Juu.Mulla on semmonen pikku onkelma että miten koodan eli että saan saan toisen sivun laitettua yhdestä sivusta..Eli nyt olen tehnyt kotisvuja ja nyt sain valmiiksi yhden sivun mutta haluan semmosen että siitä pääsee seuraavalle sivulle tai esim vaikka ois että runot ja siitä likkaa niin aukeis toinen sivu...Siis miten voi laittaa silleen että sais aina erisivun kun vaikka likkais linkit.Ja sitten sinne laittaa ne linkki osoitteet ja kuvat.Vaikka tuolleensa..Tajuatteko mitä asiaa ajaan takaa?
Next pages
5
260
Vastaukset
- no habla
(NT)
- as-keetti
vaikkapa tästä
http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/wwwfi.html Kuvauksesi on aika sekava, mutta luultavasti haluat kolmea asiaa:
1) Hakemistosivun, jolla on linkit eri sivuillesi. Tee sivulle lista, jonka alkioina on linkkejä, tyyliin
Runojani:
runon 1 nimi
runon 2 nimi
...
2) Kullekin sivulle linkin tuolle hakemistosivulle. Sivuston kokonaisuudesta riippuu, mikä sopii linkin nimeksi ja minne linkki kannattaa laittaa. Yksinkertainen menettely on panna sivun alkuun esim.
Matti Meikäläisen runoja
jos olet antanut hakemistosivulle nimen index.html.
3) Kullekin sivulle, varmaankin yleensä sen loppuun, linkin "seuraavalle" sivulle. Tällöin määrittelet tietysti itse, mikä on "seuraava" eli mikä on sivujen järjestys. Linkit sinänsä ovat ihan normaaleja, mutta kannattaa huomata, että on fiksua antaa sekä tiedostolle että linkille nimi, joka kertoo jotain sivun sisällöstä, esim.:
Seuraava runo:
Vastaavuuksia
elämän kontrapunktissa- mutta kiitoksia
Mä en oikein nyt ole mukana asiassa vaikka koitankin olla.siis onko se toinen sivu tehtävä ja siitä ottaa se polku tuohon sinun antamaan koodiin vai miten se on. Ei tuolla periaattella toiminnut koska sanoo että sitä että C/runot1 ei löydy.Onko se mun sitten jotenkin laitettava siihen toinen sivu tiedoston polku. Jelppiä jos jouvatta!
- homma hanskassa
mutta kiitoksia kirjoitti:
Mä en oikein nyt ole mukana asiassa vaikka koitankin olla.siis onko se toinen sivu tehtävä ja siitä ottaa se polku tuohon sinun antamaan koodiin vai miten se on. Ei tuolla periaattella toiminnut koska sanoo että sitä että C/runot1 ei löydy.Onko se mun sitten jotenkin laitettava siihen toinen sivu tiedoston polku. Jelppiä jos jouvatta!
Juu...nyt meni jakeluun sittenkin. KIITOKSIA VAAN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841672
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88898- 8862
- 54862
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56849Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58793Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189779Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80735Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41730Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172720