P234: Machoilin taas hieman salilla

Olin salilla tunti-pari sitten ja samaan aikaan salilla oli 2 naista ja toinen hieman hiljainen mies. Tai sellaisen kiltin ja kunnollisen oloinen. Juttelin tän miehen kanssa kyllä ihan normaaleista asioista small talkia.

Kun radiosta tuli Bryan Adamsin Heaven, sanoin toiselle naiselle että harvemmin coverit ovat parempia kuin alkuperäinen biisi ja kerroin pitäväni eurodance-tyylisestä coverista mikä siitä on tehty. Nainen oli samaa mieltä ja nauroi että noin rauhallinen biisi kun soi illalla niin ei oikein motivoi treeniä 😄

Kaikilla meillä oli ilmeisesti hieman epäselvyyksiä salin aukioloajasta. Paikalle tuli siivooja, harvinaisen ärsyttävä eläkeikää lähestyvä harppu, ja huusi pää punaisena että sali menee kiinni klo 21 ja sillä siisti. Kello oli vissiin noin 21.15. Luulin että klo 21 on viimeinen ajankohta kun saa leimata itsensä sisälle. Hän oli myöskin lukinnut jonkun oven, jonka takana on pukuhuoneet ja esim. mun tavarat. Totesi jotenkin että voi voi, jos ette tunne kelloa. Kysyin kovalla äänellä että jäänkö mä tähän salin aulaan yöksi ja tuleeko hän sitten varmasti tasan aamukuudelta avaamaan välioven. Kiroilin samalla ääneen. Nainen päästi mut pitkin hampain pukuhuoneeseen, mutta ei antanut käydä pesulla. Lähtiessäni sanoin hänelle että "sä olet muuten se sama joka nillitti kesällä äidilleni että kengät jalassa ei saa mennä tietyn rajan yli". Akka raivosi naama punaisena että "säännöt on sääntöjä ja kengät jätetään aulaan!!!" Sanoin että äitini ei varmaan koskaan tarvitse enää tänne tulla likastamaan lattioita, mutta hommaappa tulevaisuutta ajatellen aulaan sellanen tuoli missä voi vaihtaa kengät. Lähdin pois tuohtuneena ja samalla nämä kaksi naista ja tämä hiljainen mies seurasivat tilannetta sivusta.

Mitään ei tapahtunut, eikä todennäköisesti tapahdukaan, mutta just tällä tavalla kannattaa käyttäytyä jos haluaa naisten kiinnostuvan. Mekastaa, vi**uilla, tuijottaa kuin Ott Tänak kuten joku palstalainen tänne postaa jatkuvasti jne.

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja painotan että en koe mitään voittajafiilistä siitä, että mun kokoinen hieman vihaisesti käyttäytyvä mies saa jonkun ullataalasmaan joustamaan. Kyse oli lähinnä siitä miten asiansa ilmaisee. En mä lähtenyt näiden naisten silmien alla anelemaan että "voisitko hei päästää mut takaisin pukuhuoneeseen jooko?" vaan päätin järjestää ihan kunnon shown ja muistuttaa tilanteesta kun hän sai äitini itkemään loppukesästä.

      Ja tässä tullaan taas siihen että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Siivooja olisi ihan yhtä hyvin voinut tulla salille ja muotoilla asiansa vaikkapa näin että "salin pitäisi olla ysiltä tyhjänä, että jos teillä on jotain kamppeita niin käykää tyhjentämässä kaapit". Eikä niin päin että lähtökohtaisesti lukitsee ovia ja vertauskuvallisesti tulee luuta kädessä ajamaan porukkaa ulos.

      • Mielestäni hyvin toimittu sulta, koska kyllä niistä aukioloajoista pitäisi ilmoittaa selkeästi mm. netissä, ulko-ovella, ilmoitustaululla jne. Vielä kun siivoojan asenne on noin vittumainen maksavia asiakkaita kohtaan, niin silloin kyllä mun mielestä sellaisille saakin sanoa mahdollisimman loukkaavasti päin naamaa.

        Mä kyllä vaihtaisin sun tilanteessa jo salia tai ainakin laittaisin tonne salille negatiivista asiakaspalautetta tosta siivoojan toiminnasta/käytöksestä. Uskoisin että varmasti he sulle tohon myös vastaisivat ja voisit ehkä hyvällä säkällä saada sieltä vaikka jotain pientä hyvitystäkin, kuten vaikka mm. vapaalippuja, pari ilmaista salikäyntiä tms. Miten sitten siellä salilla onkaan se maksupuoli hoidettuna?

        Pitää myöntää, että oon itsekin toiminut aina saman tyylisesti, jos tollaisia vastaavanlaisia tilanteita on tullut elämässä joskus eteen. Mielestäni maksavia asiakkaita täyty kunnioittaa, eikä heitä voi kohdella ihan miten tahansa. Ei edes silloin, jos itsellä sattuu olemaan paska päivä, kuten tolla siivoojalla ilmeisestikin oli.

        Ei kyllä ravintolassakaan menisi läpi tollainen, ettei aukioloajoista ilmoitettaisi riittävän hyvin ja jos maksavia asiakkaita alettaisiin ajamaan ulos kesken ruokailun. Vielä jos asenne olisi tollainen, että heidät kirjaimellisesti ajettaisiin vihaisesti pihalle välittämättä edes siitä, että onko kaikki saaneet vaatteensa ja tavaransa mukaan.

        Varmaan joku Liljanlaakson Timppa olisi sun tilanteessa vaan voivotellut ja lähtenyt nöyrästi ovesta ulos ja hakenut tavaransa pukarista sitten joskus seuraavana päivänä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Mielestäni hyvin toimittu sulta, koska kyllä niistä aukioloajoista pitäisi ilmoittaa selkeästi mm. netissä, ulko-ovella, ilmoitustaululla jne. Vielä kun siivoojan asenne on noin vittumainen maksavia asiakkaita kohtaan, niin silloin kyllä mun mielestä sellaisille saakin sanoa mahdollisimman loukkaavasti päin naamaa.

        Mä kyllä vaihtaisin sun tilanteessa jo salia tai ainakin laittaisin tonne salille negatiivista asiakaspalautetta tosta siivoojan toiminnasta/käytöksestä. Uskoisin että varmasti he sulle tohon myös vastaisivat ja voisit ehkä hyvällä säkällä saada sieltä vaikka jotain pientä hyvitystäkin, kuten vaikka mm. vapaalippuja, pari ilmaista salikäyntiä tms. Miten sitten siellä salilla onkaan se maksupuoli hoidettuna?

        Pitää myöntää, että oon itsekin toiminut aina saman tyylisesti, jos tollaisia vastaavanlaisia tilanteita on tullut elämässä joskus eteen. Mielestäni maksavia asiakkaita täyty kunnioittaa, eikä heitä voi kohdella ihan miten tahansa. Ei edes silloin, jos itsellä sattuu olemaan paska päivä, kuten tolla siivoojalla ilmeisestikin oli.

        Ei kyllä ravintolassakaan menisi läpi tollainen, ettei aukioloajoista ilmoitettaisi riittävän hyvin ja jos maksavia asiakkaita alettaisiin ajamaan ulos kesken ruokailun. Vielä jos asenne olisi tollainen, että heidät kirjaimellisesti ajettaisiin vihaisesti pihalle välittämättä edes siitä, että onko kaikki saaneet vaatteensa ja tavaransa mukaan.

        Varmaan joku Liljanlaakson Timppa olisi sun tilanteessa vaan voivotellut ja lähtenyt nöyrästi ovesta ulos ja hakenut tavaransa pukarista sitten joskus seuraavana päivänä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        No tuo Paattisten aluetalon sali on yleensä tosi rauhallinen paikka ja myös aika edullinen ja ihan tässä lähistöllä, niin en mä yhden työhönsä kettuuntuneen siivoojan takia mieluusti lähtisi vaihtamaan salia. Muutenkin oli tarkoitus käydä aiemmin illalla salilla, mutta pääsi käymään niin että iltapäivällä pieni rasittuneiden silmien lepuutus muuttuikin 4,5h päiväuniksi 🙈 Luultavasti ensi viikolla saan lasit. Varsinkin jos ajaa autoa hämärässä niin on perillä on aina pakko hetkeksi sulkea silmät ja lepuuttaa niitä. Tällä kertaa tosiaan nukahdin 😄

        Vaikka mä yrittäjänä teenkin työjuttuja, niin mussa elää aina pieni demari sisällä. Väistämättä tulee mieleen että jos perjantai-iltana hieman yli ysiltä kaupungin siivooja raivoaa asiakkaille, niin onko silloin buukattu liikaa töitä yhdelle ihmiselle 🤔 Ilmiöitä tehokkuusyhteiskunnasta.

        Jaa-a, tiedä sitten mitä Liljalaakson Timppa olisi vastaavassa tilanteessa tehnyt, mutta tämä mies joka oli salilla, ilmeisesti asui aika lähellä ja hänellä oli aulassa vain ulkokengät. Ja vaikea sanoa miten hän olisi asiansa ilmaissut, jos olisi ollut tavaroita pukuhuoneessa.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        No tuo Paattisten aluetalon sali on yleensä tosi rauhallinen paikka ja myös aika edullinen ja ihan tässä lähistöllä, niin en mä yhden työhönsä kettuuntuneen siivoojan takia mieluusti lähtisi vaihtamaan salia. Muutenkin oli tarkoitus käydä aiemmin illalla salilla, mutta pääsi käymään niin että iltapäivällä pieni rasittuneiden silmien lepuutus muuttuikin 4,5h päiväuniksi 🙈 Luultavasti ensi viikolla saan lasit. Varsinkin jos ajaa autoa hämärässä niin on perillä on aina pakko hetkeksi sulkea silmät ja lepuuttaa niitä. Tällä kertaa tosiaan nukahdin 😄

        Vaikka mä yrittäjänä teenkin työjuttuja, niin mussa elää aina pieni demari sisällä. Väistämättä tulee mieleen että jos perjantai-iltana hieman yli ysiltä kaupungin siivooja raivoaa asiakkaille, niin onko silloin buukattu liikaa töitä yhdelle ihmiselle 🤔 Ilmiöitä tehokkuusyhteiskunnasta.

        Jaa-a, tiedä sitten mitä Liljalaakson Timppa olisi vastaavassa tilanteessa tehnyt, mutta tämä mies joka oli salilla, ilmeisesti asui aika lähellä ja hänellä oli aulassa vain ulkokengät. Ja vaikea sanoa miten hän olisi asiansa ilmaissut, jos olisi ollut tavaroita pukuhuoneessa.

        Kyllähän sinä tiedät mitä ”timppa” olisi ” tehnyt”kun kyse on omasta mielikuvitusystävästäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sinä tiedät mitä ”timppa” olisi ” tehnyt”kun kyse on omasta mielikuvitusystävästäsi.

        No eipä se Peris voi mitenkään tietää Timpan tekemisiä ja hänen ajatuksiaan, kun eipä Peris ole mitenkään Timpasta vastuussa. Hän nyt vaan tuntee Timpan jollain tavalla tämänkin palstan kautta ja sattuvat morjestamaan jos Prismassa törmäävät. Se taitaakin olla yleisin paikka, jossa Peris on Timpan nähnyt:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        No eipä se Peris voi mitenkään tietää Timpan tekemisiä ja hänen ajatuksiaan, kun eipä Peris ole mitenkään Timpasta vastuussa. Hän nyt vaan tuntee Timpan jollain tavalla tämänkin palstan kautta ja sattuvat morjestamaan jos Prismassa törmäävät. Se taitaakin olla yleisin paikka, jossa Peris on Timpan nähnyt:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Niin eipä liity Liljalaakson Timppa muhun muuten kuin että olemme toisinaan palstalla väitelleet esimerkiksi CO2-päästöistä, vaimon menneisyyden hyväksymisestä jne. Ja aina välillä hän tosiaan tulee vastaan Länsikeskuksen tai Myllyn Prismassa :)


    • Anonyymi

      Äiteen poika 😄

      • Öö? 🙄

        Jos loppukesästä pohjavedet oli niin matalalla että kaivo oli käytännössä tyhjä, äiti ei päässyt kaupungin saunapalvelun autoon (olisko ollut Citroen Jumper pikkubussi), mutta pääsi jotenkuten Fiestan etupenkille ja salin suihkuun kerran-pari viikossa. Ja tämä harppu aukoi päätään että kengät jalassa ei saa mennä pukuhuoneeseen asti, mutta aulassa ei myöskään ollut kunnon tuoleja missä riisua kenkiä.

        Siinä tilanteessa äitini alkoi itkemään ja taisin jo silloin jotain vi**uilla kyseiselle siivoojalle tai ehkä sanoin vain lyhyesti että pää kiinni. Yleensä mulla on hyvät sosiaaliset taidot ja työssäni olen kohdannut monenmoista tyyppiä, mutta tän siivoojan kanssa ei kemiat vain kertakaikkiaan kohtaa.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Öö? 🙄

        Jos loppukesästä pohjavedet oli niin matalalla että kaivo oli käytännössä tyhjä, äiti ei päässyt kaupungin saunapalvelun autoon (olisko ollut Citroen Jumper pikkubussi), mutta pääsi jotenkuten Fiestan etupenkille ja salin suihkuun kerran-pari viikossa. Ja tämä harppu aukoi päätään että kengät jalassa ei saa mennä pukuhuoneeseen asti, mutta aulassa ei myöskään ollut kunnon tuoleja missä riisua kenkiä.

        Siinä tilanteessa äitini alkoi itkemään ja taisin jo silloin jotain vi**uilla kyseiselle siivoojalle tai ehkä sanoin vain lyhyesti että pää kiinni. Yleensä mulla on hyvät sosiaaliset taidot ja työssäni olen kohdannut monenmoista tyyppiä, mutta tän siivoojan kanssa ei kemiat vain kertakaikkiaan kohtaa.

        Kun muistaa, kuinka törkeitä ja ilkeämielisiä postauksia vuosien varrella olet äidistäsi tänne julkaissut, niin ihmettelen, ettet ole vain mielissäsi, jos joku henkilö saa äitisi itkemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun muistaa, kuinka törkeitä ja ilkeämielisiä postauksia vuosien varrella olet äidistäsi tänne julkaissut, niin ihmettelen, ettet ole vain mielissäsi, jos joku henkilö saa äitisi itkemään.

        Hyvin sanottu. Peris on todella tekipyhä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun muistaa, kuinka törkeitä ja ilkeämielisiä postauksia vuosien varrella olet äidistäsi tänne julkaissut, niin ihmettelen, ettet ole vain mielissäsi, jos joku henkilö saa äitisi itkemään.

        Tunnetkohan sä ätmi käsitteitä anteeksipyyntö tai empatia? Äitini ei ollut tosiaankaan mitenkään ylpeä siitä paljonko hän aiheutti taloudellista vahinkoa, ja toisaalta miksi mä jaksaisin vihoitella vanhalle sairaalle ihmiselle. Ei se tuo mitään takaisin.

        Meidän välit oli välillä aika kireät, mutta tällä hetkellä se on ihan se ja sama mitä hänestä ajattelee tai sanoo. Mä haluan muistaa hänestä esim. viime loppukesän illat kun poljin vähän kaasua Fiestaan sorateillä ja äiti nauroi pelkääjän paikalla. Tai likipitäen voitti kaverini Forza Motorsportissa.


    • Anonyymi

      No olipa kurppa nainen joka ei ymmärrä että pitää treenata. Käyn salilla joka on auki 05.00-23.00 aikana ja muuna aikana hälytys menee päälle mutta ehtii siinä illallakin treenata ja ei ole siivoojia koska salin omistajat tulee aina aamulla siivoomaan itse ettei mitään ongelmia ole. 7 vuotta samalla salilla, aika hiljaiinen sali jossa samat naamat tulee tutuksi, myös muutama nainen ja yks nainen joka juttelee mulle ja kerrtoi että olen kehittynyt kovasti.

      Joskus alkuaikoina nostelin penkistä jotain 60 kg pari toistoo ja nyt 80 kg 17 toistoo mutta ei sen välii. Käyn salilla vaan ajan kuluksi ja sen kerroin naiselle joka sanoi että treenissä kehittyy mutta ei se mulle tärkeetä ole vaan ajan kuluksi koska töitä en ole saanut. Nainen kuitenkin kyseli treeneistä ja kerroin että nopeeta treenii isoimmilla painoilla jos pienemmissä painoissa toistoja jaksaa enemmän kun yleensä niin kai siinä kehittyy.

    • Anonyymi

      Hyi erittäin vastenmielistä! Lyrica känneissä oleva romu kauppias poju ärhentelee asialliselle siivojalle. Toivotaan että siellä joku MIES näyttää tällaiselle jaguar pojulle kaapin paikan!

      Kyllä se on niin että yleensä säännöt on sääntöjä ja tällaiset liikoja itsestään luulevat ihmiset rikkovat niitä yhteisiä sääntöjä! Mutta onneksi näille ärhenteleville varsoille löytyy hyvinkin äkkiä ajajat :D :D :D

      • Anonyymi

        Kieltämättä näkemisen arvoinen tilanne kun peris Lyricoissaan raivoaa siivoojalle ja muut asiakkaat kokevat myötähäpeää. Mutta sopii ihan kuvioon että tällainen tyyppi ihailee Naccia, Nacci on tavallaan ihan pikkutekijä etc. etc.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä näkemisen arvoinen tilanne kun peris Lyricoissaan raivoaa siivoojalle ja muut asiakkaat kokevat myötähäpeää. Mutta sopii ihan kuvioon että tällainen tyyppi ihailee Naccia, Nacci on tavallaan ihan pikkutekijä etc. etc.

        Peris kuvittelee niiden naisten ihailleen hänen räyhäämistään, mutta myötähäpeä on kyllä todennäköisempi vaihtoehto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Peris kuvittelee niiden naisten ihailleen hänen räyhäämistään, mutta myötähäpeä on kyllä todennäköisempi vaihtoehto.

        Eiköhän tämä siivooja eniten saanut myötähäpeää osakseen omalla käytöksellään.

        Sinänsä muuten mielenkiintoinen kommentti, kun yleensähän palstalla moititaan kuinka huonosti käyttäytyvät miehet, "p*skat", kiinnostavat naisia, mutta kiltit ja kunnolliset seinäruusut jäävät ilman. Mutta sitten jos periksellä joskus kiehahtaa, niin se on myötähäpeällistä? 🙄

        Palsta suorastaan tulvii "jännämies teki tai sanoi naiselle sitä ja tätä" -aloituksia jos vaikka jossain on joku artikkeli jostain välikohtauksesta. Tosin tämä sanaharkka nyt ei uutiskynnystä ylitä 😂 Mutta noin niinku ajatuksen tasolla.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Eiköhän tämä siivooja eniten saanut myötähäpeää osakseen omalla käytöksellään.

        Sinänsä muuten mielenkiintoinen kommentti, kun yleensähän palstalla moititaan kuinka huonosti käyttäytyvät miehet, "p*skat", kiinnostavat naisia, mutta kiltit ja kunnolliset seinäruusut jäävät ilman. Mutta sitten jos periksellä joskus kiehahtaa, niin se on myötähäpeällistä? 🙄

        Palsta suorastaan tulvii "jännämies teki tai sanoi naiselle sitä ja tätä" -aloituksia jos vaikka jossain on joku artikkeli jostain välikohtauksesta. Tosin tämä sanaharkka nyt ei uutiskynnystä ylitä 😂 Mutta noin niinku ajatuksen tasolla.

        Tmisakki pistää palstan tulvimaan moisia aloituksia.

        White trash-porukka tietysti huonokäytöksisiä räyhääjiä ihaileekin. Siitä saammekin hyvän käsityksen minkälaisten naisten huomiota ätmit kaipaavat.


    • Anonyymi

      Peris ei ole jännämies vainka kuinka yrittää. Se haisee ätmille sadan kilometrin päähän.

      • En mä ole suoranaisesti väittänytkään olevani jännämies. Ja painotan että jos tällainen 27-ikäinen, noin 185cm ja 90kg keijukainen ilmaisee suuttumuksensa äänekkäästi siivoojalle, niin eipä se ole mikään voitonpäivän aihe.

        Mutta nimenomaan se, miten asiansa ilmaisee. Ihan varmasti olisin saanut Hiacen ja kotiavaimet käteeni pyytämällä kauniisti, mutta jos sivustalla on pari mun ikäistä naista niin päätin tosiaan nostaa metelin enkä anella.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        En mä ole suoranaisesti väittänytkään olevani jännämies. Ja painotan että jos tällainen 27-ikäinen, noin 185cm ja 90kg keijukainen ilmaisee suuttumuksensa äänekkäästi siivoojalle, niin eipä se ole mikään voitonpäivän aihe.

        Mutta nimenomaan se, miten asiansa ilmaisee. Ihan varmasti olisin saanut Hiacen ja kotiavaimet käteeni pyytämällä kauniisti, mutta jos sivustalla on pari mun ikäistä naista niin päätin tosiaan nostaa metelin enkä anella.

        Voivoi, olet edelleen lihonut 😟 90 kg on kyllä liikaa 27 vuotiaalle. Itse arvostan hoikkia miehiä. T. N32


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voivoi, olet edelleen lihonut 😟 90 kg on kyllä liikaa 27 vuotiaalle. Itse arvostan hoikkia miehiä. T. N32

        Jos tykkäät hoikista miehistä niin se suotakoon sulle. Ei maailmasta miehet lopu.

        Mulla tosiaan paino nousi, sittemmin laski ja nousi taas takaisin kun aloin käymään salilla. Kuvan laatu on mitä on, kun puhelimeni maksoi uutena noin 90e helmikuussa 2017. Mutta tämä on otettu marraskuun alussa: https://aijaa.com/P1PgEJ


      • peris234 kirjoitti:

        Jos tykkäät hoikista miehistä niin se suotakoon sulle. Ei maailmasta miehet lopu.

        Mulla tosiaan paino nousi, sittemmin laski ja nousi taas takaisin kun aloin käymään salilla. Kuvan laatu on mitä on, kun puhelimeni maksoi uutena noin 90e helmikuussa 2017. Mutta tämä on otettu marraskuun alussa: https://aijaa.com/P1PgEJ

        Tuskin sä lihonut oot, sillä ei se 90kg ole vielä hirveän paljoa sun pituiselle miehelle, varsinkaan jos se on ihan salilla tullutta lihasmassaa. Pitäisi itselleni hommata paristot vaakaan, että näkisin tarkemman painon. Veikkaisin sen kuitenkin olevan edelleenkin n. 72-75kg. Oon tosin sua lyhempikin, joten mulle se 90kg olisi jo melko paljon.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Jos tykkäät hoikista miehistä niin se suotakoon sulle. Ei maailmasta miehet lopu.

        Mulla tosiaan paino nousi, sittemmin laski ja nousi taas takaisin kun aloin käymään salilla. Kuvan laatu on mitä on, kun puhelimeni maksoi uutena noin 90e helmikuussa 2017. Mutta tämä on otettu marraskuun alussa: https://aijaa.com/P1PgEJ

        Vähän on tosiaan rasvaa kertynyt kroppaasi. Nuorissa miehissä, sinun ikäisissä siis, on parasta just hoikkuus, litteä vatsa ja poikamainen olemus. Paksuniskasedät ei kiinnosta.


      • Anonyymi

        Joo, papparaiset ei kyllä iske, yök.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, papparaiset ei kyllä iske, yök.

        Sanoisin perikselle, et 10 kg pois, niin vois olla ihan sexy. Vaikka ketodieetti päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän on tosiaan rasvaa kertynyt kroppaasi. Nuorissa miehissä, sinun ikäisissä siis, on parasta just hoikkuus, litteä vatsa ja poikamainen olemus. Paksuniskasedät ei kiinnosta.

        Hah, peris pistäisi 90% palstan ätmeistä nurin niskaperseotteella :D Hyvä juttu silti että aggressiot jää tuohon huutelun tasolle


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        En mä ole suoranaisesti väittänytkään olevani jännämies. Ja painotan että jos tällainen 27-ikäinen, noin 185cm ja 90kg keijukainen ilmaisee suuttumuksensa äänekkäästi siivoojalle, niin eipä se ole mikään voitonpäivän aihe.

        Mutta nimenomaan se, miten asiansa ilmaisee. Ihan varmasti olisin saanut Hiacen ja kotiavaimet käteeni pyytämällä kauniisti, mutta jos sivustalla on pari mun ikäistä naista niin päätin tosiaan nostaa metelin enkä anella.

        Sä siis edelleen kuvittelet naisten ihailevan sitä, että 185cm ja 90kg mies käy räyhäämään itseään fyysisesti heikommalle ihmiselle. Olisit räyhännyt tasaveroiselle henkilölle, niin ne naisetkin voisivat tuntea jotain muuta, kuin halveksuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voivoi, olet edelleen lihonut 😟 90 kg on kyllä liikaa 27 vuotiaalle. Itse arvostan hoikkia miehiä. T. N32

        Voi voi, ätmiparka yrittää esiintyä naisena. Säälittävää.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Jos tykkäät hoikista miehistä niin se suotakoon sulle. Ei maailmasta miehet lopu.

        Mulla tosiaan paino nousi, sittemmin laski ja nousi taas takaisin kun aloin käymään salilla. Kuvan laatu on mitä on, kun puhelimeni maksoi uutena noin 90e helmikuussa 2017. Mutta tämä on otettu marraskuun alussa: https://aijaa.com/P1PgEJ

        Musta toi näyttää talosaunan pukuhuoneelta 😄 ja eikö Periksen pitänyt olla noin 50v tai kenen kuva tämä nyt tällä kertaa on? 😏


    • Anonyymi

      Salilla on aina pari kaunista naista joille voi jutella. Edellinen panoni oli salilta, kävin monta vuotta mut nyt oon ollu 8kk pois salilta. Tammikuus voin alkaa käymään taas salilla.

    • Anonyymi

      90 kiloa läskiä niin onhan se läskikeijukainen.

      Lihasta ei periksen treeni metodeilla ainakaan synny että se painon nousu on ihan läskiä vaan.

    • Anonyymi

      Näin periksen treenaamassa niin tuntu nykyttelevän vajailla painoilla niitä pakkoja. Ranskalaisia punnerruksia teki mutkatangolla 1.25 kiloset molemmilla päillä jousilukot

      Joka sarjan välissä alko puheripuli tuntemattomille kaikista random aiheista ja aika pian sen tunnistaakin että kemikaalit siellä pään sisällä puhuu :)))))

      • Anonyymi

        vaarallinen yhdistelmä...kemikaalit ja kosteat purut...siinä saattaa mennä maton hapsut äkkiarvaamatta sekaisin...miettisin missä treenaan tai ainakin kenen kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaarallinen yhdistelmä...kemikaalit ja kosteat purut...siinä saattaa mennä maton hapsut äkkiarvaamatta sekaisin...miettisin missä treenaan tai ainakin kenen kanssa

        Nimenomaan kosteat purut on periksellä päässä. Jo syntymässä kastuneet pahemman kerran :D :D :D


    • peris234

      Aloin taas miettimään että miksi ihmeessä jaan näitä sattumuksia palstalla kun ne ymmärretään, tai halutaan tarkoituksella ymmärtää väärin.

      En ole missään vaiheessa väittänytkään olevani mikään fitness-tason mies enkä ole jaksanut kauheasti tuijottaa vaakaa. Enemmänkin olen ollut tyytyväinen siihen että salilla tulokset ovat nousseet, tosin monesti ne nousee alkuun nopeasti ja sitten tulee sellainen suvantovaihe.

      Eikä siihen perjantaiseen pieneen suuttumukseen ole enää oikeastaan mitään lisättävää. Tai ehkä sen verran, että jos salilla oli kaksi naista ja kaksi miestä niin enköhän mä jäänyt meistä kahdesta miehestä paremmin mieleen. Enkä mä tiedä vaikka molemmat naiset olisivat naimisissa, en mä heitä suoranaisesti iskenyt, mut ei se myöskään voi olla täysin sattumaakaan miten mulla on viimeisen kuluneen vuoden aikana onnistanut naisasioissa. Siitähän se kenkä puristaa monella palstalaisella.

      • Anonyymi

        Mitähän se tulosten nousu mahtaa olla. Et varmaan muuten ymmärrä sitäkään, miten koneissa taljasysteemit jakaa painopakan vastuksen 2/3 osaan tai puoleen :D :D


      • Anonyymi

        Myönteisessä mielessä olisit jäänyt niiden naisten mieleen, jos olisit käyttäytynyt fiksusti.

        Nyt et ainakaan ihailua herättänyt, kun osoitit olevasi samalla tasolla huonokäytöksisen siivoojan kanssa, tai oikeastaan alemmalla tasolla, kun rupesit itseäsi heikommalle uhittelemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän se tulosten nousu mahtaa olla. Et varmaan muuten ymmärrä sitäkään, miten koneissa taljasysteemit jakaa painopakan vastuksen 2/3 osaan tai puoleen :D :D

        No ihan sitä että kesään verrattuna on voinut laittaa enemmän painoa mitä liikuttaa. Ja sen tiedän että laitteiden ja vapaiden painojen massoja ei voi automaattisesti verrata keskenään.

        Kaikkien ei toki työn tai asumismuodon vuoksi tarvitse tehdä näitä juttuja, mutta hymähdin äsken että monikohan huutelija on koskaan kaatanut isoa puuta ja tehnyt klapeja kirveellä, tai irrottanut auton moottoreita ilman moottorinnostinta. Toki terve aikuinen mies näihin kykenee, mutta otetaan keskiverto palstaätmi ja annetaan työkalut käteen ja otetaan popcornit esiin 😂


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        No ihan sitä että kesään verrattuna on voinut laittaa enemmän painoa mitä liikuttaa. Ja sen tiedän että laitteiden ja vapaiden painojen massoja ei voi automaattisesti verrata keskenään.

        Kaikkien ei toki työn tai asumismuodon vuoksi tarvitse tehdä näitä juttuja, mutta hymähdin äsken että monikohan huutelija on koskaan kaatanut isoa puuta ja tehnyt klapeja kirveellä, tai irrottanut auton moottoreita ilman moottorinnostinta. Toki terve aikuinen mies näihin kykenee, mutta otetaan keskiverto palstaätmi ja annetaan työkalut käteen ja otetaan popcornit esiin 😂

        "mutta hymähdin äsken että monikohan huutelija on koskaan kaatanut isoa puuta ja tehnyt klapeja kirveellä, tai irrottanut auton moottoreita ilman moottorinnostinta. Toki terve aikuinen mies näihin kykenee, mutta otetaan keskiverto palstaätmi ja annetaan työkalut käteen ja otetaan popcornit esiin 😂"

        Hyvin harva. Moottorisahan ja kirveen käyttöä ainakin pitäisi olla vahtimassa. Muuten tulee vahinkoja.


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        No ihan sitä että kesään verrattuna on voinut laittaa enemmän painoa mitä liikuttaa. Ja sen tiedän että laitteiden ja vapaiden painojen massoja ei voi automaattisesti verrata keskenään.

        Kaikkien ei toki työn tai asumismuodon vuoksi tarvitse tehdä näitä juttuja, mutta hymähdin äsken että monikohan huutelija on koskaan kaatanut isoa puuta ja tehnyt klapeja kirveellä, tai irrottanut auton moottoreita ilman moottorinnostinta. Toki terve aikuinen mies näihin kykenee, mutta otetaan keskiverto palstaätmi ja annetaan työkalut käteen ja otetaan popcornit esiin 😂

        Taas saa hävetä.

        t. Arja


      • Anonyymi

        Eipä noihin juttuihisi oikein voi uskoa, taitavat olla ne naiset yhtä "todellisia" kuin timpat ja bickyt ja muut mielikuvitusystäväsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas saa hävetä.

        t. Arja

        Sanoppa muuta. Sun puolesta. 🤦‍♂️


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Sanoppa muuta. Sun puolesta. 🤦‍♂️

        Hyvin kuitattu 👍


    • Anonyymi

      Voiskin laittaa viestiä sinne siivoojalle että jos tästä romu pojasta on ikinä enää harmia niin ilmoittaa niin tehdään hänelle vähän kurinpalautusta :D :D :D

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe