Kuvitteleeko soijapoika peris olevansa töissä Pääskyvuoren maansiirtofirmassa? :/

Anonyymi

En ole ikinä ennen kuullut että joku vaihtaa autoa mielikuvitusystävän kuvitteellisen serkun kokemuksien perusteella :/

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viton reuhka seisoo edelleen liikkeen rivissä ja hinta tippunut. Kuka nyt haluaisi ostaa pierunhajuista autoa en mä ainakaan

    • Tuntuuko musta vain siltä, vai onko palstalla ollut viime aikoina normaaliakin älyvapaampaa juttua? Mietin just että joku on tämänkin ketjun aloittanut ja joku kommentoinut tuohon aikaan. Että ennen koulu- tai työpäivää maanantai-aamuna on aikaa tällaiseen.. 🙄 Tai todennäköisesti joku ätmi ei ollut mennyt vielä edes nukkumaan, kunhan lopetteli wowin pelaamisen, ja sitten kävi vielä palstalla nauttiessaan mikropizzan ja "ilta"energiajuomat.

      Ja kaikki näätä-psykoosit, Ott Tänak artikkelin copypastaaminen, mun lähes 2,5 takaisen Jaguarin nostaminen puheenaiheeksi, mun ruumiinrakenteesta tai liikuntaharrastuksista keskustelu ja niin päin tietty, että kaikki on aina väärin päin. Ei ollut montaakaan vuotta aikaa jolloin olin paljon hoikempi niin sanottiin mikkihiireksi, laihaläskiksi ja mitä näitä nyt oli.

      Ja näiden lisäksi tuo jatkuva DarkFearin kiusaaminen.

      • Anonyymi

        "Mietin just että joku on tämänkin ketjun aloittanut ja joku kommentoinut tuohon aikaan. Että ennen koulu- tai työpäivää maanantai-aamuna on aikaa tällaiseen.. "

        Mieti, hän on voinut julkaisua ennen vatvoa asiaa jo tunteja ;) Äkkiseltään kuvittelisi ihmisellä olevan tähdellisempääkin tekemistä kuin vatvoa jonkun palstalaisen elämää. Mut tietty jos omassa elämässä on pienet ympyrät ja muutenkin köyhää, niin...

        Nää kiusaajat on järjestään entisiä koulukiusaajia, mihinkäs sitä koira karvoistaan pääsisi...


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mietin just että joku on tämänkin ketjun aloittanut ja joku kommentoinut tuohon aikaan. Että ennen koulu- tai työpäivää maanantai-aamuna on aikaa tällaiseen.. "

        Mieti, hän on voinut julkaisua ennen vatvoa asiaa jo tunteja ;) Äkkiseltään kuvittelisi ihmisellä olevan tähdellisempääkin tekemistä kuin vatvoa jonkun palstalaisen elämää. Mut tietty jos omassa elämässä on pienet ympyrät ja muutenkin köyhää, niin...

        Nää kiusaajat on järjestään entisiä koulukiusaajia, mihinkäs sitä koira karvoistaan pääsisi...

        Rohkenisin olla päinvastaista mieltä tosta koulukiusaamisjutusta. Typerimmät huutelijat ovat todennäköisesti jotain incel-miehiä jotka purkavat pahaa oloaan kun sen voi tehdä anonyymisti kotisohvalta. Varmasti kokeneet itse koulukiusaamista. Ja niinhän mäkin olen kokenut, ja käyttäytynyt palstalla hieman lapsellisesti muutama vuosi sitten. Hieman ironisesti juuri silloin mä olin palstan arvostetuimpia kirjoittajia, mut viime aikoina lähinnä palstan sylkykuppi.

        Kiusaajilla on yleensä perhe tai vähintäänkin nainen, joten vaikea uskoa että on pahemmin kiinnostusta keskittyä jonkun hiuksiin tai toisen autoihin.


      • peris234 kirjoitti:

        Rohkenisin olla päinvastaista mieltä tosta koulukiusaamisjutusta. Typerimmät huutelijat ovat todennäköisesti jotain incel-miehiä jotka purkavat pahaa oloaan kun sen voi tehdä anonyymisti kotisohvalta. Varmasti kokeneet itse koulukiusaamista. Ja niinhän mäkin olen kokenut, ja käyttäytynyt palstalla hieman lapsellisesti muutama vuosi sitten. Hieman ironisesti juuri silloin mä olin palstan arvostetuimpia kirjoittajia, mut viime aikoina lähinnä palstan sylkykuppi.

        Kiusaajilla on yleensä perhe tai vähintäänkin nainen, joten vaikea uskoa että on pahemmin kiinnostusta keskittyä jonkun hiuksiin tai toisen autoihin.

        Niin on kyllä useinkin todella älyvapaata juttua tällä palstalla, kun lukee näitä keskusteluja.

        Huomaa kyllä hyvin just sen, että miten köyhää toisilla se elämä oikein voi olla, kun heidän pitää kaikenlaisia typeryyksiä tällä palstalla vuodesta toiseen kirjoitella. Tosiaan sitä sun Jaguarin ostoa on nyt vatvottu tällä palstalla sen 2 ja puoli vuotta. Mutta sen sijaan siitä mun "kaljuuntumisesta" onkin puhuttu täällä varmaan päivittäin jo muistaakseni kuuden vai peräti seitsemän vuoden ajan!! Vaikka itse en ole koskaan mistään tällaisesta täällä edes kertonut, kun on itsellä hyvälaatuinen ja tuuhea tukka.

        Näitä palstan incel-ätmejä tuntien, niin eiköhän sitä sunkin Jaguar-juttua jankata tällä palstalla varmasti vielä viidenkin vuoden kuluttua, jos vaan tämä palsta on silloin vielä pystyssä. Eipä sitä tollaiset työttömät, elämään kyllästyneet ja naisettomat miehet kovinkaan helpolla keksi mitään uusia harrastuksia, mielenkiinnon kohteita tai keskustelun aiheita.


      • Anonyymi

        Lopeta spämmääminen bickyillä ja timpoilla niin varmaan tilanne rauhoittuu.


    • Vitun reuhka kuulostaa jotennii vanhoillis lestatiolaiselta kanankieleltä...

    • Anonyymi

      kuvitut

      • Anonyymi

        En tiedä mitä tarkoittaa "kuvitut"-sana, mutta voin varoittaa kaupasta nimeltä Halpahalli, aina töykeää palvelua, aivan ammattitaidotonta ja suorastaan törkeää käytöstä koko henkilöstöltä tuollaisessa.

        Toisaalta suositan kyllä Giganttia, on hyviä ja rehellisiä tarjouksia :D


    • Anonyymi

      Pääskyvuoret ja muut periksen mielikuvitusystävät ovat muuttuneet niin tärkeiksi perikselle, ettei hän pysty niistä enää luopumaan.

      • Eikä se Pääskyvuoren Jorma ole mikään ihmeen mielikuvitushahmo, vaan ihan oikea ja todellinen henkilö Turussa. Eikä tässä ole kyse mistään luopumisesta, sillä eipä sitä oikeista ihmisistä voi itse mitenkään halutessaan luopua. Ellei sitten lopeta sitä yhteydenpitoa heihin, mutta eipä sitä hyvien tyyppien, kuten Jorman kanssa ole mitään tarvetta välejä poikki pistää.

        Oon itsekin nähnyt aikoinaan Pääskyvuoren Jorman Turussa, kun hän ajeli Varissuon suunnilla sillä vanhalla E-mallin Toyota Carinallaan:)))))))))))))))))))))))))))))))))

        Hyvin on sekin auto näköjään kestänyt, kun taitaa olla Jorman kertoman mukaan jo puoli miljoonaa kilsaa taulussa ja tälläkin hetkellä auto on yhä hänen poikansa Jeren käytössä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe