Nykyaikainen eurooppalaishenkinen itsenäisyyspäivän vietto

Anonyymi

Osaisivatko palstalaiset neuvoa mitä kannattaisi tehdä, ettei kukaan ajattelisi mitään negatiivista?

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa mennä baariin juomaan viinaa koska naisetkin niin tekee ja sitten on mahdollisuus löytää kumppani. Linnan juhlissa juodaan myös viinaa ja joku sieltä löytää kumppanin.

      Sauli niinistö

    • Anonyymi

      Helsingissä on natsien vastainen mielenosoitus itsenäisyyspäivänä😡😕😑

      Voisi kyllä arvokkaamminkin juhlia kotimaatamme, ei täällä edes natseja pahemmin näy, hiljaista ja aina rauhallista, asun keskustassa enkä edes muista koska olisin törmännyt rasismiin.

      Ei nyt ihan paras idea mielestäni tämällainen riidan kiihotus ja vielä suvakeilta, luulisi sitä suvaitsevaisuutta riittävän kaikille toisinajattelijoille, ainakin aikuismaisen kärsivällisyyden verran.👎

      • Anonyymi

        Jos tunnet vähääkään Suomen historiaa niin tiedät ettei itsenäisyyspäivää olisi ilman natseja.


      • Kyllä mun mielestäni tollainen natsismin vastainen mielenosoitus on oikein hyvä ja ihan sopiva teema myös siihen Suomen itsenäisyyspäivään. Se on kuitenkin eurooppalaishenkinen mielenosoitus ja aina se on hyvä vastustaa näitä talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneitä militaristipaskapersuja ja muita vääräuskoisia.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä mun mielestäni tollainen natsismin vastainen mielenosoitus on oikein hyvä ja ihan sopiva teema myös siihen Suomen itsenäisyyspäivään. Se on kuitenkin eurooppalaishenkinen mielenosoitus ja aina se on hyvä vastustaa näitä talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneitä militaristipaskapersuja ja muita vääräuskoisia.

        Kuulemma siellä on myös eurooppalaishenkisten rinnakkaismielenosoitus kaltaisiasi pellehermannikranssi-autisteja vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tunnet vähääkään Suomen historiaa niin tiedät ettei itsenäisyyspäivää olisi ilman natseja.

        Älä sä tule mua väheksymään, oon päällissukusia. Ilman meitä et edes löytäis omaa nuppiasi mettästä.

        Pysykää kuosissa, erossa viinasta ja rikollisuudesta, niin saatte asianne paremmin esille ja loppu se riehuminen ja kararoitten pelottelu.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä mun mielestäni tollainen natsismin vastainen mielenosoitus on oikein hyvä ja ihan sopiva teema myös siihen Suomen itsenäisyyspäivään. Se on kuitenkin eurooppalaishenkinen mielenosoitus ja aina se on hyvä vastustaa näitä talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneitä militaristipaskapersuja ja muita vääräuskoisia.

        Minä en hyväksy itsenäisyyspäivänä mielenosoitusta oman maan kansalaisia vastaan. Tämä on vapaa maa ja hyvä niin, kaikilla on oikeus omaan poliittiseen ja moraaliseen mielipiteeseen lain mukaisin keinoin.

        Jos joku rikkoo tuota lakia, niin vasta-anarkismi vie ainoastaan taakseppäin, kyllä luulisi tuon ymmärtävän jos on kova moralisoimaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tunnet vähääkään Suomen historiaa niin tiedät ettei itsenäisyyspäivää olisi ilman natseja.

        Huomenta. Miten natsit liittyy 1917 vuoden tapahtumiin? Jos viittaat toiseen maailmansotaan, niin kaikki on teoreettista arvailua. Toki Neuvostoliitolla oli parhaat joukot muualla, kuin Suomen rajalla.


      • Anonyymi

        Tätä tekstiä ei ole kirjoittanut eurooppalaishenkinen, suvaitsevainen mies vaan joku rasisti homofoobikko persujuntti. Fiksut ihmiset tietävät ja tajuavat, ettei tuollaista tekstiä sovi nykypäivänä kirjoitella, vaikka olisi kuinka vihainen. Suvaitseva, sivistynyt ihminen ei käytä rasistisia haukkumasanoja, eikä puhu homoista rumasti ja ymmärtää, että autismin kirjoon kuuluvat ihmiset eivät ole mikään pilkan kohde.


    • Anonyymi

      Sälli-Sauli Haluaa olla tummaihoinnen puuvillapellolla 1800-luvun amerikassa, jenni haluaa muutenkin olla tummaihoinen, ei tarvitsisi värjätä omia hiuksiaan, ja jennihaukea hävetää sällisauli aviokumppanina, kun on niin luuseri tämä presidenttimies...

    • Anonyymi

      Ilman natsien apua, Suomi olisi ollut osa neuvostoliittoa kymmenien vuosien ajan.
      Joten juhlista vaan itsenäisyyspäivää bierfestin ja bratwurstin kera.

      • Kyllä se Neuvostoliitto vaan oli valtiona parempi, kun joku natsipaskalahtareiden saksa olikaan.

        Onneksi Neuvostoliitto kuului toisen maailmansodan voittajavaltioihin, niin saatiin se fasismin diktatuuri voitettua Euroopassa


    • Anonyymi

      Darkki on varmaan töissä pyyhkimässä pyllyjä itsenäisyyspävänä? Rahahan on tärkeintä keski-ikäisen sedän elämässä.

      • Anonyymi

        Miksi väheksyt ja pilkkaat hoivatyötä tekeviä ihmisiä. He ovat tavallisesti naisia. En voi nähdä tuollaisia kommmentteja muuna kuin naisvihan ilmentyminä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi väheksyt ja pilkkaat hoivatyötä tekeviä ihmisiä. He ovat tavallisesti naisia. En voi nähdä tuollaisia kommmentteja muuna kuin naisvihan ilmentyminä.

        Mä en kyllä ole mitenkään mikään naisvihamielinen, sillä oon usein puuttunut täällä noiden ätmien sanomisiin, sillä he ovat niitä oikeita naisvihamielisiä ihmisiä.

        Ei siinä musta mitään väärää ole, jos sitä antaa joidenkin vittuilevien lantaperseaivojen kuulla kunnolla kunniansa, kun he ovat sen itse ansainneet.


      • Osta vaan itse peruukki siihen sun rumaan kaljupäähäsi vitun persupaskajuntti saatana!!!!!!!!!!!!!

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies.

        ETTÄ NUOLE MULKKUA VITUN PERSUJUNTTIPASKA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Darkon itsenäinen ätmi, viettää itsenäisyyspäivää yksin kotona.
      Ota vähän kaljaa ja käy vaikka baarissa etsimässä naista itsellesi.

    • Anonyymi

      Sensuuri poisti taas Darkkiksen raivokohtaukset.

      • Anonyymi

        Peräti 18 raivaria on poistettu


    • Eihän tällainen itsenäisyyspäivän vietto ole mitenkään eurooppalaista. Euroopassa itsenäisyyspäivä on vain Suomen, Norjan ja Viron kaltaisilla valtioilla, joilla ei ole pitkää historiaa valtiona tai tunnustettuna alueena. Tässä mielessä kuulumme entisten siirtomaiden ja riistomaiden joukkoon. Yksi syy miksi itsenäisyyspäivä kuitenkin tuntuu luontevalta, lienee se että kulttuurivaikutteita varsin paljon tulee USA:sta, jolle itsenäisyyspäivä on vähintään yhtä suuri valtiollinen abstrakti toteemi.

      • Wikistä lainaten Unkari juhlistaa 20. 8.1000 perusteella Tapani I:n päivää, Sveitsi 1.8.1291 liittoumaa Pyhää saksalais-roomalaista keisarikuntaa vastaan, Ruotsi 6.6.1523
        Kustaa Vaasan kruunajaisten vuosipäivää ja Kalmarin unionin purkautumista ja Portugali
        1.12.1640 Iberian Unionin purkautumista.

        Meillä on kuitenkin monet yritykset, urheiluseurat ja puolueet ja jopa demokratia vanhempia kuin itsenäisyys. Joten eurooppalaishenkinen ihminen ei pidä itsenäisyyspäivää tärkeänä, koska moinen ei ole mitenkään tärkeä eurooppalaishenkiselle.


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe