BUK on hieno ohjus

Anonyymi

Sillä tulee alas isommatkin koneet. Btw Ukraina oli syyllinen MH17 tuhoon kun ei sulkenutilmatilaa sisällissotatoimialueella.

38

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Venäläisillä bukeilla ei osu kuin jättikokoisiin matkustaja koneisiin ja silloinkin, kun ne lentävät suoraan suunniteltua reittiä pitkin.

      Venäjä ampui koneen alas ja tappoi satoja siviili ihmisiä.

    • Anonyymi

      Hieno ohjus mutta MH-17 ammuttiin ilmasta ilmaan ohjuksella alas.
      Pankaapa muistiin, juttu paljastetaan aikanaan.

      • Anonyymi

        maataistelukoneella?


      • Anonyymi

        Sekin olisi mahdollista, mutta syyllistyi ainoastaan konetykillä viimeistelyyn.
        Ohjus ammuttiin etäämmältä.


      • Esitä pitäviä todisteita väittämäsi tueksi.


    • Anonyymi

      Kas kun ei tullut alas hallitulla räjäytyspurulla kuten WTC....venäläiset oli vetäneet langat ja räjähdyspanoksia nokasta pyrstöön mitkä sitten räjäytettiin alkaen nokasta.

      • Anonyymi

        Älä sekaannu asioihin, joista et ymmärrä hölkäsen pölläystä.

        Kaikki kolme tornia otettiin maahan hallitusti räjähteillä, on liikaa sinun aivoillesi, älä edes yritä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sekaannu asioihin, joista et ymmärrä hölkäsen pölläystä.

        Kaikki kolme tornia otettiin maahan hallitusti räjähteillä, on liikaa sinun aivoillesi, älä edes yritä.

        Tiedän paremmin kuin Sinä koska ystäväni Mahmud teki panostuksen.
        Venä...usa maksoi hyvin rubli..dollareita.


    • Anonyymi

      Onko foliohattu laitettu taas liian kireälle?

      • Anonyymi

        Rommelin kaali pehmenee kaiken aikaa, mutta sokea usko säilyy?


      • Anonyymi

        Alaskan yliopiston insinööritieteiden laitoksen tutkijaryhmä, jota johtaa rakennusinsinööri Leroy Hulsey, on julkistanut viimeistelyä vailla olevan tutkimusraportin WTC 7:n tuhosta. WTC 7 oli kolmas 11.9.2001 tuhoutunut, 174 metriä korkea pilvenpiirtäjä, jonka viralliseksi tuhosyyksi todettiin — vuosien aikana vaihdelleiden hypoteesien jälkeen — tavanomaiset tulipalot.

        Hulseyn tutkijaryhmän tehtävä oli selvittää, pitääkö virallinen selitys paikkansa. Neljä vuotta kestäneessä tutkimuksessa käytettiin tietokonemallinnusta, joka pohjautui pilvenpiirtäjän alkuperäisiin rakennuspiirustuksiin.

        Kysymys ei siis ole mistään foliohattuteorioista, vaan tieteellisistä näytöistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alaskan yliopiston insinööritieteiden laitoksen tutkijaryhmä, jota johtaa rakennusinsinööri Leroy Hulsey, on julkistanut viimeistelyä vailla olevan tutkimusraportin WTC 7:n tuhosta. WTC 7 oli kolmas 11.9.2001 tuhoutunut, 174 metriä korkea pilvenpiirtäjä, jonka viralliseksi tuhosyyksi todettiin — vuosien aikana vaihdelleiden hypoteesien jälkeen — tavanomaiset tulipalot.

        Hulseyn tutkijaryhmän tehtävä oli selvittää, pitääkö virallinen selitys paikkansa. Neljä vuotta kestäneessä tutkimuksessa käytettiin tietokonemallinnusta, joka pohjautui pilvenpiirtäjän alkuperäisiin rakennuspiirustuksiin.

        Kysymys ei siis ole mistään foliohattuteorioista, vaan tieteellisistä näytöistä.

        Äläpä rommeli kehtaa. Koko tutkimus on julkaistu vain foliohattuporukan sivuilla, ei yliopiston.


    • Anonyymi

      Nato Tiltu:
      "Venäläisillä bukeilla ei osu kuin jättikokoisiin matkustaja koneisiin ja silloinkin, kun ne lentävät suoraan suunniteltua reittiä pitkin."

      Itse ohjuksen ei tarvitse osua kohteeseen, mutta on suotavaa että kauempana räjähtäneestä ohjuksesta edes osa sen sirpaleista osuu kohteeseen ja sitä kautta pudottaa sen.

      Joitain IT-ohjuksia voidaan ampua esim meritorjunnassa ns, "jäykkänä", jolloin ne läpäisevät esim kohteen kyljen ja räjähtävät vasta laivan sisällä.

      • sopii miettiä miten esim buk ohjuksen elektroniikka kykenisi läpäisemään sotalaivan panssarin... juu, ei pysty.

        ohjuksen keula on höttöä joka ei läpäise terästä eli ohjus räjähtää viimeistään taistelukärjen pintakosketuksessa, panssaroinnin pinnalla.


      • Anonyymi
        sotilaspassi kirjoitti:

        sopii miettiä miten esim buk ohjuksen elektroniikka kykenisi läpäisemään sotalaivan panssarin... juu, ei pysty.

        ohjuksen keula on höttöä joka ei läpäise terästä eli ohjus räjähtää viimeistään taistelukärjen pintakosketuksessa, panssaroinnin pinnalla.

        Olkapääohjusten keula on höttöä.

        Sullon kuitenki tekniikan tieroissas aukkoja 1/2 x m x v.² ? Opetteles poika ohjustekniikkaa lisää. (Ei wikipediasta)

        Niin ja käytä oikeaa koulutushaaramerkkiä jos oikeista ohjuksista puhut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkapääohjusten keula on höttöä.

        Sullon kuitenki tekniikan tieroissas aukkoja 1/2 x m x v.² ? Opetteles poika ohjustekniikkaa lisää. (Ei wikipediasta)

        Niin ja käytä oikeaa koulutushaaramerkkiä jos oikeista ohjuksista puhut.

        Teidän tiltujen toiminnalle hämmästyy kerta toisensa jälkeen, vaikka luulee jo kaiken nähneensä. Yritätkö ihan tosissasi tuollaista keinoa? "Olkapääohjusten keula" - voi hyvänen aika.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olkapääohjusten keula on höttöä.

        Sullon kuitenki tekniikan tieroissas aukkoja 1/2 x m x v.² ? Opetteles poika ohjustekniikkaa lisää. (Ei wikipediasta)

        Niin ja käytä oikeaa koulutushaaramerkkiä jos oikeista ohjuksista puhut.

        Älä lässytä pask@@, luokaton TROLLI.

        Yhdelläkään IT-ohjuksella ei upoteta lasikuituista soutuvenettä suurempaa merialusta.
        Iskuenergian kaavalla ei ole tässä tapauksessa mitään tekoa. Voit sit laskeskella jälkikäteen, vammojes perusteella, mikä oli energiamäärä, jahka tulet tajuhis ... teholla.

        IMHO.


      • 44.Div kirjoitti:

        Älä lässytä pask@@, luokaton TROLLI.

        Yhdelläkään IT-ohjuksella ei upoteta lasikuituista soutuvenettä suurempaa merialusta.
        Iskuenergian kaavalla ei ole tässä tapauksessa mitään tekoa. Voit sit laskeskella jälkikäteen, vammojes perusteella, mikä oli energiamäärä, jahka tulet tajuhis ... teholla.

        IMHO.

        B- toisekseen .... Nimim. Sotilaspassin käyttämä koulutushaaran tunnus on juurikin oikea, l. IT-ohjusmies. Tämäkin asia vaan on täysin aukoton FAK-TA.


        IMHO.


    • Anonyymi

      Venäjä pääsee jälleen kerran syytettyjen penkille vaikeroimaan. Selitykset on samaa tasoa palstan Tiltujen kanssa.

    • BUK ohjuksen heikkous tulee esille hävittäjän kokoisissa ja sitä pienemmissä kohteissa. Tarvitaan kaksi ohjusta per kohde jotta pudotuksesta saadaan riittävän varma.

      • Anonyymi

        Älä jaksa esittää ohjus asiantuntijaa. Käytät väärää koulutushaara merkkiäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä jaksa esittää ohjus asiantuntijaa. Käytät väärää koulutushaara merkkiäkin.

        En minä esitä mitään.
        Enkä ole asiantuntija, harrasteena vain perehtynyt jonkin verran.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä jaksa esittää ohjus asiantuntijaa. Käytät väärää koulutushaara merkkiäkin.

        "Älä jaksa esittää ohjus asiantuntijaa. Käytät väärää koulutushaara merkkiäkin."

        Pidä sinä, stnan toistaitoinen marakatti se lärvis rutussa ........

        IMHO.


    • Anonyymi

      Suomi teki tyhmän päätöksen kun luopui USAn painostuksesta BUK-ohjuksista. Mutta se nyt vaan oli yksi kokoomusaikakauden kämmeistä Suomen politiikassa.

      • BUK-kissanpieruraketitshkien siirtäminen museoon, YYA-p@skareliikkeinä oli TÄYSIN OIKEA PÄÄTÖS.
        Tilalle hankittiin ajanmukaisempaa ja tehokkaampaa kalustoa l. AIM-120 AMRAAM (NASAMS FIN II), joka myös kuuluu HN-koneen aseistukseen ... ja on myös F-35 koneiden pää ohjusase.

        IMHO.


    • Anonyymi

      Ei BUK-ohjuksella lentokonetta saa alas mitenkä ryssänromuilla niihän te natottajat itse väitätte.

      • Anonyymi

        Kyllä sillä näköjään pystyy siviilejä murhaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sillä näköjään pystyy siviilejä murhaamaan.

        Ovatko Patriot ohjukset siis venäläisohjuksista modifioituja romuja, kun niillä ei saa edes dronea alas?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko Patriot ohjukset siis venäläisohjuksista modifioituja romuja, kun niillä ei saa edes dronea alas?

        Ei ole tarkoitettu dronejen vastatoimeksi, vaan taktisten ohjusten ... vdun IDIOOTTI!.

        IMHO.


    • Anonyymi

      Halpis drone kyykyttää jenkkien eliitti ohjus kaluston. Saudit osti paskaa koko rahalla.

      Vaikuttaisi siis siltä, että patriot ohjus on tehty jossain halpamaassa. Mistä halvimmalla saadaan?

    • Anonyymi

      Hienoa, Leijonat! Venäjä kaatui Karjala-turnauksen avauksessa.

      Tuo luo uskoa omaan puolustukseen.

      • Anonyymi

        Punakone hyytyi kun Putin siirtyi kiekkoilemaan.
        Ei edes Chuck Norris olisi halvaannuttanut venäläisiä pahemmin.


    • Anonyymi

      Kyllä bukilla on paremmat torjuntaprosentit kuin patriotilla ja netissä oli video jossa näytettiin kun vanhimmatkin bukmallit pystyi pudottamaan pilvissä lentäneet droonit kertalaakilla kaikki egyptin ilmatorjuntaharjoituksessa venäläisten kanssa.

      • Anonyymi

        Bukilla on paremmat prosentit matkustajakoneissa, ei muuten.

        Jaa, päivä jota venäläiset odottavat lähestyy eli Haagin oikeudenkäynti.Heheeee
        Voi sitä rysäpöksyn sätkimistä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bukilla on paremmat prosentit matkustajakoneissa, ei muuten.

        Jaa, päivä jota venäläiset odottavat lähestyy eli Haagin oikeudenkäynti.Heheeee
        Voi sitä rysäpöksyn sätkimistä....

        Matkustajakone on bukille helppo nakki mutta ei sillä niitä ammuta koska tekniikka ilmoittaa millä korkeudella kone lentää. Haagin oikeus lähestyy ja siinä trollin natonahkaiset housut kiristyy kun Hollanti on ruvennut tutkimaan Ukrainan osuutta pudotukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkustajakone on bukille helppo nakki mutta ei sillä niitä ammuta koska tekniikka ilmoittaa millä korkeudella kone lentää. Haagin oikeus lähestyy ja siinä trollin natonahkaiset housut kiristyy kun Hollanti on ruvennut tutkimaan Ukrainan osuutta pudotukseen.

        Buk ja ryssät ne yhteen soppii huomenna ne viedäään pussaus koppiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buk ja ryssät ne yhteen soppii huomenna ne viedäään pussaus koppiin

        Ei ne oikein sovi yhteen eikä ainakaan pussauskoppiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buk ja ryssät ne yhteen soppii huomenna ne viedäään pussaus koppiin

        Meinaat varmaan BUKkakekoppiin?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe