos joku ryhtyy sotaan teitä vastaan, niin ahdistakaa häntä samalla tavalla, kuin hän ahdisti teitä. Täyttäkää velvollisuutenne Jumalaa kohtaan ja tietäkää, että Jumala on niiden kanssa, jotka karttavat pahaa.( suura 2:194)
12. Muista, kuinka Herrasi julisti enkeleille: »Olen kanssanne; tukekaa siis niitä, jotka uskovat. Täytän pian uskottomien sydämet pelolla; silloin hakatkaa poikki heidän kaulansa ja heidän kaikki sormensa.» (suura 8:12)
60. Ja varustakaa (muslimit) heitä vastaan niin suuri sotavoima ja hyvin ravittuja ratsuja kuin vain voitte, säikyttääksenne siten sekä Jumalan vastustajat että omat vihollisenne ja myöskin muut, joita ette tunne, mutta jotka Jumala tuntee. Ja mitä kulutattekin Jumalan tiellä ja asialla, se korvataan teille täydelleen, eikä teille tule mitään vääryyttä tapahtumaan.( suura:8:60)
Nämähän eroavat kuin yö ja päivä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu755814Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274927Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett193034- 1792437
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1922127- 172076
- 1031511
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3191316- 721222
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171176