Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Se olisi sinun päätöksesi jota kunnioittaisin.
Kaikesta huolimatta toivoisin, että saisimme yhteyden toisiimme. Se tuntuisi tärkeältä meidän molempien elämän kannalta. Niin kauan kuin on aikaa.
Mieti rauhassa asiaa.
Levollisiin uniin. Oot tärkeä.
☆ - Anonyymi00002
Eipä mun loppuelämän suunnitelmaan ketään kuulukkaan muutama mukula vie ennen kuolemaa ja niiden aikuiseksi kasvattaminen siksi se ei ole neuvoteltavissa eikä keskusteltavissa hyväksyykö mua sellaisena kuin olen vaiko ei mut joko hyväksyy sellaisena kuin olen tai ottaa seuraavan mä en tarvitse eälämääni kodinkonetta kodinhoitajaa siivoojaa tai palvelijaa
- Anonyymi00003
se jokaisen oma päätös ottaako yhteyttä vai ei, itse en ainakaan odota edes yhteydenottoa, koska tällä hetkellä ei ole pakottavaa tarvetta suhteelle, koska esim. minun lapsikiintiö on jo täytetty💪
- Anonyymi00004
Minä Mies otan kyllä yhteyttä naiseen kun olen kiinnostunut. Muut saa jäädä ilman mua.
Mieheltä - Anonyymi00006
Itse en odota naisen yhteydenottoa. Miten hän edes ottaisi, kirjekyyhkylläkö?
- Anonyymi00007
Oispa aika romanttista, kyyhky kopsahtaa ikkunalaudalle viesti mukanaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oispa aika romanttista, kyyhky kopsahtaa ikkunalaudalle viesti mukanaan.
Tipulta jäi kyllä viesti kesken kun kopsahti ikkunaan ja kuoli 😪
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Auts..
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja sinne jätit sen sitten lojumaan pöh.
- Anonyymi00008
Älä höpötä hassu ♥️ .et usko tuohon itse
Sä tarvit mua ja mä tarvin sua
Naiselta miehelle - Anonyymi00009
Eikä. Välittäisit nyt minusta. Kiltti. 🙏🙏
- Anonyymi00011
Ei ainakaan minuun tarvitse ottaa mitenkään yhteyttä eikä kontaktiakaan. Olen nyt paremmassa vaiheessa elämässä vihdoin ja pyrin jättämään tämän asian menneisyyteen lopulta.
- Anonyymi00013
Minä en odota kenenkään sellaisen enää koskaan ottamaan yhteyttä minuunm jonka nimen olen tiennyt jo todella kauan! Eli olemme siis samaa mieltä siitä, että emme koskaan tule olemaan missään tekemisissä toistemme kanssa!
- Anonyymi00012
Olenkin onnelliben ja hyvä mieli kun ite paskoit kaiken
- Anonyymi00015
Mikähän tällaisenkin viestin tarkoitus on?
- Anonyymi00016
Niin. Ihme homma.
Nyt jo nukkumaan... - Anonyymi00019
Varmaan tämä palstasetä, eli aapee houkuttelee kaikkia elämän menestyjiä vastaamaan, pohtimaan tai keskustelemaan tästä aloittajasta kuin hän ei olisi paikalla tjn muuta yhtä tunkkaista. Buu😏
- Anonyymi00020
Älä nyt...odotan, välitän...
- Anonyymi00021
En todellakan halua olla koskaan missään tekemisissä yhdenkään minua paljon nuoremman henkilön kanssa!
- Anonyymi00022
en mä tee naisella enää tässä vaiheessa mitään. kaikkea hyvää. kasvatan sinunlaisia ja sä tiiät sen.
- Anonyymi00023
jalka-palleroinen ottelu ja ja elokuva Erittäin Salainen samaan aikaan niin... noh niin erittäin salainen 007-elokuvio, olin kyllä katsonut aikaisemminkin tuon montakin kertaa...
jalkaBollessa hyvä show väliaika jutuissa. - Anonyymi00024
Vain kiinnostaville, fiksusti käyttäytyville naisille laitan viestiä.
M- Anonyymi00025
Niitähän sinulla siinä ympärillä riittää. Saat varmasti vielä sen, mitä ansaitset. Lähetän tarvittaessa viestin muuta kautta. Siinä lukee nitraattidirektiivi. Tarvittaessa tarkoittaa sitä, jos jatkat valheittesi levittämistä.
- Anonyymi00026
Et kai sä mies itsestäs liikoja luule 🤣🤣🤣🤣🤪😅
- Anonyymi00027
Asia on juuri näin, ja ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561