Olen suopeana katsonut Janita Lukkarisen rohkeutta kirjoittaa kuolemansairaana someen. Nyt en ymmärrä. Hänellä on vain vähän elinaikaa ja hän on avannut keräyksen silikonirintojensa poistamiseen, koska se voi vähentää tulehdustilaa hänen elimistössään. Hän kerää rahaa myös hautajaiskuluihin. Keräys on maailmanlaajuinen. Äiti hoitaa hänen sometilejään hänen kuolemansa jälkeen. Aika ymmälläni tässä olen vaikka yritän ymmärtää lähes kaikkia ja kaikkea.
Nyt meni Janita yli ymmärrykseni
25
<50
Vastaukset
Kyllä kuolemansairaalla luulisi olevan ajatukset muualla kuin rahan keruussa.
Tai sitten hän haluaa tehdä jotain muuta kuin odottaa kuolemaa.- Anonyymi
Ei halua jättää äidilleen kalliita hautauskustannuksia. Minä ainakin yritän huolehtia että kuolemastani tulevat kustannukset otetaan minun rahoistani joita olen saanut säästettyä.
Jos ruumis poltetaan ei arkku tarvitse olla kovin häävi koska menee heti tulen ruuaksi.
Noin nuorella tuskin suuria säästöjä on.
- Anonyymi
Ostanut turhuuksissaan tollasta epäterveellistä tyhmää, nyt pyytää muilta rahaa päästäkseen siitä
- Anonyymi
Julkinen adressi-
Sairastelu ja kuoleminen maksaa rahaa. Ihan fine, jos joku koittaa ite jotenkin maksaa viulut, että ei mene yhteiskunnan, tahi epämääräisten läheisten piikkiin. Jos nyt ei kylve taalereissa, eikä satu olemaan itellä rahaa, voihan sitä koittaa hommata sitten jollain konstilla. Se miten fyrkkaa kerää, oma asiansa. Tollanen some-julkkis ei ole ehtinyt hitveesti vaurastua urallaan, mutta uraansa hyödyntäen saada edes hautajaisensa maksetuiksi.
Se ollut vähän niinkuin jonkinlainen "kunnia asia" suomessa, että kun delaa, sen verran ois varallisuutta, että kalmansa hävittämisen saapi omista rahoistaan kusannettua. Kaikilla ei siihen varaa, jotan useinkin hommeli menee muitten piikkiin.
Sitä en tiedä, kuinka laillista mimmin rahankeruu lie. Jos laitonta, se niistä fyrkista, mutta oletan asiaa tutkailtu laki-ihmisten toimesta ennen keräyksen asettamista. Tietyllä tapaata nykyaikaan sopiva ja edellä käyvä idea. Kandee muistaa, aika useinin suomessa ollut tapana laittaa pankkiin adresseja, joihin ihmiset laittaneet rahaa vainajaln muistolle.
Miettikääpä adressia, ei se oikein eroa tästä asiata muuten, kuin nyt tuleva vainaja ite kerää rahaa, ei jälkeen jääneet. Oikeestaan paljon reilumpi meininki.
=DW=- Anonyymi
Minä en miettisi kuinka ruumiini käy kuoltuani.
Kaikki tulevat haudatuksi, en ole kuullut että kukaan olisi jäänyt hautaamatta.
Nauttisin elämästäni jos keräys tuottaa jotain, en ajattelisi hautajaisiani.
Sen tiedän että sairastelu on kallista. Mutta siihenkin tulee apua jos rahat loppuu.
- Anonyymi
Täydellistä kusetusta päästä varpaisiin koko janita lukkarinen. Hän on onnistunut "parantumaan" syövästä JO kaksi kertaa vain alle vuoden aikana. Nyt muka kolmas kerta menossa.
Kuinka idiootteja suomalaiset ovat jos uskovat moiseen hölynpölyyn?
Akka itse ajoi päänsä kaljuksi jossain välissä saadakseen uskottavuutta muka syöpähoidoille!
Joku pöpö sillä on mutta ennuste "kuolee" 10 - 50 vuoden sisällä.- Anonyymi
Kenenkä tukka puolimetriseksi puolessa vuodessa kasvaa,,huomion hakua nämä kirjoitukset ovat.Iltiksen pitäisi irtautua moisesta kirjoittelusta jos aikoo tilaajansa säilyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenenkä tukka puolimetriseksi puolessa vuodessa kasvaa,,huomion hakua nämä kirjoitukset ovat.Iltiksen pitäisi irtautua moisesta kirjoittelusta jos aikoo tilaajansa säilyttää.
Ei kasva hiukset, ne on pidennykset. Tilaako joku Iltiksen?? Minun puolesta saa Janita kirjoitella somessa ja julkaista sairaskertomustaan vaikka yötä päivää jos sen avulla pystyy tilannettaan ja kohtaloaan käsittelemään. Aina ei ole pakko lukea ja seurata jos ahdistaa.
- Anonyymi
No nyt enää muutama kuukausi taas kertomansa mukaan elinaikaa ja seuraavaksi saattohoitoon, taitaa viedä silikonit hautaan mukanaan https://www.msn.com/fi-fi/viihde/julkkikset/janita-lukkarinen-sai-musertavia-uutisia-lääkäri-määräsi-elvytyskiellon-ja-sanoi-seuraava-koti-on-saattohoito/ar-BBYsl4T?ocid=spartandhp
- Anonyymi
Jos tässä paikalla olisi joku, hän sanoisi minulle, että päässäsi viiraa. Sillä naureskelen ja hekottelen yksikseni. Tuollaisista lullarisista saatte lukea vielä vuodenkin kuluttua.
Hän tulee kokemaan pari kolmekin "ihmepelastumista" riippuen paljonko mikäkin lehti hänelle maksaa. Jossakin välissä hän alkaa mainostaa jotakin ihmelääkettä hita pöö tai jotakin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tässä paikalla olisi joku, hän sanoisi minulle, että päässäsi viiraa. Sillä naureskelen ja hekottelen yksikseni. Tuollaisista lullarisista saatte lukea vielä vuodenkin kuluttua.
Hän tulee kokemaan pari kolmekin "ihmepelastumista" riippuen paljonko mikäkin lehti hänelle maksaa. Jossakin välissä hän alkaa mainostaa jotakin ihmelääkettä hita pöö tai jotakin?Sivistymätön moukka!
- Anonyymi
Ahneudella ei ole mitään rajaa näköjään edes kuolemaa odotellessa, hyi olkoon...............
- Anonyymi
Missä rahankeräyslupa! Se pitäisi saada poliisiviranomaiselta.
- Anonyymi
Suomessa on satoja tuhansia ihmisiä joilla ei ole varaa eikä mahdollisuutta päästä Saattohoitokotiin. Saattohoito on monille aika ankeaa eikä siihen auta se kuinka monta vuosikymmentä veroja on maksanut. Oikeita saattokoteja on vähän.
Jos joku julkkis haluaa kerätä varoja hoitoonsa ja hautajaisiinsa, kannattaisiko vedota toisiin julkkiksiin? Sillä saisivat lisää mainosta.
Kuoleva ihminen yleensä alkaa pohtia muutakin kuin mammonaa ja hautajaisiaan. Ehkä kenties kuoleman jälkeistä Sielunsa vaellusta. - Anonyymi
Saattohoitoon TÄNÄÄN.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006359877.html
En tiedä mistä johtuu mutta epäillyttää vieläkin. Onneksi hänen rahankeräys on suljettu. Sehän oli laiton kaikilta osin. - Anonyymi
Ilmeisesti olisi halunnut yrittää vielä vaihtoehtohoitoa. Voimia Janitalle 🙏❤
- Anonyymi
Nyt on hänellä hyvä saattohoitokoti. Terhokodissa on turvallista olla ja rauhassa voi kuolla pois pahasta maailmasta.
- Anonyymi
Kunpa monet muutkin pääsisivät oikeaan saattokotiin. Niissä hoito on inhimillistä ja hyvää.
Niitä ei ole joka puolella Suomea. Ehkä ei olisi monella varaakaan, koska tuskin siihen saa tukea.
- Anonyymi
Onkohan ne lopun ajan lääkkeet niin voimaannuttavia että lähes loppuun asti pystyy vielä toimimaan. Tuli mieleen vanha työkaveri, jolla oli pitkälle edennyt maksasyöpä. Oli jo ollut kovin huonona pitkän aikaa. Vaan niinpä pölähti punaisessa jakkupuvussa korkokengissään sairaslomalta töihin, tarjosi kaikille täytekakkukahvit ja kuoli kolmen viikon päästä. Samoin tuttava pari vuotta sitten. Oli vielä torikahvilassa ja Prismassa kuukausi ennen munuaissyöpäkuolemaa. Kävi vieraisilla, vain kenkiä laittaessaan ulkopuolinen huomasi että jossakin kovasti kivistää. Lohdullista että tarpeen tulleen saa riittävät kipulääkkeet. Vai onko meissä ihmisissä vain kivunsietoeroja.
- Anonyymi
Luultavasti moni meistäkin kirjoittelevista tulee vielä tutustumaan johonkin syöpään jossain vaiheessa. Harva vain vanhuuttaan kupsahtaa.
Täytyy vain toivoa inhimillistä hoitoa ja että kipulääkettä antavat. Olen joskus lukenut ikävistäkin tapauksista. Onpa omaisen kohdalla kokemustakin jostain huonosta hoitajasta. - Anonyymi
Voidaanko taas kerran rivien välistä tulkita jotakin:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Syopasairaan-Janita-Lukkarisen-epatoivo-Minulla-halutaan-tehda-ihmiskokeita/1148500
Ottaako hän "ihmiskokeen" - ehkä ottaa? Ja simsala pim, kokeeko ihmepelastuksen?
Tuollaisiako menuja tarjotaan saattohoidossa?
"– Jos haluaisin elää, minun pitäisi ryhtyä koehenkilöksi ja testata lääkkeitä, joita ei vielä ole testattu ihmisiin.
– En tiedä uskallanko, koska kukaan ei tiedä, miten lääkkeet vaikuttavat. Kukaan ei tiedä, millaisia komplikaatioita niistä voi seurata."
JOS ON KUOLEMASSA, LUULISI TARTTUVAN JOKAISEEN OLJENKORTEEN, MITÄ VÄLIÄ TULEEKO JOTAIN KOMPLIKAATIOITA, HÄ. - Anonyymi
Suomessa kuolee vuosittain noin 50000 ihmistä. Yli 10000 kuolleista menehtyy syöpiin, esim. suunnilleen joka neljäs kuollut mies kuolee syöpään. Onko aivan erityisen ihanaa seurata jonkin itsensä julkimoksi tehneen ihmisen tilannetta. Onkohan hän ihan aikuisten oikeasti koskaan edes sairastunut...?
- Anonyymi
Niin.
Kohde itse on mediariippuvuudellaan jättänyt kysymysmerkkejä sekä epäillyn siemeniä niin paljon, että siinä lakkaa uskottavuus väkevämmältäkin uskovaiselta, saati taviksilta.
Ja jos kohde menehtyisi, tuleeko hän itse sen kertomaan? Todennäköisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin.
Kohde itse on mediariippuvuudellaan jättänyt kysymysmerkkejä sekä epäillyn siemeniä niin paljon, että siinä lakkaa uskottavuus väkevämmältäkin uskovaiselta, saati taviksilta.
Ja jos kohde menehtyisi, tuleeko hän itse sen kertomaan? Todennäköisesti.Miksi niin vaikea vain antaa olla? Miksi ei voi rentoutua ja antaa toisen toimia tavallaan, en ymmärrä, ihan sama miten muut tekee, kuhan ei tee pahaa toiselle ihmiselle, lapsellista, ja äärettömän typerää!!!!
- Anonyymi
Jotenkin paradoksaaliselta tuntuu, ihminen on kuolemansairas mutta pelkää lääkkeen sivuvaikutuksia. Lääke voisi parhaassa tapuksessa tehota tai ainakin lisätä elinaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest345380Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul884773Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden2933763Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1243177Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma472709- 252048
Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1071907Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri101877- 2481822
Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell741739